14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Ikke at det gør nogen forskel eller noget, men at Simeone nærmest altid er uden for sit tekniske felt, endda meget uden der siges noget, er jo helt skørt.
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5802
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1141 gange
- Blevet takket: 1387 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Barca kommer ikke til at få noget som helst af dommeren
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- PeterPedal
- Indlæg: 1461
- Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
- Har takket: 73 gange
- Blevet takket: 275 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Flick holder sig nu heller ikke tilbagePuyolErGud skrev: ↑tirs apr 14, 2026 9:15 pmIkke at det gør nogen forskel eller noget, men at Simeone nærmest altid er uden for sit tekniske felt, endda meget uden der siges noget, er jo helt skørt.
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
Iniesta007
- Indlæg: 2034
- Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
- Har takket: 119 gange
- Blevet takket: 290 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Hole kæft det er øv vi tabte den første kamp, for vi er jo et LANGT bedre hold 
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Zero.EasyBuddhist skrev: ↑tirs apr 14, 2026 9:20 pmBarca kommer ikke til at få noget som helst af dommeren
Om de så tæver os med køller
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
-
BarcaForever
- Indlæg: 114
- Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
- Har takket: 36 gange
- Blevet takket: 22 gange
- PeterPedal
- Indlæg: 1461
- Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
- Har takket: 73 gange
- Blevet takket: 275 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Sig lige det igen
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.
-
DeanCassady
- Indlæg: 2117
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 137 gange
- Blevet takket: 356 gange
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona
Hajer har det bedst i fjendtligt territorium! Eller noget.
Ferran!
Ferran!
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster