Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af DeanCassady »

Vel kun fire, fordi de har en bedre målscore.
Robert Zimmerman

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Dumle »

DeanCassady skrev:
søn apr 19, 2026 6:28 pm
Vel kun fire, fordi de har en bedre målscore.
Det er rigtigt, stadig noget af et bjerg de har stillet sig i bunden af hvis West Ham vinder.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
søn apr 19, 2026 5:51 pm
Nogen der ser PL lige nu!?

Donnaruma laver en tro kopi af det drop der satte Real i gang for nogle år siden for PSG :roll:
Han er seriøst elendig. Han lever stadig på at han fik debut som 16-årig. Han har lavet utallige fejl gennem årene. Ustabil keeper.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

DeanCassady
Indlæg: 2107
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af DeanCassady »

Dumle skrev:
søn apr 19, 2026 6:32 pm
DeanCassady skrev:
søn apr 19, 2026 6:28 pm
Vel kun fire, fordi de har en bedre målscore.
Det er rigtigt, stadig noget af et bjerg de har stillet sig i bunden af hvis West Ham vinder.
Enig. Jeg er ikke engang sikker på, at Spurs formår at vinde en eneste af deres tilbageværende kampe.
Robert Zimmerman

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
søn apr 19, 2026 6:36 pm
Antimadridista skrev:
søn apr 19, 2026 5:51 pm
Nogen der ser PL lige nu!?

Donnaruma laver en tro kopi af det drop der satte Real i gang for nogle år siden for PSG :roll:
Han er seriøst elendig. Han lever stadig på at han fik debut som 16-årig. Han har lavet utallige fejl gennem årene. Ustabil keeper.
Han havde en god shotstopper slutrunde for Italien i 2021…..det lever han vist stadig på! :roll:

Forstår slet ikke Pep vælger at satse på sådan en type?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ufatteligt hvis Arsenal når at smide det hele, men fandeme også fedt med det haram fodbold de spiller.

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Dumle »

FCBarcelonaChr skrev:
søn apr 19, 2026 7:06 pm
Ufatteligt hvis Arsenal når at smide det hele, men fandeme også fedt med det haram fodbold de spiller.
De ryger også til Atl. Madrid, som så har 0 chance mod hverken Bayern eller PSG

Filten
Indlæg: 3090
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Filten »

FCBarcelonaChr skrev:
søn apr 19, 2026 7:06 pm
Ufatteligt hvis Arsenal når at smide det hele, men fandeme også fedt med det haram fodbold de spiller.
De har smidt det, igen igen :)
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af EasyBuddhist »

Det var så det. 6 min spillet og City er på første pladsen på flere mål scoret. Arsenal har smidt det, igen
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

EasyBuddhist skrev:
ons apr 22, 2026 9:08 pm
Det var så det. 6 min spillet og City er på første pladsen på flere mål scoret. Arsenal har smidt det, igen
Fatter ikke de holder fast i Arteta. 6 (?) år som træner for Arsenal. Èt FA Cup trofæ og to Community Shield trofæer. Flot høst.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af EasyBuddhist »

FCBarcelonaChr skrev:
ons apr 22, 2026 9:11 pm
EasyBuddhist skrev:
ons apr 22, 2026 9:08 pm
Det var så det. 6 min spillet og City er på første pladsen på flere mål scoret. Arsenal har smidt det, igen
Fatter ikke de holder fast i Arteta. 6 (?) år som træner for Arsenal. Èt FA Cup trofæ og to Community Shield trofæer. Flot høst.
For mig handler det nok mere om spillestilen. Jeg holdte umådelig meget af at se Arsenal under Wenger og den fodbold, de spiller nu, er så dræbende kedelig. Men ja, det er heller ikke en imponerende trofæ høst
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

EasyBuddhist skrev:
ons apr 22, 2026 9:28 pm
FCBarcelonaChr skrev:
ons apr 22, 2026 9:11 pm
EasyBuddhist skrev:
ons apr 22, 2026 9:08 pm
Det var så det. 6 min spillet og City er på første pladsen på flere mål scoret. Arsenal har smidt det, igen
Fatter ikke de holder fast i Arteta. 6 (?) år som træner for Arsenal. Èt FA Cup trofæ og to Community Shield trofæer. Flot høst.
For mig handler det nok mere om spillestilen. Jeg holdte umådelig meget af at se Arsenal under Wenger og den fodbold, de spiller nu, er så dræbende kedelig. Men ja, det er heller ikke en imponerende trofæ høst
Samme her. Ville faktisk gå så langt som at sige at det var “mit hold” i England, skulle jeg vælge. Men Arteta’s stil eller mangel på samme, har gjort at jeg pt. har mistet alt for dem.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Dytrax »

City var et mulehår fra at kunne vinke farvel til mesterskabsdrømmen, men en udligning i sidste øjeblik holder gryden i kog. I hvert fald indtil videre.

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
man maj 04, 2026 11:03 pm
City var et mulehår fra at kunne vinke farvel til mesterskabsdrømmen, men en udligning i sidste øjeblik holder gryden i kog. I hvert fald indtil videre.
Havde nogle penge på en kupon med Atletico, Barca, Madrid og City. De 3 første var gået hjem og da City scorer deres første i går, lukker jeg væddemålet - det var en klog beslutning.

Jeg tror Arsenal kører den hjem nu, deres resterende kampe er på papiret lettere end Citys.

Til gængæld tror jeg ikke de kommer i CL finalen.

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, nu hvor arbejdet alligevel ikke byder på så meget, så kan man jo opdatere på hvordan det står til i slutningen af diverse ligaer rundt omkring i Europa. Fokus på de europæiske pladser, nedrykning samt oprykning til bedste række.

Skal man lave den i England når man også sympatiserer med Tottenham? Oh well. Det ligner et Arsenal mesterskab, da de "blot" skal vinde deres 3 sidste kampe, West Ham (U), Burnley (H) og et finalefokuseret Crystal Palace (U). Man. City er sikret 2. pladsen i så fald. Og Man. United er nærmest sikret 3 pladsen. England har jo 5 CL pladser og der med en Aston Villa sejr i EL, kan de måske få 6, hvis Aston Villa ikke ender i top 4.

Liverpool er på 59 point, Aston Villa er på 58 (mangler Burnley i morgen) og Bournemouth er på 55 point. Så det ligner at det bliver Liverpool og Aston Villa i top 5. Bournemouth kæmper med Brighton på 53 point om 6. pladsen og en mulig CL plads. Brentford på 51 point, Chelsea på 49 og Everton på 48 (mangler Crystal Palace i morgen) kan kæmpe for en sidste europæisk plads. For Chelsea er det en katastrofe uanset hvad.

Hvad der også er en katastrofe uanset hvad er Tottenham. Dog x 10 hvis de rykker ned. Det ligner det står mellem dem og West ham. Tottenham er på 37 point og møder Leeds hjemme, Chelsea ude og Everton hjemme. West Ham er på 36 point og møder Arsenal hjemme, Newcastle ude og Leeds hjemme. Meget kan derfor blive afgjort i morgen og mandag, hvis Tottenham vinder hjemme og West Ham taber til Arsenal.

Nottingham Forest er på 42 point og det burde være mere end rigeligt, men man ved aldrig i den her sæson.

Oprykkerne er på plads i form af Coventry, længe siden! Ipswich, ikke så længe siden. Og så den sidste plads som pt. står mellem Millwall/Hull og Middlesbrough/Southampton. De første kampe endte begge 0-0, så returkampene må vise hvem der skal mødes i den afgørende kamp om oprykningen.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 56 gæster