Jo, men Real har også mange penge og lige i øjeblikket, får de meget lidt ud af dem. Hvis man kigger på LE's periode hos PSG, så har den været præget af en lang række rigtige beslutninger på spillerfrontenDumle skrev: ↑ons apr 15, 2026 4:54 pmNu ikke for at tage noget fra Enrique for han er en virkelig dygtig træner, men man skal altså også kigge på det spiller materiale han har haft både i hans Barca periode og PSG. Han har været træner i perioder hvor holdende er sindsygr godt besat og hvor økonomi ikke er et problem.EasyBuddhist skrev: ↑ons apr 15, 2026 4:47 pmBarca ville helt klart blive bedre overall, men spørgsmålet er, om han vilNorbit skrev: ↑ons apr 15, 2026 3:40 pmEr jeg den eneste som tænker, at vi kan blive endnu bedre med Luis Enrique som træner? Jeg ved godt at Flick har løftet holdet markant, og siger ikke at han skal fyres. Men hvis han valgte at stoppe og man skulle finde en afløser, hvem skulle det så være? Det var blot en tanke der strejfede mig, tror at LE kunne få noget stabilitet i forsvaret.
Hvem er der ellers derude, hvis Flick valgte at stoppe til sommer?
Jeg synes dog ikke, der er mange trænere derude, der kan gøre det meget bedre. Barca er en speciel klub og det kræver meget at træne dem. LE's store force ville være, han ville give truppen en kæmpe overhaling og hans talent ID er ligeledes topklasse
Hvis folk skal være ærlige hvordan tror man så det havde set ud hvis man eksempelvis i bagkæden var i besiddelse af Hakimi, Mendes og Marquinhos.
Jeg elsker det bold vi spiller og med få tilføjelser så er vi der altså.
Det være sagt så håber jeg på en periode til med Enrique en dag.
Mbappe ud, vigtigt signal til resten af truppen. Spillere ind, med den helt rigtige og præcise profil, man mangler, ikke navne. Perfekt profilering af de spillere, man havde i forvejen og som var klar til at lytte efter. Det er top manager arbejde, han har lavet og jeg savner noget af den samme form for kynisme/professionalisme hos Barca
Pepe har den selvfølgelig også, Klopp og Arteta, men så er vi også ved at være der. Og så er der andre klubber, hvor den øvrige sportslige ledelse bærer noget af det igennem. Bayern feks. eller nogle af udviklingsklubberne