8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3743
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 602 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Norbit »

Det her er en joke hahahaha..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Tello
Indlæg: 8391
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1402 gange
Blevet takket: 661 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Tello »

Arsenal Atlético. Ægte haram ball. Så mangler vi bare at Madrid vinder.
Uruguayo de mierda

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Antimadridista »

Den dommer er anti Barca. Set før og nu igen. Koke….jesus Christ hvor er det til grin

PuyolErGud
Indlæg: 12906
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 878 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

Vi har jo haft godt styr på og så sker der sådan noget pis.

Nå, de må tage arbejdshandskerne på og i det mindste sørge for at hive en uafgjort hjem.

Kvoller
Indlæg: 6831
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 822 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kvoller »

Nå, så er der jo ingen grund til at blive oppe. Kan lige så godt nuppe 7 timers søvn.

Kvoller
Indlæg: 6831
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 1175 gange
Blevet takket: 822 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Kvoller »

Så skal vi da have Araujo ind, så han kan snuppe et rødt i en CL knockout kamp også :lol:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Kvoller skrev:
ons apr 08, 2026 9:49 pm
Så skal vi da have Araujo ind, så han kan snuppe et rødt i en CL knockout kamp også :lol:
:lol:

spegepolse
Indlæg: 144
Tilmeldt: søn jan 04, 2015 10:45 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af spegepolse »

Det har da også været en sløj omgang. Koke skulle selvfølgelig ud, men Barca har ikke vist særligt meget

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1355
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 189 gange
Blevet takket: 249 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Reevenge »

Cubarsi er fucking gang på gang ødelæggende for vores chancer, hvor fucking dum har man lov at være?!

Selvfølgelig søger den søn af en puto kontakten, æblet falder ikke langt fra stammen.

Koke med to forseelser efter sit gule burde også have været sendt i bad.

Jeg hader denne lorte turnering, især fordi det bare igen og igen udstiller hvor fucking lidt marginalerne er med os når vi skifter det spanske ud med europæisk. Samme fucking hold, helt andre resultater grundet fluke episoder, hjerneblødninger og uheldige kendelser stik imod spil og chancer.

Som om vi mentalt har præstationangst ala præ' 92-triumfen.

Vi er lysår efter Real når det kommer til CL og at tage ejerskab, de blev kørt rundt igår og lever stadigvæk - vi har hele spillet og spiller nu med 10 i eget fort. Fucking Pau, møgunge.

Dumle
Indlæg: 976
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dumle »

Der er tænding på, og vi er gode nok til at komme tilbage.

Så gerne man chancede den lidt og tog lewan ud og smed Gavi ind.

PuyolErGud
Indlæg: 12906
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 669 gange
Blevet takket: 878 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af PuyolErGud »

spegepolse skrev:
ons apr 08, 2026 9:50 pm
Det har da også været en sløj omgang. Koke skulle selvfølgelig ud, men Barca har ikke vist særligt meget
Nja, der har været fint kontrolleret spil og muligheder nok til at skabe chancen. Nej, det har ikke vært et bombardement, men det er også 4 halvlege og en måde at udtrætte dem på. Hvilket så er tæt på umuligt nu.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dumle skrev:
ons apr 08, 2026 9:50 pm
Der er tænding på, og vi er gode nok til at komme tilbage.

Så gerne man chancede den lidt og tog lewan ud og smed Gavi ind.
+1 på den.

Filten
Indlæg: 3091
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Filten »

Vi skal have 2 nye CBs til næste sæson. Samme mongoler der straffer holdet
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 4048
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 462 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af whidgee »

spegepolse skrev:
ons apr 08, 2026 9:50 pm
Det har da også været en sløj omgang. Koke skulle selvfølgelig ud, men Barca har ikke vist særligt meget
Øhh hvad? Vi har spillet en mere end godkendt halvleg, hvor vi har haft flere store chancer som burde have givet mål. Alt lige fra det røde kort har været rigtig flot

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9543
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2863 gange
Blevet takket: 1665 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Vi nakker de møgsvin i anden halvleg.


Mon Simeone skifter toupe i pausen? Hvis ja, så håber jeg den hørmer af røv.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster