25/4 Getafe - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

nosslo15
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
lør apr 25, 2026 4:48 pm
Michman skrev:
lør apr 25, 2026 4:46 pm
Kounde er altså snart på min hitliste.. Han er utrolig skidt teknisk pt.
Det kører ikke for ham

Mindre fashion og mere fokus, tak.
Han skal sælges. Han har været rædsom i denne sæson.

Brugeravatar
Daluigi
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Indlæg af Daluigi »

nosslo15 skrev:
lør apr 25, 2026 6:41 pm
Dytrax skrev:
lør apr 25, 2026 4:48 pm
Michman skrev:
lør apr 25, 2026 4:46 pm
Kounde er altså snart på min hitliste.. Han er utrolig skidt teknisk pt.
Det kører ikke for ham

Mindre fashion og mere fokus, tak.
Han skal sælges. Han har været rædsom i denne sæson.
Har lige skrevet det samme i en anden tråd. Hvis han har en reel markedsværdi stadigvæk, så skal han bare videre tak.
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

FCBarcelonaChr skrev:
fre apr 24, 2026 11:40 pm
0-2.
:thumbup:

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
lør apr 25, 2026 5:38 pm
Lopezzz skrev:
lør apr 25, 2026 5:35 pm
79% i boldbesiddelse, vi knepper dem
Hvornår udkommer din digtsamling, Lopezzz?

:lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Dejlig ukompliceret sejr, der kom ved man lod bolden gøre arbejdet. Top kamp af Cubarsi som motm med Pedri snert efter

Og, så skal Rashford roses for sit indhop. Det er i disse game states, han er klart bedst, hvor han kan komme ind og strække banen og gøre ondt på en modstander, der prøver at flytte spillet frem. Jeg kunne specielt godt lide hans indstilling i duellerne over deres højreback, Davinchi, som virkelig er en forbandet lille lort. Men der var aldrig rigtig tvivl om, Rashford havde overhånden mod ham og med hans mål til 2-0, blev dette også understreget flot. Ærgerligt, han ikke har den indstilling med sig hver gang og at han kun har 15 minutters bold i ham ad gangen, men der skal lettes på hatten, når det er på sin plads
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

ladislau
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 172 gange

Indlæg af ladislau »

Meget meget enig, og når de spillere, som vi stiller med ikke er bange for at slå sig, og kan give igen, så gik brodden helt af Getafe.
Virkelig veludført kamp af spillere og træner.

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Indlæg af Norbit »

Spiller vi først igen om én uge... det er for lang tid jo.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Iniesta007
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Dagen derpå efter en 30 års fødselsdag :sick:
Men en skøn morgen at vågne på med 3p. til Barca...og lidt hovedpine , men det lever jeg med.
Vil se noget af kampen senere, og kan læse at drengene gjorde det udmærket :smile:
Tænk hvis vi bliver mestre den dag vi møder Puta :grin:
Men som de spiller bliver vi det nok før :angel:
God søndag Culés.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hold kæft det er skønt at vågne op, 11 point foran centralmagten. Håber drengene gjorde det godt på banen også. Turen går hjemad fra Hamborg med lettere tømmerdrenge, håber I andre har en fest - det har jeg! :grin:

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Indlæg af Dumle »

Livet med børn i weekender og kampe der starter 16.15 passer bare ikke rigtig godt sammen, så så ikke kampen.

Gjorde Roony noget for at vise qt vi faktisk har en fornuftig afløser for Yamal i kampe mod de lidt mindre hold?

Hristo
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Indlæg af Hristo »

Dumle skrev:
søn apr 26, 2026 10:45 am
Livet med børn i weekender og kampe der starter 16.15 passer bare ikke rigtig godt sammen, så så ikke kampen.

Gjorde Roony noget for at vise qt vi faktisk har en fornuftig afløser for Yamal i kampe mod de lidt mindre hold?
Det blev lidt noget alibibold fra Roonys side, som jeg så kampen. Noget med at løbe lidt ind i banen med bolden, og så aflevere videre til nærmeste mand. Han er jo ikke typen, som sætter mange 1:1, og når højrebacken er Kounde med en svag offensiv indsats, så bliver der heller ikke meget hjælp til at løsne modstandernes venstreside op.
Han kom til en ret stor chance, som han afsluttede fornuftigt uden at være tæt på scoring. Han havde vist også et godt indlæg.
Alt i alt var det i hvert fald ikke kampen som hjalp på hans status i klubben.

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Indlæg af Dumle »

Hristo skrev:
søn apr 26, 2026 11:18 am
Dumle skrev:

Det blev lidt noget alibibold fra Roonys side, som jeg så kampen. Noget med at løbe lidt ind i banen med bolden, og så aflevere videre til nærmeste mand. Han er jo ikke typen, som sætter mange 1:1, og når højrebacken er Kounde med en svag offensiv indsats, så bliver der heller ikke meget hjælp til at løsne modstandernes venstreside op.
Han kom til en ret stor chance, som han afsluttede fornuftigt uden at være tæt på scoring. Han havde vist også et godt indlæg.
Så kunne det godt lugte lidt af at blive som forventet, en økonomisk investering, køb billigt og sælg fornuftigt, for jeg har måske set en elastico finte hvor jeg tænkte han måske var god nok... ohh well som du siger hjælper en dårlig Kounde heller ikke noget. Når mesterskabet sikres håber jeg lidt man går fuld ombord i Espart resten af året.

Hristo
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Indlæg af Hristo »

Dumle skrev:
søn apr 26, 2026 11:30 am
Hristo skrev:
søn apr 26, 2026 11:18 am
Dumle skrev:

Så kunne det godt lugte lidt af at blive som forventet, en økonomisk investering, køb billigt og sælg fornuftigt, for jeg har måske set en elastico finte hvor jeg tænkte han måske var god nok... ohh well som du siger hjælper en dårlig Kounde heller ikke noget. Når mesterskabet sikres håber jeg lidt man går fuld ombord i Espart resten af året.
Det skal også siges han arbejdede stenhårdt defensivt og ikke havde en fejlaflevering. Jeg tror udfordringen er, om han kan blive kampafgørende nok ift at han spiller kant/angriber i Barca. Teknikken og attituden er fin, men måske er især den manglende fart en for stor barriere.

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Indlæg af Dytrax »

José Bordalás (Getafe), post-match:

On the Result and the Team's Effort
"We knew the type of game we had to play against a FC Barcelona side that is in such good form, and for large parts of the match we neutralized them. But at this level, if you lose concentration for a second, they punish you. The first goal before halftime changed the dynamic."

On Conceding to Fermín and Rashford
"For the first goal, we allowed Pedri too much time, and Fermín López is very clever at finding space. As for Marcus Rashford, his speed is always a threat and he took his chance well."

On the Standing Ovation for Pedri
"It shows the knowledge of the fans. They recognize talent when they see it. You have to acknowledge a performance like the one Pedri had today."

Besvar