Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SparetireDad
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SparetireDad »

Jeg ved ikke, hvorfor - men bare synet af Sørloth provokerer mig. Der er bare et eller andet - og det er slemt nok til, at jeg ikke kan overskue at have ham på holdet :lolno:

Men måske skulle man også opprioritere at få styr på forsvaret først...

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2834 gange
Blevet takket: 1643 gange

Indlæg af Dytrax »

A swap deal potentially on the cards for Barcelona involves Frenkie de Jong, who could be offered to Bayern Munich in an attempt to bring Harry Kane to the club.

[@elnacionalcat]

Antimadridista
Har takket: 1824 gange
Blevet takket: 1198 gange

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
lør apr 18, 2026 1:21 pm
A swap deal potentially on the cards for Barcelona involves Frenkie de Jong, who could be offered to Bayern Munich in an attempt to bring Harry Kane to the club.

[@elnacionalcat]
Århundredets deal :glad:

DeanCassady
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 339 gange

Indlæg af DeanCassady »

Jeg ville ikke sige nej. Og jeg tror faktisk også, at Frenkie ville være fremragende i Bayern.
Robert Zimmerman

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 151 gange

Indlæg af Dumle »

Antimadridista skrev:
lør apr 18, 2026 2:53 pm
Dytrax skrev:
lør apr 18, 2026 1:21 pm

[@elnacionalcat]
Århundredets deal :glad:
Uden at kende hele handlen så er det en deal hvis spillerne gerne vil væk som giver begge klubberne noget kvalitet på en position hvor de mangler lidt, men tænker det kræver at Bayern finder en erstatning for Kane før de vil være med.

DeanCassady
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 339 gange

Indlæg af DeanCassady »

Alternativt kunne vi lade Bayern finde Kanes erstatning og så gå efter ham i stedet.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Ja, det ville være noget af en trio i front, hvis vi fik Kane.

Det ser ikke ud til at vi skal tænke for meget på Alvarez:
According to Mundo Deportivo, Atlético Madrid have made their stance clear:

Julián Álvarez is NOT for sale.

Hristo
Har takket: 286 gange
Blevet takket: 430 gange

Indlæg af Hristo »

Dytrax skrev:
lør apr 18, 2026 6:01 pm

Jeg er enig i af Kane ville være en drømmespiller. Frenkie kan undværes hvis vi tør satse på at Gavi og Bernal begge er skadesfri i fremtiden - og Casado kan være fjerdemand med Eric Garcia som mulig stand in også.
Men jeg vil virkelig se det ske, før jeg tror på det. For det første kan jeg ikke huske, hvornår jeg sidst har set et stort bytte blive til noget. Og for det andet kan jeg levende forestille mig, at Kane har det som blommen i et æg hos Bayern. Hvis de skulle ende med at vinde CL ville det være helt skørt at smutte.
Jeg tror vi skal gå efter en spiller, som er mere realistisk end Kane/Alvarez. Jeg tror ikke vi har musklerne til nogen af de to det kommende vindue.

Antimadridista

Hristo skrev:
lør apr 18, 2026 6:47 pm
Dytrax skrev:

Jeg er enig i af Kane ville være en drømmespiller. Frenkie kan undværes hvis vi tør satse på at Gavi og Bernal begge er skadesfri i fremtiden - og Casado kan være fjerdemand med Eric Garcia som mulig stand in også.
Men jeg vil virkelig se det ske, før jeg tror på det. For det første kan jeg ikke huske, hvornår jeg sidst har set et stort bytte blive til noget. Og for det andet kan jeg levende forestille mig, at Kane har det som blommen i et æg hos Bayern. Hvis de skulle ende med at vinde CL ville det være helt skørt at smutte.
Jeg tror vi skal gå efter en spiller, som er mere realistisk end Kane/Alvarez. Jeg tror ikke vi har musklerne til nogen af de to det kommende vindue.
Jeg drømmer bare….tror heller ikke det sker

Tænker bare at der MÅ være en mellem-løsning mellem en Kane og en Sorløth! Om det så er et talent eller en erfaren/halv billig..?

Hristo

Indlæg af Hristo »

Antimadridista skrev:
lør apr 18, 2026 8:17 pm
Hristo skrev:
lør apr 18, 2026 6:47 pm
Dytrax skrev:

Jeg drømmer bare….tror heller ikke det sker

Tænker bare at der MÅ være en mellem-løsning mellem en Kane og en Sorløth! Om det så er et talent eller en erfaren/halv billig..?
Hvis de helt seriøst overvejer sørloth eller muriqi, så vil jeg hellere køre med Lewan på mindre løn eller en løntung Vlahovic. Alt som lugter af nødløsninger der stadig kræver et pænt transferbeløb er håbløst. Braitwaite.

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 600 gange

Indlæg af Norbit »

Mit take på angriber-posten - måske en anelse upopulært, men;
Jeg synes ikke, at vi skal kaste den store sum efter Kane. Kunne han skaffes for under 50 mio. så fair nok, men det tror jeg ikke kan lade sig gøre. Kane havde gode kampe mod Real, men jeg så også at han selvfølgelig har mistet en del fart og lidt på sit first touch. Han bliver 33 lige om hjørnet - vi ender med en spiller der ikke kan sælges og som har en høj løn.
Det virker ikke til at Alvarez kan skaffes, især ikke til en overskuelig pris, men han har alderen og erfaringen på sin side. Han er min personlige favorit.

Hvis de to ikke kan skaffes og vi SKAL have en top-angriber, så skal man gå all in på Victor Osihmen (27). Jeg gider ikke at vi får en Kane, der bomber løs i én sæson og så går han helt ned og vi så skal bruge 1-2 sæsoner på at komme af med ham og finde en erstatning, selvom han er den mest oplagte til vores trup.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista

Norbit skrev:
lør apr 18, 2026 8:43 pm
Jeg synes ikke, at vi skal kaste den store sum efter Kane. Kunne han skaffes for under 50 mio. så fair nok, men det tror jeg ikke kan lade sig gøre. Kane havde gode kampe mod Real, men jeg så også at han selvfølgelig har mistet en del fart og lidt på sit first touch. Han bliver 33 lige om hjørnet - vi ender med en spiller der ikke kan sælges og som har en høj løn.
Det virker ikke til at Alvarez kan skaffes, især ikke til en overskuelig pris, men han har alderen og erfaringen på sin side. Han er min personlige favorit.

Hvis de to ikke kan skaffes og vi SKAL have en top-angriber, så skal man gå all in på Victor Osihmen (27). Jeg gider ikke at vi får en Kane, der bomber løs i én sæson og så går han helt ned og vi så skal bruge 1-2 sæsoner på at komme af med ham og finde en erstatning, selvom han er den mest oplagte til vores trup.
Selfølgelig vil en evt Kane være med det for øje at han ikke indbringer nogen transfer sum igen. Men vi får jo sjældent nogen sum ind for nogen alligevel..! Og vil lige minde om at Lewandovski var et år ældre da han kom til klubben og han scorede trods alt 100 mål i sine 3 første sæsoner.

Jeg tror ikke Kane kommer, men ville bestemt billige hvis han gjorde!

Hristo

Indlæg af Hristo »

Norbit skrev:

Vi kan hurtigt blive enige om Osimhen. Jeg vil hellere have ham end Alvarez da han vil give os noget vi slet ikke har. Alvarez er god, men vi har mange kreative spillere allerede. Vi mangler en bomber efter Lewan er blevet for gammel. Jeg tror faktisk også jeg tager Osimhen over kane. Kane er fantastisk som leder og målscorer men Osimhen kan til gengæld slide modstanderne ned - og samtidig lave mange år mål og det mange år frem.
Min drøm er vi løser lcb med gratis Senesi, henter Cancelo billigt, tryller en winger til en god pris og bruger den store sum på Osimhen.
Jeg tror desværre ikke han fås billigere end kane og Alvarez.

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 600 gange

Indlæg af Norbit »

Hristo skrev:
lør apr 18, 2026 11:27 pm
Norbit skrev:

Vi kan hurtigt blive enige om Osimhen. Jeg vil hellere have ham end Alvarez da han vil give os noget vi slet ikke har. Alvarez er god, men vi har mange kreative spillere allerede. Vi mangler en bomber efter Lewan er blevet for gammel. Jeg tror faktisk også jeg tager Osimhen over kane. Kane er fantastisk som leder og målscorer men Osimhen kan til gengæld slide modstanderne ned - og samtidig lave mange år mål og det mange år frem.
Min drøm er vi løser lcb med gratis Senesi, henter Cancelo billigt, tryller en winger til en god pris og bruger den store sum på Osimhen.
Jeg tror desværre ikke han fås billigere end kane og Alvarez.
Måske man kunne få en Pedro Neto (26) til overkommelig pris? Han kan spille begge kanter, kæmper altid røven ud af bukserne, han vil kunne kompensere både Yamal og Raphinha og passe til Flicks spillestil. Han minder en del om Pedro vi selv havde for et par år tilbage, en dejlig spiller der giver alt for holdet. Hvis ikke Pedro, så ville en Victor Munoz klæde vores hold.

Som du nævner, en ny LCB og Cancelo krydret med en top angriber Osihmen og Pedro Neto ville være et top vindue. Vi ender nok med det samme hold som vi har idag + en lejeaftale med Muriqi.

Hvis jeg måtte gå FM-mode havde den heddet;
Garcia
Dumfries/Espart - Cubarsi/Araujo/Garcia - Bastoni/Martin - Cancelo/Balde
Pedri - FdJ/Bernal
Yamal/Roony - Gavi/Fermin/Olmo - Raphinha/Pedro Neto/Victor Munoz
Osihmen/Torres
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Seydou Dembélé is on the verge of joining Barça ^

Seydou Dembélé, who had long been expected to join Chelsea, is now close to joining Barça. The Malian player is expected in Spain in the coming days to sign a contract with the Catalan club.

[AfricaFoot]

Aner intet om ham, men en hurtig søgning gav følgende:
Identifying elite talent before direct rivals has become a key strategy for Europe’s biggest clubs, and FC Barcelona appear to be following that path with Seydou Dembélé.

According to Africafoot, the 18 year old attacking midfielder, who currently plays for JMG Academy Bamako, is expected to become a new Barcelona player in the coming days.

Regarded as one of the brightest prospects in Malian soccer, Dembélé has drawn interest from several European clubs, including Chelsea FC, but Barcelona are reportedly leading the race for his signature.

Born in 2008 and standing at 5 foot 5, Dembélé is best known for the spark he brings whenever the ball reaches his feet. Along with sharp dribbling ability, he also offers strong shooting technique both in open play and from set pieces.

Tactically, he is capable of operating centrally or starting from the right wing before cutting inside. At youth international level with Mali national under-17 football team, he has scored six goals in 14 appearances.

Besvar