Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: Champions league
Sjovt at ingen snakker om hvor dum det er for begge hold at spille så offensivt med så høj en baglinje
Havde det været Barca havde de høvlet dem ned for at spille naivt
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
Antimadridista
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Det er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Det er Neuer og deres defensiv der skal stå distancen bedre i kamp 2. Og så skal de sørge for at afslutte deres angreb…
-
Antimadridista
Min bemærkning om Bayern tumper, på side 1674, var lidt en hentydning til det…SpillerSomMESSI skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:13 pmSjovt at ingen snakker om hvor dum det er for begge hold at spille så offensivt med så høj en baglinje
Men egentlig så klarer baglinjen hos Bayern det også ok, det var jo sjældent at de blev fanget som vi bliver fanget. Det var mere den ubalance der ofte kom når de ikke fik afsluttet deres angreb og pludselig var 3 mod 3.
Ofte var det jo dribleture og ikke dybe afleveringer hvor forsvaret ikke får trukket offside, der gjorde det onde ved Bayern….
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Efter at have set PSG vs Bayern. I rest my caseYamal skal have en ordentlig makker. Det er meget simpelt. Han skal have en verdensklasse spiller at spille sammen med, ligesom Messi havde i Ronaldinho, Eto'o, Henry, Villa, Suarez, Neymar osv.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
nosslo15
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Det var nu med henvisning til aftenens kamp, at jeg mente, de ville have vundet.Antimadridista skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:15 pmDet er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Det er Neuer og deres defensiv der skal stå distancen bedre i kamp 2. Og så skal de sørge for at afslutte deres angreb…
Synes Kane gør det fint som playmaker, men han kommer for ofte til at mangle tilstedeværelse i boksen.
-
EasyBuddhist
Ligesom Alvarez villenosslo15 skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:28 pmDet var nu med henvisning til aftenens kamp, at jeg mente, de ville have vundet.Antimadridista skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:15 pmDet er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Synes Kane gør det fint som playmaker, men han kommer for ofte til at mangle tilstedeværelse i boksen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Antimadridista
Oknosslo15 skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:28 pmDet var nu med henvisning til aftenens kamp, at jeg mente, de ville have vundet.Antimadridista skrev: ↑tirs apr 28, 2026 11:15 pmDet er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Men ift PSG og Real for den sags skyld, så skal de generelt bare bruge for mange chancer ift antal mål
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Jeg har lige set højdepunkter og min vurdering er at vi ligger meget langt under deres niveau.
Godt at vi ikke gik videre så vi undgå endnu en ydmygelse.
Godt at vi ikke gik videre så vi undgå endnu en ydmygelse.
MDCCCXCIX
-
EasyBuddhist
Hellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
-
Hristo
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Det synes jeg lyder ret rigtigt. Vores loft er sådan set fint med Joan, Pedri, Yamal og Raph. Gavi, De Jong, Cubarsi og et par andre kan også godt være med i sådan en kamp. Men problemet er at vi A) ikke må have skader hos ovenstående og B) kører for lavt niveau på for mange samtidige positioner.EasyBuddhist skrev: ↑ons apr 29, 2026 6:50 amHellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
Jeg ser stadig en elite-DC som kan dirigere og en elite striker som de to vigtigste positioner. En klasseback oveni og så begynder det start 11 at være på niveau. Men oveni det mangler vi mindst en ekstra aml/amc/amr som kan aflaste. Her vader både Bayeren og PSG bare i klasse. Tænk at kunne indskifte Barcola eller at kunne undvære Gnabry (edit: OG Karl) uden at være helt fucked.
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Vi mangler også en ægte leder på holdet som Puyol, en der kan uddele lussinger så folk ikke falder i søvn.Hristo skrev: ↑ons apr 29, 2026 8:29 amDet synes jeg lyder ret rigtigt. Vores loft er sådan set fint med Joan, Pedri, Yamal og Raph. Gavi, De Jong, Cubarsi og et par andre kan også godt være med i sådan en kamp. Men problemet er at vi A) ikke må have skader hos ovenstående og B) kører for lavt niveau på for mange samtidige positioner.EasyBuddhist skrev: ↑ons apr 29, 2026 6:50 amHellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
Jeg ser stadig en elite-DC som kan dirigere og en elite striker som de to vigtigste positioner. En klasseback oveni og så begynder det start 11 at være på niveau. Men oveni det mangler vi mindst en ekstra aml/amc/amr som kan aflaste. Her vader både Bayeren og PSG bare i klasse. Tænk at kunne indskifte Barcola eller at kunne undvære Gnabry (edit: OG Karl) uden at være helt fucked.
MDCCCXCIX
- Daluigi
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 133 gange
- Blevet takket: 993 gange
Hverken Gavi eller Cubarsi har vist kontinuerligt højt niveau til at man kan smide dem ind i samtalen her. Jeg kunne sagtens se Cubarsi blive spist levende og inkassere rødt i går.Hristo skrev: ↑ons apr 29, 2026 8:29 amDet synes jeg lyder ret rigtigt. Vores loft er sådan set fint med Joan, Pedri, Yamal og Raph. Gavi, De Jong, Cubarsi og et par andre kan også godt være med i sådan en kamp. Men problemet er at vi A) ikke må have skader hos ovenstående og B) kører for lavt niveau på for mange samtidige positioner.EasyBuddhist skrev: ↑ons apr 29, 2026 6:50 amHellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
Forumlegende
- SpillerSomMESSI
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
-
Iniesta007
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Piner mig sku at Barca ikke spiller mod Arsenal, hvordan f..... kunne vi tabe til det skodhold
Nå der er alligevel ingen af de 2 hold iaften der vinder Champions League
Nå der er alligevel ingen af de 2 hold iaften der vinder Champions League