Ja okay, kunne være det skulle prøves!!Option skrev: ↑søn jul 28, 2024 8:43 pmOgså helt fair, min oplevelse var bare at det var svært at få billet den vej igennem da de jo typisk er afsat til medlemmer er “forhandlere” som fx P1. Der er ikke noget shady ved det, man skal bare være tålmodigFCBarcelonaChr skrev: ↑søn jul 28, 2024 7:20 pmFedt, tak. Det må jeg tjekke ud! Er dog mest for at købe gennem de officielle kanaler.!Option skrev: ↑søn jul 28, 2024 5:43 pmJeg mener først de ligger dagen endeligt fast et par uger før selve kampen. La Ligas egen hjemmeside har vidst en kampkalender funktion hvor det fremgår når den er fastlagt.FCBarcelonaChr skrev: ↑søn jul 28, 2024 4:50 pmHej gutter.
Det er efterhånden et par år siden jeg har været på Camp Nou og vil gerne afsted til foråret med min kæreste. Valget er faldet på hjemmekampen mod Mallorca d. 23/4/25. Kan jeg være sikker på at kampen ligger der? Vi regner med at komme til Barcelona d. 22/4 og tage hjem igen d. 24/4, så bare et par hyggelige dage med en fodboldkamp imellem. Hvad tænker I, når det nu er midtugekamp? På forhånd tak for hjælp.
Hvis ikke I har købt kampbillet endnu kan jeg anbefale P1 Travels. Der fandt jeg ret billige billetter sidst jeg var afsted med knægten. Billetterne kommer først på mail nærmest dagen inden kampen, så der skal lidt is i maven til![]()
![]()
![]()
Tur til Barcelona og billetter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: Tur til Barcelona og billetter
Lige nu er der billige billetter (hvis man er medlem) til CL kampen mod Manchester City den 18.dec.
Tjek Barcas hjemmeside
Tjek Barcas hjemmeside
MDCCCXCIX
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Så køber man katten i sækken, for Barca skal slet ikke møde Manchester City I Champions League
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: Tur til Barcelona og billetter
Ups jeg kom til at skrive det i forkerte trådIniesta007 skrev: ↑fre okt 11, 2024 9:55 pmSå køber man katten i sækken, for Barca skal slet ikke møde Manchester City I Champions League![]()
MDCCCXCIX
-
Iniesta007
- Indlæg: 2032
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 289 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Det kommer med alderenLopezzz skrev: ↑fre okt 11, 2024 10:57 pmUps jeg kom til at skrive det i forkerte trådIniesta007 skrev: ↑fre okt 11, 2024 9:55 pmSå køber man katten i sækken, for Barca skal slet ikke møde Manchester City I Champions League![]()
![]()
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Jeg skal til Spanien om et par måneder for første gang i nogle år. Jeg vil gerne genopfriske mit spanske som er blevet meget rustent og hengemt.
Til de af jer som bruger spansksprogede medier, hvilke vil I så anbefale til at følge Los Cules? Løbende nyheder og analyser er fint! Det skal helst være på skrift - podcast og video er for urealistisk…
Til de af jer som bruger spansksprogede medier, hvilke vil I så anbefale til at følge Los Cules? Løbende nyheder og analyser er fint! Det skal helst være på skrift - podcast og video er for urealistisk…
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Der er selvfølgelig aviserne Sport samt Mundo Deportivo. Derudover ESPN Deportes, som blot er ja, ESPN på spansk. Det er nok primært gennem aviserne sider man kan finde det. Jeg kan ikke lige huske om de har generelle sider som fx. Bold.dk etc.Hristo skrev: ↑ons jan 29, 2025 9:43 amJeg skal til Spanien om et par måneder for første gang i nogle år. Jeg vil gerne genopfriske mit spanske som er blevet meget rustent og hengemt.
Til de af jer som bruger spansksprogede medier, hvilke vil I så anbefale til at følge Los Cules? Løbende nyheder og analyser er fint! Det skal helst være på skrift - podcast og video er for urealistisk…
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Blot til orientering så er billetter til kampen mod Inter nu frigivet for medlemmer. Har købt 
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Kan du ikke lige få dem til at frigive lidt til El Clásico som ikke er VIP snart?
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Bare til orientering, så fås billetter til kampen mod Real Madrid for medlemmer lige nu. De er nok væk på få minutter. Har sikret mig billet, de er rasende dyre. Måtte bøde knap EUR 500, endda efter medlemsrabat. Sorry, jeg poster nok dette i et andet forum også - bare så hvis nogen er så heldige, at de er medlemmer og gerne vil se kampen, så er det NU, I kan få billetter.
- whidgee
- Indlæg: 4048
- Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
- Har takket: 206 gange
- Blevet takket: 462 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Kan det passe at man ikke selv vælger sin plads når man bestiller?FCBSOCI skrev: ↑ons apr 23, 2025 11:39 amBare til orientering, så fås billetter til kampen mod Real Madrid for medlemmer lige nu. De er nok væk på få minutter. Har sikret mig billet, de er rasende dyre. Måtte bøde knap EUR 500, endda efter medlemsrabat. Sorry, jeg poster nok dette i et andet forum også - bare så hvis nogen er så heldige, at de er medlemmer og gerne vil se kampen, så er det NU, I kan få billetter.
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Ja, det kan man ikke. Man kan kun vælge sektion fx langsiden, bag målet osv. men ikke række og sædenr.whidgee skrev: ↑ons apr 23, 2025 12:34 pmKan det passe at man ikke selv vælger sin plads når man bestiller?FCBSOCI skrev: ↑ons apr 23, 2025 11:39 amBare til orientering, så fås billetter til kampen mod Real Madrid for medlemmer lige nu. De er nok væk på få minutter. Har sikret mig billet, de er rasende dyre. Måtte bøde knap EUR 500, endda efter medlemsrabat. Sorry, jeg poster nok dette i et andet forum også - bare så hvis nogen er så heldige, at de er medlemmer og gerne vil se kampen, så er det NU, I kan få billetter.
- whidgee
- Indlæg: 4048
- Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
- Har takket: 206 gange
- Blevet takket: 462 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Jeg var sku tæt på, men synes 4000 kr. for en billet til langsiden plus fly og hotel var lige pebret nokFCBSOCI skrev: ↑ons apr 23, 2025 12:55 pmJa, det kan man ikke. Man kan kun vælge sektion fx langsiden, bag målet osv. men ikke række og sædenr.whidgee skrev: ↑ons apr 23, 2025 12:34 pmKan det passe at man ikke selv vælger sin plads når man bestiller?FCBSOCI skrev: ↑ons apr 23, 2025 11:39 amBare til orientering, så fås billetter til kampen mod Real Madrid for medlemmer lige nu. De er nok væk på få minutter. Har sikret mig billet, de er rasende dyre. Måtte bøde knap EUR 500, endda efter medlemsrabat. Sorry, jeg poster nok dette i et andet forum også - bare så hvis nogen er så heldige, at de er medlemmer og gerne vil se kampen, så er det NU, I kan få billetter.
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Jeg er desværre ikke fuldgyldigt medled endnu, processen tager åbenbart lang tid, så kan ikke købe endnu. Hvis I kan, køber I bare til mig, så skal jeg nok betale. Hvis man altså kan overdrage billetten - Er alligevel i Barcelona 
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: Tur til Barcelona og billetter
Så er billetterne til el Clasico kommet til salg for medlemmer, kommer nok til salg i morgen for alle andre. Man skal være meget hurtig for at få fingre i dem. Har netop købt min for €474 (€499 fratrukket €25 i medlemsrabat). Det er vildt dyrt, og det er endda prisen for de billigste billetter. Godt at vi kun møder Real Madrid en gang årligt på Camp Nou, ellers ville det da stikke helt af økonomisk.
Visca el Barca!
Visca el Barca!
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster