La Liga Tråden

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
lør apr 25, 2026 9:31 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 25, 2026 3:52 pm
Iniesta007 skrev:
lør apr 25, 2026 12:41 pm
Antimadridista skrev:
lør apr 25, 2026 11:25 am
Iniesta007 skrev:
lør apr 25, 2026 6:34 am
Hristo skrev:
lør apr 25, 2026 2:10 am
Hold da op - det kan jo betyde alverden at den gode bellerin lige udlignede… mit mareridt var at vi tabte to i Yamals fravær og Puta stjal førstepladsen ved at slå os i runde 35.
Nu får de ikke den mulighed men lad os endelig gøre alt vi kan for at lukke la liga de næste to svære udekampe.
Ja tænk at tabe idag( som vi sagtens kan) og stadig være 8p. foran Puta :smile:
Så her er der lidt mere ro på, og håber også drengene kan spille frit og næsten afgøre mesterskabet :crazy:
God kamp senere Culés. Jeg skal til 30 års fødselsdag så er nok for skæv til at se kampen da vi starter til middag. :lol:
Skæv…. :wtf: :grin:
Nej nej Senior Lopezzo jeg ryger ikke :angel:
Men får jeg sprut nok går jeg jo lidt skævt. :grin:
God kamp cules.
Me no lopezzo…😬🫣
Hvad er han på nu?? :lol:
Tror han er på snus…..

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Antimadridista »

D 22-12 vandt Espanyol 1-2 ude over Bilbao hvilket placerede dem på en fjerdeplads (eller tredje..?) efter 17 runder.

Ugen efter slog vi dem 2-0 og siden Bilbao kampen har de ikke vundet og fået blot 5 point i 15 kampe, som det absolut ringeste hold over de 15 runder. Det næst ringeste har fået 13 point…..

Taber de på mandag til Levante, så vil de ligge blot 3 point over nedrykningsstregen…..

Ekstrem deroute… :razz:

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Ja, det er lidt vildt. Vi er selvfølgelig mest fokuseret på mesterskabet, men det er en fascinerende afslutning vi har i vente i La Liga.

Top 4 har nærmest været sikre længe, da de par hold som lå lidt under ikke har gidet sætte nogle positive stimer sammen. Derudover er det helt vildt at inden kampene i dag, så har Osasuna på 10. pladsen 5 point op til 6. pladsen og europæisk fodbold, men også 5 point til nedrykning. Tal om nogle definerende runder som er i vente.

Oviede på 20. pladsen med 28 point er nok nede, trods alt, men alle øvrige klubber kan ende i suppedasen. Værst ser, og er det nok for Sevilla. Det kan vel sammenlignes lidt med Tottenham på den måde, at de også var fanget dernede sidste år og håbede på bedre tider, men ak og ve.

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Dumle »

Jeg synes de næste 2 runder er fascinerende udelukkende fordi at vores kære bysbørn ærkerivaler Espanyol kan hjælpe os med at sikre titlen ved at drille Real og dermed give Real den ære at lave Pasillo på Camp Nou, selvom jeg ikke tror det sker ville jeg elske at se Vini danne æresport for Barca.

Hjælper Espanyol ikke kan vi runden efter så løfte pokalen foran Vinis selvsamme ansigt.

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Dumle skrev:
søn apr 26, 2026 10:41 am
Jeg synes de næste 2 runder er fascinerende udelukkende fordi at vores kære bysbørn ærkerivaler Espanyol kan hjælpe os med at sikre titlen ved at drille Real og dermed give Real den ære at lave Pasillo på Camp Nou, selvom jeg ikke tror det sker ville jeg elske at se Vini danne æresport for Barca.

Hjælper Espanyol ikke kan vi runden efter så løfte pokalen foran Vinis selvsamme ansigt.
Det er nu ikke nogen decideret regel af hold SKAL lave æresport. Mindes at Real tidligere har afvist at lave den…

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Lopezzz »

Putanyol er igen tæt på nedrykning. Let it be, let it be :cool:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Piquénbauer
Indlæg: 25515
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1629 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Manzano er en af de mest latterlige dommere på jorden. At idioten overhovedet kan få tanken om at den var til rødt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
søn maj 03, 2026 9:30 pm
Manzano er en af de mest latterlige dommere på jorden. At idioten overhovedet kan få tanken om at den var til rødt.
Han er en kæmpe klovn.

Er det en Espanyol spiller der har fået rødt?

Piquénbauer
Indlæg: 25515
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1629 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Ja han fik rødt men VAR kom på banen så den blev rettet. Den var ikke engang til gult. Helt sindssyg dom.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Dytrax »

Heldigt at VAR - trods alt - korrigerede og omgjorde den beslutning.

Manzano er et fjols og det føles altid op ad bakke, når vi har ham som dommer.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Barca80 »

Vi er 45 minutter fra at blive spanske mestre for andet år i træk. Jeg foretrækker faktisk, at vi afgør det i aften, så Real Madrid-spillerne bliver nødt til at stå og klappe os ind på banen :clap: :clap: :clap:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Norbit »

Barca80 skrev:
søn maj 03, 2026 10:07 pm
Vi er 45 minutter fra at blive spanske mestre for andet år i træk. Jeg foretrækker faktisk, at vi afgør det i aften, så Real Madrid-spillerne bliver nødt til at stå og klappe os ind på banen :clap: :clap: :clap:
Fuldkommen enig! Lad det blive en fest dag i næste weekend !
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Dytrax »

Nå, det lader til at det er i vores hænder nu.

Det havde været rart med ro ift. mesterskabet. Det gode er at det er Espanyol, der nu svæver i nedrykningszonen.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Norbit »

Ja, hvad kan man sige. En-spand-lort vil altid være En-spand-lort.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster