8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Nå, så bliver det bare desto sjovere at vinde 0-4 i Madrid næste uge.
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Kommer ikke til at ske de pakke sig i en 5–4-1 i 90 min og fejrer hver en tacklingPuyolErGud skrev: ↑ons apr 08, 2026 10:47 pmNå, så bliver det bare desto sjovere at vinde 0-4 i Madrid næste uge.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
Tello
- Indlæg: 8390
- Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
- Har takket: 1402 gange
- Blevet takket: 661 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Barcelona, I fik 30 år af mit liv. Ikke et sekund mere. Fuck det her.
Uruguayo de mierda
-
JayBird10
- Indlæg: 34
- Tilmeldt: ons apr 24, 2024 10:41 am
- Har takket: 105 gange
- Blevet takket: 14 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Stop med at se det der kedelige husmor porno.
Det fodbold, træk vejret.
Vi en mand i undertal og mangler vigtige folk, mens de spiller deres stærkeste 11'er.
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Hvem mangler vi ?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Raphinha. De Jong. Bernal. AC. Ikke at sidstnævnte havde gjort så meget.
Senest rettet af PuyolErGud ons apr 08, 2026 10:53 pm, rettet i alt 1 gang.
-
Tello
- Indlæg: 8390
- Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
- Har takket: 1402 gange
- Blevet takket: 661 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Jeg håber ikke den her dommer når hjem i live.
Uruguayo de mierda
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 877 gange
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Balde ?PuyolErGud skrev: ↑ons apr 08, 2026 10:52 pmRaphinha. De Jong. Bernal. AC. Ikke at sidstnævnte havde gjort så meget.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Kan vi købe Julian Alvarez nu, så han kan sparke frisparket for os?
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12903
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 877 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Ja, talte ham ikke med fordi han er kommet ind.Filten skrev: ↑ons apr 08, 2026 10:53 pmBalde ?PuyolErGud skrev: ↑ons apr 08, 2026 10:52 pmRaphinha. De Jong. Bernal. AC. Ikke at sidstnævnte havde gjort så meget.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11262
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1847 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Husker de 14 år der gik fra CL 1 til CL 2…det føltes som en evighed.! Tror der går længere tid denne gang….
Så længe vi har Flick, samt ingen økonomi til reel forstærkning og må spille med den yngste trup af alle, ja så kommer vi ikke langt i denne turnering.
Så længe vi har Flick, samt ingen økonomi til reel forstærkning og må spille med den yngste trup af alle, ja så kommer vi ikke langt i denne turnering.
-
Filten
- Indlæg: 3090
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Vil være en klasse opgradering og var ham vi skulle have hentet da vi havde chancen, men vi valgte Ferran fucking torresPuyolErGud skrev: ↑ons apr 08, 2026 10:54 pmKan vi købe Julian Alvarez nu, så han kan sparke frisparket for os?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Hvor er der bare mange negative fans som så snart det går Barca imod er ved at brænde deres trøjer af og vel nærmest har glemt hvad det er vi kommer fra,
Vi kan altså godt finde det allerbedste niveau frem og smadre dem i Madrid.
Det bliver selvfølgelig svært men det er altså ikke umuligt.
Vi kan altså godt finde det allerbedste niveau frem og smadre dem i Madrid.
Det bliver selvfølgelig svært men det er altså ikke umuligt.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster