Champions league
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
-
DeanCassady
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Champions league
Neuer

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- FCBarcelonaChr
- Lopezzz
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
- FCBarcelonaChr
-
DeanCassady
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
- FCBarcelonaChr
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 668 gange
- Blevet takket: 877 gange
Jeg har også lige Sporting mod Arsenal kørende. Og det er fandme en snoozefest af rang ift. kampen i Madrid. Eller bare kampe generelt. Fortsat 0-0, så Arsenal kører den nok hjem i London.
-
PuyolErGud
Og så får Arsenal selvfølgelig lige scoret til allersidst, så 0-1. Hvis vi går videre, det skal vi, så er det nok Arsenal. Forhåbentligt kan vi gøre det mindste dødsygt end de øvrige kampe de spiller.
- FCBarcelonaChr
Det gik da OK. Selvom både Real Madrid & Bayern kunne have scoret flere mål. Positivt at Bayern ikke lod sig kue af det lukkede tag og stemningen på Bernabeu.
-
PuyolErGud
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Jeg endte med at være lidt skuffet over Bayern. De er stærke, ja, men jeg synes også, der er steder på banen, hvor de ser ret tandløse ud. Næsten alt kommer fra angriberne og ikke ret meget fra deres backs og midtbane. Omvendt ser det ud for Arsenal, hvor angrebet er virkelig dårligt i forhold til at være i en CL semi. PSG ligner lige nu det stærkeste hold imø. Svært at få øje på svaghederne der. Vores egne(svagheder) kender vi, så spørgsmålet bliver, hvem der kan maksimere sine styrker mest muligt og dermed gemme sine svagheder tilstrækkeligt væk. Vi SKAL være i absolut stærkeste form, hvis vi vil gå hele vejen. Atletico burde vi slå uanset, men Arsenal og en evt. finale bliver noget andet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Jeg har en følelse af at vejen til finalens sværeste runde er den her mod atl. Madrid.EasyBuddhist skrev: ↑ons apr 08, 2026 4:31 pmJeg endte med at være lidt skuffet over Bayern. De er stærke, ja, men jeg synes også, der er steder på banen, hvor de ser ret tandløse ud. Næsten alt kommer fra angriberne og ikke ret meget fra deres backs og midtbane. Omvendt ser det ud for Arsenal, hvor angrebet er virkelig dårligt i forhold til at være i en CL semi. PSG ligner lige nu det stærkeste hold imø. Svært at få øje på svaghederne der. Vores egne(svagheder) kender vi, så spørgsmålet bliver, hvem der kan maksimere sine styrker mest muligt og dermed gemme sine svagheder tilstrækkeligt væk. Vi SKAL være i absolut stærkeste form, hvis vi vil gå hele vejen. Atletico burde vi slå uanset, men Arsenal og en evt. finale bliver noget andet
Arsenal ligner et hold i faldende form, de tabte Carabao Cup finalen og er netop røget ud af FA cuppen til et hold der ikke burde have voldt dem problemer. De virker solide defensivt men trætte og tandløse offensivt.
En evt finale vil jeg som dig skyde på må blive mod PSG, og der må jeg indrømme at det ligner en pinefuld omgang, for de hat bare et super stærkt hold. Med flere spillere vi ville ønske var i vores start 11er.