Hansi Flick: “Over the two legs, we deserved to reach the semi-finals.”
“Of course, we are disappointed. The staff, the players, the fans… we have to learn from this. We have a young team and we can improve a lot.”
“We needed to score more goals. It was really possible.”
“It was a tie decided by key moments and momentum. How do you teach the players in those key moments, like red cards or similar situations, to learn from them and use them to survive?
“We analyze everything. And I also think that when something like that happens, the players have to take the next step, and that’s what they must do.”
“I’ve said it before, we have a young team and they will improve. But today I also think it’s important to talk about what they delivered.”
“I think everyone can be proud, and I also believe the fans are proud of the players.”
“That’s great. And in the end, of course, we are here and, as I always say, we have to keep learning every day.”
“We have to be better and that’s what we want to do. So we work with the players on that and move forward to what’s next. I know it’s very disappointing for everyone, and I’m also disappointed, but this is football, this is life, and we have to come back.”
These fans and this team deserve great joy. You say you will now aim to win the league. Will the joy be sealing the league title mathematically on the pitch during El Clásico against Real Madrid?”
“For me, it doesn’t matter when we win it. I want to win it, and it doesn’t matter on which day or in which round. That’s how it is.”
“Now we can focus on La Liga. It’s difficult because I also believe that everyone truly thought we could achieve it today, but in the end, it turned out completely differently.”
“Yes, we are frustrated, and as I said, we have to accept it, but we will come back.”
14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Ja, det var så det. Sæsonen er ovre og den må Flick æde for ikke at spare spillere. Simeone vandt ved at Barce dummede sig og kun kunne spille fodbold i en halvleg i hver opgør. Det er en katastrofe, man smider CL på denne måde. Man har verdens bedste spiller, der spiller to konge opgør og så bliver han svigtet på denne måde. Det ser bare ikke godt ud og klubben må seriøst begynde at kigge indad, ellers smutter han til klub, der gider vinde CL
Fuck! Hvor er jeg skufffet og rasende over den måde, man smider det på. Havde man haft friske spillere, havde man vundet disse opgør, der er der ingen tvivl om. Nu kan man så sidde og kigge på de ni points forspring i ligaen og ellers trille tommelfingre resten af sæsonen. For satan, hvor er det ringe
Fuck! Hvor er jeg skufffet og rasende over den måde, man smider det på. Havde man haft friske spillere, havde man vundet disse opgør, der er der ingen tvivl om. Nu kan man så sidde og kigge på de ni points forspring i ligaen og ellers trille tommelfingre resten af sæsonen. For satan, hvor er det ringe
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Raphinha to Atlético Madrid fans: “You’re going home next round”.
- PeterPedal
- Indlæg: 1460
- Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
- Har takket: 73 gange
- Blevet takket: 275 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Jeg synes det er en forsimpling, og jeg er faktisk heller ikke enig. Vi kan ikke lægge hele skylden på trætte spillere eller for den sags skyld på dommerne eller på Flicks høje bagkæde - der er masser af undskyldninger, men årsagen er i mine øjne det indlysende faktum, at vi - på trods af at vi har scoret flest mål af alle i ligaen - er håbløst ineffektive foran mål. Vi misbruger oceaner af oplagte chancer for hvert mål vi scorer. Hvis vi var mere effektive, ville resultaterne afspejle det.EasyBuddhist skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:47 pmJa, det var så det. Sæsonen er ovre og den må Flick æde for ikke at spare spillere.
Fodbold handler helt grundlæggende om at score flere mål end modstanderne.
Og ja, så ville det da nok også stive forsvaret lidt af, hvis vi havde en voksen - som vi havde med Inigo Martinez. Det kunen være en AC i topform og uden skader. Eller en Bastoni, hvis han er så fantastisk som de siger ... men en voksen styrmand med ro og overblik (og gerne fart)
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Haaland kan ikke scorer mod madrid klubber.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Nå…….
Men så Kane.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Nå, men hvis det går som det plejer når vi ryger ud til Atlético, så går de i finalen, hvor de taber til Real…..
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
I forhold til for 3-4 år siden med Xavi-Bold og Koemann så er der klar fremskridt.
Vi vinder ligaen overlegent med masser af offensivt spil og et hav af mål.
Vi spiller også i CHL i stedet for Europa league, og selvom vi taber i år og sidste år, er alle vel enige om at vi var det bedste hold, og spiller underholdende og scorer masser af mål.
Jeg synes det er mega gode fremskridt.
Jeg vil også vædde på at vi ikke ville have vundet CHL i år selvom vi skulle have gået videre i dag.
Vi vinder ligaen overlegent med masser af offensivt spil og et hav af mål.
Vi spiller også i CHL i stedet for Europa league, og selvom vi taber i år og sidste år, er alle vel enige om at vi var det bedste hold, og spiller underholdende og scorer masser af mål.
Jeg synes det er mega gode fremskridt.
Jeg vil også vædde på at vi ikke ville have vundet CHL i år selvom vi skulle have gået videre i dag.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
-
DeanCassady
- Indlæg: 2107
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Det havde vi med garanti ikke. Bayern og PSG er i en liga for sig. Men jeg synes nu alligevel, at man godt kan tillade sig at være skuffet.
Robert Zimmerman
-
DeanCassady
- Indlæg: 2107
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Raphinha: "For me, it was a stolen match."
"I don’t want to talk about the refereeing, but we played very well. They committed I don’t know how many fouls, and the referee didn’t show a single yellow card to them."
"What I really want to understand is their criteria when it comes to Barça."
"It was difficult, especially when we see that we have to make three times more effort to win the match. I really wanted to understand this fear of Barça reaching victory, because I can understand a mistake in one match, but in two consecutive matches? I think the tie was completely stolen from us."
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Micah Richards: “We have to be realistic about it. Let’s be honest, every important decision went against Barça in both matches. The referee has to do better, really! You can’t make decisions that change the course of the game at this level and get them wrong like that."
"I look at the handball in the box in the first leg, I look at the penalty tonight... it’s unbelievable! At what point does it stop being a coincidence? I’m not someone who believes in conspiracies, but when it’s the same story every time the referee blows the whistle, you start to wonder what’s really going on. It’s tough, man. Really tough for them!”
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Det klareste eksempel er nok det gule kort Le Normann skulle have haft i det første opgør og det røde (3 gule) koke skulle have haft så havde historien måske også været en anden så havde Normann haft karantæne idag og så havde de været endnu mere shaky måske.Dytrax skrev: ↑ons apr 15, 2026 12:52 amMicah Richards: “We have to be realistic about it. Let’s be honest, every important decision went against Barça in both matches. The referee has to do better, really! You can’t make decisions that change the course of the game at this level and get them wrong like that."
"I look at the handball in the box in the first leg, I look at the penalty tonight... it’s unbelievable! At what point does it stop being a coincidence? I’m not someone who believes in conspiracies, but when it’s the same story every time the referee blows the whistle, you start to wonder what’s really going on. It’s tough, man. Really tough for them!”
Det må blive næste år.
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Der var nu ingen konspiration mod os.
Begge røde kort var jo korrekte.
Olmos skub i ryggen var ikke nok til straffe.. det er i hvertfald altid en vurdering, og den ville være tynd.
Vi scorede ikke på en million chancer men spillede fint selvom det var i undertal i 60 minutter sammenlagt.. det er vel det.
Begge røde kort var jo korrekte.
Olmos skub i ryggen var ikke nok til straffe.. det er i hvertfald altid en vurdering, og den ville være tynd.
Vi scorede ikke på en million chancer men spillede fint selvom det var i undertal i 60 minutter sammenlagt.. det er vel det.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 63 gæster