14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

PuyolErGud
Indlæg: 12906
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 878 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Ikke at det gør nogen forskel eller noget, men at Simeone nærmest altid er uden for sit tekniske felt, endda meget uden der siges noget, er jo helt skørt.

Phoenix
Indlæg: 169
Tilmeldt: man sep 20, 2021 7:34 pm
Har takket: 50 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Phoenix »

Og det var så det genpres! Shit jeg savner Raphinha
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.

EasyBuddhist
Indlæg: 5802
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1141 gange
Blevet takket: 1387 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca kommer ikke til at få noget som helst af dommeren
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1461
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

PuyolErGud skrev:
tirs apr 14, 2026 9:15 pm
Ikke at det gør nogen forskel eller noget, men at Simeone nærmest altid er uden for sit tekniske felt, endda meget uden der siges noget, er jo helt skørt.
Flick holder sig nu heller ikke tilbage
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Iniesta007
Indlæg: 2034
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 290 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Iniesta007 »

Hole kæft det er øv vi tabte den første kamp, for vi er jo et LANGT bedre hold :smile:

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

For lidt bevægelse..

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Antimadridista »

Martin reder et sikkert mål..!!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

EasyBuddhist skrev:
tirs apr 14, 2026 9:20 pm
Barca kommer ikke til at få noget som helst af dommeren
Zero.
Om de så tæver os med køller

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Dytrax »

JAAAAAAAAAAAA

BarcaForever
Indlæg: 114
Tilmeldt: tirs sep 24, 2024 11:30 am
Har takket: 36 gange
Blevet takket: 22 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af BarcaForever »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 1461
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 275 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PeterPedal »

Antimadridista skrev:
tirs apr 14, 2026 9:21 pm
For lidt bevægelse..
Sig lige det igen
Der er altid lys for enden af tunnelen. Hvis man ikke kan se det, er det fordi vejen drejer.

Brugeravatar
SIOUX
Indlæg: 2419
Tilmeldt: søn mar 11, 2018 5:33 pm
Har takket: 680 gange
Blevet takket: 365 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af SIOUX »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

DeanCassady
Indlæg: 2117
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 356 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af DeanCassady »

JA TAK!!! Behold ham som reserve.
Robert Zimmerman

PuyolErGud
Indlæg: 12906
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 878 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af PuyolErGud »

Hajer har det bedst i fjendtligt territorium! Eller noget.

Ferran!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3506
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 431 gange

Re: 14/4 Atlético Madrid - FC Barcelona

Indlæg af Barca80 »

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster