25/4 Getafe - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Wennerberg
- Forum Admin
- Indlæg: 1056
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 245 gange
25/4 Getafe - FC Barcelona
Getafe - FC Barcelona
La Liga
25. april - kl. 16.15
TV: TV2 Sport X
La Liga
25. april - kl. 16.15
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
En sejr og der er 11 point ned til puta. Det må ikke gå galt. Forhåbentlig træder nogle af de andre offensive kræfter i karakter. Jeg vil se ild.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
Reals pointtab i går gav mig lidt ro i maven. Selv i det absolut værst tænkelige scenarie, at vi taber de to næste udekampe OG hjemme til Real Madrid vil vi føre La Liga og kan dermed stadig selv afgøre mesterskabet.
I det bedst tænkelige scenarie vinder vi de to næste kampe, mens real smider point i sin næste kamp. Så er vi mindst 13 point foran og Real skal lave æresport inden kampen, da der kun er 12 point tilbage at spille om.
Et andet herligt scenarie ville være, at vi inden kampen mod Real er mindst 7 point foran. Så vil en sejr over Real sikre os mesterskabet og være den totale ydmygelse af Real Madrid. Det sidste scenarie her er vel ikke helt utænkeligt? Selvom det bliver møgsvært uden Yamal.
God kamp!
I det bedst tænkelige scenarie vinder vi de to næste kampe, mens real smider point i sin næste kamp. Så er vi mindst 13 point foran og Real skal lave æresport inden kampen, da der kun er 12 point tilbage at spille om.
Et andet herligt scenarie ville være, at vi inden kampen mod Real er mindst 7 point foran. Så vil en sejr over Real sikre os mesterskabet og være den totale ydmygelse af Real Madrid. Det sidste scenarie her er vel ikke helt utænkeligt? Selvom det bliver møgsvært uden Yamal.
God kamp!
-
DeanCassady
- Indlæg: 2106
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
Det var noget af en foræring. Man begynder næsten at tro, at de er i så rædderlig en forfatning, at vi kunne tabe samtlige af vores resterende kampe og stadig blive mestre.
Robert Zimmerman
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
Utroligt, men man må altså lette lidt på hatten for Bordalas. Det er sindsygt, hvad han får ud af 5-6 level fodbold spillere til ingen penge, gratis eller på lån. Ligesom Barca kæmper Getafe år efter år med at registrere nye spillere og i sommers havde Bordalas 11 i første holds truppen en uge før sæsonstart. De solgte holdets to store stjerner til PL for peanuts for at kunne rejse nok kapital til overhovedet at kunne stille hold. Respekt hvor det er fortjentGetafe have scored the second-fewest goals in La Liga this season with just 28, only Oviedo, who are practically relegated, have fewer. They also have the lowest xG in the league at 24.6, and no other team is even below 30. On top of that, they’ve created the fewest big chances (42), have the fewest touches in the opposition box (471, with no other team below 500), and the lowest average possession (39.3%, again the only team below 40%). And if that wasn’t enough, they also have the most fouls committed (493) and most yellow cards (90). Despite all of this, they’re still sitting in the top 6.
Prøv at tjekke deres sommer vindue, det er ikke for de sarte
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
Vi har ikke vundet på Getafes bane i 5 år
Godt at puta ikke vandt i går.
Godt at puta ikke vandt i går.
MDCCCXCIX
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
Barça's last away win against Getafe in La Liga was on September 28, 2019.
Barça scored just one goal in the last 5 away games against Getafe.
Den statistik skal vi lige pynte lidt på i dag, tak.
Forestiller mig at Roony får masser af spilletid nu og håber han griber chancen. Hajen må gerne finde sit A-game frem og bide fra sig.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
Misser kampen. HSV - Hoffenheim senere på stadion. Satser på gutterne klarer skærene og bryder “Getafe-forbandelsen”.
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
Der er noget smukt over det på den grimme måde, for man må bare sige de knokler for manden, og så kan man diskutere fra nu og til juleaften om de spiller for hårdt og svinsk men at han med ingen midler er ved at sende dem ud og spille i Europa er bare virkelig flot arbejde.EasyBuddhist skrev: ↑lør apr 25, 2026 11:29 amUtroligt, men man må altså lette lidt på hatten for Bordalas. Det er sindsygt, hvad han får ud af 5-6 level fodbold spillere til ingen penge, gratis eller på lån. Ligesom Barca kæmper Getafe år efter år med at registrere nye spillere og i sommers havde Bordalas 11 i første holds truppen en uge før sæsonstart. De solgte holdets to store stjerner til PL for peanuts for at kunne rejse nok kapital til overhovedet at kunne stille hold. Respekt hvor det er fortjentGetafe have scored the second-fewest goals in La Liga this season with just 28, only Oviedo, who are practically relegated, have fewer. They also have the lowest xG in the league at 24.6, and no other team is even below 30. On top of that, they’ve created the fewest big chances (42), have the fewest touches in the opposition box (471, with no other team below 500), and the lowest average possession (39.3%, again the only team below 40%). And if that wasn’t enough, they also have the most fouls committed (493) and most yellow cards (90). Despite all of this, they’re still sitting in the top 6.
Prøv at tjekke deres sommer vindue, det er ikke for de sarte
- Michman
- Indlæg: 9325
- Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
5 i deres forsvar, det bliver ikke nemt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
Holy shit
MDCCCXCIX
- Michman
- Indlæg: 9325
- Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
Håber på noget Roony, Fermin magic idag..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona
Jeg følger kampen på livescore pga fødselsdagsfesten. Minds et enkelt point er fint med mig.
God kamp cules
God kamp cules
MDCCCXCIX
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster