14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

DeanCassady
Indlæg: 2110
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 353 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Latterligt. Mere er der ikke at sige.
Robert Zimmerman

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Barca80 skrev:
tirs apr 14, 2026 11:06 pm
PuyolErGud skrev:
tirs apr 14, 2026 11:03 pm
Barca80 skrev:
tirs apr 14, 2026 11:00 pm
Atlético Madrid er i elendig form, men alligevel formår de at slå os ud af to turneringer i år.

Det er rystende og skuffende, at vi ikke præsterer bedre mod dem, når det virkelig gælder.
Hvordan er de i elendig form? Fordi de taber i La Liga? Den har de jo solgt fuldstændig, netop for at fokusere på kampene her.
I de sidste 6 kampe har de tabt hele 5 af dem. To af dem i CL. De tabte også til Tottenham. Så det handler ikke bare om at "fokusere på kampene her".

De spiller ikke godt for tiden og er i dårlig form. Alligevel sparker de os ud af to turneringer.
Ja, efter at have vundet første kamp 5-2. På ingen måde i fare. En solgt kamp mod Sevilla. Et smalt nederlag til Real ude. De er gode til lige netop det de vil praktisere.

FCBSOCI
Indlæg: 2731
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1340 gange
Blevet takket: 709 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af FCBSOCI »

Vi prøvede alt, vi gjorde alt, vi kæmpede, vi skabte tonsvis af muligheder. Det var desværre ikke helt nok, så stemningen her i Barcelona er på nulpunktet. Men trods skuffelsen, så var det en enormt underholdende kamp for den neutrale tilskuer/seer. Den viste hvad fodbold kan.

Nøj hvor er jeg stolt af drengene. De spillede smukt, det var kun marginaler der gjorde, at AM bookede en plads i semi og ikke Barca. Rødt kort i både første og anden kamp, snydt for et straffe i kamp et, snæver offside på vores 3-1 scoring, etc.

Vores skæbne i CL er bare hård. År efter år. Men vi skal nok komme igen og vinde CL på et tidspunkt. Bare det bliver med samme positive, fremadrettede fodbold, som kendetegner Barca. Så er jeg optimist. Der er så meget talent og potentiale i holdet.

Nu må vi koncentrere os om La Liga. Jeg glæder mig til at heppe på holdet på Camp Nou, forhåbentlig frem mod en titel.

VISCA BRACA, FORCA BARCA!

emo
Indlæg: 18154
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 393 gange
Blevet takket: 846 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Med vores indstilling defensivt og når presset ikke sidder så kan vi kun noget hvis angrebet så laver 4-5 mål.

Jeg er dog igen igen virkelig forundret over at Flick ikke kan rette op på det defensive. Ikke siden sommer ikke siden oktober og ikke side pokal kampen imod dem. Naivitet på naivitet.
Allez...

nosslo15
Indlæg: 1841
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 319 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af nosslo15 »

Så gentog historien sig.

I 14 og 16 fik Atletico også lov at te sig, som det passede dem.

Men det skal ikke tage noget fra deres sejr i denne omgang, de var skarpere og bedre rent fysisk og taktisk.

Og så blev holdenes bredde også afgørende, der var for mange spillere skadet på vores og for mange spillere, der ikke ramte niveau, enten pga. form eller pga. nylig retur fra netop skade.

Jeg forstår stadigvæk ikke, at så mange herinde næsten så dette opgør, som en walkover. :crazy:

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dumle »

Vi dør med støvlerne på.

Dommeren giver ingen kort til Atletico og et halvtyndt rødt kort til Eric (selvom den kan forsvares, men synes nu Kounde havde vinklen til at være backup), men igen hvorfor gå i ryggen på angriberen der er alene mod mål, giv nu målmanden en chance istedet for at sælge holdet.

Lewandowski gav ingenting, og bør aldrig komme på banen for Barca igen og jeg forstår godt Ferran var rasende da han blev taget ud.

Gavi pynter enormt meget på dette Flick mandskab med sin fight og kampånd.

Olmo er for meget op og ned til det her niveau.

Er egentlig stolt af fighten drengene ligger for dagen, og læser godt nogen siger vi er 10 år væk (vi er vel kun eksempelvis en osimhen fra semifinalen), det kan jeg kun grine lidt af. Det er marginaler og dumme røde kort. Vi skal være bedre til at når vi spiller med den risiko så skal vi være kloge nok til at lade dem gå og give Joan chancen for at redde den.

Lad os gå efter de 100 point og så håber jeg at vi har set det sidste til Lewan.

emo
Indlæg: 18154
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 393 gange
Blevet takket: 846 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af emo »

Og når alt kommer til alt er der svært at ramme en chl semifinale eller finale uden en 9er.
Allez...

Brugeravatar
SparetireDad
Indlæg: 410
Tilmeldt: man jul 14, 2014 9:04 am
Har takket: 28 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SparetireDad »

Barca80 skrev:
tirs apr 14, 2026 11:00 pm
Atlético Madrid er i elendig form, men alligevel formår de at slå os ud af to turneringer i år.

Det er rystende og skuffende, at vi ikke præsterer bedre mod dem, når det virkelig gælder.
Og i lørdags synes du, det var rystende og chokerende, at Flick startede med Lamal og Pedri inde :crazy: :grin:

Filten
Indlæg: 3090
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

emo skrev:
tirs apr 14, 2026 11:12 pm
Med vores indstilling defensivt og når presset ikke sidder så kan vi kun noget hvis angrebet så laver 4-5 mål.

Jeg er dog igen igen virkelig forundret over at Flick ikke kan rette op på det defensive. Ikke siden sommer ikke siden oktober og ikke side pokal kampen imod dem. Naivitet på naivitet.
Vi har ikke CBs til at spille med den linje, de mangler fart og intelligens.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Alias-A
Indlæg: 779
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 50 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Tror ikke vi vinder CL de næste mange år desværre. Det er ren tortur at se på.
93' Iniesta

Filten
Indlæg: 3090
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Filten »

Dumle skrev:
tirs apr 14, 2026 11:13 pm
Vi dør med støvlerne på.

Dommeren giver ingen kort til Atletico og et halvtyndt rødt kort til Eric (selvom den kan forsvares, men synes nu Kounde havde vinklen til at være backup), men igen hvorfor gå i ryggen på angriberen der er alene mod mål, giv nu målmanden en chance istedet for at sælge holdet.

Lewandowski gav ingenting, og bør aldrig komme på banen for Barca igen og jeg forstår godt Ferran var rasende da han blev taget ud.

Gavi pynter enormt meget på dette Flick mandskab med sin fight og kampånd.

Olmo er for meget op og ned til det her niveau.

Er egentlig stolt af fighten drengene ligger for dagen, og læser godt nogen siger vi er 10 år væk (vi er vel kun eksempelvis en osimhen fra semifinalen), det kan jeg kun grine lidt af. Det er marginaler og dumme røde kort. Vi skal være bedre til at når vi spiller med den risiko så skal vi være kloge nok til at lade dem gå og give Joan chancen for at redde den.

Lad os gå efter de 100 point og så håber jeg at vi har set det sidste til Lewan.
hvad ser folk i oshimen ? manden er gået 3 niveuaer ned liga mæssigt? vi mangler en mand som Julian Alavrez
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Håber i øvrigt der falder en klækkelig bøde for det boldkasteri de forpulede møgsvin laver til sidst i kampen. Husker tydeligt Simeone gøre det samme for år siden. Det er grotesk usportsligt. Føj!
Forumlegende

Antimadridista
Indlæg: 11262
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1847 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Alvarez ville være en fryd. Super intelligent spiller

DeanCassady
Indlæg: 2110
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 353 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Nu krydser jeg bare fingre for, at Rashford ikke bliver hentet. Sjældent har jeg været vidne til så dårlig en presspiller. Man skulle tro, at han havde spillet 120 minutter.
Robert Zimmerman

DeanCassady
Indlæg: 2110
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 353 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Og udover udvisningen, gjorde Eric det fortrinligt. Han er en dejlig spiller.
Robert Zimmerman

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster