Lewandowski will leave Barça at the end of the season. [Guillem Balague]
9 - Robert Lewandowski
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
Mon de har skejserne til at betale hvad han forlanger? Kunne sagtens se ham i Serie A.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
Robert Lewandowski has received a concrete and official offer from Al-Hilal, and he’s close to accepting it. The Saudi club has offered him €90m per season. [Jarosław Koliński]
- Michman
- Indlæg: 9325
- Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
Havde jeg fandme også bare taget da..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
Robert Lewandowski:
After four years full of challenges and hard work, it's time to move on.
I leave with the feeling that the mission is complete. 4 seasons, 3 championships.
I will never forget the love I received from the fans from my very first days.
Catalonia is my place on earth.
Thank you to everyone I met along the way during these beautiful four years.
A special thank you to President Laporta for giving me the chance to live the most incredible chapter of my career.
Barça is back where it belongs.
Visca el Barça. Visca Catalunya
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
jeg havde en lille forhåbning om, at han holdt lidt længere, men han har været en gevinst for et Barca i svære tider.
Tak for alt, Lewa.
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
Masser af respekt til en af de mest scorende spillere i klubben. Han har opført sig eksemplarisk og hævet professionalismen på holdet. Han har afgjort kompenseret med sine mål og arbejdsindsats for sin begrænsede teknik. Også rigtig timing at slutte på toppen og den løn han frigiver har vi også brug for til andre spillere. Tak til en mester!
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
Lige præcis, og alderen siger også NU hvis han skal et nyt sted henHristo skrev: ↑lør maj 16, 2026 1:51 pmMasser af respekt til en af de mest scorende spillere i klubben. Han har opført sig eksemplarisk og hævet professionalismen på holdet. Han har afgjort kompenseret med sine mål og arbejdsindsats for sin begrænsede teknik. Også rigtig timing at slutte på toppen og den løn han frigiver har vi også brug for til andre spillere. Tak til en mester!
- Paulinho15
- Indlæg: 908
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
Hvad betyder det helt konkret for os i forhold til den løn han frigiver? Kan vi få flere spillere for hans løn eller hvordan hænger det sammen?Hristo skrev: ↑lør maj 16, 2026 1:51 pmMasser af respekt til en af de mest scorende spillere i klubben. Han har opført sig eksemplarisk og hævet professionalismen på holdet. Han har afgjort kompenseret med sine mål og arbejdsindsats for sin begrænsede teknik. Også rigtig timing at slutte på toppen og den løn han frigiver har vi også brug for til andre spillere. Tak til en mester!
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
Ja, man kan sagtens registrere flere spillere på den ffp margin, han efterlader. Rygter går på, en afgang til Lewa giver op til 50m euro i ffp margin. Godt 36m på lønnen og ca. 12m i amortisationPaulinho15 skrev: ↑lør maj 16, 2026 2:33 pmHvad betyder det helt konkret for os i forhold til den løn han frigiver? Kan vi få flere spillere for hans løn eller hvordan hænger det sammen?Hristo skrev: ↑lør maj 16, 2026 1:51 pmMasser af respekt til en af de mest scorende spillere i klubben. Han har opført sig eksemplarisk og hævet professionalismen på holdet. Han har afgjort kompenseret med sine mål og arbejdsindsats for sin begrænsede teknik. Også rigtig timing at slutte på toppen og den løn han frigiver har vi også brug for til andre spillere. Tak til en mester!
Hvis man laver et tænkt eksempel med Joao Pedro, så går rygterne lige nu på ca. 100m euro i transfer. Over fem år giver det 20m i amortisation. Hans løn i Chelsea ligger lige nu på lige godt 9m euro inkl. bonuser og selv med en en klækkelig lønforhøjelse, så kommer hans løn sikkert til at ligge et stykke under 20m årligt. Men lad os sige, han får 20m for nemheds skyld, så giver det 40m, han kommer til at tage af de 50m Lewa efterlader. Dermed er der 10m tilbage til at registrere en anden spiller
Julian Alvarez tjener i øjeblikket godt 15m inkl. bonuser, men det forlyder, han kræver 10m netto i basis løn for at underskrive en ny kontrakt. Hvis Barca(eller PSG) henter ham, tænker jeg, hans samlede løn inkl. bonuser kommer til at ligge et sted tæt på 30m brutto. Dertil skal man så ligge de 150m euro, Atleico eftersigende kræver, som giver 30m i årlig amortisation. Julian vil altså koste 10m mere, end hvad Lewa efterlader
Jeg tænker, det er den afgørende årsag til, Barca er skiftet fra Alvarez til Pedro
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Michman
- Indlæg: 9325
- Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
Åh ha.. Det her er ALDRIG nemt.. Tak for alt Lawan.. Håber du gør hvad du har lyst til i din karrieres efterår..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- PeterPedal
- Indlæg: 1460
- Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
- Har takket: 73 gange
- Blevet takket: 275 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
Jeg ved godt at ord ikke længere betyder det, de gjorde en gang, og det har mange årsager (så behøver man ikke at nævne Trump og sociale medier og tidens tendenser osv.), men helt ærligt?
Er man en legende efter at have spillet 4 år i en klub og vel reet beset har passet sit arbejde og leveredet det forventede - jeg mener - han kom jo ikke som et helt ubeskrevet blad og bankede 117 mål i kassen i hver sæson, så hele verden så måbende til ...)?
Måske er jeg bare gammeldags - og det er altså ikke for at tale Lewandowski ned - men jeg synes at der skal mere til at være en "klublegende". 4 år er jo ikke noget i sig selv ... i min optik er en legende noget andet end "en god spiller som har været en del af førsteholdet i 4 år".
Skal jeg nævne legender, er det navne som Paolo Maldini, Totti ellers vores egen Puyol som eksempler ... store spillere som har været kulturbærende, one-club players (eller i hvert fald i mange år i samme klub), nogen man vil snakke om om 10-20-50 år
Legende er eftere min ringe mening for meget at hæfte på Lewandowski, og skal man endelig bruge det ord, så var han jo allerede en legende da han ankom .... efter sin karriere i BM.
Nå, det er jo bare ord ... god kamp i aften :-)
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: 9 - Robert Lewandowski
Enig, han har været en af de bedste niere i historiien, men en legende i Barca bliver han aldrig.PeterPedal skrev: ↑søn maj 17, 2026 4:05 pmJeg ved godt at ord ikke længere betyder det, de gjorde en gang, og det har mange årsager (så behøver man ikke at nævne Trump og sociale medier og tidens tendenser osv.), men helt ærligt?
Er man en legende efter at have spillet 4 år i en klub og vel reet beset har passet sit arbejde og leveredet det forventede - jeg mener - han kom jo ikke som et helt ubeskrevet blad og bankede 117 mål i kassen i hver sæson, så hele verden så måbende til ...)?
Måske er jeg bare gammeldags - og det er altså ikke for at tale Lewandowski ned - men jeg synes at der skal mere til at være en "klublegende". 4 år er jo ikke noget i sig selv ... i min optik er en legende noget andet end "en god spiller som har været en del af førsteholdet i 4 år".
Skal jeg nævne legender, er det navne som Paolo Maldini, Totti ellers vores egen Puyol som eksempler ... store spillere som har været kulturbærende, one-club players (eller i hvert fald i mange år i samme klub), nogen man vil snakke om om 10-20-50 år
Legende er eftere min ringe mening for meget at hæfte på Lewandowski, og skal man endelig bruge det ord, så var han jo allerede en legende da han ankom .... efter sin karriere i BM.
Nå, det er jo bare ord ... god kamp i aften :-)
Men er også enig i, at der er gået inflation i begreberne. I dag er alt ikonisk og legendarisk.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster