Jeg gad dælme bare godt en sjælden sjælden gang at Barca var holdet der viste kølighed og fik fightet den hjem
14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Thumbs up til folk der kan finde den positive side frem lige nu..
Jeg gad dælme bare godt en sjælden sjælden gang at Barca var holdet der viste kølighed og fik fightet den hjem
Jeg gad dælme bare godt en sjælden sjælden gang at Barca var holdet der viste kølighed og fik fightet den hjem
- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Når man tænker på hvor mange chancer vi brænder og hvor let det er at scorer mod os, så fortjener vi det heller ikke.
Tjek lige de mål som de scorer, det er jo vanvittigt at Atletico går videre på det..
Fatter ikke, hvorfor vi ikke spiller mere kontrollerende efter 2-0. Det er jo vildt at én sølle pasning af Griezmann i dybden ender med et mål. I øvrigt så fuck ham den puta.
Det er så skide ufortjent.
Tjek lige de mål som de scorer, det er jo vanvittigt at Atletico går videre på det..
Fatter ikke, hvorfor vi ikke spiller mere kontrollerende efter 2-0. Det er jo vildt at én sølle pasning af Griezmann i dybden ender med et mål. I øvrigt så fuck ham den puta.
Det er så skide ufortjent.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
-
DeanCassady
- Indlæg: 2106
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Jeg bilder mig ind, at aftener som denne vil gøre triumfen endnu sødere, når den endelig kommer. Men jeg synes nu alligevel, at vi efterhånden har sparet nok skuffelser sammen.
Robert Zimmerman
- Daluigi
- Indlæg: 7547
- Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 133 gange
- Blevet takket: 993 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Jeg synes Mister siger det fuldstændig rigtigt i studiet:
Når vi kommer på 2-0 i dag, så er vi simpelthen nødt til lige at trække vejret, og huske på vi har et resultat! Vi MÅ ikke være så simple at give en kontra væk 4 min efter vores mål. Det er præcis som sidste år mod Inter.
Vi spiller underholdende! Det må man sige. Men vi mangler den soliditet som PSG og Bayern har.
Når vi kommer på 2-0 i dag, så er vi simpelthen nødt til lige at trække vejret, og huske på vi har et resultat! Vi MÅ ikke være så simple at give en kontra væk 4 min efter vores mål. Det er præcis som sidste år mod Inter.
Vi spiller underholdende! Det må man sige. Men vi mangler den soliditet som PSG og Bayern har.
Forumlegende
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Det er fandme træls og hvor er det bare skide ærgerligt at tabe på den måde.
Vi bør ikke købe Rashford og jeg så også gerne Robert rejse mod nye udfordringer. Dertil Olmo, som jeg ellers godt kan lide, men det svinger for meget og hvis vi skal gøre os håbe om toppen af Europa, duer det ikke at vi har for mange lottokuponer på holdet.
Vi bør ikke købe Rashford og jeg så også gerne Robert rejse mod nye udfordringer. Dertil Olmo, som jeg ellers godt kan lide, men det svinger for meget og hvis vi skal gøre os håbe om toppen af Europa, duer det ikke at vi har for mange lottokuponer på holdet.
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Ærligt så passer Osimhen bedre ind i det Flick gerne vil med hans pres og Energi. Alvarez ville bestemt også pynte på dette hold men i min optik passer Osimhen bare 2% bedre.Filten skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:17 pmhvad ser folk i oshimen ? manden er gået 3 niveuaer ned liga mæssigt? vi mangler en mand som Julian AlavrezDumle skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:13 pmVi dør med støvlerne på.
Dommeren giver ingen kort til Atletico og et halvtyndt rødt kort til Eric (selvom den kan forsvares, men synes nu Kounde havde vinklen til at være backup), men igen hvorfor gå i ryggen på angriberen der er alene mod mål, giv nu målmanden en chance istedet for at sælge holdet.
Lewandowski gav ingenting, og bør aldrig komme på banen for Barca igen og jeg forstår godt Ferran var rasende da han blev taget ud.
Gavi pynter enormt meget på dette Flick mandskab med sin fight og kampånd.
Olmo er for meget op og ned til det her niveau.
Er egentlig stolt af fighten drengene ligger for dagen, og læser godt nogen siger vi er 10 år væk (vi er vel kun eksempelvis en osimhen fra semifinalen), det kan jeg kun grine lidt af. Det er marginaler og dumme røde kort. Vi skal være bedre til at når vi spiller med den risiko så skal vi være kloge nok til at lade dem gå og give Joan chancen for at redde den.
Lad os gå efter de 100 point og så håber jeg at vi har set det sidste til Lewan.
Og som de siger i studiet så mangler vi nok en CB med turbo fart hvis vi vil blive ved qt stå så højt.
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Vi mangler 2 CBs med fart. Men jeg synes nu Alvarez er bedre alle dage.Dumle skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:30 pmÆrligt så passer Osimhen bedre ind i det Flick gerne vil med hans pres og Energi. Alvarez ville bestemt også pynte på dette hold men i min optik passer Osimhen bare 2% bedre.Filten skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:17 pmhvad ser folk i oshimen ? manden er gået 3 niveuaer ned liga mæssigt? vi mangler en mand som Julian AlavrezDumle skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:13 pmVi dør med støvlerne på.
Dommeren giver ingen kort til Atletico og et halvtyndt rødt kort til Eric (selvom den kan forsvares, men synes nu Kounde havde vinklen til at være backup), men igen hvorfor gå i ryggen på angriberen der er alene mod mål, giv nu målmanden en chance istedet for at sælge holdet.
Lewandowski gav ingenting, og bør aldrig komme på banen for Barca igen og jeg forstår godt Ferran var rasende da han blev taget ud.
Gavi pynter enormt meget på dette Flick mandskab med sin fight og kampånd.
Olmo er for meget op og ned til det her niveau.
Er egentlig stolt af fighten drengene ligger for dagen, og læser godt nogen siger vi er 10 år væk (vi er vel kun eksempelvis en osimhen fra semifinalen), det kan jeg kun grine lidt af. Det er marginaler og dumme røde kort. Vi skal være bedre til at når vi spiller med den risiko så skal vi være kloge nok til at lade dem gå og give Joan chancen for at redde den.
Lad os gå efter de 100 point og så håber jeg at vi har set det sidste til Lewan.
Og som de siger i studiet så mangler vi nok en CB med turbo fart hvis vi vil blive ved qt stå så højt.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
In 2 years, Eric Garcia, Ronald Araújo, and Pau Cubarsí have each received 2 red cards in the Champions League.
Barça’s defense in Champions League this season:
3 Red cards
0 Clean sheets
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Frenkie de Jong:
“We played a strong game and gave everything, but luck didn’t favor us. This young, talented team keeps growing and will continue pushing forward.”
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Det er klart at skuffelsen fylder meget hos os Barca fans. Det gælder os alle. Men lad os nu lige få pulsen ned. At hævde at der mindst går 10 år inden vi vi vinder CL, det er der ingen der ved. Men jeg tror, at det sker inden for nogle få år, af flere grunde:
1. Barca har et enormt potentiale
2. La Masia bliver ved at spytte kæmpe talenter ud
3. Holdet er ungt og vil nok først toppe om nogle år, når de meget unge spillere får mere hård på brystet
4. Barca har tre spillere blandt de 10 bedste i verden, synes jeg, Pedri, Yamal og Raphinha
Og lad mig så lige minde om, at vi sidste år var et par minutter fra at gå i finalen og burde være gået i semi i år.
Så ja, jeg er optimistisk. Jeg synes, at Barca er lige så underholdende som i MSN æraen. Der kommer mange gode år fremover.
¡VISÇA EL BARÇA!
1. Barca har et enormt potentiale
2. La Masia bliver ved at spytte kæmpe talenter ud
3. Holdet er ungt og vil nok først toppe om nogle år, når de meget unge spillere får mere hård på brystet
4. Barca har tre spillere blandt de 10 bedste i verden, synes jeg, Pedri, Yamal og Raphinha
Og lad mig så lige minde om, at vi sidste år var et par minutter fra at gå i finalen og burde være gået i semi i år.
Så ja, jeg er optimistisk. Jeg synes, at Barca er lige så underholdende som i MSN æraen. Der kommer mange gode år fremover.
¡VISÇA EL BARÇA!
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Så så allesammen, det er jo bare fodbold.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Ved ikke hvorfor, men nu tænker jeg på den scene fra Pirates of the Caribean, hvor Jack Sparrow løber på stranden med en hale af vrede indfødte efter sig.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Vi mangler omtanke. Erfaring. Vi har set det SÅ mange gange at modstanderen scorer kort efter vi gør. Overmodige måske…Daluigi skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:26 pmJeg synes Mister siger det fuldstændig rigtigt i studiet:
Når vi kommer på 2-0 i dag, så er vi simpelthen nødt til lige at trække vejret, og huske på vi har et resultat! Vi MÅ ikke være så simple at give en kontra væk 4 min efter vores mål. Det er præcis som sidste år mod Inter.
Vi spiller underholdende! Det må man sige. Men vi mangler den soliditet som PSG og Bayern har.
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Det er jo præcis der Barca skal være bedre til, ihvertfald i forhold til de røde der er pga nødbremsen, at lade modstanderen spille og leve med de måske scorer i stedet for de åndssvage røde kort.
Havde Cubarsi ikke trukket nødbremsen så havde vi i værste tilfælde stadig været bagud 1-0, bare med 11 mand istedet for 10 og i bedste fald havde Joan leveret et miraklet og så havde den stået 0-0
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Jeg bliver så pisse frustreret over at Olmo kan løbe ca 3 km/t, når han spurterDytrax skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:29 pmDet er fandme træls og hvor er det bare skide ærgerligt at tabe på den måde.
Vi bør ikke købe Rashford og jeg så også gerne Robert rejse mod nye udfordringer. Dertil Olmo, som jeg ellers godt kan lide, men det svinger for meget og hvis vi skal gøre os håbe om toppen af Europa, duer det ikke at vi har for mange lottokuponer på holdet.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster