8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Ikigai »

Ja det er godt nok en rigtig nedtur . Det kan man blive helt trist over

Bare øv .

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, så bliver det bare desto sjovere at vinde 0-4 i Madrid næste uge.

Filten
Indlæg: 3090
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Filten »

PuyolErGud skrev:
ons apr 08, 2026 10:47 pm
Nå, så bliver det bare desto sjovere at vinde 0-4 i Madrid næste uge.
Kommer ikke til at ske de pakke sig i en 5–4-1 i 90 min og fejrer hver en tackling
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Tello
Indlæg: 8390
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tello »

Barcelona, I fik 30 år af mit liv. Ikke et sekund mere. Fuck det her.
Uruguayo de mierda

JayBird10
Indlæg: 34
Tilmeldt: ons apr 24, 2024 10:41 am
Har takket: 105 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af JayBird10 »

Tello skrev:
ons apr 08, 2026 10:41 pm
Jeg har set porno hvor folk bliver kneppet mindre hårdt end Barcelona fans.
Stop med at se det der kedelige husmor porno. :grin:

Det fodbold, træk vejret. :grin:
Vi en mand i undertal og mangler vigtige folk, mens de spiller deres stærkeste 11'er. ;-)

Filten
Indlæg: 3090
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Filten »

JayBird10 skrev:
ons apr 08, 2026 10:51 pm
Tello skrev:
ons apr 08, 2026 10:41 pm
Jeg har set porno hvor folk bliver kneppet mindre hårdt end Barcelona fans.
Stop med at se det der kedelige husmor porno. :grin:

Det fodbold, træk vejret. :grin:
Vi en mand i undertal og mangler vigtige folk, mens de spiller deres stærkeste 11'er. ;-)
Hvem mangler vi ?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Filten skrev:
ons apr 08, 2026 10:52 pm
JayBird10 skrev:
ons apr 08, 2026 10:51 pm
Tello skrev:
ons apr 08, 2026 10:41 pm
Jeg har set porno hvor folk bliver kneppet mindre hårdt end Barcelona fans.
Stop med at se det der kedelige husmor porno. :grin:

Det fodbold, træk vejret. :grin:
Vi en mand i undertal og mangler vigtige folk, mens de spiller deres stærkeste 11'er. ;-)
Hvem mangler vi ?
Raphinha. De Jong. Bernal. AC. Ikke at sidstnævnte havde gjort så meget.
Senest rettet af PuyolErGud ons apr 08, 2026 10:53 pm, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 8390
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tello »

Jeg håber ikke den her dommer når hjem i live.
Uruguayo de mierda

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Tello skrev:
ons apr 08, 2026 10:53 pm
Jeg håber ikke den her dommer når hjem i live.
Ro på, ikke?

Filten
Indlæg: 3090
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Filten »

PuyolErGud skrev:
ons apr 08, 2026 10:52 pm
Filten skrev:
ons apr 08, 2026 10:52 pm
JayBird10 skrev:
ons apr 08, 2026 10:51 pm
Tello skrev:
ons apr 08, 2026 10:41 pm
Jeg har set porno hvor folk bliver kneppet mindre hårdt end Barcelona fans.
Stop med at se det der kedelige husmor porno. :grin:

Det fodbold, træk vejret. :grin:
Vi en mand i undertal og mangler vigtige folk, mens de spiller deres stærkeste 11'er. ;-)
Hvem mangler vi ?
Raphinha. De Jong. Bernal. AC. Ikke at sidstnævnte havde gjort så meget.
Balde ?
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Kan vi købe Julian Alvarez nu, så han kan sparke frisparket for os?

PuyolErGud
Indlæg: 12903
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 877 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Filten skrev:
ons apr 08, 2026 10:53 pm
PuyolErGud skrev:
ons apr 08, 2026 10:52 pm
Filten skrev:
ons apr 08, 2026 10:52 pm
JayBird10 skrev:
ons apr 08, 2026 10:51 pm
Tello skrev:
ons apr 08, 2026 10:41 pm
Jeg har set porno hvor folk bliver kneppet mindre hårdt end Barcelona fans.
Stop med at se det der kedelige husmor porno. :grin:

Det fodbold, træk vejret. :grin:
Vi en mand i undertal og mangler vigtige folk, mens de spiller deres stærkeste 11'er. ;-)
Hvem mangler vi ?
Raphinha. De Jong. Bernal. AC. Ikke at sidstnævnte havde gjort så meget.
Balde ?
Ja, talte ham ikke med fordi han er kommet ind.

Antimadridista
Indlæg: 11262
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1847 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Husker de 14 år der gik fra CL 1 til CL 2…det føltes som en evighed.! Tror der går længere tid denne gang….

Så længe vi har Flick, samt ingen økonomi til reel forstærkning og må spille med den yngste trup af alle, ja så kommer vi ikke langt i denne turnering.

Filten
Indlæg: 3090
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Filten »

PuyolErGud skrev:
ons apr 08, 2026 10:54 pm
Kan vi købe Julian Alvarez nu, så han kan sparke frisparket for os?
Vil være en klasse opgradering og var ham vi skulle have hentet da vi havde chancen, men vi valgte Ferran fucking torres
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Dumle
Indlæg: 975
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dumle »

Hvor er der bare mange negative fans som så snart det går Barca imod er ved at brænde deres trøjer af og vel nærmest har glemt hvad det er vi kommer fra,

Vi kan altså godt finde det allerbedste niveau frem og smadre dem i Madrid.

Det bliver selvfølgelig svært men det er altså ikke umuligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster