Det er en god kulturarv, vi har fået opbygget i Champions League. Næsten så sikkert som, at Ramos ville få rødt i et Clásico.
Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Enig. Det eneste der ikke måtte ske skete igårIkigai skrev: ↑tors apr 09, 2026 4:46 amDet går dælme også stærkt .
Cubarsi jagter en bold , man er i fuld løb , og vupti man har kontakt med Alvarez . Måske den sidste timing kan komme med flere kampe - men Cubarsi skal nu ikke klandres . Som en anden skrev - han er 18 år!
styrmand i Europa’s mest vovet forsvar . Det noget af en tjans at have
Det røde kort er sådan OK - men gør selvfølgelig rigtig ondt at Alvarez i ren Messi stil banker frisparket op i hjørnet
Absolut ikke et resultat som forventet - mega øv , men Barca kan godt vinde med 2 mål I Madrid . Lidt held med et afrettet skud etc - der skal så lidt til før alt kan se anderledes ud .
Hørt. CUBARSÍ gør hvad han kan og der er IMO minimal kontakt.Ikigai skrev: ↑tors apr 09, 2026 4:46 amDet går dælme også stærkt .
Cubarsi jagter en bold , man er i fuld løb , og vupti man har kontakt med Alvarez . Måske den sidste timing kan komme med flere kampe - men Cubarsi skal nu ikke klandres . Som en anden skrev - han er 18 år!
styrmand i Europa’s mest vovet forsvar . Det noget af en tjans at have
Det røde kort er sådan OK - men gør selvfølgelig rigtig ondt at Alvarez i ren Messi stil banker frisparket op i hjørnet
Absolut ikke et resultat som forventet - mega øv , men Barca kan godt vinde med 2 mål I Madrid . Lidt held med et afrettet skud etc - der skal så lidt til før alt kan se anderledes ud .
Hansi Flick: "VAR was very focused on Atlético Madrid tonight. I don’t know what happened when Pubill handled the ball, it’s such a clear penalty and a second yellow. They won’t be able to explain why they didn’t give it, and we have to accept it."
Jeg plejer også at se kampe uden lyd. Dog så jeg denne med lyd de første 30 min. Danske kommentatorer er generelt forfærdelige.thomas skrev: ↑tors apr 09, 2026 9:35 amEr der andre der har det ligesom mig - ser kampene uden lyd? Jeg har set alle vores kampe i en del år uden lyd, fordi kommentatorerne simpelthen forstyrrer min oplevelse. I går forsøgte jeg mig så de første tyve minutter med lyd på og fik nok. Det, der irriterer mig og tager glæden og opmærksomheden fra spillet, er især alle de væsentlige ting de ikke ser. Jeg kan bedre lide selv at kommentere![]()
Anyway, jeg var ret imponeret over indsatsen i 2. halveg i går. Der blev virklig knoklet, og det er sjældent at 10 mod 11 kan fastholde så meget af spillet. Atletico havde nogle ret gode perioder igennem kampen, og de er jo altid gode til at forsvare og slå kontra. Vi kan ønske os større skarphed og lidt flere åbne chancer, men det er altså ikke usædvanligt at det kan være svært at få hul, især mod hold som AM. Jeg havde faktisk på forhånd frygtet, at vi ville være mere tandløse og at AM ville sidde mere på spillet og skabe flere chancer. Vi er bestemt ikke chanceløse i næste uge.
Det er fuldstændig indiskutabelt at Yamal, Lewan eller sågar ney og suarez i sin tid, de ville alle ha gjort nøjagtigt som Simeone.PeterPedal skrev: ↑tors apr 09, 2026 11:24 amGanske kort: Jeg synes gult havde været rigeligt til Cubarsi ... der er i mine øjne ikke tvivl om, at Guliano aktivt søger kontakten ved at lade sit højre ben hænge i en påfaldende position. Selv hvis Cubarsi var 5 meter væk, ville Simeone aldrig kunnet have fortsat sit løb,men var faldet under alle omstændigheder. Men det er vand under broen - det kan kke ændres. Videre.
Hvad angår returkampen, så er jeg ikke helt skarp på reglerne. Er det nok at vi vinder i Madrid, eller skal vi vinde med 2 overskydende mål, for at gå i forlænget spilletid og evt. videre til straffe?
Enig ift gult er gult, også i starten. Nogle dommere følger det, nogle gør ikke. Ofte bliver det bare noget rod ikke at give efter 4 eller 7 min, for hvornår så!? Er 14 min så ok og giver man så pludselig det andet hold et gult da, i en komplet lignende situation! Det ender bare i nul fairness, ligesom i går, hvor det ift Koke blev altafgørende.Dytrax skrev: ↑tors apr 09, 2026 11:47 amDommere og VAR-rummet gjorde os ingen tjenester i aftes, hvilket Flick også har påtalt:
Hansi Flick: "VAR was very focused on Atlético Madrid tonight. I don’t know what happened when Pubill handled the ball, it’s such a clear penalty and a second yellow. They won’t be able to explain why they didn’t give it, and we have to accept it."
Argumentet om, at dommeren ikke vil give gult i starten af kampen, er hul i hovedet. Især når dommeren igennem hele kampen var inkonsekvent, når der skulle deles ostemadder ud. Koke burde være udvist, vi burde have fået straffespark for den episode Flick nævner... osv osv.
Men det skete ikke. Vi er bagud med 2 og skal hjem til Lionel Richie og forsøge at hive sejren hjem. Det tror jeg godt vi kan, selvom det bliver op ad bakke og meget svært.
Wow. Vi skal endda vinde med 3 mål på deres bane. Vi har kun 2% chance eller noget.Atletico Madrid have not lost a Champions League knockout match at home since 1997.
Når det sker gentagende gange, så er det fordi der er noget galt systemmæssigt, vi kontrollere kampene, men ender med at tabe pga udvisningerne.FCBSOCI skrev: ↑ons apr 08, 2026 11:19 pmNederlaget gør rigtigt ondt. Af en eller anden grund går det ofte helt galt i de afgørende kampe i CL. Har stadig dårlige minder fra kampen mod PSG, hvor stemningen var fuldstændig elektrisk og særligt Dembele fik kærligheden at føle. Vi var i fuld kontrol indtil Araujo fik rødt. Herefter ramlede det for os, og vi tabte 4-1. Det ligner næsten et mønster med de røde kort i CL.
Vi må også bare indrømme at Atl. Madrid var kyniske. Synes faktisk, at vi gjorde det godt 10 mod 11. Atl. Madrid havde ved reelt kun en chance i overtal, som de jo desværre scorede på.
Det ser rigtigt, rigtigt svært ud nu. Men ikke umuligt. Hvis Yamal kan fortsætte som i dag - bare med et lidt bedre output - så kan alt stadig ske…
¡VISÇA EL BARÇA!
Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst