Er der ikke nogle dygtigere niere på La Masia, der banker på?
La Masia er desvære notorisk dårlige til at lave niere. Der bliver prioriteret på helt andre ting. Men jeeg ville håbe Flick så den nier, der ligger gemt i Ebrima. Jeg tænker Flick kunne lave en verdens klasse nier ud af ham. Ellers er der det seneste skud, Oscar Gistau, som er kaldt en Havertz klon og jeg kan sagtens se ligheden. Men han har desværre været skadet i mere eller mindre 1½ år!
Det ser lidt mere spændende ud, når man kigger på lavere kategorier, hvor Nuhu Fofana(lige ankommet i sommers fra Messi's nye klub), Genis Clua, Divine Ejiofor og i særdeleshed 14 årige Fode Diallo, som klubben har kæmpe forventninger til
Lyder spændende! Jeg så en YouTube Short forleden, der belyste Barcas udfordring med at udvikle niere.
Spillestilen og fokus på det boldbesiddende spil spiller en stor rolle i det - til gengæld er vi gode til at udvikle stort set alle andre positioner.
Er der ikke nogle dygtigere niere på La Masia, der banker på?
La Masia er desvære notorisk dårlige til at lave niere. Der bliver prioriteret på helt andre ting. Men jeeg ville håbe Flick så den nier, der ligger gemt i Ebrima. Jeg tænker Flick kunne lave en verdens klasse nier ud af ham. Ellers er der det seneste skud, Oscar Gistau, som er kaldt en Havertz klon og jeg kan sagtens se ligheden. Men han har desværre været skadet i mere eller mindre 1½ år!
Det ser lidt mere spændende ud, når man kigger på lavere kategorier, hvor Nuhu Fofana(lige ankommet i sommers fra Messi's nye klub), Genis Clua, Divine Ejiofor og i særdeleshed 14 årige Fode Diallo, som klubben har kæmpe forventninger til
Lyder spændende! Jeg så en YouTube Short forleden, der belyste Barcas udfordring med at udvikle niere.
Spillestilen og fokus på det boldbesiddende spil spiller en stor rolle i det - til gengæld er vi gode til at udvikle stort set alle andre positioner.
Ja, spillestilen gør, man ikke rigtig får udviklet de spidskompetencer, der skal til på 9'er positionen. Specielt de mentale egenskaber en top 9'er skal besidde, er svære at udvikle og det gælder faktisk ikke kun Barca's akademi. Der skal være nogle specielle faktorer til stede i forvejen, men det er klart, La Masia ikke fremmer de disse mentale faktorer, selvom de er til stede. Barca prioriterer fællesskabet og samspillet mere end de individuelle
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Hansi Flick has asked the club to bring in experienced leaders aged 26 to 28 this summer, aiming to add maturity and balance to a squad full of young talent. While he highly values La Masia, he believes the team still lacks a key generational bridge.
Barça have defined their alternative plan in case they fail to sign Julián Álvarez.
A tall striker Strong inside the penalty area Experienced
Current options:
Vedat Muriqi
Alexander Sørloth
[Diario Sport]
Det lyder som en dårlig joke. Altså Muriqi og Sørloth minder jo ca. ligeså meget om Alvarez, som de gør om Shakira..
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Vi kan dog bemærke, at Sørloth tilsyneladende er glad for at score på Camp Nou, og det ville være betydeligt dejligere, hvis han gjorde det i en Barca-trøje.
Leão will leave Milan this summer, and he is interested in joining Barcelona.
Milan is looking to offload his salary and may be willing to sell him for €50 million or less.
Laporta admires the player, and his agent Jorge Mendes has been used to explore the possibility of the deal, but no official steps have been taken yet.
Milan is looking to offload his salary and may be willing to sell him for €50 million or less.
Laporta admires the player, and his agent Jorge Mendes has been used to explore the possibility of the deal, but no official steps have been taken yet.
[DiarioSport]
Leao, Bastoni og Sørloth. Det bliver næsten ikke værre. Vores OOP problemer vil vokse til uanede højder. Jeg har ikke engang lyst til at begynde at tænke på, hvordan vores spil vil se ud
Leao er et power monster... i ca. 10-15 min pr. kamp. Resten af tiden er han noget af den mest ulidelige fodboldspiller nogen sinde
Og, så gider jeg ikke sige mere om den sag. Seriøst, jeg tager hellere Rashford..