La Liga Tråden

Diskussion om den La Liga og andre spanske klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
man mar 23, 2026 11:21 pm
Jep. Hvis det havde været et hvert andet sted på banen, ville den have givet gult kort 10 ud af 10 gange. Inde i feltet er det rødt kort, any day. Straffe + forseelse lig med rødt kort
Jeg følger ikke den generelle debat i Spanien, da jeg begrænser det til nyheder om Barca. Men - jeg håber der bliver lagt et stort og vedvarende pres fra de andre klubber og medier, som ikke er Real-venlige. Noget siger mig bare at Real generelt nyder ret stort popularitet i store dele af Spanien og debatten er begrænset, men baseret på i bund og grund mest uvidenhed.

Snotface
Indlæg: 54
Tilmeldt: tirs apr 21, 2015 4:19 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Snotface »

EasyBuddhist skrev:
man mar 23, 2026 11:21 pm
Jep. Hvis det havde været et hvert andet sted på banen, ville den have givet gult kort 10 ud af 10 gange. Inde i feltet er det rødt kort, any day. Straffe + forseelse lig med rødt kort
Jeg synes godt, man ville kunne forsvare kun at give gult, idet det jo ikke er en oplagt scoringschance (han har afsluttet), og Carvajal går efter bolden. Men straffe er der uden skyggen af tvivl.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kommer nok ikke til at ske, men kunne fandeme være smukt.


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Gal en kasse af Lemar.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Tak til Girona. Nu skal det udnyttes i morgen.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Lopezzz »

Puta er milimetar fra en titelløs sæson :angel:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBarcelonaChr skrev:
fre apr 10, 2026 10:58 pm
Tak til Girona. Nu skal det udnyttes i morgen.
ja, det skal udnyttes ved at spare samtlige spillere
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Mt91
Indlæg: 162
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Mt91 »

EasyBuddhist skrev:
fre apr 10, 2026 11:04 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre apr 10, 2026 10:58 pm
Tak til Girona. Nu skal det udnyttes i morgen.
ja, det skal udnyttes ved at spare samtlige spillere
Pedri, yamal og Cancelo bør i min optik spares i morgen

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af EasyBuddhist »

Mt91 skrev:
fre apr 10, 2026 11:07 pm
EasyBuddhist skrev:
fre apr 10, 2026 11:04 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre apr 10, 2026 10:58 pm
Tak til Girona. Nu skal det udnyttes i morgen.
ja, det skal udnyttes ved at spare samtlige spillere
Pedri, yamal og Cancelo bør i min optik spares i morgen
Ingen skal spille. De skal tænke på Atletico 24/7 indtil på tirsdag
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Mt91
Indlæg: 162
Tilmeldt: lør jan 22, 2022 11:05 am
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Mt91 »

EasyBuddhist skrev:
fre apr 10, 2026 11:08 pm
Mt91 skrev:
fre apr 10, 2026 11:07 pm
EasyBuddhist skrev:
fre apr 10, 2026 11:04 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre apr 10, 2026 10:58 pm
Tak til Girona. Nu skal det udnyttes i morgen.
ja, det skal udnyttes ved at spare samtlige spillere
Pedri, yamal og Cancelo bør i min optik spares i morgen
Ingen skal spille. De skal tænke på Atletico 24/7 indtil på tirsdag
Det er bare ikke altid en fordel at spare for mange.
Men er enig i, at vi skal satse på cl

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
fre apr 10, 2026 11:08 pm
Mt91 skrev:
fre apr 10, 2026 11:07 pm
EasyBuddhist skrev:
fre apr 10, 2026 11:04 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre apr 10, 2026 10:58 pm
Tak til Girona. Nu skal det udnyttes i morgen.
ja, det skal udnyttes ved at spare samtlige spillere
Pedri, yamal og Cancelo bør i min optik spares i morgen
Ingen skal spille. De skal tænke på Atletico 24/7 indtil på tirsdag
Cubarsi er selvfølgelig sikker pga karantæne næste uge.
Det er vel også ret oplagt at lade Balde, Kounde og Gavi få en portion kamptræning, så helst fra og start og så længe de kan holde. Ferran og Casado kunne også passende få tiltrængte startminutter.

Måske noget a la
Joan
Kounde-Araujo-Cubarsi-Balde
Gavi-Casado
Roony-Fermin-Rashford
Ferran

Og så tage Kounde, Araujo, Gavi, Fermin og Rashford ud undervejs, så de er friske til CL. Ferran og Balde bør kunne klare 90 og være klar til CL da de alligevel ikke skal starte inde.
De Jong kan passende komme ind for Gavi, når han er træt. Så har de begge to fået minutter inden mini-Puta.

Man sidder dog ikke med følelsen af at dette hold vil klaske Espanyol. Men det er nok sådan ca det niveau man må forvente, hvis vi skal spare spillerne mest muligt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Daluigi »

Det siger lidt om Yamals niveau, når vi før 32. spillerunde fik odds 34 på Real som mestre. Efter at vi vinder kampen, og der dermed nu kun er 6 kampe tilbage, så er vi alligevel røget ned på odds 26!!… Det er fanme vildt nok.
Forumlegende

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: La Liga Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

:think:


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: La Liga Tråden

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:
tors apr 23, 2026 2:40 pm
Det siger lidt om Yamals niveau, når vi før 32. spillerunde fik odds 34 på Real som mestre. Efter at vi vinder kampen, og der dermed nu kun er 6 kampe tilbage, så er vi alligevel røget ned på odds 26!!… Det er fanme vildt nok.
Den næste Clasico bliver ren overlevelse for os. De kommer til at dominere kampen fuldstændig.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster