Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: Champions league
Sjovt at ingen snakker om hvor dum det er for begge hold at spille så offensivt med så høj en baglinje
Havde det været Barca havde de høvlet dem ned for at spille naivt
Havde det været Barca havde de høvlet dem ned for at spille naivt
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Champions league
Det er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Det er Neuer og deres defensiv der skal stå distancen bedre i kamp 2. Og så skal de sørge for at afslutte deres angreb…
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Champions league
Min bemærkning om Bayern tumper, på side 1674, var lidt en hentydning til det…SpillerSomMESSI skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:13 pmSjovt at ingen snakker om hvor dum det er for begge hold at spille så offensivt med så høj en baglinje
Havde det været Barca havde de høvlet dem ned for at spille naivt
Men egentlig så klarer baglinjen hos Bayern det også ok, det var jo sjældent at de blev fanget som vi bliver fanget. Det var mere den ubalance der ofte kom når de ikke fik afsluttet deres angreb og pludselig var 3 mod 3.
Ofte var det jo dribleture og ikke dybe afleveringer hvor forsvaret ikke får trukket offside, der gjorde det onde ved Bayern….
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Champions league
Efter at have set PSG vs Bayern. I rest my caseYamal skal have en ordentlig makker. Det er meget simpelt. Han skal have en verdensklasse spiller at spille sammen med, ligesom Messi havde i Ronaldinho, Eto'o, Henry, Villa, Suarez, Neymar osv.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: Champions league
Det var nu med henvisning til aftenens kamp, at jeg mente, de ville have vundet.Antimadridista skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:15 pmDet er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Det er Neuer og deres defensiv der skal stå distancen bedre i kamp 2. Og så skal de sørge for at afslutte deres angreb…
Synes Kane gør det fint som playmaker, men han kommer for ofte til at mangle tilstedeværelse i boksen.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Champions league
Ligesom Alvarez villenosslo15 skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:28 pmDet var nu med henvisning til aftenens kamp, at jeg mente, de ville have vundet.Antimadridista skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:15 pmDet er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Det er Neuer og deres defensiv der skal stå distancen bedre i kamp 2. Og så skal de sørge for at afslutte deres angreb…
Synes Kane gør det fint som playmaker, men han kommer for ofte til at mangle tilstedeværelse i boksen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Champions league
Oknosslo15 skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:28 pmDet var nu med henvisning til aftenens kamp, at jeg mente, de ville have vundet.Antimadridista skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:15 pmDet er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Det er Neuer og deres defensiv der skal stå distancen bedre i kamp 2. Og så skal de sørge for at afslutte deres angreb…
Synes Kane gør det fint som playmaker, men han kommer for ofte til at mangle tilstedeværelse i boksen.
Men ift PSG og Real for den sags skyld, så skal de generelt bare bruge for mange chancer ift antal mål
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: Champions league
Jeg har lige set højdepunkter og min vurdering er at vi ligger meget langt under deres niveau.
Godt at vi ikke gik videre så vi undgå endnu en ydmygelse.
Godt at vi ikke gik videre så vi undgå endnu en ydmygelse.
MDCCCXCIX
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Champions league
Hellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Champions league
Det synes jeg lyder ret rigtigt. Vores loft er sådan set fint med Joan, Pedri, Yamal og Raph. Gavi, De Jong, Cubarsi og et par andre kan også godt være med i sådan en kamp. Men problemet er at vi A) ikke må have skader hos ovenstående og B) kører for lavt niveau på for mange samtidige positioner.EasyBuddhist skrev: ↑ons apr 29, 2026 6:50 amHellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
Jeg ser stadig en elite-DC som kan dirigere og en elite striker som de to vigtigste positioner. En klasseback oveni og så begynder det start 11 at være på niveau. Men oveni det mangler vi mindst en ekstra aml/amc/amr som kan aflaste. Her vader både Bayeren og PSG bare i klasse. Tænk at kunne indskifte Barcola eller at kunne undvære Gnabry (edit: OG Karl) uden at være helt fucked.
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: Champions league
Vi mangler også en ægte leder på holdet som Puyol, en der kan uddele lussinger så folk ikke falder i søvn.Hristo skrev: ↑ons apr 29, 2026 8:29 amDet synes jeg lyder ret rigtigt. Vores loft er sådan set fint med Joan, Pedri, Yamal og Raph. Gavi, De Jong, Cubarsi og et par andre kan også godt være med i sådan en kamp. Men problemet er at vi A) ikke må have skader hos ovenstående og B) kører for lavt niveau på for mange samtidige positioner.EasyBuddhist skrev: ↑ons apr 29, 2026 6:50 amHellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
Jeg ser stadig en elite-DC som kan dirigere og en elite striker som de to vigtigste positioner. En klasseback oveni og så begynder det start 11 at være på niveau. Men oveni det mangler vi mindst en ekstra aml/amc/amr som kan aflaste. Her vader både Bayeren og PSG bare i klasse. Tænk at kunne indskifte Barcola eller at kunne undvære Gnabry (edit: OG Karl) uden at være helt fucked.
MDCCCXCIX
- Daluigi
- Indlæg: 7547
- Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 133 gange
- Blevet takket: 993 gange
Re: Champions league
Hverken Gavi eller Cubarsi har vist kontinuerligt højt niveau til at man kan smide dem ind i samtalen her. Jeg kunne sagtens se Cubarsi blive spist levende og inkassere rødt i går.Hristo skrev: ↑ons apr 29, 2026 8:29 amDet synes jeg lyder ret rigtigt. Vores loft er sådan set fint med Joan, Pedri, Yamal og Raph. Gavi, De Jong, Cubarsi og et par andre kan også godt være med i sådan en kamp. Men problemet er at vi A) ikke må have skader hos ovenstående og B) kører for lavt niveau på for mange samtidige positioner.EasyBuddhist skrev: ↑ons apr 29, 2026 6:50 amHellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
Jeg ser stadig en elite-DC som kan dirigere og en elite striker som de to vigtigste positioner. En klasseback oveni og så begynder det start 11 at være på niveau. Men oveni det mangler vi mindst en ekstra aml/amc/amr som kan aflaste. Her vader både Bayeren og PSG bare i klasse. Tænk at kunne indskifte Barcola eller at kunne undvære Gnabry (edit: OG Karl) uden at være helt fucked.
Forumlegende
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: Champions league
Piner mig sku at Barca ikke spiller mod Arsenal, hvordan f..... kunne vi tabe til det skodhold
Nå der er alligevel ingen af de 2 hold iaften der vinder Champions League
Nå der er alligevel ingen af de 2 hold iaften der vinder Champions League
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster