Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Har takket: 1088 gange
Blevet takket: 1344 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dumle skrev:
ons apr 15, 2026 4:54 pm
EasyBuddhist skrev:
ons apr 15, 2026 4:47 pm
Norbit skrev:
ons apr 15, 2026 3:40 pm
Er jeg den eneste som tænker, at vi kan blive endnu bedre med Luis Enrique som træner? Jeg ved godt at Flick har løftet holdet markant, og siger ikke at han skal fyres. Men hvis han valgte at stoppe og man skulle finde en afløser, hvem skulle det så være? Det var blot en tanke der strejfede mig, tror at LE kunne få noget stabilitet i forsvaret.

Hvem er der ellers derude, hvis Flick valgte at stoppe til sommer?
Barca ville helt klart blive bedre overall, men spørgsmålet er, om han vil

Jeg synes dog ikke, der er mange trænere derude, der kan gøre det meget bedre. Barca er en speciel klub og det kræver meget at træne dem. LE's store force ville være, han ville give truppen en kæmpe overhaling og hans talent ID er ligeledes topklasse
Nu ikke for at tage noget fra Enrique for han er en virkelig dygtig træner, men man skal altså også kigge på det spiller materiale han har haft både i hans Barca periode og PSG. Han har været træner i perioder hvor holdende er sindsygr godt besat og hvor økonomi ikke er et problem.

Hvis folk skal være ærlige hvordan tror man så det havde set ud hvis man eksempelvis i bagkæden var i besiddelse af Hakimi, Mendes og Marquinhos.

Jeg elsker det bold vi spiller og med få tilføjelser så er vi der altså.

Det være sagt så håber jeg på en periode til med Enrique en dag.
Jo, men Real har også mange penge og lige i øjeblikket, får de meget lidt ud af dem. Hvis man kigger på LE's periode hos PSG, så har den været præget af en lang række rigtige beslutninger på spillerfronten

Mbappe ud, vigtigt signal til resten af truppen. Spillere ind, med den helt rigtige og præcise profil, man mangler, ikke navne. Perfekt profilering af de spillere, man havde i forvejen og som var klar til at lytte efter. Det er top manager arbejde, han har lavet og jeg savner noget af den samme form for kynisme/professionalisme hos Barca

Pepe har den selvfølgelig også, Klopp og Arteta, men så er vi også ved at være der. Og så er der andre klubber, hvor den øvrige sportslige ledelse bærer noget af det igennem. Bayern feks. eller nogle af udviklingsklubberne
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 600 gange

Indlæg af Norbit »

Dumle skrev:
EasyBuddhist skrev:
Norbit skrev:
Er jeg den eneste som tænker, at vi kan blive endnu bedre med Luis Enrique som træner? Jeg ved godt at Flick har løftet holdet markant, og siger ikke at han skal fyres. Men hvis han valgte at stoppe og man skulle finde en afløser, hvem skulle det så være? Det var blot en tanke der strejfede mig, tror at LE kunne få noget stabilitet i forsvaret.

Jeg synes dog ikke, der er mange trænere derude, der kan gøre det meget bedre. Barca er en speciel klub og det kræver meget at træne dem. LE's store force ville være, han ville give truppen en kæmpe overhaling og hans talent ID er ligeledes topklasse
Nu ikke for at tage noget fra Enrique for han er en virkelig dygtig træner, men man skal altså også kigge på det spiller materiale han har haft både i hans Barca periode og PSG. Han har været træner i perioder hvor holdende er sindsygr godt besat og hvor økonomi ikke er et problem.

Hvis folk skal være ærlige hvordan tror man så det havde set ud hvis man eksempelvis i bagkæden var i besiddelse af Hakimi, Mendes og Marquinhos.

Nøj, hvor ville det her Barca hold være SKRÆMMENDE med Hakimi, Marquinhos og Mendes :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
ons apr 15, 2026 9:31 pm
Dumle skrev:
EasyBuddhist skrev:
Norbit skrev:

Nøj, hvor ville det her Barca hold være SKRÆMMENDE med Hakimi, Marquinhos og Mendes :grin:
Ikke Marquinhis, nej tak. Det er en Willian Pacho, vi skal have. Vi har rigeligt med Marquinhos'er

Og, vi har vores egen Mendes, taktikken skal bare sættes rigtigt

Men ja, Pacho og Hakimi til bagkæden og tre af Doue, Dembélé, Kvara og Barcola. Bagkæden er kun halvdelen af vores problemer og knap nok det. Vores angreb uden Raphinha er virkelig tyndt og selv med ham, er vi bagud i forhold til PSG
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2834 gange
Blevet takket: 1643 gange

Indlæg af Dytrax »

Barça are showing strong interest in 16-year-old forward Eduardo Conceição from Palmeiras, with talks progressing. The deal is valued at around €50M including bonuses. [Diario AS]

Aner intet om ham. Easy, ved du noget? Umiddelbart lyder det dyrt for så ung en spiller, men mon ikke der er tale om samlet pakke?

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Xavi Torres:

"Barça are a TOP team, they played a fantastic first half and dominated, but in the second they dropped off with Flick’s substitutions and lost their intensity. This young team will improve, but right now it needs support from the board."

"Deco and Laporta need to make 2–3 TOP signings. This is the next step to make the team stronger."

"Lamine Yamal’s courage on and off the pitch needs support from the board. The next step is to provide players who help him."

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
ons apr 15, 2026 11:29 pm
Barça are showing strong interest in 16-year-old forward Eduardo Conceição from Palmeiras, with talks progressing. The deal is valued at around €50M including bonuses. [Diario AS]

Aner intet om ham. Easy, ved du noget? Umiddelbart lyder det dyrt for så ung en spiller, men mon ikke der er tale om samlet pakke?
Ikke meget, men han har været hypet i perioder, så talentet er der sikkert. Men vi alle hvordan de sidste mange Brasilianske talenter har haft svært ved at have impact fra start i Europa

Jeg har set nogle comps i ny og næ og umiddelbart ligner han mere en Rivaldo end en Neymar eller Ronaldinho. Men der er også det 😂

Antimadridista
Har takket: 1824 gange
Blevet takket: 1198 gange

Indlæg af Antimadridista »

Kan vi ikke bare hyre den ægte Rivaldo…han spiller vel stadig :glad:

Brugeravatar
Dytrax

Indlæg af Dytrax »

Alle kan se blændende ud i highlights, men det er fyren nedenfor, der er tale om. Det ser spændende ud og det er nok ikke ubegrundet at klubben kigger på ham, men... jeg har nok lidt Roque tics endnu, så jeg håber de også kigger på fuldblods 9'ere, der kan gå direkte ind på holdet.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tors apr 16, 2026 3:53 pm
Alle kan se blændende ud i highlights, men det er fyren nedenfor, der er tale om. Det ser spændende ud og det er nok ikke ubegrundet at klubben kigger på ham, men... jeg har nok lidt Roque tics endnu, så jeg håber de også kigger på fuldblods 9'ere, der kan gå direkte ind på holdet.

Må også indrømme, jeg ikke rigtig gider følge de Brasilianske talenter efter Roque sagaen. Jeg vil hellere følge vores egne

Brugeravatar
Paulinho15
Har takket: 292 gange
Blevet takket: 185 gange

Indlæg af Paulinho15 »

Er der ikke nogle dygtigere niere på La Masia, der banker på?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Dumle
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 151 gange

Indlæg af Dumle »

Barca har i al min tid som fan kun "udklækket" 2 9ere, og den ene kunne ikke klare presset og den anden stak af til Chelsea, vi snakker selvfølgelig om Bojan og Marc Guio (stav).

Det har altid været en position som Barca har brugt mange penge på (Romaria, Ronaldo, Saviola, Eto'o, zlatan, Suarez, Lewandowski m.fl.), nu har man enda investesteret i den egyptiske Haaland Hamza i håb om at det kan noget. Så det er som om Barca bare ikke har modellen til at producere 9ere

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

Dumle skrev:
tors apr 16, 2026 5:45 pm
Barca har i al min tid som fan kun "udklækket" 2 9ere, og den ene kunne ikke klare presset og den anden stak af til Chelsea, vi snakker selvfølgelig om Bojan og Marc Guio (stav).

Det har altid været en position som Barca har brugt mange penge på (Romaria, Ronaldo, Saviola, Eto'o, zlatan, Suarez, Lewandowski m.fl.), nu har man enda investesteret i den egyptiske Haaland Hamza i håb om at det kan noget. Så det er som om Barca bare ikke har modellen til at producere 9ere
Der har også været Abel Ruiz, som jeg fik forhåbninger til. Han måtte dog søgere videre til Braga og er nu i Girona.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 720 gange
Blevet takket: 777 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Man kunne gå efter Oyarzabal (misspelled perhaps) pga synergi fra landsholdet eller Vedat Muriqi, han må være en billig løsning da han er 31, men han bomber løs i en klub der ikke har mange angreb pr kamp.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Paulinho15 skrev:
tors apr 16, 2026 5:33 pm
Er der ikke nogle dygtigere niere på La Masia, der banker på?
La Masia er desvære notorisk dårlige til at lave niere. Der bliver prioriteret på helt andre ting. Men jeeg ville håbe Flick så den nier, der ligger gemt i Ebrima. Jeg tænker Flick kunne lave en verdens klasse nier ud af ham. Ellers er der det seneste skud, Oscar Gistau, som er kaldt en Havertz klon og jeg kan sagtens se ligheden. Men han har desværre været skadet i mere eller mindre 1½ år!

Det ser lidt mere spændende ud, når man kigger på lavere kategorier, hvor Nuhu Fofana(lige ankommet i sommers fra Messi's nye klub), Genis Clua, Divine Ejiofor og i særdeleshed 14 årige Fode Diallo, som klubben har kæmpe forventninger til

Brugeravatar
Paulinho15

Indlæg af Paulinho15 »

SpillerSomMESSI skrev:
tors apr 16, 2026 6:25 pm
Man kunne gå efter Oyarzabal (misspelled perhaps) pga synergi fra landsholdet eller Vedat Muriqi, han må være en billig løsning da han er 31, men han bomber løs i en klub der ikke har mange angreb pr kamp.
Det er korrekt skrevet. Tror han kunne passe godt til Barca - har af og til hentet ham til klubben i FIFA karriere-mode.

Han har en god alsidighed og kan dække kanterne, men han er vel mere en second striker eller kant.

Besvar