Tello skrev: ↑fre apr 10, 2026 3:03 pm
Ny vinkel viser at bolden rører Cubarsi på låret, ikke Simeone. Simeone var ikke i nærheden af bolden. Det moment Simeone indser at den er tabt strækker han benet tilbage og lader sig falde. Minimal kontakt. Maksimalt gult og frispark. Den vinkel blev desuden ikke vist af VAR.
FUCKING KORRUPTION.
Bund ærligt, så kan jeg ikke se hvordan den kan forsvares. Havde det været vores angriber så havde vi også argumenteret for et rødt kort. I mine øjne er den korrekt bedømt. Han skal bare lade være med at give ham mulighed for at dømme den, længere er den ikke. Jeg tror simpelthen ikke på, at Simeone i øjeblikket tænker "ej lad mig strække benet så det ligner at han rammer mig", for mig at se så ligner det at han kigger på bolden og prøver at gøre sig bred nok til at kunne tage bolden med sig. Jeg nægter at tro på, at han på nogen måde har tid til at tænke på at benet skal blive hængende for at Cubarsi "tilfældigvis skulle ramme". Cubarsi satser butikken, det koster, sådan er det.
Ét tidligt mål i næste uge og så ser det pludselig ikke umuligt ud. Vi har tidligere tæsket Real Madrid med tenniscifre på egen bane, så kan vi også nu.
Under alle omstændigheder, hvis holdet ikke formår at score mindst 1 mål mod Atletico over to kampe, så fortjener vi heller ikke at gå videre. Spiller har forhåbentlig ikke regnet med at gå forbi Atletico uden at score mål.
Jeg håber at se følgende start 11:
Joan
Kounde, Araujo, Eric, Cancelo
Pedri - Gavi - Fermin
Yamal - Olmo - Rashford
Hvis man kan have Bernal/FdJ tilbage, så skal Fermin rykkes op i stedet for Rashford.
Det må briste eller bære. Jeg håber at Araujo kan lave én basse eller to hjørnespark, han plejer at være god til at komme ind i feltet. Hvis han laver 2, så er han tilgivet for de tidligere store fejl.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."