Tror han er på snus…..Lopezzz skrev: ↑lør apr 25, 2026 9:31 pmHvad er han på nu??Antimadridista skrev: ↑lør apr 25, 2026 3:52 pmMe no lopezzo…Iniesta007 skrev: ↑lør apr 25, 2026 12:41 pmNej nej Senior Lopezzo jeg ryger ikkeAntimadridista skrev: ↑lør apr 25, 2026 11:25 amSkæv….Iniesta007 skrev: ↑lør apr 25, 2026 6:34 amJa tænk at tabe idag( som vi sagtens kan) og stadig være 8p. foran PutaHristo skrev: ↑lør apr 25, 2026 2:10 amHold da op - det kan jo betyde alverden at den gode bellerin lige udlignede… mit mareridt var at vi tabte to i Yamals fravær og Puta stjal førstepladsen ved at slå os i runde 35.
Nu får de ikke den mulighed men lad os endelig gøre alt vi kan for at lukke la liga de næste to svære udekampe.![]()
Så her er der lidt mere ro på, og håber også drengene kan spille frit og næsten afgøre mesterskabet![]()
God kamp senere Culés. Jeg skal til 30 års fødselsdag så er nok for skæv til at se kampen da vi starter til middag.![]()
![]()
![]()
![]()
Men får jeg sprut nok går jeg jo lidt skævt.![]()
God kamp cules.🫣
![]()
La Liga Tråden
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: La Liga Tråden
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: La Liga Tråden
D 22-12 vandt Espanyol 1-2 ude over Bilbao hvilket placerede dem på en fjerdeplads (eller tredje..?) efter 17 runder.
Ugen efter slog vi dem 2-0 og siden Bilbao kampen har de ikke vundet og fået blot 5 point i 15 kampe, som det absolut ringeste hold over de 15 runder. Det næst ringeste har fået 13 point…..
Taber de på mandag til Levante, så vil de ligge blot 3 point over nedrykningsstregen…..
Ekstrem deroute…
Ugen efter slog vi dem 2-0 og siden Bilbao kampen har de ikke vundet og fået blot 5 point i 15 kampe, som det absolut ringeste hold over de 15 runder. Det næst ringeste har fået 13 point…..
Taber de på mandag til Levante, så vil de ligge blot 3 point over nedrykningsstregen…..
Ekstrem deroute…
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: La Liga Tråden
Ja, det er lidt vildt. Vi er selvfølgelig mest fokuseret på mesterskabet, men det er en fascinerende afslutning vi har i vente i La Liga.
Top 4 har nærmest været sikre længe, da de par hold som lå lidt under ikke har gidet sætte nogle positive stimer sammen. Derudover er det helt vildt at inden kampene i dag, så har Osasuna på 10. pladsen 5 point op til 6. pladsen og europæisk fodbold, men også 5 point til nedrykning. Tal om nogle definerende runder som er i vente.
Oviede på 20. pladsen med 28 point er nok nede, trods alt, men alle øvrige klubber kan ende i suppedasen. Værst ser, og er det nok for Sevilla. Det kan vel sammenlignes lidt med Tottenham på den måde, at de også var fanget dernede sidste år og håbede på bedre tider, men ak og ve.
Top 4 har nærmest været sikre længe, da de par hold som lå lidt under ikke har gidet sætte nogle positive stimer sammen. Derudover er det helt vildt at inden kampene i dag, så har Osasuna på 10. pladsen 5 point op til 6. pladsen og europæisk fodbold, men også 5 point til nedrykning. Tal om nogle definerende runder som er i vente.
Oviede på 20. pladsen med 28 point er nok nede, trods alt, men alle øvrige klubber kan ende i suppedasen. Værst ser, og er det nok for Sevilla. Det kan vel sammenlignes lidt med Tottenham på den måde, at de også var fanget dernede sidste år og håbede på bedre tider, men ak og ve.
Re: La Liga Tråden
Jeg synes de næste 2 runder er fascinerende udelukkende fordi at vores kære bysbørn ærkerivaler Espanyol kan hjælpe os med at sikre titlen ved at drille Real og dermed give Real den ære at lave Pasillo på Camp Nou, selvom jeg ikke tror det sker ville jeg elske at se Vini danne æresport for Barca.
Hjælper Espanyol ikke kan vi runden efter så løfte pokalen foran Vinis selvsamme ansigt.
Hjælper Espanyol ikke kan vi runden efter så løfte pokalen foran Vinis selvsamme ansigt.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: La Liga Tråden
Det er nu ikke nogen decideret regel af hold SKAL lave æresport. Mindes at Real tidligere har afvist at lave den…Dumle skrev: ↑søn apr 26, 2026 10:41 amJeg synes de næste 2 runder er fascinerende udelukkende fordi at vores kære bysbørn ærkerivaler Espanyol kan hjælpe os med at sikre titlen ved at drille Real og dermed give Real den ære at lave Pasillo på Camp Nou, selvom jeg ikke tror det sker ville jeg elske at se Vini danne æresport for Barca.
Hjælper Espanyol ikke kan vi runden efter så løfte pokalen foran Vinis selvsamme ansigt.
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Piquénbauer
- Indlæg: 25515
- Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
- Har takket: 378 gange
- Blevet takket: 1629 gange
Re: La Liga Tråden
Manzano er en af de mest latterlige dommere på jorden. At idioten overhovedet kan få tanken om at den var til rødt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: La Liga Tråden
Han er en kæmpe klovn.Piquénbauer skrev: ↑søn maj 03, 2026 9:30 pmManzano er en af de mest latterlige dommere på jorden. At idioten overhovedet kan få tanken om at den var til rødt.
Er det en Espanyol spiller der har fået rødt?
-
Piquénbauer
- Indlæg: 25515
- Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
- Har takket: 378 gange
- Blevet takket: 1629 gange
Re: La Liga Tråden
Ja han fik rødt men VAR kom på banen så den blev rettet. Den var ikke engang til gult. Helt sindssyg dom.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: La Liga Tråden
Heldigt at VAR - trods alt - korrigerede og omgjorde den beslutning.
Manzano er et fjols og det føles altid op ad bakke, når vi har ham som dommer.
Manzano er et fjols og det føles altid op ad bakke, når vi har ham som dommer.
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: La Liga Tråden
Vi er 45 minutter fra at blive spanske mestre for andet år i træk. Jeg foretrækker faktisk, at vi afgør det i aften, så Real Madrid-spillerne bliver nødt til at stå og klappe os ind på banen

- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: La Liga Tråden
Fuldkommen enig! Lad det blive en fest dag i næste weekend !
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: La Liga Tråden
Nå, det lader til at det er i vores hænder nu.
Det havde været rart med ro ift. mesterskabet. Det gode er at det er Espanyol, der nu svæver i nedrykningszonen.
Det havde været rart med ro ift. mesterskabet. Det gode er at det er Espanyol, der nu svæver i nedrykningszonen.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster