22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
-
Piquénbauer
- Indlæg: 25515
- Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
- Har takket: 378 gange
- Blevet takket: 1629 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Jeg er lykkelig for de 9 point ned… Vores program er virkelig svært (de to næste kampe er begge tricky) og yamal er færdig for sæsonen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Puha en vigtigt sejr som holdt hårdt. Og måske også meget dyr med skaderne. Yamal skal vi bruge i slutspurten og Cancelo helst også. Balde laver et hav af uprovokerede fejlafleveringer og i modsætning til Fermin der også spillede til modstanderne så kompenserer han ikke synderligt med andre dyder.
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Bedste kamp længe….
..havde jeg her i weekenden i indendørs bold.
Aftenens kamp, nej.
..havde jeg her i weekenden i indendørs bold.
Aftenens kamp, nej.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Nøj, det holdt hårdt. Vi var aldrig rigtig i kontrol. Celta, der ellers har været pivringe på det seneste, formåede desværre i stort set hele kampen at spille sig fint ud af presset. Da 2-0 scoringen aldrig kom, blev der meget naturligt nervøst til sidst.
Hvor jeg sad kunne jeg ikke få øje på off-siden på 2-0 scoringen. Sad endda lige ud for. Hvad sagde de i studiet, var den god nok?
Hvor jeg sad kunne jeg ikke få øje på off-siden på 2-0 scoringen. Sad endda lige ud for. Hvad sagde de i studiet, var den god nok?
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Godmorgen.
Er lige stået op skal med færgen til Fyn.
Ser at vi fik 3p. men en dyrekøbt sejr
Ja uden Yamal og Raphinha er der ikke meget X-faktor over holdet, men så er det jo dejligt vi stadig er 9p. foran Puta
Nå solen står snart op livet er herligt.
Take care Cules.
Er lige stået op skal med færgen til Fyn.
Ser at vi fik 3p. men en dyrekøbt sejr
Ja uden Yamal og Raphinha er der ikke meget X-faktor over holdet, men så er det jo dejligt vi stadig er 9p. foran Puta
Nå solen står snart op livet er herligt.
Take care Cules.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Den kamp er komplet ligegyldig ift Yamals skade

Tales om minimum 5 uger, dertil nogle uger til at komme i form og ikke spille for meget.
I bedste fald får han et VM hvor han ikke er på toppen og nok ikke kan spille alle kampe…
Reelt var det jo bare et spørgsmål om tid. Spiller alle kampe og nærmest alle minutter
Tales om minimum 5 uger, dertil nogle uger til at komme i form og ikke spille for meget.
I bedste fald får han et VM hvor han ikke er på toppen og nok ikke kan spille alle kampe…
Reelt var det jo bare et spørgsmål om tid. Spiller alle kampe og nærmest alle minutter
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Barca under Flicks ledelse spiller stærkt underholdende angrebsfodbold. Selv nogle af mine venner, som hader Barca af et godt hjerte (måske skulle jeg skifte dem ud
?), synes at Barca spiller flot fodbold. Vi er tilmed ni point foran de hvide fra Madrid. Så jeg er meget tilfreds og håber og tror naturligvis, at jeg igen i år kan være med til at fejre Barca her i Barcelona, når mesterskabet forhåbentligt kommer i hus.
Alligevel er jeg lidt ærgerlig efter kampen i går (ja, ja jeg ved godt at vi Barca fans er meget forvænte). Det var nemlig helt tydeligt, at alt det kreative skulle komme fra Yamal. Vi har absolut gode spillere men i absolut verdensklasse er det vel kun Yamal, Raphinha og Pedri, vi kan tælle med. Og reelt set kun de to førstnævnte med den x-faktor, der gør at de helt på egnen hånd kan afgøre en kamp. Så det ser lidt vanskeligt ud, når de to er skadet.
I anden halvleg i går havde de øvrige offensive spillere chancen for at vise, at vi ikke er afhængige af Yamal og Raphinha. I min optik dumpede de med et brag:
Olmo - en omvandrende katastrofe. Hvad bidrager han egentlig med?
Ferran - der er ikke meget bid i hajen.
Roony - han skulle være blevet i FCK. Han satte ikke sin oppasser en eneste gang.
Rashford - god tur hjem til Manchester. Han har fart men intet slutprodukt.
Lewandowski - ikke på banen. Hvorfor mon dog? Han er faldet kraftigt af på den.
Der er heldigvis også meget positivt at sige. Gavi er på vej tilbage, men er naturligvis ikke i kampform endnu. Fermin er en fornøjelse at se på. Kæmper forbilledligt og bidrager offensivt. Eric er en klippe i forsvaret. Han er virkelig trådt i karakter. Joan Garcia i målet er en fantastisk dygtig keeper og spiller med en enorm ro, trods sin unge alder. Og så naturligvis Pedri. Måske ikke hans bedste kamp i går, men hver gang han får bolden falder min puls fra 200 til 50. Uanset hvor presset han er, er der ingen der piller bolden fra ham. En gudsbenådet spiller.
Undskyld det lange indspark, men jeg skal jo have noget at bruge tiden på, inden det er tid til at tage på Camp Nou og se kvinderne spille semi i CL mod Bayern (de spiller noget flot offensiv fodbold, det må man give dem) og mændenes El Clasico.
!VISÇA EL BARÇA!
Alligevel er jeg lidt ærgerlig efter kampen i går (ja, ja jeg ved godt at vi Barca fans er meget forvænte). Det var nemlig helt tydeligt, at alt det kreative skulle komme fra Yamal. Vi har absolut gode spillere men i absolut verdensklasse er det vel kun Yamal, Raphinha og Pedri, vi kan tælle med. Og reelt set kun de to førstnævnte med den x-faktor, der gør at de helt på egnen hånd kan afgøre en kamp. Så det ser lidt vanskeligt ud, når de to er skadet.
I anden halvleg i går havde de øvrige offensive spillere chancen for at vise, at vi ikke er afhængige af Yamal og Raphinha. I min optik dumpede de med et brag:
Olmo - en omvandrende katastrofe. Hvad bidrager han egentlig med?
Ferran - der er ikke meget bid i hajen.
Roony - han skulle være blevet i FCK. Han satte ikke sin oppasser en eneste gang.
Rashford - god tur hjem til Manchester. Han har fart men intet slutprodukt.
Lewandowski - ikke på banen. Hvorfor mon dog? Han er faldet kraftigt af på den.
Der er heldigvis også meget positivt at sige. Gavi er på vej tilbage, men er naturligvis ikke i kampform endnu. Fermin er en fornøjelse at se på. Kæmper forbilledligt og bidrager offensivt. Eric er en klippe i forsvaret. Han er virkelig trådt i karakter. Joan Garcia i målet er en fantastisk dygtig keeper og spiller med en enorm ro, trods sin unge alder. Og så naturligvis Pedri. Måske ikke hans bedste kamp i går, men hver gang han får bolden falder min puls fra 200 til 50. Uanset hvor presset han er, er der ingen der piller bolden fra ham. En gudsbenådet spiller.
Undskyld det lange indspark, men jeg skal jo have noget at bruge tiden på, inden det er tid til at tage på Camp Nou og se kvinderne spille semi i CL mod Bayern (de spiller noget flot offensiv fodbold, det må man give dem) og mændenes El Clasico.
!VISÇA EL BARÇA!
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Et af se steder hvor Flick, som jeg ellers værdsætter højt, har fejlet er doseringen af vores stjerner. Eksempelvis har Flcik haft gode muligheder for at spare Yamal og Pedri undervejs; uden at gøre det. Sporene burde ellers skræmme, når vi taler om Pedri.Antimadridista skrev: ↑tors apr 23, 2026 7:12 amDen kamp er komplet ligegyldig ift Yamals skade![]()
Tales om minimum 5 uger, dertil nogle uger til at komme i form og ikke spille for meget.
I bedste fald får han et VM hvor han ikke er på toppen og nok ikke kan spille alle kampe…
Reelt var det jo bare et spørgsmål om tid. Spiller alle kampe og nærmest alle minutter![]()
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Lige nøjagtigt. Han har fejlet ekstremt på det punkt. Roony ku ha aflastet langt mere!FCBSOCI skrev: ↑tors apr 23, 2026 7:43 amEt af se steder hvor Flick, som jeg ellers værdsætter højt, har fejlet er doseringen af vores stjerner. Eksempelvis har Flcik haft gode muligheder for at spare Yamal og Pedri undervejs; uden at gøre det. Sporene burde ellers skræmme, når vi taler om Pedri.Antimadridista skrev: ↑tors apr 23, 2026 7:12 amDen kamp er komplet ligegyldig ift Yamals skade![]()
Tales om minimum 5 uger, dertil nogle uger til at komme i form og ikke spille for meget.
I bedste fald får han et VM hvor han ikke er på toppen og nok ikke kan spille alle kampe…
Reelt var det jo bare et spørgsmål om tid. Spiller alle kampe og nærmest alle minutter![]()
-
Madameskrald
- Indlæg: 1561
- Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
- Blevet takket: 264 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Når det nu virker så åbenlyst for os andre, og han spiller minutter selv i kampe, hvor vi er sikkert foran, så må der jo være en grund til, at Yamal ikke bliver hvilet.. Mit bedste bud er, at Yamal selv vil spille hvert minut, og man pleaser hans ego!
Hertil, at man ikke har et tilnærmelsesvis kreativt outlet, og faktisk har små store begrænsninger i at spille sig igennem til større chancer.
MAO - jeg er ret overbevist om, at Flick helst undgik en skadet Yamal..
Hertil, at man ikke har et tilnærmelsesvis kreativt outlet, og faktisk har små store begrænsninger i at spille sig igennem til større chancer.
MAO - jeg er ret overbevist om, at Flick helst undgik en skadet Yamal..
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Det er naturligvis mest synd for Yamal, at han blev skadet. Forhåbentligt bliver han klar til VM. Dernæst er det selvfølgelig et kæmpe handicap for Barca her i slutfasen af sæsonen at måtte undvære ham. På det personlige plan havde jeg glædet mig enormt til at se Yamal live på Camp Nou mod Real Madrid og Betis. Se ham udfordre Madrids bagkæde. Høre jublen, når han gør Madrids spillere rundtossede. Det bliver desværre ikke til noget. Øv, bare øv.
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Vi får så meget tæsk uden Yamal og RaphinhaFCBSOCI skrev: ↑tors apr 23, 2026 8:43 amDet er naturligvis mest synd for Yamal, at han blev skadet. Forhåbentligt bliver han klar til VM. Dernæst er det selvfølgelig et kæmpe handicap for Barca her i slutfasen af sæsonen at måtte undvære ham. På det personlige plan havde jeg glædet mig enormt til at se Yamal live på Camp Nou mod Real Madrid og Betis. Se ham udfordre Madrids bagkæde. Høre jublen, når han gør Madrids spillere rundtossede. Det bliver desværre ikke til noget. Øv, bare øv.
MDCCCXCIX
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 22/4 FC Barcelona - Celta de Vigo
Selvfølgelig. Alle vil gerne undgå skader overhovedet. Men det fjerner jo på ingen måde ansvaret fra Flick. Han er lederen. Han bestemmer. Ligegyldigt om en 18 årig bliver mopset. Så må han få at vide at det er fornuftigt på den længere bane, for ham selv…..Madameskrald skrev: ↑tors apr 23, 2026 8:34 amNår det nu virker så åbenlyst for os andre, og han spiller minutter selv i kampe, hvor vi er sikkert foran, så må der jo være en grund til, at Yamal ikke bliver hvilet.. Mit bedste bud er, at Yamal selv vil spille hvert minut, og man pleaser hans ego!
Hertil, at man ikke har et tilnærmelsesvis kreativt outlet, og faktisk har små store begrænsninger i at spille sig igennem til større chancer.
MAO - jeg er ret overbevist om, at Flick helst undgik en skadet Yamal..
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 90 gæster