Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Michman
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: Transferrygter
I mit liv har jeg ikke set mangle på en TOP 9er. Haaland, Mbappe. No chance. Kane no chance. Victor Osimhen. Bliver fucking dyr. Vlahović er imo meh. Álvarez igen fucking dyr. Er der nogle jeg ikke kender til som kan lave 20+ mål i en sæson?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- Barca80
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Jeg tror sgu, valget falder på Fisnik Asllani. Der er meget der tyder på det.
Hvis man ikke har råd til en Ferrari eller en Bugatti, så går man efter en topudstyret Toyota – det er stadig en pissegod bil, der stadig leverer varen på et tilfredsstillende niveau.
-
Antimadridista
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Selvfølgelig bliver det ikke en nærmest ukendt gut med 1 år på topplan.
Så æder jeg min gamle stråhat
Så æder jeg min gamle stråhat
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Fabio Silva, Omar Marmoush og Savinho. Køb en enkelt og lej de to andre
Yamal(19), Raphinha(29), Silva(24), Marmoush(27) og Savinho(22). Det er fandme et stærkt angreb. Prime, ungt og billigt. Perfekt blend og alle kan mere eller mindre spille alle tre frontpositioner
Yamal(19), Raphinha(29), Silva(24), Marmoush(27) og Savinho(22). Det er fandme et stærkt angreb. Prime, ungt og billigt. Perfekt blend og alle kan mere eller mindre spille alle tre frontpositioner
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Spiller Marmoush og Savinho ikke i City siden du tænker vi kan leje dem?EasyBuddhist skrev: ↑søn apr 12, 2026 9:19 pmFabio Silva, Omar Marmoush og Savinho. Køb en enkelt og lej de to andre
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
Antimadridista
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
De har begge haft ret perifære roller for City i år. Mener ikke det er pga skader….?
-
Filten
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Jeg håber vi kan sende ferran og casado til Atlético og nedjustere prisen på Alvarez og købe ham.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
Jeg bliver nød til lige at høre hvad/hvorfor Fabio Silva ?EasyBuddhist skrev: ↑søn apr 12, 2026 9:19 pmFabio Silva, Omar Marmoush og Savinho. Køb en enkelt og lej de to andre
Synes ikke han virker særlig målfarlig eller på nogle måder bedre en Torres .
Sådan set bare nysgerrig hvordan han er kommet på din Radar ?
Tror Marmoush som mere eller mindre fast 9er kunne være en gevinst. Kunne man leje Savinho med købsoption oveni ville det være lidt en drømme situation.EasyBuddhist skrev: ↑søn apr 12, 2026 9:19 pmFabio Silva, Omar Marmoush og Savinho. Køb en enkelt og lej de to andre
Signer man så Sanesi og Bernardo (Han kan dække af både for Pedri, Yamal og på 10 eren) på fri, så ville det være et tæt på optimalt vindue, for jeg tror stadig kun vi har de penge til overgangssummer som vi får solgt for til sommer.
-
EasyBuddhist
Har skrevet et indlæg om ham tidligere, ser lige, om jeg kan finde detIkigai skrev: ↑man apr 13, 2026 6:56 amJeg bliver nød til lige at høre hvad/hvorfor Fabio Silva ?EasyBuddhist skrev: ↑søn apr 12, 2026 9:19 pmFabio Silva, Omar Marmoush og Savinho. Køb en enkelt og lej de to andre
Synes ikke han virker særlig målfarlig eller på nogle måder bedre en Torres .
Sådan set bare nysgerrig hvordan han er kommet på din Radar ?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Kubala
- Har takket: 116 gange
- Blevet takket: 426 gange
Fabio Silva er jo ikke nogen opgradering. Han kan ikke gøre sig gældende i Dortmund. Og manden scorer ikke. Marmoush Kommer jo ikke bare, så længe han er breddespiller i City. Måske heller ikke Savinho.
-
EasyBuddhist
Fandet lige denne her+ Linkup/holdup spil i verdensklasse. Super førsteberøring, altid retnings- og bevægelsesbestemt. Tænker forud og ser spillet på forhånd, hvilket betyder, han vender hurtigt og glider af på modstanderen. Godt øje for medspillere, der hurtigt får bolden, hvis de er i position. Absolut topklasse med ryggen til mål, kan manipulere en hvilken som helst bagkæde
+ Yderst intelligent. Finder altid rummene at løbe i for at strække banen så meget som muligt. God fornemmelse for tid og rum, hvilket spiller medspillerne gode og modstanderen ud af balance. Facilitering, giver kanterne en perfekt platform. Søger dybt for at modtage, playmaker, stærke og hurtige 1:2 kombinationer, kan kombinere i lange sekvenser, intelligent i presspillet
+ Teknisk velfunderet. Stærk i løb med bold og svær at komme ind på kroppen af, bouncer på kontakt med lavt tyngdepunkt. Fornuftige 1v1 situationer, solide drible evner, eksplosiv fra stående, bevægelig, hurtige retningsskift og dermed svær at læse( ekstrem boldmanipulation)
+ Fysisk stærk. På overfladen ikke noget fysisk vidunder, men han snyder. Ultra bevægelig og uberegnelig, lavt tyngdepunkt, der giver en super balance og stærk base, næsten umulig at flytte, uden at lave frispark. God tilstedeværelse i feltet, igen bevægelig, finder plads, svær at holde, hurtig. Super acceleration, ekstrem hurtig med bold, uden bold fornuftig. Meget adræt, smidig, spændstig og eksplosiv. Løbestærk, intens, stor aktions volume, deltager altid. Ultra lav skades frekvens
+ Solide afslutninger. Hurtige aftræk, velplacerede skud, godt ballstrike. Stor diversitet, afslutter fra alle positioner og distancer, højt/lavt, hårdt/blødt. Fornuftig i hovedspillet, naturlig flair og instinkt, dog klart bedst langs jorden. Stærk straffe skytte
+ Stærk mentalitet. Recilient, vilje stærk og modig, altid klar til duel. Arbejdsom, altid i position, top koncentration. En vinder
-
DeanCassady
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
Silva har i denne sæson scoret 1 (!) mål i 23 Bundesliga-kampe. Det er nok ikke ham, jeg ville hente, hvis man vil have en angriber med mål i støvlerne.
Da han forsøgte sig i Premier League blev det i øvrigt til 4 scoringer i 62 kampe.
Da han forsøgte sig i Premier League blev det i øvrigt til 4 scoringer i 62 kampe.
Robert Zimmerman
-
EasyBuddhist
Jeg ved, han ikke har udnyttet sit potentiale. Det jeg hæfter mig ved er, han har alle komponenter til at blive en verdensklasse striker. Han er en all action striker og det vil sige, han gør det hele og han gør det godt. Jeg ved ikke, hvordan han bliver spillet hos Dortmund, jeg har ikke set meget til dem og når jeg har, har han ikke spillet. Jeg baserer min holdning på hans sæson hos Las Palmas og der var han en udsøgt nydelse at se påDeanCassady skrev: ↑man apr 13, 2026 5:36 pmSilva har i denne sæson scoret 1 (!) mål i 23 Bundesliga-kampe. Det er nok ikke ham, jeg ville hente, hvis man vil have en angriber med mål i støvlerne.
Men der er klart, han skal til at stemple ind, hvis han vil hæve sit niveau. Men med 23 år, går han ind i sin bedste fodboldalder og man ved hvordan, angribere lige pludselig kan sætte det hele sammen og blive topklasse som 25 årig