8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Wennerberg
Forum Admin
Indlæg: 1056
Tilmeldt: man apr 25, 2005 8:38 pm
Har takket: 63 gange
Blevet takket: 245 gange

8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Wennerberg »

FC Barcelona - Atlético Madrid
Champions League
8. april - kl. 21.00
TV: TV3 Sport
Wennerberg
Forum Admin

Filten
Indlæg: 3089
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Filten »

Wennerberg skrev:
man apr 06, 2026 11:07 pm
FC Barcelona - Atlético Madrid
Champions League
8. april - kl. 21.00
TV: TV3 Sport
3-0
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Iniesta007 »

Filten skrev:
tirs apr 07, 2026 1:10 am
Wennerberg skrev:
man apr 06, 2026 11:07 pm
FC Barcelona - Atlético Madrid
Champions League
8. april - kl. 21.00
TV: TV3 Sport
3-0
Jeg lever med mindre, bare vi går videre :angel:

EasyBuddhist
Indlæg: 5760
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af EasyBuddhist »

𝗖𝗥𝗔𝗭𝗬 𝗦𝗧𝗔𝗧: 24 years ago, Xavi Hernández came on for Marc Overmars in the second half of an Athletic Club vs Barça match.

From that moment on, Barcelona has ALWAYS had at least one La Masia graduate on the pitch; every single minute, every single game (1,398 matches).

— @orioljove
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af nosslo15 »

Har en grim fornemmelse mht. i aften.

Vi taber eller spiller uafgjort.

Håber selvfølgelig vi vinder.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Diego Simeone is preparing a plan to try to stop Lamine from playing in the second leg.

The coach will ask his players to try to provoke Lamine in an attempt to get him booked.

[Diario Sport]

Lionel Richie har læst i den store strategibog :lol:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Norbit »

Dytrax skrev:
ons apr 08, 2026 1:14 pm
Diego Simeone is preparing a plan to try to stop Lamine from playing in the second leg.

The coach will ask his players to try to provoke Lamine in an attempt to get him booked.

[Diario Sport]

Lionel Richie har læst i den store strategibog :lol:
Så må sejren bare blive stor nok. En 5-0 ville ikke være dårligt :grin:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dytrax »

Ja tak.
Og Yamal må gerne score alle mål, inden han i sin sejrsrus tyrer bolden ud i bærret på Richie, der så samtidigt får slået saften ud af krøllerne :grin:

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af nosslo15 »

Det bliver spændende, at se om Balde vender tilbage i startopstillingen. Siden han er blevet meldt klar, har han ikke spillet, men jeg håber på i aften, for så kunne vi måske få Cancelo at se på venstre kant, hvilket afgjort ville være at foretrække for Rashford både offensivt og defensivt.

Regner med Kounde på HB og Eric på DM og så Olmo som falsk 9, hvilket han faktisk gjorde udemærket sidst.

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af nosslo15 »

Dytrax skrev:
ons apr 08, 2026 1:25 pm
Ja tak.
Og Yamal må gerne score alle mål, inden han i sin sejrsrus tyrer bolden ud i bærret på Richie, der så samtidigt får slået saften ud af krøllerne :grin:
Synes nu mere at Simeone ligner en klon af Richie og Waits. :grin:

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Ikigai »

Så kunne Barca passende gå efter at få både gule kort til G.simeone og Llorente

De skulle eftersignede også kun være 1 gult fra karantæne. Det ville gøre av på Atl Madrid at undvære begge i samme kamp

Dumle
Indlæg: 973
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Dumle »

Hvis jeg ikke har forkert kilde er

Lenglet
Simeone
Pubill
Llorente
Barrios
Le Normand
Ruggeri
Almada

I karatænefare

Iniesta007
Indlæg: 2032
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af Iniesta007 »

nosslo15 skrev:
ons apr 08, 2026 12:11 pm
Har en grim fornemmelse mht. i aften.

Vi taber eller spiller uafgjort.

Håber selvfølgelig vi vinder.
Alle er vel lidt spændte :lol:
Men det er sådanne kampe jeg glæder mig til hvert forår :smile:
Det skal nok gå altsammen.
Visca Barca :thumbup:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Iniesta007 skrev:
ons apr 08, 2026 3:00 pm
nosslo15 skrev:
ons apr 08, 2026 12:11 pm
Har en grim fornemmelse mht. i aften.

Vi taber eller spiller uafgjort.

Håber selvfølgelig vi vinder.
Alle er vel lidt spændte :lol:
Men det er sådanne kampe jeg glæder mig til hvert forår :smile:
Det skal nok gå altsammen.
Visca Barca :thumbup:
Glæder mig virkelig også, som et lille barn! Jeg tror vi klarer skærene hjemme, men er mere spændt på næste uge …

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 8/4 FC Barcelona - Atlético Madrid

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 38 gæster