Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
DeanCassady
- Indlæg: 2106
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
Re: Transferrygter
Jeg synes, at det ville være noget risikabelt at satse på en 23-årig (snart 24) angriber, der hidtil har scoret så få mål i sin karriere. Uagtet hvor dygtig han så er til andre ting.
Robert Zimmerman
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Han har spillet lige godt 1000 min som indskifter, kan jeg se. 2 mål og og assists vidner om, han er blevet brugt en del på kanten. Jeg kan lide nedestående video fra hans tid hos Dortmund og den bekræfter mange af de ting, jeg skrev i profileringen. Jeg kan virkelig godt lide denne type angriber. Hans link up og uselviske spillestil vil gå så godt i spænd med Yamal og RaphinhaDeanCassady skrev: ↑man apr 13, 2026 5:36 pmSilva har i denne sæson scoret 1 (!) mål i 23 Bundesliga-kampe. Det er nok ikke ham, jeg ville hente, hvis man vil have en angriber med mål i støvlerne.
Da han forsøgte sig i Premier League blev det i øvrigt til 4 scoringer i 62 kampe.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Madameskrald
- Indlæg: 1561
- Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
- Blevet takket: 264 gange
Re: Transferrygter
Vi kunne sagtens brude en Benzema type... med den rigtige profil kunne Yamal og Raphinha stikke helt af.
70 mål mellem dem burde være nok til en succesfuld sæson, så en type der kan sparke 20-25 mål ind i et stærkt offensivt koncept. Det tror jeg faktisk godt en Silva kunne, over tid - spørgsmålet er, om det er noget, som vi kan vente på. Og det handler også om mentaliteten til at gøre det i de rigtige/store kampe.
Det er en væsentlige parametre, ikke mindst illustereret af Torres i denne sæson.
70 mål mellem dem burde være nok til en succesfuld sæson, så en type der kan sparke 20-25 mål ind i et stærkt offensivt koncept. Det tror jeg faktisk godt en Silva kunne, over tid - spørgsmålet er, om det er noget, som vi kan vente på. Og det handler også om mentaliteten til at gøre det i de rigtige/store kampe.
Det er en væsentlige parametre, ikke mindst illustereret af Torres i denne sæson.
- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: Transferrygter
Kan slet ikke se Silva gøre sig gældende som fast 9'er på vores hold. Vi har rigeligt med chancer, vi mangler en der kan eksekverer på dem. Det kan Silva ikke. Han ville være en god erstatning for Ferminho i Liverpool, dengang han stoppede, men der havde de også Salah og Mane der bombede løs. Yamal og Raphinha er dem der skaber chancerne, vi mangler blot en 9er der ved hvordan han skal bevæge sig i feltet og være kynisk foran mål.
Imo. er der 2 muligheder: Osihmen eller Alvarez. Osihmen er den jeg tror mest på kunne lave basser for os, hvor Alvarez også har noget x-faktor i form af driblinger og friskpark + bevist sig på den helt store scene.
Lautaro måske også, men han er dyr i Inter og ikke en man kan bygge et hold op om nu.
Imo. er der 2 muligheder: Osihmen eller Alvarez. Osihmen er den jeg tror mest på kunne lave basser for os, hvor Alvarez også har noget x-faktor i form af driblinger og friskpark + bevist sig på den helt store scene.
Lautaro måske også, men han er dyr i Inter og ikke en man kan bygge et hold op om nu.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Ret beset, mangler vi heller ikke mål, så den måde, kan man ikke gøre det op på. Jeg vil hellere have en facilitater, end en afslutter, hvis det kommer dertil. Men det er sjovt, du så nævner Alvarez og Lautaro, som minder ufatteligt meget om netop Silva. De er heller ikke udprægede afsluttere og jeg vil mene, Silva er den bedre af de tre. I hvert fald har han langt større box precense, end nogen af de to. Alvarez er 1,7m og Lautaro 1,74. Silva er altså 1,85 høj, selvom man ikkke umiddelbart skulle tro det og altså kun 1cm lavere end LewaNorbit skrev: ↑man apr 13, 2026 10:39 pmKan slet ikke se Silva gøre sig gældende som fast 9'er på vores hold. Vi har rigeligt med chancer, vi mangler en der kan eksekverer på dem. Det kan Silva ikke. Han ville være en god erstatning for Ferminho i Liverpool, dengang han stoppede, men der havde de også Salah og Mane der bombede løs. Yamal og Raphinha er dem der skaber chancerne, vi mangler blot en 9er der ved hvordan han skal bevæge sig i feltet og være kynisk foran mål.
Imo. er der 2 muligheder: Osihmen eller Alvarez. Osihmen er den jeg tror mest på kunne lave basser for os, hvor Alvarez også har noget x-faktor i form af driblinger og friskpark + bevist sig på den helt store scene.
Lautaro måske også, men han er dyr i Inter og ikke en man kan bygge et hold op om nu.
Silva har været anset som et stortalent og han har alle redskaber til at blive en top 9'er. Jeg vil selvfølgelig gerne medgive, der ER angribere, der ER bedre end Silva. Men det var ikke pointen med mit indlæg. Pointen var at sammensætte et angreb, hvor man henter tre spillere i stedet for de nuværende Ferran, Rashford og Lewa og at gøre det for færrest mulige penge.
Hvis man køber én af Marmoush og Savinho, lejer den anden og samtidig lejer Silva, så har man sikret sig 3 fremragende spillere for under 70m euro og på en ret lav løn sammenlignet med de nuværende tre. De vil supplere truppen perfekt målet på alder, diversitet og niveau og man vil have penge til at forstærke truppen på andre positioner også. LCB og backsene primært
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: Transferrygter
Jeg kan slet ikke se sammenligning med Silva, Lautaro og Alvarez. Mener bestemt at vi mangler én til at eksekvere på de chancer som bliver skabt. Vi score mange mål ja, men havde vi haft en kynisk angriber havde vi scoret dobbelt så mange. Yamals vanvittige chancer går til spilde med spillere som Lewandowski, Torres og eventuelt en Silva.EasyBuddhist skrev: ↑tirs apr 14, 2026 4:45 pmRet beset, mangler vi heller ikke mål, så den måde, kan man ikke gøre det op på. Jeg vil hellere have en facilitater, end en afslutter, hvis det kommer dertil. Men det er sjovt, du så nævner Alvarez og Lautaro, som minder ufatteligt meget om netop Silva. De er heller ikke udprægede afsluttere og jeg vil mene, Silva er den bedre af de tre. I hvert fald har han langt større box precense, end nogen af de to. Alvarez er 1,7m og Lautaro 1,74. Silva er altså 1,85 høj, selvom man ikkke umiddelbart skulle tro det og altså kun 1cm lavere end LewaNorbit skrev: ↑man apr 13, 2026 10:39 pmKan slet ikke se Silva gøre sig gældende som fast 9'er på vores hold. Vi har rigeligt med chancer, vi mangler en der kan eksekverer på dem. Det kan Silva ikke. Han ville være en god erstatning for Ferminho i Liverpool, dengang han stoppede, men der havde de også Salah og Mane der bombede løs. Yamal og Raphinha er dem der skaber chancerne, vi mangler blot en 9er der ved hvordan han skal bevæge sig i feltet og være kynisk foran mål.
Imo. er der 2 muligheder: Osihmen eller Alvarez. Osihmen er den jeg tror mest på kunne lave basser for os, hvor Alvarez også har noget x-faktor i form af driblinger og friskpark + bevist sig på den helt store scene.
Lautaro måske også, men han er dyr i Inter og ikke en man kan bygge et hold op om nu.
Silva har været anset som et stortalent og han har alle redskaber til at blive en top 9'er. Jeg vil selvfølgelig gerne medgive, der ER angribere, der ER bedre end Silva. Men det var ikke pointen med mit indlæg. Pointen var at sammensætte et angreb, hvor man henter tre spillere i stedet for de nuværende Ferran, Rashford og Lewa og at gøre det for færrest mulige penge.
Hvis man køber én af Marmoush og Savinho, lejer den anden og samtidig lejer Silva, så har man sikret sig 3 fremragende spillere for under 70m euro og på en ret lav løn sammenlignet med de nuværende tre. De vil supplere truppen perfekt målet på alder, diversitet og niveau og man vil have penge til at forstærke truppen på andre positioner også. LCB og backsene primært
Denne sæson:
Silva: 34 kampe, 2 mål, 7 assist.
Alvarez: 45 kampe, 18 mål, 9 assist.
Lautaro: 36 kampe, 20 mål, 4 assist.
I alt:
Silva: 178 kampe, 32 mål, 14 assist.
Alvarez: 327 kampe, 137 mål, 67 assist.
Lautaro: 433 kampe, 200 mål, 60 assist.
Alene i denne sæson, hvor Lautaro har været ret meget skadet, har han næsten lavet lige så mange mål som Silva har i hele som karriere. Tror desværre at løbet er kørt for ham. Håber at blive modbevist.
Hvis jeg frit måtte vælge, havde det været Osihmen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
DrGink
- Indlæg: 1120
- Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
- Har takket: 1103 gange
- Blevet takket: 239 gange
Re: Transferrygter
Jeg er heller ikke fan af Silva. For gammel og har bevist for lidt. Hvis han er nærmest gratis kan man selvfølgelig prøve ham af.Norbit skrev: ↑tirs apr 14, 2026 6:01 pm
Jeg kan slet ikke se sammenligning med Silva, Lautaro og Alvarez. Mener bestemt at vi mangler én til at eksekvere på de chancer som bliver skabt. Vi score mange mål ja, men havde vi haft en kynisk angriber havde vi scoret dobbelt så mange. Yamals vanvittige chancer går til spilde med spillere som Lewandowski, Torres og eventuelt en Silva.
Denne sæson:
Silva: 34 kampe, 2 mål, 7 assist.
Alvarez: 45 kampe, 18 mål, 9 assist.
Lautaro: 36 kampe, 20 mål, 4 assist.
I alt:
Silva: 178 kampe, 32 mål, 14 assist.
Alvarez: 327 kampe, 137 mål, 67 assist.
Lautaro: 433 kampe, 200 mål, 60 assist.
Alene i denne sæson, hvor Lautaro har været ret meget skadet, har han næsten lavet lige så mange mål som Silva har i hele som karriere. Tror desværre at løbet er kørt for ham. Håber at blive modbevist.
Hvis jeg frit måtte vælge, havde det været Osihmen.
Dog skal det siges at de 23 kampe han står på i Bundesligaen altså kun er lidt over 700 minutter - dvs kun sv.t. ca 8 hele kampe.
- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: Transferrygter
Gammel? Han er 23DrGink skrev: ↑tirs apr 14, 2026 7:23 pmJeg er heller ikke fan af Silva. For gammel og har bevist for lidt. Hvis han er nærmest gratis kan man selvfølgelig prøve ham af.Norbit skrev: ↑tirs apr 14, 2026 6:01 pm
Jeg kan slet ikke se sammenligning med Silva, Lautaro og Alvarez. Mener bestemt at vi mangler én til at eksekvere på de chancer som bliver skabt. Vi score mange mål ja, men havde vi haft en kynisk angriber havde vi scoret dobbelt så mange. Yamals vanvittige chancer går til spilde med spillere som Lewandowski, Torres og eventuelt en Silva.
Denne sæson:
Silva: 34 kampe, 2 mål, 7 assist.
Alvarez: 45 kampe, 18 mål, 9 assist.
Lautaro: 36 kampe, 20 mål, 4 assist.
I alt:
Silva: 178 kampe, 32 mål, 14 assist.
Alvarez: 327 kampe, 137 mål, 67 assist.
Lautaro: 433 kampe, 200 mål, 60 assist.
Alene i denne sæson, hvor Lautaro har været ret meget skadet, har han næsten lavet lige så mange mål som Silva har i hele som karriere. Tror desværre at løbet er kørt for ham. Håber at blive modbevist.
Hvis jeg frit måtte vælge, havde det været Osihmen.
Dog skal det siges at de 23 kampe han står på i Bundesligaen altså kun er lidt over 700 minutter - dvs kun sv.t. ca 8 hele kampe.
Jeg kunne godt lide ham i de kampe jeg så med Wolves, ved ikke om han spiller lige sådan i Dortmund. Jeg så nogle kampe og øjeblikke, hvor man stod og tænkte "det kun et spørgsmål inden han ryger til en af de store". De store vil dog have mål, det giver han umiddelbart ikke.
Det siger vel også en del? 23 år, 8 hele kampe for Dortmund. Hvis han ikke er god nok til at starte inde i Dortmund, så starter han aldrig i Barca.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
DrGink
- Indlæg: 1120
- Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
- Har takket: 1103 gange
- Blevet takket: 239 gange
Re: Transferrygter
Ja det er det jeg mener med for gammel. Han skal løfte sig 3 niveauer. Der synes muligt som 19 årig og 21 årig. Som 23 årig synes jeg det begynder at knibe.Norbit skrev: ↑tirs apr 14, 2026 7:30 pmGammel? Han er 23DrGink skrev: ↑tirs apr 14, 2026 7:23 pmJeg er heller ikke fan af Silva. For gammel og har bevist for lidt. Hvis han er nærmest gratis kan man selvfølgelig prøve ham af.Norbit skrev: ↑tirs apr 14, 2026 6:01 pm
Jeg kan slet ikke se sammenligning med Silva, Lautaro og Alvarez. Mener bestemt at vi mangler én til at eksekvere på de chancer som bliver skabt. Vi score mange mål ja, men havde vi haft en kynisk angriber havde vi scoret dobbelt så mange. Yamals vanvittige chancer går til spilde med spillere som Lewandowski, Torres og eventuelt en Silva.
Denne sæson:
Silva: 34 kampe, 2 mål, 7 assist.
Alvarez: 45 kampe, 18 mål, 9 assist.
Lautaro: 36 kampe, 20 mål, 4 assist.
I alt:
Silva: 178 kampe, 32 mål, 14 assist.
Alvarez: 327 kampe, 137 mål, 67 assist.
Lautaro: 433 kampe, 200 mål, 60 assist.
Alene i denne sæson, hvor Lautaro har været ret meget skadet, har han næsten lavet lige så mange mål som Silva har i hele som karriere. Tror desværre at løbet er kørt for ham. Håber at blive modbevist.
Hvis jeg frit måtte vælge, havde det været Osihmen.
Dog skal det siges at de 23 kampe han står på i Bundesligaen altså kun er lidt over 700 minutter - dvs kun sv.t. ca 8 hele kampe.![]()
Jeg kunne godt lide ham i de kampe jeg så med Wolves, ved ikke om han spiller lige sådan i Dortmund. Jeg så nogle kampe og øjeblikke, hvor man stod og tænkte "det kun et spørgsmål inden han ryger til en af de store". De store vil dog have mål, det giver han umiddelbart ikke.
Det siger vel også en del? 23 år, 8 hele kampe for Dortmund. Hvis han ikke er god nok til at starte inde i Dortmund, så starter han aldrig i Barca.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Jeg prøver lige igen, for du bliver ved med at sammenligne spillere til 100+ mio euro, hvilket er det specifikt modsatte af, hvad jeg grne ville med mit indlæg. Vi står potentielt at skulle finde tre nye angribere og det var ligesom pointen med mit indlæg at finde tre angribere, der IKKE koster 200m i transfer og 60+ mio om året i løn. Det har vi ganske enkelt ikke råd til. Det pointen med øvelsen og derfor er det ikke særligt interessant, at Alvarez, Osimhen, Lautatro og hvem ellers måske er mere sikre bud. Det er jeg på ingen måde uenig i og gider derfor heller ikke diskutere Silva's egenskaber på den baggrundNorbit skrev: ↑tirs apr 14, 2026 7:30 pmGammel? Han er 23DrGink skrev: ↑tirs apr 14, 2026 7:23 pmJeg er heller ikke fan af Silva. For gammel og har bevist for lidt. Hvis han er nærmest gratis kan man selvfølgelig prøve ham af.Norbit skrev: ↑tirs apr 14, 2026 6:01 pm
Jeg kan slet ikke se sammenligning med Silva, Lautaro og Alvarez. Mener bestemt at vi mangler én til at eksekvere på de chancer som bliver skabt. Vi score mange mål ja, men havde vi haft en kynisk angriber havde vi scoret dobbelt så mange. Yamals vanvittige chancer går til spilde med spillere som Lewandowski, Torres og eventuelt en Silva.
Denne sæson:
Silva: 34 kampe, 2 mål, 7 assist.
Alvarez: 45 kampe, 18 mål, 9 assist.
Lautaro: 36 kampe, 20 mål, 4 assist.
I alt:
Silva: 178 kampe, 32 mål, 14 assist.
Alvarez: 327 kampe, 137 mål, 67 assist.
Lautaro: 433 kampe, 200 mål, 60 assist.
Alene i denne sæson, hvor Lautaro har været ret meget skadet, har han næsten lavet lige så mange mål som Silva har i hele som karriere. Tror desværre at løbet er kørt for ham. Håber at blive modbevist.
Hvis jeg frit måtte vælge, havde det været Osihmen.
Dog skal det siges at de 23 kampe han står på i Bundesligaen altså kun er lidt over 700 minutter - dvs kun sv.t. ca 8 hele kampe.![]()
Jeg kunne godt lide ham i de kampe jeg så med Wolves, ved ikke om han spiller lige sådan i Dortmund. Jeg så nogle kampe og øjeblikke, hvor man stod og tænkte "det kun et spørgsmål inden han ryger til en af de store". De store vil dog have mål, det giver han umiddelbart ikke.
Det siger vel også en del? 23 år, 8 hele kampe for Dortmund. Hvis han ikke er god nok til at starte inde i Dortmund, så starter han aldrig i Barca.
Det jeg vil sige sige med mit indlæg er, et angreb bestående af Yamal, Raphinha, Silva, Marmoush og Savinho er yderst potent og nærmest perfekt balanceret. Det indeholder stort set alle de elementer, man kan ønske sig af et Barcelona angreb og jeg vil en hver deg vælge det over Yamal, Raphinha, Lewa, Ferran og Rashford. Hver eneste dag, 365 dage om året
Hvis vi snakker om Silva isoleret set, så er historien fyldt med klasse angribere der først topper efter, de er fydt 25. Selveste Lewandowski er et rigtig godt eksempel herpå. Den er ligeledes fyldt med fodboldspillere, der først fandt deres niveau, efter de var landet på deres rette hylde. Jeg skrev også i sommers, jeg ikke var sikker på, Dortmund var det rette match for ham, men jeg ved, han vil passe perfekt ind hos Barca. Det så man tydeligt, mens han var hos Las Palmas
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
DrGink
- Indlæg: 1120
- Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
- Har takket: 1103 gange
- Blevet takket: 239 gange
Re: Transferrygter
Hvor meget ville du betale for Silva? Og løn?EasyBuddhist skrev: ↑tirs apr 14, 2026 8:06 pmJeg prøver lige igen, for du bliver ved med at sammenligne spillere til 100+ mio euro, hvilket er det specifikt modsatte af, hvad jeg grne ville med mit indlæg. Vi står potentielt at skulle finde tre nye angribere og det var ligesom pointen med mit indlæg at finde tre angribere, der IKKE koster 200m i transfer og 60+ mio om året i løn. Det har vi ganske enkelt ikke råd til. Det pointen med øvelsen og derfor er det ikke særligt interessant, at Alvarez, Osimhen, Lautatro og hvem ellers måske er mere sikre bud. Det er jeg på ingen måde uenig i og gider derfor heller ikke diskutere Silva's egenskaber på den baggrundNorbit skrev: ↑tirs apr 14, 2026 7:30 pmGammel? Han er 23DrGink skrev: ↑tirs apr 14, 2026 7:23 pmJeg er heller ikke fan af Silva. For gammel og har bevist for lidt. Hvis han er nærmest gratis kan man selvfølgelig prøve ham af.Norbit skrev: ↑tirs apr 14, 2026 6:01 pm
Jeg kan slet ikke se sammenligning med Silva, Lautaro og Alvarez. Mener bestemt at vi mangler én til at eksekvere på de chancer som bliver skabt. Vi score mange mål ja, men havde vi haft en kynisk angriber havde vi scoret dobbelt så mange. Yamals vanvittige chancer går til spilde med spillere som Lewandowski, Torres og eventuelt en Silva.
Denne sæson:
Silva: 34 kampe, 2 mål, 7 assist.
Alvarez: 45 kampe, 18 mål, 9 assist.
Lautaro: 36 kampe, 20 mål, 4 assist.
I alt:
Silva: 178 kampe, 32 mål, 14 assist.
Alvarez: 327 kampe, 137 mål, 67 assist.
Lautaro: 433 kampe, 200 mål, 60 assist.
Alene i denne sæson, hvor Lautaro har været ret meget skadet, har han næsten lavet lige så mange mål som Silva har i hele som karriere. Tror desværre at løbet er kørt for ham. Håber at blive modbevist.
Hvis jeg frit måtte vælge, havde det været Osihmen.
Dog skal det siges at de 23 kampe han står på i Bundesligaen altså kun er lidt over 700 minutter - dvs kun sv.t. ca 8 hele kampe.![]()
Jeg kunne godt lide ham i de kampe jeg så med Wolves, ved ikke om han spiller lige sådan i Dortmund. Jeg så nogle kampe og øjeblikke, hvor man stod og tænkte "det kun et spørgsmål inden han ryger til en af de store". De store vil dog have mål, det giver han umiddelbart ikke.
Det siger vel også en del? 23 år, 8 hele kampe for Dortmund. Hvis han ikke er god nok til at starte inde i Dortmund, så starter han aldrig i Barca.
Det jeg vil sige sige med mit indlæg er, et angreb bestående af Yamal, Raphinha, Silva, Marmoush og Savinho er yderst potent og nærmest perfekt balanceret. Det indeholder stort set alle de elementer, man kan ønske sig af et Barcelona angreb og jeg vil en hver deg vælge det over Yamal, Raphinha, Lewa, Ferran og Rashford. Hver eneste dag, 365 dage om året
Hvis vi snakker om Silva isoleret set, så er historien fyldt med klasse angribere der først topper efter, de er fydt 25. Selveste Lewandowski er et rigtig godt eksempel herpå. Den er ligeledes fyldt med fodboldspillere, der først fandt deres niveau, efter de var landet på deres rette hylde. Jeg skrev også i sommers, jeg ikke var sikker på, Dortmund var det rette match for ham, men jeg ved, han vil passe perfekt ind hos Barca. Det så man tydeligt, mens han var hos Las Palmas
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Jamen, jeg tror, man kan nøjes med at leje ham. Men ellers det samme, som de gav for ham, 25mDrGink skrev: ↑tirs apr 14, 2026 8:30 pmHvor meget ville du betale for Silva? Og løn?EasyBuddhist skrev: ↑tirs apr 14, 2026 8:06 pmJeg prøver lige igen, for du bliver ved med at sammenligne spillere til 100+ mio euro, hvilket er det specifikt modsatte af, hvad jeg grne ville med mit indlæg. Vi står potentielt at skulle finde tre nye angribere og det var ligesom pointen med mit indlæg at finde tre angribere, der IKKE koster 200m i transfer og 60+ mio om året i løn. Det har vi ganske enkelt ikke råd til. Det pointen med øvelsen og derfor er det ikke særligt interessant, at Alvarez, Osimhen, Lautatro og hvem ellers måske er mere sikre bud. Det er jeg på ingen måde uenig i og gider derfor heller ikke diskutere Silva's egenskaber på den baggrundNorbit skrev: ↑tirs apr 14, 2026 7:30 pmGammel? Han er 23DrGink skrev: ↑tirs apr 14, 2026 7:23 pmJeg er heller ikke fan af Silva. For gammel og har bevist for lidt. Hvis han er nærmest gratis kan man selvfølgelig prøve ham af.Norbit skrev: ↑tirs apr 14, 2026 6:01 pm
Jeg kan slet ikke se sammenligning med Silva, Lautaro og Alvarez. Mener bestemt at vi mangler én til at eksekvere på de chancer som bliver skabt. Vi score mange mål ja, men havde vi haft en kynisk angriber havde vi scoret dobbelt så mange. Yamals vanvittige chancer går til spilde med spillere som Lewandowski, Torres og eventuelt en Silva.
Denne sæson:
Silva: 34 kampe, 2 mål, 7 assist.
Alvarez: 45 kampe, 18 mål, 9 assist.
Lautaro: 36 kampe, 20 mål, 4 assist.
I alt:
Silva: 178 kampe, 32 mål, 14 assist.
Alvarez: 327 kampe, 137 mål, 67 assist.
Lautaro: 433 kampe, 200 mål, 60 assist.
Alene i denne sæson, hvor Lautaro har været ret meget skadet, har han næsten lavet lige så mange mål som Silva har i hele som karriere. Tror desværre at løbet er kørt for ham. Håber at blive modbevist.
Hvis jeg frit måtte vælge, havde det været Osihmen.
Dog skal det siges at de 23 kampe han står på i Bundesligaen altså kun er lidt over 700 minutter - dvs kun sv.t. ca 8 hele kampe.![]()
Jeg kunne godt lide ham i de kampe jeg så med Wolves, ved ikke om han spiller lige sådan i Dortmund. Jeg så nogle kampe og øjeblikke, hvor man stod og tænkte "det kun et spørgsmål inden han ryger til en af de store". De store vil dog have mål, det giver han umiddelbart ikke.
Det siger vel også en del? 23 år, 8 hele kampe for Dortmund. Hvis han ikke er god nok til at starte inde i Dortmund, så starter han aldrig i Barca.
Det jeg vil sige sige med mit indlæg er, et angreb bestående af Yamal, Raphinha, Silva, Marmoush og Savinho er yderst potent og nærmest perfekt balanceret. Det indeholder stort set alle de elementer, man kan ønske sig af et Barcelona angreb og jeg vil en hver deg vælge det over Yamal, Raphinha, Lewa, Ferran og Rashford. Hver eneste dag, 365 dage om året
Hvis vi snakker om Silva isoleret set, så er historien fyldt med klasse angribere der først topper efter, de er fydt 25. Selveste Lewandowski er et rigtig godt eksempel herpå. Den er ligeledes fyldt med fodboldspillere, der først fandt deres niveau, efter de var landet på deres rette hylde. Jeg skrev også i sommers, jeg ikke var sikker på, Dortmund var det rette match for ham, men jeg ved, han vil passe perfekt ind hos Barca. Det så man tydeligt, mens han var hos Las Palmas
Han er 6m brutto om året, så et sted mellem det og 10m
Tror iøvrigt også, man kan hente Marmoush og Savinho for 100m sammenlagt, hvis man vil
Det vil sige, man kan hente alle tre for ca det samme, som Alvarez koster alene
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: Transferrygter
Er jeg den eneste som tænker, at vi kan blive endnu bedre med Luis Enrique som træner? Jeg ved godt at Flick har løftet holdet markant, og siger ikke at han skal fyres. Men hvis han valgte at stoppe og man skulle finde en afløser, hvem skulle det så være? Det var blot en tanke der strejfede mig, tror at LE kunne få noget stabilitet i forsvaret.
Hvem er der ellers derude, hvis Flick valgte at stoppe til sommer?
Hvem er der ellers derude, hvis Flick valgte at stoppe til sommer?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Barca ville helt klart blive bedre overall, men spørgsmålet er, om han vilNorbit skrev: ↑ons apr 15, 2026 3:40 pmEr jeg den eneste som tænker, at vi kan blive endnu bedre med Luis Enrique som træner? Jeg ved godt at Flick har løftet holdet markant, og siger ikke at han skal fyres. Men hvis han valgte at stoppe og man skulle finde en afløser, hvem skulle det så være? Det var blot en tanke der strejfede mig, tror at LE kunne få noget stabilitet i forsvaret.
Hvem er der ellers derude, hvis Flick valgte at stoppe til sommer?
Jeg synes dog ikke, der er mange trænere derude, der kan gøre det meget bedre. Barca er en speciel klub og det kræver meget at træne dem. LE's store force ville være, han ville give truppen en kæmpe overhaling og hans talent ID er ligeledes topklasse
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Re: Transferrygter
Nu ikke for at tage noget fra Enrique for han er en virkelig dygtig træner, men man skal altså også kigge på det spiller materiale han har haft både i hans Barca periode og PSG. Han har været træner i perioder hvor holdende er sindsygr godt besat og hvor økonomi ikke er et problem.EasyBuddhist skrev: ↑ons apr 15, 2026 4:47 pmBarca ville helt klart blive bedre overall, men spørgsmålet er, om han vilNorbit skrev: ↑ons apr 15, 2026 3:40 pmEr jeg den eneste som tænker, at vi kan blive endnu bedre med Luis Enrique som træner? Jeg ved godt at Flick har løftet holdet markant, og siger ikke at han skal fyres. Men hvis han valgte at stoppe og man skulle finde en afløser, hvem skulle det så være? Det var blot en tanke der strejfede mig, tror at LE kunne få noget stabilitet i forsvaret.
Hvem er der ellers derude, hvis Flick valgte at stoppe til sommer?
Jeg synes dog ikke, der er mange trænere derude, der kan gøre det meget bedre. Barca er en speciel klub og det kræver meget at træne dem. LE's store force ville være, han ville give truppen en kæmpe overhaling og hans talent ID er ligeledes topklasse
Hvis folk skal være ærlige hvordan tror man så det havde set ud hvis man eksempelvis i bagkæden var i besiddelse af Hakimi, Mendes og Marquinhos.
Jeg elsker det bold vi spiller og med få tilføjelser så er vi der altså.
Det være sagt så håber jeg på en periode til med Enrique en dag.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster