Tur til Barcelona og billetter

Alt om Barca som ikke hører hjemme i de andre grupper

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBarcelonaChr »

!Option skrev:
søn jul 28, 2024 8:43 pm
FCBarcelonaChr skrev:
søn jul 28, 2024 7:20 pm
!Option skrev:
søn jul 28, 2024 5:43 pm
FCBarcelonaChr skrev:
søn jul 28, 2024 4:50 pm
Hej gutter.

Det er efterhånden et par år siden jeg har været på Camp Nou og vil gerne afsted til foråret med min kæreste. Valget er faldet på hjemmekampen mod Mallorca d. 23/4/25. Kan jeg være sikker på at kampen ligger der? Vi regner med at komme til Barcelona d. 22/4 og tage hjem igen d. 24/4, så bare et par hyggelige dage med en fodboldkamp imellem. Hvad tænker I, når det nu er midtugekamp? På forhånd tak for hjælp.
Jeg mener først de ligger dagen endeligt fast et par uger før selve kampen. La Ligas egen hjemmeside har vidst en kampkalender funktion hvor det fremgår når den er fastlagt.

Hvis ikke I har købt kampbillet endnu kan jeg anbefale P1 Travels. Der fandt jeg ret billige billetter sidst jeg var afsted med knægten. Billetterne kommer først på mail nærmest dagen inden kampen, så der skal lidt is i maven til :smile:
Fedt, tak. Det må jeg tjekke ud! Er dog mest for at købe gennem de officielle kanaler. :razz:
Også helt fair, min oplevelse var bare at det var svært at få billet den vej igennem da de jo typisk er afsat til medlemmer er “forhandlere” som fx P1. Der er ikke noget shady ved det, man skal bare være tålmodig ;-)
Ja okay, kunne være det skulle prøves!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Lige nu er der billige billetter (hvis man er medlem) til CL kampen mod Manchester City den 18.dec.
Tjek Barcas hjemmeside ;-)
MDCCCXCIX

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Iniesta007 »

Lopezzz skrev:
tors okt 10, 2024 9:00 pm
Lige nu er der billige billetter (hvis man er medlem) til CL kampen mod Manchester City den 18.dec.
Tjek Barcas hjemmeside ;-)
Så køber man katten i sækken, for Barca skal slet ikke møde Manchester City I Champions League :crazy:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Lopezzz »

Iniesta007 skrev:
fre okt 11, 2024 9:55 pm
Lopezzz skrev:
tors okt 10, 2024 9:00 pm
Lige nu er der billige billetter (hvis man er medlem) til CL kampen mod Manchester City den 18.dec.
Tjek Barcas hjemmeside ;-)
Så køber man katten i sækken, for Barca skal slet ikke møde Manchester City I Champions League :crazy:
Ups jeg kom til at skrive det i forkerte tråd :glad:
MDCCCXCIX

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Iniesta007 »

Lopezzz skrev:
fre okt 11, 2024 10:57 pm
Iniesta007 skrev:
fre okt 11, 2024 9:55 pm
Lopezzz skrev:
tors okt 10, 2024 9:00 pm
Lige nu er der billige billetter (hvis man er medlem) til CL kampen mod Manchester City den 18.dec.
Tjek Barcas hjemmeside ;-)
Så køber man katten i sækken, for Barca skal slet ikke møde Manchester City I Champions League :crazy:
Ups jeg kom til at skrive det i forkerte tråd :glad:
Det kommer med alderen :angel: :wave:

Hristo
Indlæg: 1101
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 451 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af Hristo »

Jeg skal til Spanien om et par måneder for første gang i nogle år. Jeg vil gerne genopfriske mit spanske som er blevet meget rustent og hengemt.

Til de af jer som bruger spansksprogede medier, hvilke vil I så anbefale til at følge Los Cules? Løbende nyheder og analyser er fint! Det skal helst være på skrift - podcast og video er for urealistisk…

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Hristo skrev:
ons jan 29, 2025 9:43 am
Jeg skal til Spanien om et par måneder for første gang i nogle år. Jeg vil gerne genopfriske mit spanske som er blevet meget rustent og hengemt.

Til de af jer som bruger spansksprogede medier, hvilke vil I så anbefale til at følge Los Cules? Løbende nyheder og analyser er fint! Det skal helst være på skrift - podcast og video er for urealistisk…
Der er selvfølgelig aviserne Sport samt Mundo Deportivo. Derudover ESPN Deportes, som blot er ja, ESPN på spansk. Det er nok primært gennem aviserne sider man kan finde det. Jeg kan ikke lige huske om de har generelle sider som fx. Bold.dk etc.

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Blot til orientering så er billetter til kampen mod Inter nu frigivet for medlemmer. Har købt :grin:

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

FCBSOCI skrev:
tors apr 17, 2025 9:43 pm
Blot til orientering så er billetter til kampen mod Inter nu frigivet for medlemmer. Har købt :grin:
Kan du ikke lige få dem til at frigive lidt til El Clásico som ikke er VIP snart? :glad:

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Bare til orientering, så fås billetter til kampen mod Real Madrid for medlemmer lige nu. De er nok væk på få minutter. Har sikret mig billet, de er rasende dyre. Måtte bøde knap EUR 500, endda efter medlemsrabat. Sorry, jeg poster nok dette i et andet forum også - bare så hvis nogen er så heldige, at de er medlemmer og gerne vil se kampen, så er det NU, I kan få billetter.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 4048
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 462 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af whidgee »

FCBSOCI skrev:
ons apr 23, 2025 11:39 am
Bare til orientering, så fås billetter til kampen mod Real Madrid for medlemmer lige nu. De er nok væk på få minutter. Har sikret mig billet, de er rasende dyre. Måtte bøde knap EUR 500, endda efter medlemsrabat. Sorry, jeg poster nok dette i et andet forum også - bare så hvis nogen er så heldige, at de er medlemmer og gerne vil se kampen, så er det NU, I kan få billetter.
Kan det passe at man ikke selv vælger sin plads når man bestiller?

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

whidgee skrev:
ons apr 23, 2025 12:34 pm
FCBSOCI skrev:
ons apr 23, 2025 11:39 am
Bare til orientering, så fås billetter til kampen mod Real Madrid for medlemmer lige nu. De er nok væk på få minutter. Har sikret mig billet, de er rasende dyre. Måtte bøde knap EUR 500, endda efter medlemsrabat. Sorry, jeg poster nok dette i et andet forum også - bare så hvis nogen er så heldige, at de er medlemmer og gerne vil se kampen, så er det NU, I kan få billetter.
Kan det passe at man ikke selv vælger sin plads når man bestiller?
Ja, det kan man ikke. Man kan kun vælge sektion fx langsiden, bag målet osv. men ikke række og sædenr.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 4048
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 462 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af whidgee »

FCBSOCI skrev:
ons apr 23, 2025 12:55 pm
whidgee skrev:
ons apr 23, 2025 12:34 pm
FCBSOCI skrev:
ons apr 23, 2025 11:39 am
Bare til orientering, så fås billetter til kampen mod Real Madrid for medlemmer lige nu. De er nok væk på få minutter. Har sikret mig billet, de er rasende dyre. Måtte bøde knap EUR 500, endda efter medlemsrabat. Sorry, jeg poster nok dette i et andet forum også - bare så hvis nogen er så heldige, at de er medlemmer og gerne vil se kampen, så er det NU, I kan få billetter.
Kan det passe at man ikke selv vælger sin plads når man bestiller?
Ja, det kan man ikke. Man kan kun vælge sektion fx langsiden, bag målet osv. men ikke række og sædenr.
Jeg var sku tæt på, men synes 4000 kr. for en billet til langsiden plus fly og hotel var lige pebret nok :mrgreen:

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af PuyolErGud »

Jeg er desværre ikke fuldgyldigt medled endnu, processen tager åbenbart lang tid, så kan ikke købe endnu. Hvis I kan, køber I bare til mig, så skal jeg nok betale. Hvis man altså kan overdrage billetten - Er alligevel i Barcelona :grin:

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: Tur til Barcelona og billetter

Indlæg af FCBSOCI »

Så er billetterne til el Clasico kommet til salg for medlemmer, kommer nok til salg i morgen for alle andre. Man skal være meget hurtig for at få fingre i dem. Har netop købt min for €474 (€499 fratrukket €25 i medlemsrabat). Det er vildt dyrt, og det er endda prisen for de billigste billetter. Godt at vi kun møder Real Madrid en gang årligt på Camp Nou, ellers ville det da stikke helt af økonomisk.

Visca el Barca!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster