14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
DeanCassady
- Indlæg: 2110
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 135 gange
- Blevet takket: 353 gange
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Ja, efter at have vundet første kamp 5-2. På ingen måde i fare. En solgt kamp mod Sevilla. Et smalt nederlag til Real ude. De er gode til lige netop det de vil praktisere.Barca80 skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:06 pmI de sidste 6 kampe har de tabt hele 5 af dem. To af dem i CL. De tabte også til Tottenham. Så det handler ikke bare om at "fokusere på kampene her".PuyolErGud skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:03 pmHvordan er de i elendig form? Fordi de taber i La Liga? Den har de jo solgt fuldstændig, netop for at fokusere på kampene her.
De spiller ikke godt for tiden og er i dårlig form. Alligevel sparker de os ud af to turneringer.
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Vi prøvede alt, vi gjorde alt, vi kæmpede, vi skabte tonsvis af muligheder. Det var desværre ikke helt nok, så stemningen her i Barcelona er på nulpunktet. Men trods skuffelsen, så var det en enormt underholdende kamp for den neutrale tilskuer/seer. Den viste hvad fodbold kan.
Nøj hvor er jeg stolt af drengene. De spillede smukt, det var kun marginaler der gjorde, at AM bookede en plads i semi og ikke Barca. Rødt kort i både første og anden kamp, snydt for et straffe i kamp et, snæver offside på vores 3-1 scoring, etc.
Vores skæbne i CL er bare hård. År efter år. Men vi skal nok komme igen og vinde CL på et tidspunkt. Bare det bliver med samme positive, fremadrettede fodbold, som kendetegner Barca. Så er jeg optimist. Der er så meget talent og potentiale i holdet.
Nu må vi koncentrere os om La Liga. Jeg glæder mig til at heppe på holdet på Camp Nou, forhåbentlig frem mod en titel.
VISCA BRACA, FORCA BARCA!
Nøj hvor er jeg stolt af drengene. De spillede smukt, det var kun marginaler der gjorde, at AM bookede en plads i semi og ikke Barca. Rødt kort i både første og anden kamp, snydt for et straffe i kamp et, snæver offside på vores 3-1 scoring, etc.
Vores skæbne i CL er bare hård. År efter år. Men vi skal nok komme igen og vinde CL på et tidspunkt. Bare det bliver med samme positive, fremadrettede fodbold, som kendetegner Barca. Så er jeg optimist. Der er så meget talent og potentiale i holdet.
Nu må vi koncentrere os om La Liga. Jeg glæder mig til at heppe på holdet på Camp Nou, forhåbentlig frem mod en titel.
VISCA BRACA, FORCA BARCA!
-
emo
- Indlæg: 18154
- Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
- Geografisk sted: Fyn/Odense
- Har takket: 393 gange
- Blevet takket: 846 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Med vores indstilling defensivt og når presset ikke sidder så kan vi kun noget hvis angrebet så laver 4-5 mål.
Jeg er dog igen igen virkelig forundret over at Flick ikke kan rette op på det defensive. Ikke siden sommer ikke siden oktober og ikke side pokal kampen imod dem. Naivitet på naivitet.
Jeg er dog igen igen virkelig forundret over at Flick ikke kan rette op på det defensive. Ikke siden sommer ikke siden oktober og ikke side pokal kampen imod dem. Naivitet på naivitet.
Allez...
-
nosslo15
- Indlæg: 1841
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 319 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Så gentog historien sig.
I 14 og 16 fik Atletico også lov at te sig, som det passede dem.
Men det skal ikke tage noget fra deres sejr i denne omgang, de var skarpere og bedre rent fysisk og taktisk.
Og så blev holdenes bredde også afgørende, der var for mange spillere skadet på vores og for mange spillere, der ikke ramte niveau, enten pga. form eller pga. nylig retur fra netop skade.
Jeg forstår stadigvæk ikke, at så mange herinde næsten så dette opgør, som en walkover.
I 14 og 16 fik Atletico også lov at te sig, som det passede dem.
Men det skal ikke tage noget fra deres sejr i denne omgang, de var skarpere og bedre rent fysisk og taktisk.
Og så blev holdenes bredde også afgørende, der var for mange spillere skadet på vores og for mange spillere, der ikke ramte niveau, enten pga. form eller pga. nylig retur fra netop skade.
Jeg forstår stadigvæk ikke, at så mange herinde næsten så dette opgør, som en walkover.
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Vi dør med støvlerne på.
Dommeren giver ingen kort til Atletico og et halvtyndt rødt kort til Eric (selvom den kan forsvares, men synes nu Kounde havde vinklen til at være backup), men igen hvorfor gå i ryggen på angriberen der er alene mod mål, giv nu målmanden en chance istedet for at sælge holdet.
Lewandowski gav ingenting, og bør aldrig komme på banen for Barca igen og jeg forstår godt Ferran var rasende da han blev taget ud.
Gavi pynter enormt meget på dette Flick mandskab med sin fight og kampånd.
Olmo er for meget op og ned til det her niveau.
Er egentlig stolt af fighten drengene ligger for dagen, og læser godt nogen siger vi er 10 år væk (vi er vel kun eksempelvis en osimhen fra semifinalen), det kan jeg kun grine lidt af. Det er marginaler og dumme røde kort. Vi skal være bedre til at når vi spiller med den risiko så skal vi være kloge nok til at lade dem gå og give Joan chancen for at redde den.
Lad os gå efter de 100 point og så håber jeg at vi har set det sidste til Lewan.
Dommeren giver ingen kort til Atletico og et halvtyndt rødt kort til Eric (selvom den kan forsvares, men synes nu Kounde havde vinklen til at være backup), men igen hvorfor gå i ryggen på angriberen der er alene mod mål, giv nu målmanden en chance istedet for at sælge holdet.
Lewandowski gav ingenting, og bør aldrig komme på banen for Barca igen og jeg forstår godt Ferran var rasende da han blev taget ud.
Gavi pynter enormt meget på dette Flick mandskab med sin fight og kampånd.
Olmo er for meget op og ned til det her niveau.
Er egentlig stolt af fighten drengene ligger for dagen, og læser godt nogen siger vi er 10 år væk (vi er vel kun eksempelvis en osimhen fra semifinalen), det kan jeg kun grine lidt af. Det er marginaler og dumme røde kort. Vi skal være bedre til at når vi spiller med den risiko så skal vi være kloge nok til at lade dem gå og give Joan chancen for at redde den.
Lad os gå efter de 100 point og så håber jeg at vi har set det sidste til Lewan.
- SparetireDad
- Indlæg: 410
- Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
- Har takket: 28 gange
- Blevet takket: 64 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Og i lørdags synes du, det var rystende og chokerende, at Flick startede med Lamal og Pedri inde
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Vi har ikke CBs til at spille med den linje, de mangler fart og intelligens.emo skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:12 pmMed vores indstilling defensivt og når presset ikke sidder så kan vi kun noget hvis angrebet så laver 4-5 mål.
Jeg er dog igen igen virkelig forundret over at Flick ikke kan rette op på det defensive. Ikke siden sommer ikke siden oktober og ikke side pokal kampen imod dem. Naivitet på naivitet.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
hvad ser folk i oshimen ? manden er gået 3 niveuaer ned liga mæssigt? vi mangler en mand som Julian AlavrezDumle skrev: ↑tirs apr 14, 2026 11:13 pmVi dør med støvlerne på.
Dommeren giver ingen kort til Atletico og et halvtyndt rødt kort til Eric (selvom den kan forsvares, men synes nu Kounde havde vinklen til at være backup), men igen hvorfor gå i ryggen på angriberen der er alene mod mål, giv nu målmanden en chance istedet for at sælge holdet.
Lewandowski gav ingenting, og bør aldrig komme på banen for Barca igen og jeg forstår godt Ferran var rasende da han blev taget ud.
Gavi pynter enormt meget på dette Flick mandskab med sin fight og kampånd.
Olmo er for meget op og ned til det her niveau.
Er egentlig stolt af fighten drengene ligger for dagen, og læser godt nogen siger vi er 10 år væk (vi er vel kun eksempelvis en osimhen fra semifinalen), det kan jeg kun grine lidt af. Det er marginaler og dumme røde kort. Vi skal være bedre til at når vi spiller med den risiko så skal vi være kloge nok til at lade dem gå og give Joan chancen for at redde den.
Lad os gå efter de 100 point og så håber jeg at vi har set det sidste til Lewan.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- Daluigi
- Indlæg: 7547
- Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
- Geografisk sted: Galten
- Har takket: 133 gange
- Blevet takket: 993 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Håber i øvrigt der falder en klækkelig bøde for det boldkasteri de forpulede møgsvin laver til sidst i kampen. Husker tydeligt Simeone gøre det samme for år siden. Det er grotesk usportsligt. Føj!
Forumlegende
-
Antimadridista
- Indlæg: 11262
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1847 gange
- Blevet takket: 1213 gange
-
DeanCassady
- Indlæg: 2110
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 135 gange
- Blevet takket: 353 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Nu krydser jeg bare fingre for, at Rashford ikke bliver hentet. Sjældent har jeg været vidne til så dårlig en presspiller. Man skulle tro, at han havde spillet 120 minutter.
Robert Zimmerman
-
DeanCassady
- Indlæg: 2110
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 135 gange
- Blevet takket: 353 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Og udover udvisningen, gjorde Eric det fortrinligt. Han er en dejlig spiller.
Robert Zimmerman
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster