25/4 Getafe - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 1056
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 245 gange

25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Wennerberg »

Getafe - FC Barcelona
La Liga
25. april - kl. 16.15
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

0-2.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

En sejr og der er 11 point ned til puta. Det må ikke gå galt. Forhåbentlig træder nogle af de andre offensive kræfter i karakter. Jeg vil se ild.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Reals pointtab i går gav mig lidt ro i maven. Selv i det absolut værst tænkelige scenarie, at vi taber de to næste udekampe OG hjemme til Real Madrid vil vi føre La Liga og kan dermed stadig selv afgøre mesterskabet.

I det bedst tænkelige scenarie vinder vi de to næste kampe, mens real smider point i sin næste kamp. Så er vi mindst 13 point foran og Real skal lave æresport inden kampen, da der kun er 12 point tilbage at spille om.

Et andet herligt scenarie ville være, at vi inden kampen mod Real er mindst 7 point foran. Så vil en sejr over Real sikre os mesterskabet og være den totale ydmygelse af Real Madrid. Det sidste scenarie her er vel ikke helt utænkeligt? Selvom det bliver møgsvært uden Yamal.

God kamp!

DeanCassady
Indlæg: 2106
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Det var noget af en foræring. Man begynder næsten at tro, at de er i så rædderlig en forfatning, at vi kunne tabe samtlige af vores resterende kampe og stadig blive mestre.
Robert Zimmerman

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Getafe have scored the second-fewest goals in La Liga this season with just 28, only Oviedo, who are practically relegated, have fewer. They also have the lowest xG in the league at 24.6, and no other team is even below 30. On top of that, they’ve created the fewest big chances (42), have the fewest touches in the opposition box (471, with no other team below 500), and the lowest average possession (39.3%, again the only team below 40%). And if that wasn’t enough, they also have the most fouls committed (493) and most yellow cards (90). Despite all of this, they’re still sitting in the top 6.
Utroligt, men man må altså lette lidt på hatten for Bordalas. Det er sindsygt, hvad han får ud af 5-6 level fodbold spillere til ingen penge, gratis eller på lån. Ligesom Barca kæmper Getafe år efter år med at registrere nye spillere og i sommers havde Bordalas 11 i første holds truppen en uge før sæsonstart. De solgte holdets to store stjerner til PL for peanuts for at kunne rejse nok kapital til overhovedet at kunne stille hold. Respekt hvor det er fortjent

Prøv at tjekke deres sommer vindue, det er ikke for de sarte
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Vi har ikke vundet på Getafes bane i 5 år :wtf:
Godt at puta ikke vandt i går.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Barça's last away win against Getafe in La Liga was on September 28, 2019.

Barça scored just one goal in the last 5 away games against Getafe.

Den statistik skal vi lige pynte lidt på i dag, tak.

Forestiller mig at Roony får masser af spilletid nu og håber han griber chancen. Hajen må gerne finde sit A-game frem og bide fra sig.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Misser kampen. HSV - Hoffenheim senere på stadion. Satser på gutterne klarer skærene og bryder “Getafe-forbandelsen”.

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Dumle »

EasyBuddhist skrev:
lør apr 25, 2026 11:29 am
Getafe have scored the second-fewest goals in La Liga this season with just 28, only Oviedo, who are practically relegated, have fewer. They also have the lowest xG in the league at 24.6, and no other team is even below 30. On top of that, they’ve created the fewest big chances (42), have the fewest touches in the opposition box (471, with no other team below 500), and the lowest average possession (39.3%, again the only team below 40%). And if that wasn’t enough, they also have the most fouls committed (493) and most yellow cards (90). Despite all of this, they’re still sitting in the top 6.
Utroligt, men man må altså lette lidt på hatten for Bordalas. Det er sindsygt, hvad han får ud af 5-6 level fodbold spillere til ingen penge, gratis eller på lån. Ligesom Barca kæmper Getafe år efter år med at registrere nye spillere og i sommers havde Bordalas 11 i første holds truppen en uge før sæsonstart. De solgte holdets to store stjerner til PL for peanuts for at kunne rejse nok kapital til overhovedet at kunne stille hold. Respekt hvor det er fortjent

Prøv at tjekke deres sommer vindue, det er ikke for de sarte
Der er noget smukt over det på den grimme måde, for man må bare sige de knokler for manden, og så kan man diskutere fra nu og til juleaften om de spiller for hårdt og svinsk men at han med ingen midler er ved at sende dem ud og spille i Europa er bare virkelig flot arbejde.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9325
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

5 i deres forsvar, det bliver ikke nemt.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
lør apr 25, 2026 2:15 pm
Barça scored just one goal in the last 5 away games against Getafe.
Holy shit :wtf: ...hvordan?? Er vi så ringe når vi spiller mod Getafe.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9325
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Michman »

Håber på noget Roony, Fermin magic idag..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ladislau
Indlæg: 1340
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af ladislau »

Olmo på kanten, please. Han er alt for random på midten.
Så ellers i gang med hårdt arbejde, og Gavi ud så snart han har fået det gule.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 25/4 Getafe - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg følger kampen på livescore pga fødselsdagsfesten. Minds et enkelt point er fint med mig.
God kamp cules
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster