14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Hvis/når vi ryger ud er det jo kampen i Barcelona vi smed det hele, synes sku vi er et klart bedre hold.
Men det kan vi ikke bruge til noget :smile:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Der er simpelthen ikke rødt der man ! Nu stopper det
Forumlegende

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Der er jo mindre skub der end på Olmo i straffesparksfeltet tidligere.

Tello
Indlæg: 8390
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Knep dig selv.
Uruguayo de mierda

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Jeg ved godt de har knoklet, men de skal lige hive noget ekstra frem nu.


Og hold nu kæft, hvor er jeg træt af skabagtige Simeone.


Og endnu mere træt, hvis det bliver rødt

Antimadridista
Indlæg: 11259
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Der er jo for fanden frispark til Pedri inden!!!

Det er SÅ KORRUPT DET HER!!!! :mad:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Norbit »

Vi fortjener det ikke venner. Det må vi indrømme.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Der bliver jo lagt minimum 10 min til. Fuck nu af.

ulrich
Indlæg: 1747
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 281 gange
Blevet takket: 152 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af ulrich »

lmao, det er vildt det der

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Hahahahahahhahaha.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Hvor er det langt ude.

Og fuck dig, Simeone

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7547
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Daluigi »

Sørlotten hver gang. Utroligt

Nå, men det er jo fantastisk. Fucking altid. Hver fucking absurde gang
Forumlegende

Alias-A
Indlæg: 779
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 50 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Alias-A »

Hahahaha
93' Iniesta

Tello
Indlæg: 8390
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Dommerne er korrupte. Færdig.
Uruguayo de mierda

Parla
Indlæg: 870
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 80 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Parla »

Fuck en lorte dommer nu får vi også rød. De viser altid lorte vinkler.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster