Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Har takket: 1824 gange
Blevet takket: 1198 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
man apr 20, 2026 8:16 pm
Antimadridista skrev:
man apr 20, 2026 7:19 pm
Mortensen91 skrev:
man apr 20, 2026 5:17 pm
Når jeg kigger på Alvarez vs Ferran forstår jeg ikke hvorfor vi skulle betale +100 mil for Alvarez.

Er han virkeligt så meget bedre? Jeg synes deres stil er meget ens og at de har mange af samme egenskaber.

Er der nogen som kan give en uddybende vurdering på hvorfor Alvarez er så højt på listen? Helt ærligt synes jeg han virker som spild af penge og vil meget hellere at man kigger efter en anden profil (Kane eller Oshimen)
Orker ik lige en decideret uddybende vurdering.

Men efter min mening er Alvarez bedre på bolden, bedre i små rum, bedre dribler (uden det er en force hos ham), større overblik, bedre på den store scene/store opgør, bedre på frispark. Har sikkert glemt noget….

Jeg vil mene at han er et par klasser over Ferran. Og i Barca, med bedre medspillere, vil han shine væsentlig mere end i Atlético.
De seneste rygter går på Atletico forlanger 200m for Alvarez. Det er han på ingen måde værd og selvom han var, har Barca ikke råd til ham. Det er spild af tid at prøve. Selvfølgelig er han en opgradering af Ferran, men ikke så stor
Nej selvfølgelig skal de ikke ha 200m

Brugeravatar
Barca80
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 409 gange

Indlæg af Barca80 »

Julian Álvarez bliver uden tvivl sommerens nye Nico Williams.

Hver eneste dag kommer medierne til at servere “breaking news” som “Álvarez til lægetjek tirsdag”, “personlige vilkår på plads onsdag” og “officiel præsentation torsdag kl. 12” – komplet med eksperter, der analyserer, hvad hans trøjenummer må blive. Fans går i selvsving, trøjer bliver nærmest trykt på forhånd… og alligevel ender hele cirkuset, som det plejer: ren underholdning. :clap:

Når støvet har lagt sig, står han stadig i Atlético Madrid, og alle lader som om, det aldrig var så sikkert igen. :crazy:

DeanCassady
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 339 gange

Indlæg af DeanCassady »

De kan få 190 mio. euro og Ferran, men så er det også dét.
Robert Zimmerman

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 151 gange

Indlæg af Dumle »

DeanCassady skrev:
man apr 20, 2026 11:06 pm
De kan få 190 mio. euro og Ferran, men så er det også dét.
Hvis du sletter 1 tallet så er vi ved qt være der.

DeanCassady
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 339 gange

Indlæg af DeanCassady »

Og så også næste sæsons mesterskab oveni. Men så er det også dét.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2834 gange
Blevet takket: 1643 gange

Indlæg af Dytrax »

Barça can pay €100M for Julián Álvarez if it returns to the 1:1 rule. [Cadena SER]
Så mangler vi kun 100 for at matche det, de forlanger for ham.

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 516 gange
Blevet takket: 309 gange

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tirs apr 21, 2026 10:15 am
Barça can pay €100M for Julián Álvarez if it returns to the 1:1 rule. [Cadena SER]
Medmindre spilleren selv vil væk, så de vel nødtil at gå lidt ned i pris
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Antimadridista
Har takket: 1824 gange
Blevet takket: 1198 gange

Indlæg af Antimadridista »

DeanCassady skrev:
tirs apr 21, 2026 9:50 am
Og så også næste sæsons mesterskab oveni. Men så er det også dét.
Og de 2 næste møder i CL :glad:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

FC Barcelona have added Victor Osimhen to their strikers shortlist for this summer.

If Barcelona are unable to achieve the signing of Julian Alvarez this summer, they are looking at Victor Osimhen as a possible 'plan B' signing.

Osimhen is very highly rated by Deco, but he will have to reduce his salary if he wants to join Barça. The club is ready to spend upto €100M to sign him.

[@catalunyaradio]

EasyBuddhist
Har takket: 1088 gange
Blevet takket: 1344 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs apr 21, 2026 11:39 am
FC Barcelona have added Victor Osimhen to their strikers shortlist for this summer.

If Barcelona are unable to achieve the signing of Julian Alvarez this summer, they are looking at Victor Osimhen as a possible 'plan B' signing.

Osimhen is very highly rated by Deco, but he will have to reduce his salary if he wants to join Barça. The club is ready to spend upto €100M to sign him.

[@catalunyaradio]
Han har været på listen i lang tid, flere år, ligesom han har været i mange forskellige klubber. Jeg synes bare ikke, Barca har været seriøse i den interesse på noget tidspunkt, så derfor tvivler jeg også stærkt på, det er andet end cirkulations pressen, der er i gang

Men man har da lov at håbe. Klubben tog jo røven på os sidste sommer og signede Joan Garcia, så de har da vist, de kan når de vil. Vi har brug for et par stykker mere i den klasse i år og Osimhen hører bestemt til den kategori
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

JayBird10
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 6 gange

Indlæg af JayBird10 »

Filten skrev:
tirs apr 21, 2026 10:39 am
Dytrax skrev:
tirs apr 21, 2026 10:15 am
Medmindre spilleren selv vil væk, så de vel nødtil at gå lidt ned i pris
Det vil han jo højst sandsynlig ikke, ellers er det temmelig dumt af ham at have forlænget sin kontrakt til 2030. AM kan stå ret stejlt på prisen, det så vi senest med Greizman, hvor vi ligeledes betalte overpris for en fuser. Så selv hvis Alvarez vil væk, så har han ikke muligheden, medmindre nogen købet ham fri.

Jeg synes slet ikke han er €100 mio værd og da slet ikke €200 mio.
Men da vi ikke har den slags penge, så det ret nemt at se bort fra Alvarez. Især hvis man også vil lande Bastonia og få Cancelo permanent eller på lejeophold.

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

As per Jose Alvarez, Aston Villa are ready to spend €50m to sign Alejandro Balde.
De skulle også stå klar med stor lønpakke, såfremt han gerne vil væk.

Det håber jeg ikke.

nosslo15
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 318 gange

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tirs apr 21, 2026 7:47 pm
Dytrax skrev:

[@catalunyaradio]
Han har været på listen i lang tid, flere år, ligesom han har været i mange forskellige klubber. Jeg synes bare ikke, Barca har været seriøse i den interesse på noget tidspunkt, så derfor tvivler jeg også stærkt på, det er andet end cirkulations pressen, der er i gang

Men man har da lov at håbe. Klubben tog jo røven på os sidste sommer og signede Joan Garcia, så de har da vist, de kan når de vil. Vi har brug for et par stykker mere i den klasse i år og Osimhen hører bestemt til den kategori
Hey Easy, med den interesse der angiveligt er fra Flicks side i Bastoni, tror du så, at det kunne tænkes, at han vil forsøge en 3-4-3?

Hvis Bastoni passer bedre i netop den opstilling og med tanke på, hvor mange kvalificerede midtbanefolk vi har?

Tror du, at Barca kunne lykkes med en sådan opstilling?

EasyBuddhist
Har takket: 1088 gange
Blevet takket: 1344 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
ons apr 22, 2026 12:30 pm
EasyBuddhist skrev:
Dytrax skrev:

[@catalunyaradio]

Hey Easy, med den interesse der angiveligt er fra Flicks side i Bastoni, tror du så, at det kunne tænkes, at han vil forsøge en 3-4-3?

Hvis Bastoni passer bedre i netop den opstilling og med tanke på, hvor mange kvalificerede midtbanefolk vi har?

Imø har man slet ikke nogen anden mulighed, hvis man spiller med Bastoni. Bastoni er, uden tvivl bedst i en 3-5-2, hvilket er langt fra, hvad man spiller under Flick og jeg faktisk ikke huske hvornår, man sidst har spillet med to angribere, eller om man nogensinde har gjort det

Jeg synes, Bastoni er et forfærdeligt valg af Barca. Vi mangler en, der kan forsvare bagrummene og som kan holde sin zone alene. Bastoni passer helt ufattelig dårligt ind i den kategori. Han vil have brug for en makker( og fullbacks), der kan opveje for hans mangler og vi har netop ikke en sådan. Hverken Cubarsi, Eric eller AC kan gøre det. Det tætteste på, vi har, er Araujo og komplikationerne ved at spille med sådan CB akse er større, end jeg lige kan overskue at redegøre for

Vi vil have brug for Balde i helt ekstrem grad, en LW, der mere er wingback og en meget stationær midtbane, der holder deres zoner fuldstændig. Det er svært at få det fulde overblik over de udfordringer, Bastoni vil skabe, men sikkert er det, man skal tweake systemet helt sindsygt for at akkomodere en spiller, der bringer meget lidt nyt til bordet. Det er den komlet modsatte vej af, hvad jeg selv ville gøre. Jeg ville bringe spillere ind, der koplimenterer den kerne vi har nu, men de spillere, der rygtes til klubben, gør for de flestes vedkommene det modsatte
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 151 gange

Indlæg af Dumle »

EasyBuddhist skrev:
ons apr 22, 2026 2:14 pm
nosslo15 skrev:
ons apr 22, 2026 12:30 pm
EasyBuddhist skrev:
Dytrax skrev:

[@catalunyaradio]

Imø har man slet ikke nogen anden mulighed, hvis man spiller med Bastoni. Bastoni er, uden tvivl bedst i en 3-5-2, hvilket er langt fra, hvad man spiller under Flick og jeg faktisk ikke huske hvornår, man sidst har spillet med to angribere, eller om man nogensinde har gjort det

Jeg synes, Bastoni er et forfærdeligt valg af Barca. Vi mangler en, der kan forsvare bagrummene og som kan holde sin zone alene. Bastoni passer helt ufattelig dårligt ind i den kategori. Han vil have brug for en makker( og fullbacks), der kan opveje for hans mangler og vi har netop ikke en sådan. Hverken Cubarsi, Eric eller AC kan gøre det. Det tætteste på, vi har, er Araujo og komplikationerne ved at spille med sådan CB akse er større, end jeg lige kan overskue at redegøre for

Vi vil have brug for Balde i helt ekstrem grad, en LW, der mere er wingback og en meget stationær midtbane, der holder deres zoner fuldstændig. Det er svært at få det fulde overblik over de udfordringer, Bastoni vil skabe, men sikkert er det, man skal tweake systemet helt sindsygt for at akkomodere en spiller, der bringer meget lidt nyt til bordet. Det er den komlet modsatte vej af, hvad jeg selv ville gøre. Jeg ville bringe spillere ind, der koplimenterer den kerne vi har nu, men de spillere, der rygtes til klubben, gør for de flestes vedkommene det modsatte
Jeg har det præcis på samme måde, men det lyder så sikkert at det er den vej man går så man må håbe vores analyse af ham fejler. Jeg har hele tiden været langt mere på Sclotterbech hvis der er penge, eller Sanesi hvis der ikke er.

Jeg synes måske også man til tider er lidt for fokuseret på det skal være en venstrebenet centerback, men dem er der bare ikke mange af.

Ydermere så synes jeg selvom det er upopulært at sige at vores HCB med Cubarsi i de største kampe er et større problem end Martin. Jeg forstår godt folk fascination af Cubarsi kva alle de kampe han har spillet i så ung en alder, men faktum er at han bukker lidt under i de største kampe med dumme straffespark og dumme røde kort (den er diskuteret til ukendelighed den sidste, men der skal han aldrig bagom angriberen men løbe på siden af ham, så scorer angriberen måske og fred med det, men vi er stadig 11 mand.

Havde barca ikke haft de økonomiske udfordringer vi har haft tror jeg såmænd ikke han havde været fast starter endnu.
Senest rettet af Dumle ons apr 22, 2026 3:01 pm, rettet i alt 2 gange.

Besvar