14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

2-5. I hvert fald 2-4 havde været retvisende foreløbigt. Vi får bare sjældent det udbytte vi fortjener

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

Barca80 skrev:
tirs apr 14, 2026 9:52 pm
Dommeren har været skrækkelig.
Ja, det må man sige

Phoenix
Indlæg: 167
Tilmeldt: man sep 20, 2021 7:34 pm
Har takket: 50 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Phoenix »

Tror i Kounde ryger joints på kampdage også? Hans placering i forhold til sin modstander for ham klart til at ligne en der ikke vil dele :lol:
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.

JayBird10
Indlæg: 33
Tilmeldt: ons apr 24, 2024 10:41 am
Har takket: 102 gange
Blevet takket: 13 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af JayBird10 »

Hvem var det nu der påstod, at Koundé havde "fart". :lol:

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
tirs apr 14, 2026 9:43 pm
Det er anden kamp i streg hvor Atlético får for lang snor af dommeren..
Virkelig op ad bakke at havde dommeren delvist imod en i begge kampe :|

Huttetuu
Indlæg: 26
Tilmeldt: søn okt 09, 2022 11:10 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Huttetuu »

Noget af det, der frustrerer mig ved Koundé, er, at hans løbestil får det til at se ud, som om han aldrig spurter. Det ser ud, som om han aldrig løber med mere end 80 %.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Tæt på perfekt halvleg fra Barca. Havde Fermin scoret på den der, så den stået 4-0 ved halvleg

10 store fejl fra dommeren indtil videre og der bliver ikke færre i anden halvleg. Det tør jeg godt at love, føj hvor er han dårlig!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Tello
Indlæg: 8390
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Tello »

Den næste der siger VARcelona foran mig bliver sparket hårdere end Musso sparkede Fermin. Jeg kan ikke overbevises om at det var et uheld.
Uruguayo de mierda

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

I skulle prøve at se det billede inde på TV2 dk, hvor Fermin får støvlen i smasken :sick:

DeanCassady
Indlæg: 2106
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

Straffesparket til Olmo var vel tydeligt, selvom det måske havde været en smule tyndt? Skub i ryggen med to hænder er vel altid et straffespark.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Jeg forventer masseslagsmål og mindst et rødt kort i anden halvleg men jeg forventer også mindst 2 mål mere fra vores side.
Det er nødvendigt når man ved at Kounde vil kneppe os igen fordi han kan ikke dække Lookman.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Lopezzz »

Iniesta007 skrev:
tirs apr 14, 2026 10:05 pm
I skulle prøve at se det billede inde på TV2 dk, hvor Fermin får støvlen i smasken :sick:
Utroligt at målmanden ikke fik kort der :wtf:
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 2106
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

JayBird10 skrev:
tirs apr 14, 2026 9:56 pm
Hvem var det nu der påstod, at Koundé havde "fart". :lol:
Det havde han i Sevilla, så vidt jeg husker. Jeg ved dog ikke, hvad han har gjort af den siden da.
Robert Zimmerman

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Koke bliver snittet, knapt, og smider sig som om han er blevet skudt. Patetisk.

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 668 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Og Alvarez der lige kigger op inden han ryger ind i Garcia. Vi skal slå dem ud.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster