8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Puha.. det har været kendetegnet for sæsonen at vi skal bruge ufattelig mange forsøg for at score mål. Det er vi altså nødt til at gøre bedre.
Og vores forsvar... Jamen altså 0-2 målet må bare ikke ske..
Generelt synes jeg at vi mangler parathed og kynisme når Raphinha ikke er med.
Håber på De Jong og Raphinha i returen..
....og Olmo langt væk tak
Og vores forsvar... Jamen altså 0-2 målet må bare ikke ske..
Generelt synes jeg at vi mangler parathed og kynisme når Raphinha ikke er med.
Håber på De Jong og Raphinha i returen..
....og Olmo langt væk tak
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Sikke en fan.
Drengene kæmper røven ud af bukserne. Du kan ikke komme at sige at de ikke blev ved med at jagte et mål. De mangler bare skarpheden. Dommerens manglende handling overfor Koke i 1 halvleg, er jo med til at legatimisere den slags spil, og det fortsætter kampen ud. Le Normand får ikke gult, Llorente får ikke gult, alvarez slipper også og jeg kunne blive ved.
Selv med en mand i undertal kommer vi jo frem til store chancer. Er bare uskarpe.
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Cubarsi ( Barca og CHL er bare en uheldig kombi )
He is the first teenager in Champions League history to be sent off twice.
He has 0 red cards in La Liga/Copa del Rey.
He is the first teenager in Champions League history to be sent off twice.
He has 0 red cards in La Liga/Copa del Rey.
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Har mentalt ikke niveauet, ny CB og martin væk også, ligner en mongol ved sørloths scorig
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Olmo? Olmo gjorde det fint og rigtig godt, da Pedri måtte udgå. Han skal spille falsk ni i Madrid, for vi har INGEN angriber.Phoenix skrev: ↑ons apr 08, 2026 11:03 pmPuha.. det har været kendetegnet for sæsonen at vi skal bruge ufattelig mange forsøg for at score mål. Det er vi altså nødt til at gøre bedre.
Og vores forsvar... Jamen altså 0-2 målet må bare ikke ske..
Generelt synes jeg at vi mangler parathed og kynisme når Raphinha ikke er med.
Håber på De Jong og Raphinha i returen..
....og Olmo langt væk tak
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Scorer vi inden for de første 15 minutter så er alting jo åbent.
Hvor mange gange kom vi ikke bagud 2-0 sidste sæson og sladrede modstanderne anyways.
Ærligt Tello den type fans du repræsentere kommer vi næppe til at savne. Hvis du virkelig har 30 år på bagen som fan så var du heldig lige qt gå glip af finalen i 94, men burde kunne huske årene med eksempelvis Saviola som den store stjerne og Koeman (hans første omgang som træner) som træner av av for en sang hvis man ønsker det over Flick. Eller året hvor 1 Rivaldo saksespark mod valencia redder en 4. Plads i la liga og CL deltagelse. Vi har set værre tider end disse.
Hvor mange gange kom vi ikke bagud 2-0 sidste sæson og sladrede modstanderne anyways.
Ærligt Tello den type fans du repræsentere kommer vi næppe til at savne. Hvis du virkelig har 30 år på bagen som fan så var du heldig lige qt gå glip af finalen i 94, men burde kunne huske årene med eksempelvis Saviola som den store stjerne og Koeman (hans første omgang som træner) som træner av av for en sang hvis man ønsker det over Flick. Eller året hvor 1 Rivaldo saksespark mod valencia redder en 4. Plads i la liga og CL deltagelse. Vi har set værre tider end disse.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Atlético havde i hvert fald 3 udemærkede muligheder i det første kvarter…
Men egentlig er jeg ikke super skuffet lige nu. Synes ikke vi er bedre. Rashford er jo bare ikke bedre. Han har 4-5 muligheder, mindst, men er jo ikke for alvor skarp på nogen af dem. Og det betyder altså også noget. En ting er spil og chancer, men de skal jo eksekveres. Det er det som det alt sammen handler om! Mål!
Og bagude….de der røde kort vi tager og manglende tacklinger vi konsekvent ikke får sat ind oppe på midten..! Det er jo også bare ringe…så ER man ikke bedre.
Vi er et kvartfinale hold pt. Max. Længere er den ikke. Jo hverken Bayern, PSG eller lig vi mødte..
Men egentlig er jeg ikke super skuffet lige nu. Synes ikke vi er bedre. Rashford er jo bare ikke bedre. Han har 4-5 muligheder, mindst, men er jo ikke for alvor skarp på nogen af dem. Og det betyder altså også noget. En ting er spil og chancer, men de skal jo eksekveres. Det er det som det alt sammen handler om! Mål!
Og bagude….de der røde kort vi tager og manglende tacklinger vi konsekvent ikke får sat ind oppe på midten..! Det er jo også bare ringe…så ER man ikke bedre.
Vi er et kvartfinale hold pt. Max. Længere er den ikke. Jo hverken Bayern, PSG eller lig vi mødte..
-
FCBSOCI
- Indlæg: 2731
- Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
- Har takket: 1340 gange
- Blevet takket: 709 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Det røde kort var desværre korrekt og kostede dyrt. Det gjorde dommeren også. Kokke lavede tre klokkeklare frispark til gult kort, men slap med et. Der er klokkeklart straffe, når en forsvarsspiller tager bolden med hånden i feltet, efter at spillet er sat i gang. Det blev ikke dømt. Endelig er der frisparket mod Yamal på kanten af feltet, hvor Atl. Madrid spilleren slipper for et gult kort og dermed karantæne i returkampen.
Ja, det røde kort er selvforskyldt, og det er altid nemt at skyde på dommeren. I dag synes jeg ikke desto mindre, at han laver to-tre kampafgørende fejl. Det er skidt.
Nå, men jeg skal heldigvis se resten af sæsonens kampe på Camp Nou - der bliver forhåbentlig noget at glæde sig over inkl. en La Liga titel. Og så har jeg også sikret mig billet til kvindernes semifinale i CL mod Bayern, så lad os håbe at de gør det bedre en mændene. I øvrigt meget sjovt, at jeg i weekenden skal se Barca mod Espanyol om lørdagen og søndag Barca Atlético også mod Espanyol.
Visca el Barca!
Ja, det røde kort er selvforskyldt, og det er altid nemt at skyde på dommeren. I dag synes jeg ikke desto mindre, at han laver to-tre kampafgørende fejl. Det er skidt.
Nå, men jeg skal heldigvis se resten af sæsonens kampe på Camp Nou - der bliver forhåbentlig noget at glæde sig over inkl. en La Liga titel. Og så har jeg også sikret mig billet til kvindernes semifinale i CL mod Bayern, så lad os håbe at de gør det bedre en mændene. I øvrigt meget sjovt, at jeg i weekenden skal se Barca mod Espanyol om lørdagen og søndag Barca Atlético også mod Espanyol.
Visca el Barca!
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Blev Pedri egentlig skadet!?EasyBuddhist skrev: ↑ons apr 08, 2026 11:07 pmOlmo? Olmo gjorde det fint og rigtig godt, da Pedri måtte udgå. Han skal spille falsk ni i Madrid, for vi har INGEN angriber.Phoenix skrev: ↑ons apr 08, 2026 11:03 pmPuha.. det har været kendetegnet for sæsonen at vi skal bruge ufattelig mange forsøg for at score mål. Det er vi altså nødt til at gøre bedre.
Og vores forsvar... Jamen altså 0-2 målet må bare ikke ske..
Generelt synes jeg at vi mangler parathed og kynisme når Raphinha ikke er med.
Håber på De Jong og Raphinha i returen..
....og Olmo langt væk tak
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Verden falder ikke sammen hvis vi ryger ud i denne runde.
Jeg vil gerne have liga mesterskabet, og det ligger lige for højrefoden. CHL vil vi sikkert ikke engang vinde selv om vi skulle komme i semi finalen.
Jeg vil gerne have liga mesterskabet, og det ligger lige for højrefoden. CHL vil vi sikkert ikke engang vinde selv om vi skulle komme i semi finalen.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
- Diabolito
- Indlæg: 913
- Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
- Geografisk sted: København
- Har takket: 18 gange
- Blevet takket: 66 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Første halvleg var lige, men vi var da tusinde gange bedre end Atletico med 10 mand. En anden dag med mere held, eller skarphed, kald det hvad du vil, scorer vi jo 2-3 mål.
Fatter ikke kommentaren om Olmo. Alt gik igennem ham i anden halvleg, og han var i min optik blandt vores tre bedste.
Fatter ikke kommentaren om Olmo. Alt gik igennem ham i anden halvleg, og han var i min optik blandt vores tre bedste.
El Señor de las Tartas
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Olmo spiller fint... og vi taber 0-2 hjemme.. Jeg ved godt det ikke er hans skyld, men jeg synes også at han skaber rod i butikken. Jeg er ikke fan.EasyBuddhist skrev: ↑ons apr 08, 2026 11:07 pmOlmo? Olmo gjorde det fint og rigtig godt, da Pedri måtte udgå. Han skal spille falsk ni i Madrid, for vi har INGEN angriber.Phoenix skrev: ↑ons apr 08, 2026 11:03 pmPuha.. det har været kendetegnet for sæsonen at vi skal bruge ufattelig mange forsøg for at score mål. Det er vi altså nødt til at gøre bedre.
Og vores forsvar... Jamen altså 0-2 målet må bare ikke ske..
Generelt synes jeg at vi mangler parathed og kynisme når Raphinha ikke er med.
Håber på De Jong og Raphinha i returen..
....og Olmo langt væk tak
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Der er heldigvis mange herinde som ikke ser helt sort på det mens andre melder sig helt ud som fans…
Vi dør med bukserne på og æren i behold - og ja Lewan var en dovenfrands og Cubarsi får et dumt rødt. Så come on. Vi spille en pissefed 2. halvleg med en mand i undertal og vi kunne lige så godt have scoret et mål som at mini-Puta laver et mål på deres eneste afslutning.
Jeg gider ikke skrive en masse mere end jeg er pisseærgerlig over resultatet og pissetilfreds med indstillingen. Barca er mit hold og Cubarsi er også min mand i morgen. Fuld opbakning, drop klynkeriet. Det er fodbold og et nederlag er bare en ekstra grund til at gøre sig endnu mere umage i fremtiden. Men vi skal da hverken sælge Yamal fordi vi ikke fortjener ham eller stoppe som fans pga et nederlag.
Vi dør med bukserne på og æren i behold - og ja Lewan var en dovenfrands og Cubarsi får et dumt rødt. Så come on. Vi spille en pissefed 2. halvleg med en mand i undertal og vi kunne lige så godt have scoret et mål som at mini-Puta laver et mål på deres eneste afslutning.
Jeg gider ikke skrive en masse mere end jeg er pisseærgerlig over resultatet og pissetilfreds med indstillingen. Barca er mit hold og Cubarsi er også min mand i morgen. Fuld opbakning, drop klynkeriet. Det er fodbold og et nederlag er bare en ekstra grund til at gøre sig endnu mere umage i fremtiden. Men vi skal da hverken sælge Yamal fordi vi ikke fortjener ham eller stoppe som fans pga et nederlag.
Senest rettet af Hristo ons apr 08, 2026 11:15 pm, rettet i alt 1 gang.
- Barca80
- Indlæg: 3486
- Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
- Har takket: 109 gange
- Blevet takket: 430 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Ja, det er en kæmpe skuffelse – især fordi mange talte om, at vi havde fået en god lodtrækning og en relativt nem vej til finalen. Og så er det jo en titel, som klubben virkelig har savnet
Men igen, selvom det bliver ekstremt svært på deres bane at lave et comeback, er det ikke umuligt.
Vi skal spare hele startopstillingen i weekenden – smid reserverne ind: Casado, Rooney eller hvad de nu hedder.
Alt fokus skal være på returopgøret. Vi skal være friske, klare i hovedet og tro på det.
Men igen, selvom det bliver ekstremt svært på deres bane at lave et comeback, er det ikke umuligt.
Vi skal spare hele startopstillingen i weekenden – smid reserverne ind: Casado, Rooney eller hvad de nu hedder.
Alt fokus skal være på returopgøret. Vi skal være friske, klare i hovedet og tro på det.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster