Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Sjovt at ingen snakker om hvor dum det er for begge hold at spille så offensivt med så høj en baglinje

Havde det været Barca havde de høvlet dem ned for at spille naivt
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
tirs apr 28, 2026 11:08 pm
En kamp som var på højde med de største, jeg kan huske.

Hvis Bayern er mere kliniske i feltet, så vinder de.

Bliver sindsygt spændende i returen.
Det er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Det er Neuer og deres defensiv der skal stå distancen bedre i kamp 2. Og så skal de sørge for at afslutte deres angreb…

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs apr 28, 2026 11:13 pm
Sjovt at ingen snakker om hvor dum det er for begge hold at spille så offensivt med så høj en baglinje

Havde det været Barca havde de høvlet dem ned for at spille naivt
Min bemærkning om Bayern tumper, på side 1674, var lidt en hentydning til det…

Men egentlig så klarer baglinjen hos Bayern det også ok, det var jo sjældent at de blev fanget som vi bliver fanget. Det var mere den ubalance der ofte kom når de ikke fik afsluttet deres angreb og pludselig var 3 mod 3.

Ofte var det jo dribleture og ikke dybe afleveringer hvor forsvaret ikke får trukket offside, der gjorde det onde ved Bayern….

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Yamal skal have en ordentlig makker. Det er meget simpelt. Han skal have en verdensklasse spiller at spille sammen med, ligesom Messi havde i Ronaldinho, Eto'o, Henry, Villa, Suarez, Neymar osv.
Efter at have set PSG vs Bayern. I rest my case
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af nosslo15 »

Antimadridista skrev:
tirs apr 28, 2026 11:15 pm
nosslo15 skrev:
tirs apr 28, 2026 11:08 pm
En kamp som var på højde med de største, jeg kan huske.

Hvis Bayern er mere kliniske i feltet, så vinder de.

Bliver sindsygt spændende i returen.
Det er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Det er Neuer og deres defensiv der skal stå distancen bedre i kamp 2. Og så skal de sørge for at afslutte deres angreb…
Det var nu med henvisning til aftenens kamp, at jeg mente, de ville have vundet.

Synes Kane gør det fint som playmaker, men han kommer for ofte til at mangle tilstedeværelse i boksen.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tirs apr 28, 2026 11:28 pm
Antimadridista skrev:
tirs apr 28, 2026 11:15 pm
nosslo15 skrev:
tirs apr 28, 2026 11:08 pm
En kamp som var på højde med de største, jeg kan huske.

Hvis Bayern er mere kliniske i feltet, så vinder de.

Bliver sindsygt spændende i returen.
Det er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Det er Neuer og deres defensiv der skal stå distancen bedre i kamp 2. Og så skal de sørge for at afslutte deres angreb…
Det var nu med henvisning til aftenens kamp, at jeg mente, de ville have vundet.

Synes Kane gør det fint som playmaker, men han kommer for ofte til at mangle tilstedeværelse i boksen.
Ligesom Alvarez ville
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Champions league

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
tirs apr 28, 2026 11:28 pm
Antimadridista skrev:
tirs apr 28, 2026 11:15 pm
nosslo15 skrev:
tirs apr 28, 2026 11:08 pm
En kamp som var på højde med de største, jeg kan huske.

Hvis Bayern er mere kliniske i feltet, så vinder de.

Bliver sindsygt spændende i returen.
Det er de bare konsekvent ikke. Så det tror jeg ikke du skal forvente.
Det er Neuer og deres defensiv der skal stå distancen bedre i kamp 2. Og så skal de sørge for at afslutte deres angreb…
Det var nu med henvisning til aftenens kamp, at jeg mente, de ville have vundet.

Synes Kane gør det fint som playmaker, men han kommer for ofte til at mangle tilstedeværelse i boksen.
Ok

Men ift PSG og Real for den sags skyld, så skal de generelt bare bruge for mange chancer ift antal mål

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har lige set højdepunkter og min vurdering er at vi ligger meget langt under deres niveau.
Godt at vi ikke gik videre så vi undgå endnu en ydmygelse.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Champions league

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
ons apr 29, 2026 5:50 am
Jeg har lige set højdepunkter og min vurdering er at vi ligger meget langt under deres niveau.
Godt at vi ikke gik videre så vi undgå endnu en ydmygelse.
Hellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Champions league

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
ons apr 29, 2026 6:50 am
Lopezzz skrev:
ons apr 29, 2026 5:50 am
Jeg har lige set højdepunkter og min vurdering er at vi ligger meget langt under deres niveau.
Godt at vi ikke gik videre så vi undgå endnu en ydmygelse.
Hellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
Det synes jeg lyder ret rigtigt. Vores loft er sådan set fint med Joan, Pedri, Yamal og Raph. Gavi, De Jong, Cubarsi og et par andre kan også godt være med i sådan en kamp. Men problemet er at vi A) ikke må have skader hos ovenstående og B) kører for lavt niveau på for mange samtidige positioner.
Jeg ser stadig en elite-DC som kan dirigere og en elite striker som de to vigtigste positioner. En klasseback oveni og så begynder det start 11 at være på niveau. Men oveni det mangler vi mindst en ekstra aml/amc/amr som kan aflaste. Her vader både Bayeren og PSG bare i klasse. Tænk at kunne indskifte Barcola eller at kunne undvære Gnabry (edit: OG Karl) uden at være helt fucked.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Champions league

Indlæg af Lopezzz »

Hristo skrev:
ons apr 29, 2026 8:29 am
EasyBuddhist skrev:
ons apr 29, 2026 6:50 am
Lopezzz skrev:
ons apr 29, 2026 5:50 am
Jeg har lige set højdepunkter og min vurdering er at vi ligger meget langt under deres niveau.
Godt at vi ikke gik videre så vi undgå endnu en ydmygelse.
Hellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
Det synes jeg lyder ret rigtigt. Vores loft er sådan set fint med Joan, Pedri, Yamal og Raph. Gavi, De Jong, Cubarsi og et par andre kan også godt være med i sådan en kamp. Men problemet er at vi A) ikke må have skader hos ovenstående og B) kører for lavt niveau på for mange samtidige positioner.
Jeg ser stadig en elite-DC som kan dirigere og en elite striker som de to vigtigste positioner. En klasseback oveni og så begynder det start 11 at være på niveau. Men oveni det mangler vi mindst en ekstra aml/amc/amr som kan aflaste. Her vader både Bayeren og PSG bare i klasse. Tænk at kunne indskifte Barcola eller at kunne undvære Gnabry (edit: OG Karl) uden at være helt fucked.
Vi mangler også en ægte leder på holdet som Puyol, en der kan uddele lussinger så folk ikke falder i søvn.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: Champions league

Indlæg af Daluigi »

Hristo skrev:
ons apr 29, 2026 8:29 am
EasyBuddhist skrev:
ons apr 29, 2026 6:50 am
Lopezzz skrev:
ons apr 29, 2026 5:50 am
Jeg har lige set højdepunkter og min vurdering er at vi ligger meget langt under deres niveau.
Godt at vi ikke gik videre så vi undgå endnu en ydmygelse.
Hellere en ydmygelse end ingenting. Men ellers har du ret. Vi er mindst tre top profiler fra at kunne være med på dette niveau
Det synes jeg lyder ret rigtigt. Vores loft er sådan set fint med Joan, Pedri, Yamal og Raph. Gavi, De Jong, Cubarsi og et par andre kan også godt være med i sådan en kamp. Men problemet er at vi A) ikke må have skader hos ovenstående og B) kører for lavt niveau på for mange samtidige positioner.
Jeg ser stadig en elite-DC som kan dirigere og en elite striker som de to vigtigste positioner. En klasseback oveni og så begynder det start 11 at være på niveau. Men oveni det mangler vi mindst en ekstra aml/amc/amr som kan aflaste. Her vader både Bayeren og PSG bare i klasse. Tænk at kunne indskifte Barcola eller at kunne undvære Gnabry (edit: OG Karl) uden at være helt fucked.
Hverken Gavi eller Cubarsi har vist kontinuerligt højt niveau til at man kan smide dem ind i samtalen her. Jeg kunne sagtens se Cubarsi blive spist levende og inkassere rødt i går.
Forumlegende

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Champions league

Indlæg af nosslo15 »

Håber på Atletico i aften.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

nosslo15 skrev:
ons apr 29, 2026 8:41 pm
Håber på Atletico i aften.
Jeg håber på Gunners!
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Champions league

Indlæg af Iniesta007 »

Piner mig sku at Barca ikke spiller mod Arsenal, hvordan f..... kunne vi tabe til det skodhold :sick:
Nå der er alligevel ingen af de 2 hold iaften der vinder Champions League :smile:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster