Bastoni is currently leaning toward staying with Inter, out of appreciation for the continuous support from the club and the fans during a very complicated season, but he understands that the Barça opportunity could slip away if he doesn’t make the move this summer.
Barça are putting pressure on him as he is their top choice to strengthen the defense.
Bastoni has requested, through his entourage, that any transfer should happen through a friendly agreement between the two clubs.
All indications suggest that he will not make a final decision until the end of the season.
Bastoni is currently leaning toward staying with Inter, out of appreciation for the continuous support from the club and the fans during a very complicated season, but he understands that the Barça opportunity could slip away if he doesn’t make the move this summer.
Barça are putting pressure on him as he is their top choice to strengthen the defense.
Bastoni has requested, through his entourage, that any transfer should happen through a friendly agreement between the two clubs.
All indications suggest that he will not make a final decision until the end of the season.
[Corriere dello Sport]
Den her Bastoni føjleton, minder rigtig meget om de historier der altid kommer om diverse spillere, hvor man tænker det blot er en drejebog ført af et eller flere medier, for opmærksomhed, uden at der er det fjerneste ægte substans deri.
Efter nogle uger/måneder, bliver den så lagt ned, spiller eller klub vil noget andet, beskrives det, uden nogensinde at ha været en egentlig ægte historie……
Jeg er enig, Anti.
Det lyder efterhånden som en historie vi har hørt før, men i dette tilfælde gør det mig ikke så meget. Der er bedre alternativer end Bastoni.
(Og nu har jeg nok jinxet det, så vi signer Bastoni, hans personlige træner, fætre, kusiner og hamster)
Jeg er enig, Anti.
Det lyder efterhånden som en historie vi har hørt før, men i dette tilfælde gør det mig ikke så meget. Der er bedre alternativer end Bastoni.
(Og nu har jeg nok jinxet det, så vi signer Bastoni, hans personlige træner, fætre, kusiner og hamster)
Helt fint med jinx. Jeg tænker Bastoni er oplagt. Han har lige fået et rødt kort, som kostede Italien et VM. Det lyder som en spiller for os:-) Og hvis vi får hamsteren med, så er det bare en bonus!
On a serious note:
Hvis vi noglesinde skal bruge så mange penge på en forsvarsspiller, så SKAL han være Van Dijk-prime-niveau. Det er Bastoni ikke.
Vuskovic eller gratis argentiner fra PL er jeg også meget mere lun på.
Jeg er enig, Anti.
Helt fint med jinx. Jeg tænker Bastoni er oplagt. Han har lige fået et rødt kort, som kostede Italien et VM. Det lyder som en spiller for os:-) Og hvis vi får hamsteren med, så er det bare en bonus!
On a serious note:
Hvis vi noglesinde skal bruge så mange penge på en forsvarsspiller, så SKAL han være Van Dijk-prime-niveau. Det er Bastoni ikke.
Vuskovic eller gratis argentiner fra PL er jeg også meget mere lun på.
Er Micky van der Ven udelukket? Jeg mener at han var på radaren på et tidspunkt, men aner ikke det store om ham. Ud over at han tilsyneladende er lidt af et lyn.
Rashford er lort, Lewa's ben er endelig stået helt af og Ferran løber rundt som en hovedløs kylling
Vi mangler angribere... 3 stks
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
What was reported in recent weeks about Barça monitoring Víctor Muñoz is true.
Barça have not yet finalized Rashford’s deal 100%, even though Flick likes him.
Víctor is on Barça’s list and is highly appreciated, and I would also add that his relationship with Lamine Yamal and the rest of the Barça players in the national team is very good, which is an important detail.
What was reported in recent weeks about Barça monitoring Víctor Muñoz is true.
Barça have not yet finalized Rashford’s deal 100%, even though Flick likes him.
Víctor is on Barça’s list and is highly appreciated, and I would also add that his relationship with Lamine Yamal and the rest of the Barça players in the national team is very good, which is an important detail.
[Matteo Moretto]
Victor Munoz er Barcelona born, har spillet 3 år på Masia og 4 hos Damm. Et godt bud, men ikke til starteren
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
According to Diario AS, Mateu Alemany has held talks with Marc Bernal’s agent, with Atlético Madrid closely monitoring the young midfielder as one of their admired targets
Lionel Richie-jam og Alemany skal bare holde gaflerne for sig selv.