Jeg følger ikke den generelle debat i Spanien, da jeg begrænser det til nyheder om Barca. Men - jeg håber der bliver lagt et stort og vedvarende pres fra de andre klubber og medier, som ikke er Real-venlige. Noget siger mig bare at Real generelt nyder ret stort popularitet i store dele af Spanien og debatten er begrænset, men baseret på i bund og grund mest uvidenhed.EasyBuddhist skrev: ↑man mar 23, 2026 11:21 pmJep. Hvis det havde været et hvert andet sted på banen, ville den have givet gult kort 10 ud af 10 gange. Inde i feltet er det rødt kort, any day. Straffe + forseelse lig med rødt kort
La Liga Tråden
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: La Liga Tråden
-
Snotface
- Indlæg: 54
- Tilmeldt: tirs apr 21, 2015 4:19 pm
- Har takket: 15 gange
- Blevet takket: 23 gange
Re: La Liga Tråden
Jeg synes godt, man ville kunne forsvare kun at give gult, idet det jo ikke er en oplagt scoringschance (han har afsluttet), og Carvajal går efter bolden. Men straffe er der uden skyggen af tvivl.EasyBuddhist skrev: ↑man mar 23, 2026 11:21 pmJep. Hvis det havde været et hvert andet sted på banen, ville den have givet gult kort 10 ud af 10 gange. Inde i feltet er det rødt kort, any day. Straffe + forseelse lig med rødt kort
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: La Liga Tråden
ja, det skal udnyttes ved at spare samtlige spillere
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Re: La Liga Tråden
Pedri, yamal og Cancelo bør i min optik spares i morgen
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: La Liga Tråden
Ingen skal spille. De skal tænke på Atletico 24/7 indtil på tirsdagMt91 skrev: ↑fre apr 10, 2026 11:07 pmPedri, yamal og Cancelo bør i min optik spares i morgen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Re: La Liga Tråden
Det er bare ikke altid en fordel at spare for mange.EasyBuddhist skrev: ↑fre apr 10, 2026 11:08 pmIngen skal spille. De skal tænke på Atletico 24/7 indtil på tirsdagMt91 skrev: ↑fre apr 10, 2026 11:07 pmPedri, yamal og Cancelo bør i min optik spares i morgen
Men er enig i, at vi skal satse på cl
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: La Liga Tråden
Cubarsi er selvfølgelig sikker pga karantæne næste uge.EasyBuddhist skrev: ↑fre apr 10, 2026 11:08 pmIngen skal spille. De skal tænke på Atletico 24/7 indtil på tirsdagMt91 skrev: ↑fre apr 10, 2026 11:07 pmPedri, yamal og Cancelo bør i min optik spares i morgen
Det er vel også ret oplagt at lade Balde, Kounde og Gavi få en portion kamptræning, så helst fra og start og så længe de kan holde. Ferran og Casado kunne også passende få tiltrængte startminutter.
Måske noget a la
Joan
Kounde-Araujo-Cubarsi-Balde
Gavi-Casado
Roony-Fermin-Rashford
Ferran
Og så tage Kounde, Araujo, Gavi, Fermin og Rashford ud undervejs, så de er friske til CL. Ferran og Balde bør kunne klare 90 og være klar til CL da de alligevel ikke skal starte inde.
De Jong kan passende komme ind for Gavi, når han er træt. Så har de begge to fået minutter inden mini-Puta.
Man sidder dog ikke med følelsen af at dette hold vil klaske Espanyol. Men det er nok sådan ca det niveau man må forvente, hvis vi skal spare spillerne mest muligt.
- Daluigi
- Indlæg: 7547
- Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 133 gange
- Blevet takket: 993 gange
Re: La Liga Tråden
Det siger lidt om Yamals niveau, når vi før 32. spillerunde fik odds 34 på Real som mestre. Efter at vi vinder kampen, og der dermed nu kun er 6 kampe tilbage, så er vi alligevel røget ned på odds 26!!… Det er fanme vildt nok.
Forumlegende
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: La Liga Tråden
Den næste Clasico bliver ren overlevelse for os. De kommer til at dominere kampen fuldstændig.
MDCCCXCIX
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster