So far, there are no negotiations between Barça and Inter for Bastoni.
However, €50M will not be enough for him.
[Fabrizio Romano]
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
-
DeanCassady
- Indlæg: 2107
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
Re: Transferrygter
Så må man håbe, at den er lukket, selvom den naturligvis ikke er.
Robert Zimmerman
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Casadó has started considering a move to Saudi Arabia. His departure in the summer is now very likely. [Diario AS]
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: Transferrygter
Men hvorfor lige sandkassen? Ja der er penge, men han er så fandens ung. Der burde være bedre adresser i kikkerten.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- Michman
- Indlæg: 9325
- Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: Transferrygter
Kan være han laver en Oscar.. Tager pengene og fuck the rest?FCBarcelonaChr skrev: ↑ons apr 01, 2026 9:20 pmMen hvorfor lige sandkassen? Ja der er penge, men han er så fandens ung. Der burde være bedre adresser i kikkerten.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Re: Transferrygter
Ærligt, så synes jeg ikke han har niveauet dom fast mand i en top klub, og så er sandkasse pengene måske bare mere tiltalende end livet i en midterklub.Michman skrev: ↑tors apr 02, 2026 10:37 pmKan være han laver en Oscar.. Tager pengene og fuck the rest?FCBarcelonaChr skrev: ↑ons apr 01, 2026 9:20 pmMen hvorfor lige sandkassen? Ja der er penge, men han er så fandens ung. Der burde være bedre adresser i kikkerten.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Before taking final decisions on possible departures this summer, Barcelona will consider team and dressing room dynamics.
For example, Ferran and Pedri are best friends, sort of like Lamine Yamal and Balde.
Both Deco and Hansi Flick know that keeping the players together would keep them happy, united, and in form.
— @sport
-
DeanCassady
- Indlæg: 2107
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: Transferrygter
Var der nogen der kaldteDumle skrev: ↑tirs mar 31, 2026 12:26 amAltså der siger keg så jatak, i mine øjne en af de mest komplette venstre backs, og så mangler vi sku en spiller med lidt vildt garnMarc Cucurella admits Barcelona return would be 'difficult to refuse' as Chelsea defender discusses future away from Stamford Bridge
På den ene side ville jeg egentlig foretrække fortsat at have en markant mere offensiv profil som alternativ til Balde på venstrebacken, som fx Cancelo hvis Al-Hilal kunne overtales til at slippe ham næsten gratis nu hvor han er ude i kulden under Inzaghi. På den anden side savner jeg også et godt garn, og der er Cancelos sgu lidt kedeligt
- Puyols_garn
- Indlæg: 669
- Tilmeldt: fre jul 30, 2021 4:16 pm
- Har takket: 238 gange
- Blevet takket: 209 gange
Re: Transferrygter
Mjah, jeg ville ikke sige under normale omstændigheder. Sidste år ramte vi €994m i omsætning. Hvis vi fratrækker det ekstraordinære resultat på -€10m, så var summen af vores ikke-sportslige udgifter €431m. Det er eksklusiv vores finansielle resultat som landede på -€27m. Jeg fraregner det finansielle resultat fordi det indgår, hvis jeg husker rigtigt, i BEP-beregningerne. Så selv hvis resultatet af vores BEP beregning forud for 24/25 havde været ≥ 0, så ville vi det 'normale' beløb nok nærmere være omkring €560m, sådan cirka. Eller, egentlig så tildeles SCL forud for sommervinduets start og er baseret på de fremlagte budgetter, og vi projicerede forud for 24/25 med €893m i omsætning og €363m i ikke-sportslige udgifter (igen eksklusiv det finansielle resultat), så vores SCL ville umiddelbart have været omkring €30m mindre på den konto, men omvendt så har vi også fået noget 'kompensation' på SCL-kontoen på grund af en særregel, der tillader klubberne midlertidigt at forskyde nogle af de negative effekter på deres SCL som følge af tab af omsætning ifm. stadionrenovationer. Så jeg tror ikke €560m ville være skudt helt ved siden af i vores kontrafaktiske tankeeksperiment.EasyBuddhist skrev: ↑man mar 30, 2026 5:09 pmJeg tror ikke, man helt kan regne den ud på den måde. Lige nu, er Barca jo reguleret og det vil sige, man bruger langt mindre end, hvad man vil kunne under 1:1. Jeg tror mange undervurderer, hvor meget det vil betyde for Barca's fairplay lofthackmann skrev: ↑man mar 30, 2026 4:34 pmDet korte svart: JAPaulinho15 skrev: ↑man mar 30, 2026 1:49 amHar vi råd til at købe Osimhen?
Kunne være fedt med ham som den nye nier
Rygterne gå på vi er 12M fra 1:1 i fair Play. Jeg tror der menes forventet den 30 juni hvis alt gå efter bogen inklusive betaling af sidste terminer for VIP sæder
Det vil sige fra hver euro vi sparer eller skaber i merindtægt, dem må vi bruge på nye spillere. En transfer ala Julian Álvarez eller Osimhen ville koste os ca 40M i fair play. En transfer på 100 fordelt over 5år plus 20M i løn.
Ved ikke at gøre noget til sommer skaber vi det råderum. Altså lade udlejning af Cancelo og Rashford og kontrakter med AC og Lewandowski udløb. Der kommer også merindtægter pga af udvidet stadion. Lige nu er der plads til 62K mens vi har spillet for 10K (Johan), 27K (campNou), og 42K (både Camp Nou og Montjuïch)
Udfra sidste års omsætning på 980m, vil vi under normale omstændigheder have et fairplay loft på knap 700m. Vi ligger på ca. 450 i januar pga. regulering, men hvis den regulering lige pludselig forsvinder, så må man formode, vi kan bruge det fulde beløb. I år stiger omsætningen efter sigende til 1070m og næste år må man formode, den stiger yderligere, måske så højt som til 1200m. Uden regulering vil et fairplay loft altså ligge på omkring 70% af dette beløb, hvilket er 840m
Lige nu ligger man på omkring 520m, så man må alt andet lige, forvente en kæmpe forøgelse
Barca's problem er dog ikke kun af fairplay mæssig karakter. Enhver transferkrone skal finasieres og hvis man ikke går ud og låner dem, skal man have dem på bankbogen. Løn bliver betalt løbende, så de er nemmere at finansiere gennem cashflow. En transfer på f.eks. 100m euro koster penge her og nu og dermed gør det et stort indhug i cashflowet på den korte bane, medmindre man aftaler rater med sælgende klub, eller låner pengene
Under normale omstændigheder vil det ikke være et stort problem for Barca at finde finansierings muligheder, men gældsbyrden er rigelig høj i forvejen og selvom der sikkert vil være rigeligt med muligheder, så kan de let blive for dyrt købt
Derudover, så skal man huske, Barca er igang med et gigantisk byggeprojekt. Selvom Espai Barca for en stor del allerede er finansieret gennem Goldman Sachs, så er det ikke nok til hele projektet. Man har hele tiden kalkuleret med, mange af de ekstra indtægter fra tilbagekomsten til Camp Nou, skulle bruges på at finansiere den sidste del af projektet og der er altså rigtig meget, der stadig skal bygges efter stadion står færdigt. Når Font var ude at sige, dele af projektet mangler finansiering, så har han altså delvist ret. Men det har ikke været nogen hemmelighed, for det har man vidst lige siden projektet blev præsenteret og ellers har man ikke lyttet efter
Bottom line er, som jeg ser det, presset på cashflow fra og med til sommer vil være den største hemsko i forhold til de store transfers, ikke fairplaymargin
Jeg ville passe på med at bruge procenter af omsætninger til at afgøre hvad vores 'normale' SCL burde være på. Hvis vi havde brugt €700m i 24/25 på de udgiftsposter der tæller hen imod vores squad cost, så ville vi have haft et underskud før skat på -€164m i det finansår, hvis vi fraregner resultatet af de ekstraordinære indtægter og udgifter og alt andet ellers er lige. Det er bare for at sige, at hvis vores sportslige omkostninger havde ramt den 'magiske' grænse på omkring 70% af omsætningen i 24/25, så ville vi have sluttet finansåret med et af de største underskud i klubbens historie. Den slags procentgrænser kan ikke stå alene. Det gør de fx heller ikke i UEFA-regi, hvor grænsen på 70% blot er én af søjlerne i FSR. Da vi kom i problemer med FSR i sidste sæson var det fordi vi ikke havde overholdt 'Football Earnings' reglen i årene 2023 og 2024, og den regel kræver, at klubberne holder sig indenfor den tilladte negative difference mellem relevante indtægter og udgifter.
Til gengæld tror jeg ikke vi behøves bekymre os alt for meget omkring cash-flow problemer i sommervinduet. Per 30 juni 2025 havde vi næsten €300m i likvider, og derudover har vi en kreditlinje på €81m vi kan trække på hvis vi har forbigående behov for likviditet. Hvorom alting er, så er det i hvert fald rimelig almindelig praksis, at klubber deler overgangssummer op i ratebetalinger
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Jeg tænkte det samme og selv om det giver god mening at have fokus på holddynamik, må der også være grænser for hvor langt man skal strække den. Torres omsætter ikke sine chancer og er - i min optik - ikke den 9'er, vi bør have eller satse på. Uanset hvor rar og god han end er. Det er selvfølgelig fedt, at han er det, men omvendt er man også nødt til at se på, hvad det er, der skal til, hvis man vil være med om det hele.
Tror i øvrigt også at holdet vil have godt af, hvis posen rystes en smule. Ikke for at skabe usikkerhed, men for at signalere, at man også skal fortjene en plads i starteren.
Måske også derfor Stanley Ipkiss (The Mask) skrev indlæg om: Nice Guys Finish Last
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
-
Antimadridista
- Indlæg: 11259
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Transferrygter
Det vil være komplet absurd hvis et venskab skal stå over klubbens bedsteDytrax skrev: ↑lør apr 04, 2026 12:40 pmJeg tænkte det samme og selv om det giver god mening at have fokus på holddynamik, må der også være grænser for hvor langt man skal strække den. Torres omsætter ikke sine chancer og er - i min optik - ikke den 9'er, vi bør have eller satse på. Uanset hvor rar og god han end er. Det er selvfølgelig fedt, at han er det, men omvendt er man også nødt til at se på, hvad det er, der skal til, hvis man vil være med om det hele.
Tror i øvrigt også at holdet vil have godt af, hvis posen rystes en smule. Ikke for at skabe usikkerhed, men for at signalere, at man også skal fortjene en plads i starteren.
Måske også derfor Stanley Ipkiss (The Mask) skrev indlæg om: Nice Guys Finish Last
Folk skaber venskaber her og der gennem livet og via jobs og institutioner. Det kan jo sagtens fortsætte selvom Torres skifter væk, blot i en anden form.
Håber godt nok ikke det reelt er et issue der kan skabe problemer….!
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Apropos Club de Amigos
Deco has decided to sell two players in the summer: Ferran Torres and Marc Casadó. [Diario Sport]
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster