10 - Lamine Yamal

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
tors apr 02, 2026 12:03 pm
Ku vi ikke i det mindste holde den værste udrydningsgalde ovre i off topic trådene…..
Hvorfor?
Det handler om Lamine og landskampen.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
tors apr 02, 2026 1:14 pm
Antimadridista skrev:
tors apr 02, 2026 12:03 pm
Ku vi ikke i det mindste holde den værste udrydningsgalde ovre i off topic trådene…..
Hvorfor?
Det handler om Lamine og landskampen.
Gør det det…. :|

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Dytrax »

Lamine Yamal and PSG President Nasser El-Khelaifi were spotted dining at a restaurant in London a few days ago - PSG might again consider making a HUGE offer for the Spanish diamond

Dette rygte florerer lige nu diverse steder og et billede fra en restaurant akkompagnerer. Det er dog sløret og det er svært at se, hvem der er til stede omkring bordet. Lidt snuseri i krogene ledte til:

No credible sources have confirmed the meeting, and the image itself has a history. It was previously used in 2023 to suggest Mohamed Salah was secretly meeting Al-Khelaifi – a rumour that was never verified.


Men det ville ikke forbavse mig, hvis Kaliffen kom anstigende med den helt store muldvarp fremme og forsøger at friste.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af EasyBuddhist »

PSG kommer helt sikkert med et kæmpe bud på Yamal til sommer og de vil være ret ligeglade med, hvor meget han kommer til at koste
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Norbit »

Hvis han vil smutte til PSG, så lad ham smutte. Det er kun ham selv der kan fremtvinge et salg, vi ved klubben ikke vil sælge. Spillere der vil væk, skal væk. Ligesom med Neymar. Så kan han fortryde efterfølgende så meget han vil.

Er sikker på at det er en and. Det kan ikke være andet. Sådan er det altid med de største stjerner.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 6326
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 722 gange
Blevet takket: 780 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Norbit skrev:
tirs apr 07, 2026 7:55 pm
Hvis han vil smutte til PSG, så lad ham smutte. Det er kun ham selv der kan fremtvinge et salg, vi ved klubben ikke vil sælge. Spillere der vil væk, skal væk. Ligesom med Neymar. Så kan han fortryde efterfølgende så meget han vil.

Er sikker på at det er en and. Det kan ikke være andet. Sådan er det altid med de største stjerner.
Dog den forskel på Neymar og Lamine at Lamine er “døbt” af Messi, opvokset i byen og har været die hard fan af klubben siden sine første skridt.

Neymar var bare en Brasilianer som ville være berømt, være verdens bedste og tjene kassen… der var ikke noget klubfølelse over Neymar.

Dermed ikke være sagt at penge ikke kan friste enhver fodboldspiller.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvis Yamal på et tidspunkt smutter, så er det fordi, den sportslige ledelse har forsømt at sammensætte et hold, der er ham værdigt. Han skal selvfølgelig ikke spilde sit niveau på middelmådige spillere som Rashford, Ferran og 38 årige Lewa. Det vil simpelthen være en forbrydelse mod fodbolden
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Han gjorde virkelig alt hvad han kunne i går. Puha … han fortjener mere.


Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Hristo »

FCBarcelonaChr skrev:
ons apr 15, 2026 5:37 pm
Han gjorde virkelig alt hvad han kunne i går. Puha … han fortjener mere.

Han er så god og bliver ved med at lægge på. Jeg gad godt se ham spille centralt engang i mellem, så han kan få en pause fra højre sidelinje og variere direkte modstander i løbet af kampen, og tørre røv på en stor centerback. Jeg synes, Roony gør det godt (og har mere fremtidsfidus til ham end Rashford) og gad godt se dem spille en kamp som amc og højrekant, hvor de veksler lidt. Tror de kunne være sjove at se sammen som legekammerater i de små rum.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Kvoller
Indlæg: 6825
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1172 gange
Blevet takket: 818 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Kvoller »

Med 5 ugers pause og et VM rundt om hjørnet, kan man godt frygte at Yamal vil forcere sig tilbage, for at blive klar til VM. Et hårdt VM, hvor han uden tvivl vil blive brugt meget, måske for meget, og vi kan ende med endnu flere langvarige skader.
Jeg fatter simpelthen ikke, at han ikke er blevet sparet lidt mere i løbet af sæsonen. Der er mange kampe, hvor han kunne have været skiftet ud de sidste 20-30 minutter.

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:
tors apr 23, 2026 9:10 am
Med 5 ugers pause og et VM rundt om hjørnet, kan man godt frygte at Yamal vil forcere sig tilbage, for at blive klar til VM. Et hårdt VM, hvor han uden tvivl vil blive brugt meget, måske for meget, og vi kan ende med endnu flere langvarige skader.
Jeg fatter simpelthen ikke, at han ikke er blevet sparet lidt mere i løbet af sæsonen. Der er mange kampe, hvor han kunne have været skiftet ud de sidste 20-30 minutter.
SÅ enig. Og ja, forcering er en stor fare her. Både fra det spanske landshold og fra Yamal selv. Skulle han misse VM eller blive skadet igen under VM, så vil det sætte sig mentalt i lang tid.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af EasyBuddhist »

Det er en mindre katastrofe for Yamal, mere end for Barca. Barca's sæson er mere eller mindre ovre, men Yamal risikerer at misse VM

Før man begynder at skyde skarpt på Flick i dette tilfælde, så kommer skaden efter en otte dages kamp pause. Muskelskader har lidt sit eget liv og det handler ofte om andet end restitution. Kost og træning betyder meget efter, hvad jeg har hørt, men måske nogen er klogere end mig på dette område? Det ville ikke undre i hvert fald :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Antimadridista »

Tror nu stadig at et hav af kampe gennem 3 sæsoner har en del at skulle ha sagt, trods aktuel 8 dages pause…

Mundo mener foreløbigt minimum 5-6 uger. I bedste fald bliver han lige nøjagtig klar, men ikke i form. Ved 7-8 uger er det vel tvivlsomt om han overhovedet kommer med og hvis han gør misser han sandsynligvis gruppespillet.

Har godt nok ondt af fyren. For os Barca tilhængere er betydningen af en glad Yamal stor, selvom vi burde kunne klare ligaen uden. Det boost en stor VM kampagne vil give Yamal, tror jeg vil have stor betydning for præstationerne i de kommende år…

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Dumle »

Nu må Roony jo så vise om han har det der skal til, og måske overbevise Flick om at vi i truppen har spillere så Yamal kan få et hvil her og der.

Jeg ser mange der nu brokker sig over manglende hvil til stjernerne osv, og ja der køres for meget på de store spillere samtidig med vores bredde ikke er til stede.

Jeg så jo godt at man ofrede cup turneringen, med mindre de unge + reserverne spiller os til semifinaler.

Jeg så også gerne en trup bredde der gjorde man ikke skulle frygte at miste point hjemme mod Oviedo når man hviler en Yamal og en Pedri, men den trup har der ikke været råd til endnu. Også en af grundende til jeg håber på en Bernardo Silva på fri som i det mindste kan tage 10 kampe af Pedris sæson. Kan vi så også finde en kantspiller som kan tage en 10 starter fra Yamal og Raphinha så ligner det noget.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster