Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 5763
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DeanCassady skrev:
tors apr 23, 2026 10:49 pm
Jon Martin har været suveræn for Sociedad denne sæson. Sjovt nok var han Cubarsi's makker på spaniens u-1 hold i en et par år, hvor Jon spillede til højre og Cubarsi til venstre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Ja, jeg har også været enormt imponeret de gange, jeg har set Sociedad denne sæson. Han er desværre hverken erfaren eller venstrebenet, men der er i den grad fremtidsperspektiv i ham.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
ons apr 22, 2026 4:55 pm
Dumle skrev:
ons apr 22, 2026 4:47 pm
Både Schlotterbech og Senesi er langt bedre valg, men i realiteten burde vi kigge på en Pacho profil. Én, der har har en betydelig fart, men som først og fremmest er en fremragende atlet, der er komfortabel i duelspillet og som kan læse spillet defensivt. Vores duelspil i transitioner er virkelig dårlig, hvis vi fraregner Balde
Pacho ville også være fin men nok svær qt lokke fra PSG, ellers kunne man kigge på gonzalo Inacio fra Sporting.
Eller hans makker fra Ecuador, Ordonez. Problemet er, man ikke kigger på den måde hos Barca. Man har en forældet tilgang til scouting og bruger ikke data i samme grad, som stort set alle andre gør

Pacho spillede for Antwerpen for tre år siden og Frankfurt for mindre end to. PSG har ædret deres rekuterings strategi siden Neymar/Mbappe/Messi tiden og satser i langt højere grad på spillere, der kommer fra suptoppen, men som har alle data til at bakke dem op

Barca er nødt til at få en mere professionel og tidsvarende tilgang til scouting. Køb spillerne, før de topper. Man kunne have hentet Yan Diomande i Leganes for 20m for mindre end et år siden, nu koster han 100m. Det er problemet og her snakker vi oven i købet om egen baghave
Uden at jeg har sat mig voldsomt meget ind i det, så virker det til at man/Barca forsøger at finde unge, offensive talenter, gerne fra Sydamerika eller Afrika, et step før de bliver de her meget profilerede talenter. Hvordan kan de ikke bruge den tilgang til også at søge efter de rette profiler af mere modne spillere, lige under toppen, som du nævner, der bare ikke er brudt igennem endnu…!? Undrer mig..?

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Nu sidder jeg relativt ofte og kigger diverse transfer rumour sites igennem og har tænkt lidt hvordan et realistisk billede ser ud for Barca i sommerens transfer vindue.

Kommer vi på 1:1 så lyder et transferbudget vel realistisk på omkring 100 mil euro + salg, og da vi ikke aner hvordan man sælger spillere fordi de elsker klubben, hae kæmpe kontrakter mv. tænker jeg vi max sælger for 50 mil euro, altså et budget på omkring 150 mil euro (dette er rent gætværk, og måske alt for optistisk, for jeg er heller ikke overrasket hvis vi har et rundt 0 at købe for.

Tror hurtigt vi er enige om at vi godt kunne bruge en klasse CB og en ny 9er, men kan man da for 150 mil.

Hvis vi starter med CB så siger rygterne Bastoni men jeg håber ærligt mere på en Goncalo Inacio fra sporting. Han skulle være udstyret med en release clause på 60 mil euro. Jeg ser mere udviklingspotentiale her end bastoni kva han er 2-3 år yngre, samtidig ligger portugisik kultur bare tættere på den spanske end Italiens, så jeg tror han integreres nemmere.

Videre til CF, hvor der har været rygter om nogen af de helt store, men samtidig også rygter om spillere som Marmoush, Sørloth m.fl. Der går lidt rygter på at City er villige til at sælge Marmoush og måske enda ned til 50 mil euro, hvilket jeg personligt synes kunne være en interessant handel da vi har så åbenlyse mangler på 9er positionen og samtidig måske ikke helt har dybe nok lommer til en Osimhen eller Alverez.

Så mangler der en ekstra spiller til at dække kanterne af, her er jeg lidt spændt på Mika Godts fra Ajax som jeg synes virker spændende til en pris som siges at være 20 mil.

For overblikkets skyld ville det betyde

Inacio 60 mil
Marmoush 50 mil (det er rygtebasis, jeg tænker han bliver dyrere men bliver i legen)
Mika Godts 20 mil
Cancelo max 10 mil

Total 140 mil euro

Kombiner det med evt gratis Bernardo Silva og eller Julian Brandt og så synes jeg der er basis for en bedre bredde.

Men hvad er jeres forventninger til denne sommer ud fra rygterne der flyver i øst og vest?

Så håber jeg man finder en løsning på Cancelo, helst gratis

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Nu læste jeg lige Bayern ikke udnytter den købsoption de har på Nicolas Jackson.

Såfremt økonomien ikke er til at købe en angriber hvad ville folk så synes om en evt lejeaftale med Jackson? Han har optrådt 29 gange i sæsonen for Bayern og lavet 10 mål og 5 assist.

Jeg ved godt det ikke er drømme scenariet, og med rygterne om Alverez og huskøb i Barca så er det måske næppe relevant.

Tello
Indlæg: 8390
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

- Sælg Araujo (30-ish)
- Sælg Balde, hvis tilbuddet om 50 er sandt.

- Køb Grimaldo for 15 (rygte)
- Køb Bastoni (60-ish)
- Køb Cancelo (15-ish)

Mingueza er også en mulighed, gratis. Ud med AC, i så fald. Elsker manden, men han er for fysisk ustabil. Konaté er også en mulighed, hvis vi kan udøve mirakler.

Køb for 90, salg for 80.

- Sælg Casado (25-30-ish)

- Hent Silva gratis

Overskud på 25 som minimum

- Behold Rashford (ja, mener det). Forhandl den ned til 25.
- Behold Torres
- Køb Osimhen (70 tops)
- Behold Bardghji
- Lej Marmoush hvis rygterne passer (5-10 for en sæson?)

- Lad Lewa nyde sine sidste år i Serie A, som han drømmer om.

Overskuddet fra midtbanen var på 25, hvis vi bruger 100 på angrebet har vi i realiteten kun brugt 75.

Garcia/Tek

Garcia/Koundé/Mingueza
Martin, Cubarsi, Bastoni, Konaté (Garcia).
Cancelo/Grimaldo

Pedri/Bernardo
Frenkie/Bernal
Fermin/Olmo
Gavi

Yamal/Roony
Raph/Rashford
Torres/Osimhen/Marmoush
Uruguayo de mierda

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça will listen to offers for this trio if they are attractive:

▪️ Koundé
▪️ Araújo
▪️ Balde

[Diario Sport]

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Jeg ønsker ikke Balde ud af truppen, men det ligner Flick ikke rigtig føler han passer ind, de andre kan bare flyve.

Får man en masse penge for dem og signer Cancelo og evt Grimaldo og bruger pengene på en klasse 9er, så er jeg all in i jagten mod CL.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Dumle skrev:
man apr 27, 2026 12:04 pm
Jeg ønsker ikke Balde ud af truppen, men det ligner Flick ikke rigtig føler han passer ind, de andre kan bare flyve.

Får man en masse penge for dem og signer Cancelo og evt Grimaldo og bruger pengene på en klasse 9er, så er jeg all in i jagten mod CL.
Balde har ikke IQ'en til Barca + han løber oftere og oftere ind i skader. Han skal videre for en stor sum og vi skal finde en erstatning.

Havde gerne set at vi byttede Kounde med Dumfries med en fortjeneste. Ikke direkte bytte, men at vi solgte Kounde for 60 og købte Dumfries for 40. Så kunne overskuddet bruges på at forstærke CB/ST positionen.

Derudover er det et VM år, der plejer altid at dukke 1-2 spillere op som trækker den store interesse.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 908
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

https://bold.dk/fodbold/nyheder/medie-r ... il-munchen

Tror Bryan Zaragoza har været nævnt kort før herinde - måske af mig, men hvad med ham på lån i næste sæson som reserve på kanterne?

Jeg synes, at han var god i sin gennembrudssæson i Osasuna.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 908
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Norbit skrev:
man apr 27, 2026 1:35 pm
Dumle skrev:
man apr 27, 2026 12:04 pm
Jeg ønsker ikke Balde ud af truppen, men det ligner Flick ikke rigtig føler han passer ind, de andre kan bare flyve.

Får man en masse penge for dem og signer Cancelo og evt Grimaldo og bruger pengene på en klasse 9er, så er jeg all in i jagten mod CL.
Balde har ikke IQ'en til Barca + han løber oftere og oftere ind i skader. Han skal videre for en stor sum og vi skal finde en erstatning.

Havde gerne set at vi byttede Kounde med Dumfries med en fortjeneste. Ikke direkte bytte, men at vi solgte Kounde for 60 og købte Dumfries for 40. Så kunne overskuddet bruges på at forstærke CB/ST positionen.

Derudover er det et VM år, der plejer altid at dukke 1-2 spillere op som trækker den store interesse.
Nu har jeg ikke fulgt Comos sæson i Serie A, men det går jo forrygende for dem.

Alex Valle synes jeg, at jeg for nyligt har læst mig til har gjort det godt i denne sæson.

Hvad med ham? Har vi ikke en tilbagekøbsklausul på ham?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

EasyBuddhist
Indlæg: 5763
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Som altid en masse drama, når de to hold mødes. Helstøbt indsats fra Osimhen og som altid et klassisk 9'er show og som minimum en 8 ud af 10 rating. Han fremstår bare som den eneste, der kan udfylde den 9'er position hos Barca, som de fortjener

Tænk hvis man havde råd til Osimhen og Diomande. Barca behøvede aldrig tænke på, hvem der spillede i forvaret. Man ville simpelthen smadre en hver modstander med overvældende rå angrebs power

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 908
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg tror vi ender med at hente Bastoni.

Så vores centrale forsvar bliver nok:

Bastoni - Cubarsi
Martin - Garcia

Så bliver Kounde eller Araujo solgt måske - eller også bliver begge, hvor Kounde så er fast HB.

Andreas Christensen tror jeg ikke på bliver.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Barça wants a winger who can make the difference in the Champions League semi-finals and has experience without being too old.

[Diario Sport]
Barça sources confirm they are not prepared to pay Rashford’s release clause and have already started exploring other options to strengthen the attack, including Virgili and Abdessamad Ezzalzouli.

[ESPN]

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Dytrax skrev:
man apr 27, 2026 5:54 pm
Barça wants a winger who can make the difference in the Champions League semi-finals and has experience without being too old.

[Diario Sport]
Barça sources confirm they are not prepared to pay Rashford’s release clause and have already started exploring other options to strengthen the attack, including Virgili and Abdessamad Ezzalzouli.

[ESPN]
Synes de 2 rygter er lidt selvmodsigende, da hverken Vigili eller Ez Abde har vist sig frem i CL.

Så hellere smide pengene på Alverez og måske oveni også evt leje en Nickolas Jackson hos Chelsea. Så kan Alverez være primær starter i front og måske også dække LW lidt når Raphinha eller Yamal skal have pause.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: EasyBuddhist og 76 gæster