Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Jorge Mendes is putting pressure on FC Barcelona to sign Bernardo Silva, as the player wants Barça.

Bernardo has decided not to listen to other clubs… He is willing to wait for Barcelona. Silva’s signing is in the hands of Deco. If signed, Bernardo would be Pedri’s backup.

[@sport]

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Til en billig løn ville han være fin. Vi har også brug for noget erfaring og lederskab i truppen.

Og så ville han også kunne agere backup på højrekanten.
Robert Zimmerman

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

DeanCassady skrev:
fre maj 01, 2026 11:54 am
Til en billig løn ville han være fin. Vi har også brug for noget erfaring og lederskab i truppen.

Og så ville han også kunne agere backup på højrekanten.
Han ville nok kunne fjerne 5-8 kampe fra både Lamine og Pedri og blive skiftet ind nærmest hver kamp, så masser af spilletid, og 2 friske unge stjerner til slut på sæsonen. Han er en af de rygter ud over en top angriber jeg håber mest på, for vi mangler så meget en substitut for Pedri.

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 1079
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 203 gange
Blevet takket: 195 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af !Option »

Dumle skrev:
fre maj 01, 2026 12:55 pm
DeanCassady skrev:
fre maj 01, 2026 11:54 am
Til en billig løn ville han være fin. Vi har også brug for noget erfaring og lederskab i truppen.

Og så ville han også kunne agere backup på højrekanten.
Han ville nok kunne fjerne 5-8 kampe fra både Lamine og Pedri og blive skiftet ind nærmest hver kamp, så masser af spilletid, og 2 friske unge stjerner til slut på sæsonen. Han er en af de rygter ud over en top angriber jeg håber mest på, for vi mangler så meget en substitut for Pedri.
Absolut også en fin løsning fra mit synspunkt så længe lønnen matcher rollen. Har der været nogen antydninger af en løn pakke i rygterne?

Hvordan er hans skadeshistorik i øvrigt?
Rey Abi!

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

https://www.capology.com/club/manchester-city/salaries/

Her står han til at være Citys næstbedst betalte spiller, så det ville kræve en større lønnedgang, hvis det skulle give mening.

Så vidt jeg ved, har han ikke været synderligt skadesplaget i løbet af sin karriere. Og han løber stadig mere end de fleste.

I denne sæson har han spillet samtlige ligakampe for City.
Robert Zimmerman

Madameskrald
Indlæg: 1561
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 264 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Bernardo kunne være spændende, men også en herre, der vil skubbe en del spillere, ikke mindst Casado eller hans LaMasia erstatning langt tilbage for spilletid…. Jeg ville være varsom med at binde meget spilletid og lønmidler i en spiller reservesspiller på den position, medmindre man selvfølgelig tænker, at han skal være første/eneste reserve for højre wing også, omvendt er det også sårbart ved en Bernardo/Yamal skade.

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Casadó er vel mere eller mindre allerede afskrevet.

Ift. Bernardo er der formentlig et ønske om at hente noget erfaring ind, der kan være med til at guide de unge. Særligt i de store Champions League-kampe, hvor vi tydeligvis savner noget rutine.

Jeg synes ikke, at det er en dårlig idé. Hvis lønnen er passende vel at mærke.
Robert Zimmerman

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Madameskrald skrev:
fre maj 01, 2026 2:17 pm
Bernardo kunne være spændende, men også en herre, der vil skubbe en del spillere, ikke mindst Casado eller hans LaMasia erstatning langt tilbage for spilletid…. Jeg ville være varsom med at binde meget spilletid og lønmidler i en spiller reservesspiller på den position, medmindre man selvfølgelig tænker, at han skal være første/eneste reserve for højre wing også, omvendt er det også sårbart ved en Bernardo/Yamal skade.
Her vil jeg lidt mene det er det perfekte tidspunkt at hive en Bernardo ind, for vi kan ikke blive ved med kunne at have ungdomsspillere rendende, det vil være sundt med en rutineret mand til lige at komme ind og træde i bolden. Og vi har altså pt ingen som kan erstatte Pedri uden vi er nødt til at lave et skifte i spillestilen, og her tror jeg Bernardo kan gå ind og være tæt på en 1 til 1 erstatning for Pedri så vi ikke får spillet ham helt i gulvet i en alt for tidlig alder.

Samtidig er midtbanen ikke et sted hvor det næste kuld unge talenter vil få meget spilletid, jeg tror vi kommer til de næste 4-5 år at se en del spillersalg blandt især den gruppe midtbane talenter lige under topspillerne, og her mener jeg også Casado befinder sig. God spiller, bliver aldrig en brik i stærkeste start 11er. Og om 3 år tror jeg stadig en gammel Bernardo er bedre end en på det tidspunkt prime Casado, og ivrigt mener jeg ikke de dækker samme rolle på den centrale midtbane.

Vi er dog enige i at lønnen skal passe ind i rammerne.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Mika Godts has been offered to Barça several times. He is a very talented winger, but at the moment the club does not want this option.

Barça prefer a more experienced winger with leadership qualities.

[Matteo Moretto]

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
fre maj 01, 2026 3:09 pm
Mika Godts has been offered to Barça several times. He is a very talented winger, but at the moment the club does not want this option.

Barça prefer a more experienced winger with leadership qualities.

[Matteo Moretto]
Øv og buh!

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Venstrekanten er vel netop én af de få positioner, hvor vi burde kigge på yngre alternativer?
Robert Zimmerman

Madameskrald
Indlæg: 1561
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 264 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Madameskrald »

Nu skrev jeg en del spillere, herunder Casado eller hans La Masia erstatning!

Som jeg ser det, så kan Bernardo spille 8 og 10 samt venstrekant i vores system (for klarhedens skyld vurdere jeg, at vi spiller med en 6, 8 og 10 i vores system, om end vi ikke operere med helt så klare roller).

6 = De Jong, Bernal, Gavi
8 = Pedri, Gavi, Bernardo, Fermin
10 = Fermin, Olmo, Bernardo

Det vil give os 7 klassespillere til 3 positioner, hvorfor der vil være langt til spilletid for de næste i rækken. Og ja, jeg tror også, at Casado bliver solgt, desudagtet så er der nogle andre unge store talenter klar til at overtage hans position i truppen. Jeg vil nødig efterlade for lang vej til spilletid på en enormt stærk central midtbane... til fremtidens Thiago, Simmons og Dro, da det vil desillusionere, og potentielt medføre, at de er på vej ud af klubben ved første lejlighed. Optimalt set så er der reserveret omkring 10 % af den samlede spilletid på CM til the next in line...

Bernardos inklusion i truppen kommer altså ikke uden konsekvenser. Hvis man tror nok på Bernal og Gavi på 6'eren, så kunne man overveje at veksle Jong med Bernardo.
Olmo kunne også være i spil, men det vil i højere grad kræve 2 tilgange, da Bernardo fra mit perspektiv ville få en for betydende rolle på både 8 og 10 positionen.

Opsummeret, så er jeg helt enig i, at Bernardo vil tilføje noget relevant rutine og stabilt højt niveau i truppen. Men teoretisk set, så kan vi lige pludselig stå med en start-11 med Jong, Pedri og Silva, så det vil utvivlsomt præge spilletiden til selv prominente navne som Gavi, Fermin og Bernal og i endnu høj grad de unge talenter udenfor 1. holdstruppen.

Piquénbauer
Indlæg: 25515
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1629 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Man kunne også sælge de jong… Det er ikke ligefrem fordi holdet er faldet fra hinanden uden ham i denne sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Nu lefler du for parnasset.
Robert Zimmerman

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

:grin:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster