8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
Tello
- Indlæg: 8391
- Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
- Har takket: 1402 gange
- Blevet takket: 661 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Arsenal Atlético. Ægte haram ball. Så mangler vi bare at Madrid vinder.
Uruguayo de mierda
-
Antimadridista
- Indlæg: 11265
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1849 gange
- Blevet takket: 1215 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Den dommer er anti Barca. Set før og nu igen. Koke….jesus Christ hvor er det til grin
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Vi har jo haft godt styr på og så sker der sådan noget pis.
Nå, de må tage arbejdshandskerne på og i det mindste sørge for at hive en uafgjort hjem.
Nå, de må tage arbejdshandskerne på og i det mindste sørge for at hive en uafgjort hjem.
-
Kvoller
- Indlæg: 6831
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1175 gange
- Blevet takket: 822 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Nå, så er der jo ingen grund til at blive oppe. Kan lige så godt nuppe 7 timers søvn.
-
Kvoller
- Indlæg: 6831
- Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
- Geografisk sted: Sønderborg
- Har takket: 1175 gange
- Blevet takket: 822 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Så skal vi da have Araujo ind, så han kan snuppe et rødt i en CL knockout kamp også 
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
-
spegepolse
- Indlæg: 144
- Tilmeldt: søn jan 04, 2015 10:45 pm
- Har takket: 2 gange
- Blevet takket: 10 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Det har da også været en sløj omgang. Koke skulle selvfølgelig ud, men Barca har ikke vist særligt meget
- Reevenge
- Indlæg: 1355
- Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
- Har takket: 189 gange
- Blevet takket: 249 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Cubarsi er fucking gang på gang ødelæggende for vores chancer, hvor fucking dum har man lov at være?!
Selvfølgelig søger den søn af en puto kontakten, æblet falder ikke langt fra stammen.
Koke med to forseelser efter sit gule burde også have været sendt i bad.
Jeg hader denne lorte turnering, især fordi det bare igen og igen udstiller hvor fucking lidt marginalerne er med os når vi skifter det spanske ud med europæisk. Samme fucking hold, helt andre resultater grundet fluke episoder, hjerneblødninger og uheldige kendelser stik imod spil og chancer.
Som om vi mentalt har præstationangst ala præ' 92-triumfen.
Vi er lysår efter Real når det kommer til CL og at tage ejerskab, de blev kørt rundt igår og lever stadigvæk - vi har hele spillet og spiller nu med 10 i eget fort. Fucking Pau, møgunge.
Selvfølgelig søger den søn af en puto kontakten, æblet falder ikke langt fra stammen.
Koke med to forseelser efter sit gule burde også have været sendt i bad.
Jeg hader denne lorte turnering, især fordi det bare igen og igen udstiller hvor fucking lidt marginalerne er med os når vi skifter det spanske ud med europæisk. Samme fucking hold, helt andre resultater grundet fluke episoder, hjerneblødninger og uheldige kendelser stik imod spil og chancer.
Som om vi mentalt har præstationangst ala præ' 92-triumfen.
Vi er lysår efter Real når det kommer til CL og at tage ejerskab, de blev kørt rundt igår og lever stadigvæk - vi har hele spillet og spiller nu med 10 i eget fort. Fucking Pau, møgunge.
-
PuyolErGud
- Indlæg: 12906
- Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 669 gange
- Blevet takket: 878 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Nja, der har været fint kontrolleret spil og muligheder nok til at skabe chancen. Nej, det har ikke vært et bombardement, men det er også 4 halvlege og en måde at udtrætte dem på. Hvilket så er tæt på umuligt nu.spegepolse skrev: ↑ons apr 08, 2026 9:50 pmDet har da også været en sløj omgang. Koke skulle selvfølgelig ud, men Barca har ikke vist særligt meget
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
Filten
- Indlæg: 3091
- Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
- Geografisk sted: Randers
- Har takket: 519 gange
- Blevet takket: 313 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Vi skal have 2 nye CBs til næste sæson. Samme mongoler der straffer holdet
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano
- whidgee
- Indlæg: 4048
- Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
- Har takket: 206 gange
- Blevet takket: 462 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Øhh hvad? Vi har spillet en mere end godkendt halvleg, hvor vi har haft flere store chancer som burde have givet mål. Alt lige fra det røde kort har været rigtig flotspegepolse skrev: ↑ons apr 08, 2026 9:50 pmDet har da også været en sløj omgang. Koke skulle selvfølgelig ud, men Barca har ikke vist særligt meget
- Dytrax
- Indlæg: 9543
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2863 gange
- Blevet takket: 1665 gange
Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid
Vi nakker de møgsvin i anden halvleg.
Mon Simeone skifter toupe i pausen? Hvis ja, så håber jeg den hørmer af røv.
Mon Simeone skifter toupe i pausen? Hvis ja, så håber jeg den hørmer af røv.
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster