8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 720 gange
Blevet takket: 777 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Madameskrald skrev:
fre apr 10, 2026 9:39 am
Taber mentalitet - man skulle starte med at toppræstere… havde vi vundet 3-0 havde klubben aldrig sent det statement.
Exactly! De scorede et fantastisk frisparksmål, og et godt 9’er mål mod os.. og vi, på egen bane, kunne ikke engang udnytte en eneste af de mange store chancer vi skabte.

Vi må tage nederlaget, og justere på hvad der ikke virker (Rashford, Lewan, Ferran) og så gøre vores bedste for at vise at vi rent faktisk er et bedre hold end dem.

Den der situation med straffe, det er jo slet ikke i fodboldens ånd, hvis målmand og forsvarsspiller misforstod hinanden om bolden var givet op… det ville være absurd at de ville få gult, og derved rødt pga dobbelt gult, og vi fik et straffespark på det.

Forrykt hvis det skete, og vi kunne gå videre netop pga af sådan en absurd situation.

Nej, lad støvlerne tale i stedet for, Yamal style!
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 516 gange
Blevet takket: 309 gange

Indlæg af Filten »

SpillerSomMESSI skrev:
fre apr 10, 2026 11:08 am
Madameskrald skrev:
Taber mentalitet - man skulle starte med at toppræstere… havde vi vundet 3-0 havde klubben aldrig sent det statement.
Exactly! De scorede et fantastisk frisparksmål, og et godt 9’er mål mod os.. og vi, på egen bane, kunne ikke engang udnytte en eneste af de mange store chancer vi skabte.

Vi må tage nederlaget, og justere på hvad der ikke virker (Rashford, Lewan, Ferran) og så gøre vores bedste for at vise at vi rent faktisk er et bedre hold end dem.

Den der situation med straffe, det er jo slet ikke i fodboldens ånd, hvis målmand og forsvarsspiller misforstod hinanden om bolden var givet op… det ville være absurd at de ville få gult, og derved rødt pga dobbelt gult, og vi fik et straffespark på det.

Forrykt hvis det skete, og vi kunne gå videre netop pga af sådan en absurd situation.

Når bolden ligger i det lille felt og triller en omgang så er bolden sat i spil. Dvs forsvarsspilleren tog bolden med hånden. Hvis forsvarsspillere absolut skulle tage målspark måtte målmanden jo bare kaste bolden til ham, men det gjorde han ikke.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 720 gange
Blevet takket: 777 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Filten skrev:
fre apr 10, 2026 11:26 am
SpillerSomMESSI skrev:
fre apr 10, 2026 11:08 am
Madameskrald skrev:

Når bolden ligger i det lille felt og triller en omgang så er bolden sat i spil. Dvs forsvarsspilleren tog bolden med hånden. Hvis forsvarsspillere absolut skulle tage målspark måtte målmanden jo bare kaste bolden til ham, men det gjorde han ikke.
Jeg er enig i at det er krakilsk reglerne. Jeg siger blot at: situationen er absurd, da det jo ikke er noget der foregår for at få en fordel eller noget, vel blot en misforståelse mellem målmand og forsvarsspiller, og hvis det skulle have givet dem rødt kort og straffe til os, og vi ville have gået videre i turneringen pga af denne absurde situation så vil det ikke være i fodboldens ånd, og jeg ville som Barca fan ikke være særlig lykkelig over at have sendt Atl. Mad. ud … pga af denne situation.

Nej, lad os spille dem ud af banen, i stedet for.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Antimadridista
Har takket: 1824 gange
Blevet takket: 1198 gange

Indlæg af Antimadridista »

Nå. Statistikken siger noget i retning af 0-1% chance. Jeg vil måske skrue den op til 2%. Plus/minus et par promiller….

Tello
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Indlæg af Tello »

Ny vinkel viser at bolden rører Cubarsi på låret, ikke Simeone. Simeone var ikke i nærheden af bolden. Det moment Simeone indser at den er tabt strækker han benet tilbage og lader sig falde. Minimal kontakt. Maksimalt gult og frispark. Den vinkel blev desuden ikke vist af VAR.

FUCKING KORRUPTION.
Uruguayo de mierda

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 600 gange

Indlæg af Norbit »

Tello skrev:
fre apr 10, 2026 3:03 pm
Ny vinkel viser at bolden rører Cubarsi på låret, ikke Simeone. Simeone var ikke i nærheden af bolden. Det moment Simeone indser at den er tabt strækker han benet tilbage og lader sig falde. Minimal kontakt. Maksimalt gult og frispark. Den vinkel blev desuden ikke vist af VAR.

FUCKING KORRUPTION.
Bund ærligt, så kan jeg ikke se hvordan den kan forsvares. Havde det været vores angriber så havde vi også argumenteret for et rødt kort. I mine øjne er den korrekt bedømt. Han skal bare lade være med at give ham mulighed for at dømme den, længere er den ikke. Jeg tror simpelthen ikke på, at Simeone i øjeblikket tænker "ej lad mig strække benet så det ligner at han rammer mig", for mig at se så ligner det at han kigger på bolden og prøver at gøre sig bred nok til at kunne tage bolden med sig. Jeg nægter at tro på, at han på nogen måde har tid til at tænke på at benet skal blive hængende for at Cubarsi "tilfældigvis skulle ramme". Cubarsi satser butikken, det koster, sådan er det.

Ét tidligt mål i næste uge og så ser det pludselig ikke umuligt ud. Vi har tidligere tæsket Real Madrid med tenniscifre på egen bane, så kan vi også nu.

Under alle omstændigheder, hvis holdet ikke formår at score mindst 1 mål mod Atletico over to kampe, så fortjener vi heller ikke at gå videre. Spiller har forhåbentlig ikke regnet med at gå forbi Atletico uden at score mål.

Jeg håber at se følgende start 11:

Joan
Kounde, Araujo, Eric, Cancelo
Pedri - Gavi - Fermin
Yamal - Olmo - Rashford

Hvis man kan have Bernal/FdJ tilbage, så skal Fermin rykkes op i stedet for Rashford.

Det må briste eller bære. Jeg håber at Araujo kan lave én basse eller to hjørnespark, han plejer at være god til at komme ind i feltet. Hvis han laver 2, så er han tilgivet for de tidligere store fejl.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Har takket: 1088 gange
Blevet takket: 1344 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Joan
Cancelo-Kounde-Martin-Balde
Bernal-Pedri
Yamal-Gavi-Fermin
Olmo

Dræb dem i kombinationerne. Lad dem løbe og stik kniven ind
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Daluigi
Geografisk sted: Galten
Har takket: 133 gange
Blevet takket: 993 gange

Indlæg af Daluigi »

nosslo15 skrev:
ons apr 08, 2026 11:49 pm
Daluigi skrev:
ons apr 08, 2026 11:29 pm
Uanset hvor positiv man vil være - Og jeg vil gerne være positiv - Så er det ikke tilfældigt at vi hver eneste skide sæson oplever en CB nosse et rødt kort til sig på nuværende stadie af turneringen. Det er simpelthen fordi de ikke er bedre. Cubarsi er ikke god nok hvis I spørg mig. Det gør ondt at sige, men det er han altså ikke Culers. Han er en skøn knægt, men han har været rigtig dyr i flere sæsoner, og vi vinder ikke noget europæisk med Cubarsi, Martin og Araujo i forsvaret. De er simpelthen for ringe på det her niveau.

Vi taber 0-2 mod ATM…. Det er altså ikke Bayern eller PSG… det er fucking ATM. Det dur sgu ikke. Og vi spiller jo en fin kamp! Hvilket blot fortæller noget om spillernes individuelle kvalitet og mangel på samme - For de personlige fejl bagi, koster mesterskaber på det her stadie af sæsonen. Og her er vi for unge og dermed for ringe bagi. Ganske enkelt.

Håber vi kan genvinde mesterskabet, og forhåbentlig se Real Madrid vinde absolut fuck all. Så er sæsonen skøn! CL står der Bayern eller PSG på. Det ændrer et evt comeback heller ikke på. Det er kun pengene der ærger mig at gå glip af. Vi har fået den bedste lodtrækning nogensinde endnu engang. Det er for dårligt ikke at udnytte. Øv.
Cubarsi er 18 år. Come on, han har været fremragende i denne sæson.
Han er ikke 18 år, og han har kostet os CL 2 gange nu. Det er vel irrelevant hvor gammel du så prøver at gøre ham. Synes ikke han har været fremragende denne sæson - Faktisk synes jeg det er grotesk at kalde nogen fra vores bagkæde fremragende denne sæson? Vil du ikke lige komme med nogle statistikker og argumenter for den vilde holdning?
Forumlegende

Besvar