Som altid en masse drama, når de to hold mødes. Helstøbt indsats fra Osimhen og som altid et klassisk 9'er show og som minimum en 8 ud af 10 rating. Han fremstår bare som den eneste, der kan udfylde den 9'er position hos Barca, som de fortjener
Tænk hvis man havde råd til Osimhen og Diomande. Barca behøvede aldrig tænke på, hvem der spillede i forvaret. Man ville simpelthen smadre en hver modstander med overvældende rå angrebs power
Det troede Real også at de ville med Vini, Mbappe, Rodrygo og Alonso som træner.
Jeg sad og så noget af kampen for at følge Osihmen, hans attitude duer ikke til Barca. Hver eneste angreb der ikke slutter hos ham ender med gestikulerende attitude og armene der ryger i vejret med det samme. Jeg tror ikke på, at klubben har ham øverst på ønskelisten, han har en forfærdelig attitude, men han kan lave mål..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
Nu læste jeg lige Bayern ikke udnytter den købsoption de har på Nicolas Jackson.
Såfremt økonomien ikke er til at købe en angriber hvad ville folk så synes om en evt lejeaftale med Jackson? Han har optrådt 29 gange i sæsonen for Bayern og lavet 10 mål og 5 assist.
Jeg ved godt det ikke er drømme scenariet, og med rygterne om Alverez og huskøb i Barca så er det måske næppe relevant.
Åh nej ikke Jackson.. manden skal bruge 18 chancer for at eksekvere. Så langt hellere Rashford. Kan absolut ikke se Jackson spille i en top klub (Barca/Real/Bayern/PSG/City), hverken fast eller som reserve.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
Som altid en masse drama, når de to hold mødes. Helstøbt indsats fra Osimhen og som altid et klassisk 9'er show og som minimum en 8 ud af 10 rating. Han fremstår bare som den eneste, der kan udfylde den 9'er position hos Barca, som de fortjener
Tænk hvis man havde råd til Osimhen og Diomande. Barca behøvede aldrig tænke på, hvem der spillede i forvaret. Man ville simpelthen smadre en hver modstander med overvældende rå angrebs power
Det troede Real også at de ville med Vini, Mbappe, Rodrygo og Alonso som træner.
Jeg sad og så noget af kampen for at følge Osihmen, hans attitude duer ikke til Barca. Hver eneste angreb der ikke slutter hos ham ender med gestikulerende attitude og armene der ryger i vejret med det samme. Jeg tror ikke på, at klubben har ham øverst på ønskelisten, han har en forfærdelig attitude, men han kan lave mål..
Han presser røven ud af bukserne kampen igennem. Fair nok, du ikke vil have den attitude i klubben, men det vil jeg
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Som altid en masse drama, når de to hold mødes. Helstøbt indsats fra Osimhen og som altid et klassisk 9'er show og som minimum en 8 ud af 10 rating. Han fremstår bare som den eneste, der kan udfylde den 9'er position hos Barca, som de fortjener
Tænk hvis man havde råd til Osimhen og Diomande. Barca behøvede aldrig tænke på, hvem der spillede i forvaret. Man ville simpelthen smadre en hver modstander med overvældende rå angrebs power
Det troede Real også at de ville med Vini, Mbappe, Rodrygo og Alonso som træner.
Jeg sad og så noget af kampen for at følge Osihmen, hans attitude duer ikke til Barca. Hver eneste angreb der ikke slutter hos ham ender med gestikulerende attitude og armene der ryger i vejret med det samme. Jeg tror ikke på, at klubben har ham øverst på ønskelisten, han har en forfærdelig attitude, men han kan lave mål..
Han presser røven ud af bukserne kampen igennem. Fair nok, du ikke vil have den attitude i klubben, men det vil jeg
Jeg vil gerne have ham til klubben, men tror at han bliver et problem og derfor tror jeg ikke at klubben vil ham. Han blev vistnok også for meget i Napoli. Han er et kæmpestort ego og jeg er bange for at han ødelægger mere end han vil gavne, en skilsmisse med ham bliver ikke køn. Kan lige forstille mig et shitshow og hvis han går hen og bliver en kæmpe succes, så tror jeg at han kommer med sin agent og beder om en kæmpe kontrakt. Håber inderligt at blive modbevist for han er lige den type vi mangler, en vaske ægte sulten 9er.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
@diariosevilla
: Liverpool have Real Betis winger Abde Ezzalzouli on their agenda for the summer.
Tror, han bliver eftertragtet til sommer
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Som altid en masse drama, når de to hold mødes. Helstøbt indsats fra Osimhen og som altid et klassisk 9'er show og som minimum en 8 ud af 10 rating. Han fremstår bare som den eneste, der kan udfylde den 9'er position hos Barca, som de fortjener
Tænk hvis man havde råd til Osimhen og Diomande. Barca behøvede aldrig tænke på, hvem der spillede i forvaret. Man ville simpelthen smadre en hver modstander med overvældende rå angrebs power
Det troede Real også at de ville med Vini, Mbappe, Rodrygo og Alonso som træner.
Jeg sad og så noget af kampen for at følge Osihmen, hans attitude duer ikke til Barca. Hver eneste angreb der ikke slutter hos ham ender med gestikulerende attitude og armene der ryger i vejret med det samme. Jeg tror ikke på, at klubben har ham øverst på ønskelisten, han har en forfærdelig attitude, men han kan lave mål..
Han presser røven ud af bukserne kampen igennem. Fair nok, du ikke vil have den attitude i klubben, men det vil jeg
Jeg vil gerne have ham til klubben, men tror at han bliver et problem og derfor tror jeg ikke at klubben vil ham. Han blev vistnok også for meget i Napoli. Han er et kæmpestort ego og jeg er bange for at han ødelægger mere end han vil gavne, en skilsmisse med ham bliver ikke køn. Kan lige forstille mig et shitshow og hvis han går hen og bliver en kæmpe succes, så tror jeg at han kommer med sin agent og beder om en kæmpe kontrakt. Håber inderligt at blive modbevist for han er lige den type vi mangler, en vaske ægte sulten 9er.
Har også længe været min vurdering. Tror det bliver noget værre ballade…
Er John Stones fuldkommen udelukket? Ved godt at han er 31, men han har da om nogen erfaring og oplært i et Guardiola system der kræver meget af en. Måske vi kan lave en Martinez med ham? Han vil kunne komme på en fri transfer.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
Er John Stones fuldkommen udelukket? Ved godt at han er 31, men han har da om nogen erfaring og oplært i et Guardiola system der kræver meget af en. Måske vi kan lave en Martinez med ham? Han vil kunne komme på en fri transfer.
Jeg ville dom sådan ikke have indvendinger imod Stones hvis både Araujo, AC og evt Casado forsvinder for han er en dygtig fodboldspiller der både kan begå sig som centerback og defensiv midtbane.
Uhh, Joao Pedro rygter begynder at dukke op. Ham ville jeg gerne se som 9'er i Barca. Egentlig en ni en halv, men han har et super holdup/linkup spil og kan fiksere en hvilken som helst bagkæde
Skal stadig øge sit g/a output, men det er jeg ikke i tvivl om, han kunne hos Barca
1. Osimhen
2. Joao Pedro
3. Fabio Silva
Det ville være min prioritering af realistiske 9'er emner
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
“I think they still need to fix some things and keep working, especially with the Financial Fair Play rules starting on July 1.”
Det er efterhånden en smule ala Groundhog Day når vi taler om 1:1 ift. økonomien og når man læser, hvad Tebas har at sige om sagen, får man nemt det indtryk at vi ikke ligefrem kan tillade os at drømme stort om indkøb.