Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Piquénbauer skrev:
fre maj 01, 2026 5:39 pm
Man kunne også sælge de jong… Det er ikke ligefrem fordi holdet er faldet fra hinanden uden ham i denne sæson.
Det er også svært at forestille sig hans markedsværdi bliver større end nu. Tror desværre han har det for godt i Barca til det overhovedet bliver en mulighed.

EasyBuddhist
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg bliver mere og mere hooked på Joao Pedro. Meget komplet allerede, all action og gør stort set alt til 7-8 ud af 10. Hvis han tager det rigtige sted hen og finder et miljø, der passer ham, så kan han tage et step op allerede der og med et par år mere på bagen, endnu et

Jeg tror, han ville give Barca 25-30 mål allerede første sæson og ramme 35-40 inden for et par år. Dertil er han mere eller mindre den perfekte linkup/holdup spiller for Barca og Flick, et langt bedre fit end Alvarez(som 9'er). Jeg turde godt tage chancen med ham og smide 80-100m. Hans loft ligger til en top 5 9'er og Barca kan helt sikkert folde det ud

https://x.com/CFC_Dawit/status/2048444053667139764?s=20
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
!Option
Geografisk sted: Odense
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 195 gange

Indlæg af !Option »

Men er der reelt nogen indikationer af at Chelsea ønsker at sælge ham?
Rey Abi!

EasyBuddhist
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

!Option skrev:
fre maj 01, 2026 9:57 pm
Men er der reelt nogen indikationer af at Chelsea ønsker at sælge ham?
Nej, men man kan jo håbe, de har så store fairplay problemer, de kan blive nødt til det. Deres model betyder jo, de skal sælge for ret mange millioner euro, hver sommer. Rygterne går på, de får en transferban, men hvornår den træder i kraft, er uvist
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Indlæg af Dytrax »

Jeg så kommentaren nedenfor på en Barcelona relateret FB-side. Jeg har ingen idé om hvor vidt tallene passer eller ej og hvis det er skudt helt skævt, undskylder jeg hermed på forhånd.
Imagine that Robert Lewandowski earns €20.8 million net, rising to €26 million net with bonuses (gross salary exceeding €50 million with taxes).

Jules Koundé earns €15.6 million
Marc-André ter Stegen earns €15.6 million
Marcus Rashford earns €7 million, and if signed it would double
Ronald Araújo earns €12.5 million
Dani Olmo earns €12.5 million
Ferran Torres earns €10 million
Andreas Christensen earns €9 million
Alejandro Balde earns €8 million
Ansu Fati earns €4.7 million
Marc Casadó earns €1.2 million

The total is €116 million net — which, with taxes, reaches about €232 million. This also excludes bonuses such as Lewandowski’s €6 million (performance-based), Torres €3 million, Araújo €3.5 million, Olmo €1.5 million, Christensen €4 million, Fati €1 million, ter Stegen €4 million, and Koundé €4 million.

On the other side, the salaries of players the club is interested in:

Rafael Leão earns €6.4 million
Alessandro Bastoni earns €10.2 million
Denzel Dumfries earns €5.1 million
Julián Álvarez earns €12.5 million
Ratiu earns €1.9 million

All these numbers are from Capology, one of the most accurate sources for financial data.
Deco has two options: either offload this group and build a strong transfer window with new, well-structured contracts — making himself a legend — or fail and establish himself as unsuccessful.

Jeg er i øvrigt ikke enig i at Balde skal sælges. Tror det bliver svært at hente tilsvarende. Spørgsmålet er om han kan acceptere at være backup for Cancelo, som det ser ud lige nu?

DeanCassady
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Indlæg af DeanCassady »

Det er simpelthen nogle vanvittige lønninger, vi - og Madrid - kører med. Selv City og PSG er mere nærige end os.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør maj 02, 2026 10:18 am
Jeg så kommentaren nedenfor på en Barcelona relateret FB-side. Jeg har ingen idé om hvor vidt tallene passer eller ej og hvis det er skudt helt skævt, undskylder jeg hermed på forhånd.
Imagine that Robert Lewandowski earns €20.8 million net, rising to €26 million net with bonuses (gross salary exceeding €50 million with taxes).

Jules Koundé earns €15.6 million
Marc-André ter Stegen earns €15.6 million
Marcus Rashford earns €7 million, and if signed it would double
Ronald Araújo earns €12.5 million
Dani Olmo earns €12.5 million
Ferran Torres earns €10 million
Andreas Christensen earns €9 million
Alejandro Balde earns €8 million
Ansu Fati earns €4.7 million
Marc Casadó earns €1.2 million

The total is €116 million net — which, with taxes, reaches about €232 million. This also excludes bonuses such as Lewandowski’s €6 million (performance-based), Torres €3 million, Araújo €3.5 million, Olmo €1.5 million, Christensen €4 million, Fati €1 million, ter Stegen €4 million, and Koundé €4 million.

On the other side, the salaries of players the club is interested in:

Rafael Leão earns €6.4 million
Alessandro Bastoni earns €10.2 million
Denzel Dumfries earns €5.1 million
Julián Álvarez earns €12.5 million
Ratiu earns €1.9 million

All these numbers are from Capology, one of the most accurate sources for financial data.
Deco has two options: either offload this group and build a strong transfer window with new, well-structured contracts — making himself a legend — or fail and establish himself as unsuccessful.

Jeg er i øvrigt ikke enig i at Balde skal sælges. Tror det bliver svært at hente tilsvarende. Spørgsmålet er om han kan acceptere at være backup for Cancelo, som det ser ud lige nu?
At se at vi betaler Kounde, Araujo, Olmo og Ferran, alle spillere de fleste af os enten ønsker væk eller max en reserverolle, 375 millioner kroner årligt…..altså knap 95 millioner kroner hver….det får lidt maven til at vende sig :sick: :shifty:

Dertil en transfersum for bare de 3 af dem på ca 1,265 milliarder kroner…….. :eek: :crazy:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Raphinha has told the club that he has real doubts about continuing next season.

After the injury and then the elimination by Atlético in the Champions League, the player was deeply affected and decided to rethink his future, no longer ruling out any option.

Raphinha will make his decision at the end of the season.

[Diario Sport]

Hvis han smutter håber jeg at vi har en plan B, der omgående træder i kraft. Det bliver sgu spændende i løbet af sommeren.

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Indlæg af Dumle »

Dytrax skrev:
lør maj 02, 2026 3:39 pm
Raphinha has told the club that he has real doubts about continuing next season.

After the injury and then the elimination by Atlético in the Champions League, the player was deeply affected and decided to rethink his future, no longer ruling out any option.

[Diario Sport]

Hvis han smutter håber jeg at vi har en plan B, der omgående træder i kraft. Det bliver sgu spændende i løbet af sommeren.
Jeg synes der er flere spændende navne derude hvis han smutter for en stor sum.

Barcola, Diomante, Nusa m.fl.

Lige i år synes jeg dog Raphinha skal kigge lidt indad, han har haft nogle skader på uheldige tidspunkter og slet ikke haft samme output som sidste sæson.

Man kunne også kigge på det forbudte skifte og se om Rodrygo er en mulighed på hans favorit position han aldrig fik i Real.
Senest rettet af Dumle lør maj 02, 2026 11:22 pm, rettet i alt 1 gang.

Snotface
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 23 gange

Indlæg af Snotface »

Dytrax skrev:
lør maj 02, 2026 3:39 pm

[Diario Sport]

Mesterskabet er afgjort, så der er silly season i pressen indtil VM. Jeg tror ikke det mindste på det.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

The Saudi league is interested in Raphinha with a total offer reaching €90M and an annual salary of €30M.

Pini Zahavi is playing an important role in the negotiations.

Raphinha’s preference is to stay at Barça.

[Diario Sport]

nosslo15
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Indlæg af nosslo15 »

Jeg ved godt, at det er en våd drøm, som ikke kommer til live, men kunne det ikke være :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hvis Ansu kom til Barca til sommer - og derefter bare smadrede dem ind?

Antimadridista
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
man maj 04, 2026 11:39 am
Jeg ved godt, at det er en våd drøm, som ikke kommer til live, men kunne det ikke være :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: hvis Ansu kom til Barca til sommer - og derefter bare smadrede dem ind?
Tror chancen for at Rivaldo genoptager karrieren og får en 5 årig kontrakt er større…..

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
man maj 04, 2026 1:29 pm
nosslo15 skrev:
Tror chancen for at Rivaldo genoptager karrieren og får en 5 årig kontrakt er større…..
:lol:

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Indlæg af Dumle »

nosslo15 skrev:
Han kan allerhøjest få en Ferran Torres rolle, men Fati toget er sku kørt desværre.

Besvar