Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9325
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

I mit liv har jeg ikke set mangle på en TOP 9er. Haaland, Mbappe. No chance. Kane no chance. Victor Osimhen. Bliver fucking dyr. Vlahović er imo meh. Álvarez igen fucking dyr. Er der nogle jeg ikke kender til som kan lave 20+ mål i en sæson?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 3486
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 430 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Barca80 »

Michman skrev:
søn apr 12, 2026 5:55 pm
I mit liv har jeg ikke set mangle på en TOP 9er. Haaland, Mbappe. No chance. Kane no chance. Victor Osimhen. Bliver fucking dyr. Vlahović er imo meh. Álvarez igen fucking dyr. Er der nogle jeg ikke kender til som kan lave 20+ mål i en sæson?
Jeg tror sgu, valget falder på Fisnik Asllani. Der er meget der tyder på det.

Hvis man ikke har råd til en Ferrari eller en Bugatti, så går man efter en topudstyret Toyota – det er stadig en pissegod bil, der stadig leverer varen på et tilfredsstillende niveau.

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ikigai »

Fisnik asllani ?

Så kan man ligeså godt beholde sin gamle golf 3’er ( Lewan) og klemme 1 år mere ud af den :glad:

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

Selvfølgelig bliver det ikke en nærmest ukendt gut med 1 år på topplan.

Så æder jeg min gamle stråhat

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Fabio Silva, Omar Marmoush og Savinho. Køb en enkelt og lej de to andre

Yamal(19), Raphinha(29), Silva(24), Marmoush(27) og Savinho(22). Det er fandme et stærkt angreb. Prime, ungt og billigt. Perfekt blend og alle kan mere eller mindre spille alle tre frontpositioner
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 907
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 320 gange
Blevet takket: 199 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Paulinho15 »

EasyBuddhist skrev:
søn apr 12, 2026 9:19 pm
Fabio Silva, Omar Marmoush og Savinho. Køb en enkelt og lej de to andre

Yamal(19), Raphinha(29), Silva(24), Marmoush(27) og Savinho(22). Det er fandme et stærkt angreb. Prime, ungt og billigt. Perfekt blend og alle kan mere eller mindre spille alle tre frontpositioner
Spiller Marmoush og Savinho ikke i City siden du tænker vi kan leje dem?
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Antimadridista »

De har begge haft ret perifære roller for City i år. Mener ikke det er pga skader….?

Filten
Indlæg: 3090
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Filten »

Jeg håber vi kan sende ferran og casado til Atlético og nedjustere prisen på Alvarez og købe ham.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ikigai »

EasyBuddhist skrev:
søn apr 12, 2026 9:19 pm
Fabio Silva, Omar Marmoush og Savinho. Køb en enkelt og lej de to andre

Yamal(19), Raphinha(29), Silva(24), Marmoush(27) og Savinho(22). Det er fandme et stærkt angreb. Prime, ungt og billigt. Perfekt blend og alle kan mere eller mindre spille alle tre frontpositioner
Jeg bliver nød til lige at høre hvad/hvorfor Fabio Silva ?
Synes ikke han virker særlig målfarlig eller på nogle måder bedre en Torres .

Sådan set bare nysgerrig hvordan han er kommet på din Radar ?

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

EasyBuddhist skrev:
søn apr 12, 2026 9:19 pm
Fabio Silva, Omar Marmoush og Savinho. Køb en enkelt og lej de to andre

Yamal(19), Raphinha(29), Silva(24), Marmoush(27) og Savinho(22). Det er fandme et stærkt angreb. Prime, ungt og billigt. Perfekt blend og alle kan mere eller mindre spille alle tre frontpositioner
Tror Marmoush som mere eller mindre fast 9er kunne være en gevinst. Kunne man leje Savinho med købsoption oveni ville det være lidt en drømme situation.

Signer man så Sanesi og Bernardo (Han kan dække af både for Pedri, Yamal og på 10 eren) på fri, så ville det være et tæt på optimalt vindue, for jeg tror stadig kun vi har de penge til overgangssummer som vi får solgt for til sommer.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Ikigai skrev:
man apr 13, 2026 6:56 am
EasyBuddhist skrev:
søn apr 12, 2026 9:19 pm
Fabio Silva, Omar Marmoush og Savinho. Køb en enkelt og lej de to andre

Yamal(19), Raphinha(29), Silva(24), Marmoush(27) og Savinho(22). Det er fandme et stærkt angreb. Prime, ungt og billigt. Perfekt blend og alle kan mere eller mindre spille alle tre frontpositioner
Jeg bliver nød til lige at høre hvad/hvorfor Fabio Silva ?
Synes ikke han virker særlig målfarlig eller på nogle måder bedre en Torres .

Sådan set bare nysgerrig hvordan han er kommet på din Radar ?
Har skrevet et indlæg om ham tidligere, ser lige, om jeg kan finde det
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kubala
Indlæg: 10387
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 116 gange
Blevet takket: 426 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Fabio Silva er jo ikke nogen opgradering. Han kan ikke gøre sig gældende i Dortmund. Og manden scorer ikke. Marmoush Kommer jo ikke bare, så længe han er breddespiller i City. Måske heller ikke Savinho.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

+ Linkup/holdup spil i verdensklasse. Super førsteberøring, altid retnings- og bevægelsesbestemt. Tænker forud og ser spillet på forhånd, hvilket betyder, han vender hurtigt og glider af på modstanderen. Godt øje for medspillere, der hurtigt får bolden, hvis de er i position. Absolut topklasse med ryggen til mål, kan manipulere en hvilken som helst bagkæde

+ Yderst intelligent. Finder altid rummene at løbe i for at strække banen så meget som muligt. God fornemmelse for tid og rum, hvilket spiller medspillerne gode og modstanderen ud af balance. Facilitering, giver kanterne en perfekt platform. Søger dybt for at modtage, playmaker, stærke og hurtige 1:2 kombinationer, kan kombinere i lange sekvenser, intelligent i presspillet

+ Teknisk velfunderet. Stærk i løb med bold og svær at komme ind på kroppen af, bouncer på kontakt med lavt tyngdepunkt. Fornuftige 1v1 situationer, solide drible evner, eksplosiv fra stående, bevægelig, hurtige retningsskift og dermed svær at læse( ekstrem boldmanipulation)

+ Fysisk stærk. På overfladen ikke noget fysisk vidunder, men han snyder. Ultra bevægelig og uberegnelig, lavt tyngdepunkt, der giver en super balance og stærk base, næsten umulig at flytte, uden at lave frispark. God tilstedeværelse i feltet, igen bevægelig, finder plads, svær at holde, hurtig. Super acceleration, ekstrem hurtig med bold, uden bold fornuftig. Meget adræt, smidig, spændstig og eksplosiv. Løbestærk, intens, stor aktions volume, deltager altid. Ultra lav skades frekvens

+ Solide afslutninger. Hurtige aftræk, velplacerede skud, godt ballstrike. Stor diversitet, afslutter fra alle positioner og distancer, højt/lavt, hårdt/blødt. Fornuftig i hovedspillet, naturlig flair og instinkt, dog klart bedst langs jorden. Stærk straffe skytte

+ Stærk mentalitet. Recilient, vilje stærk og modig, altid klar til duel. Arbejdsom, altid i position, top koncentration. En vinder
Fandet lige denne her

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DeanCassady
Indlæg: 2106
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DeanCassady »

Silva har i denne sæson scoret 1 (!) mål i 23 Bundesliga-kampe. Det er nok ikke ham, jeg ville hente, hvis man vil have en angriber med mål i støvlerne.

Da han forsøgte sig i Premier League blev det i øvrigt til 4 scoringer i 62 kampe.
Robert Zimmerman

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

DeanCassady skrev:
man apr 13, 2026 5:36 pm
Silva har i denne sæson scoret 1 (!) mål i 23 Bundesliga-kampe. Det er nok ikke ham, jeg ville hente, hvis man vil have en angriber med mål i støvlerne.

Da han forsøgte sig i Premier League blev det i øvrigt til 4 scoringer i 62 kampe.
Jeg ved, han ikke har udnyttet sit potentiale. Det jeg hæfter mig ved er, han har alle komponenter til at blive en verdensklasse striker. Han er en all action striker og det vil sige, han gør det hele og han gør det godt. Jeg ved ikke, hvordan han bliver spillet hos Dortmund, jeg har ikke set meget til dem og når jeg har, har han ikke spillet. Jeg baserer min holdning på hans sæson hos Las Palmas og der var han en udsøgt nydelse at se på

Men der er klart, han skal til at stemple ind, hvis han vil hæve sit niveau. Men med 23 år, går han ind i sin bedste fodboldalder og man ved hvordan, angribere lige pludselig kan sætte det hele sammen og blive topklasse som 25 årig
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster