10 - Lamine Yamal

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 5759
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af EasyBuddhist »

Yamal sidder alene ved bordet i øjeblikket. Ingen når ham til sokkeholderne

https://x.com/Gradient_Sports/status/20 ... 88590?s=20
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1099
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 450 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Hristo »

EasyBuddhist skrev:
tors feb 12, 2026 12:58 pm
Yamal sidder alene ved bordet i øjeblikket. Ingen når ham til sokkeholderne

https://x.com/Gradient_Sports/status/20 ... 88590?s=20
Det der er en helt vanvittig statistik. Begge parametre er relevante og universelt vigtige, så selv hvis nogle har cherry picket i dem, er det sigende for Yamals niveau. Det irriterer mig dog, at tallene er absolutte i stedet for relative og opgjort pr 90 minutter eller lignende, så sammenligningen er renset for forskelle i spilletid. Men det skal ikke tage noget fra Yamal.

Jeg kan kun komme på en spiller, som dominerede europæisk fodbold så tydeligt. Og selvom han er the goat, så var han ikke lige god i samme alder som Yamal.

Jeg kan huske flere på det forum, som var bekymrede for Yamal i efteråret. Jeg forstod aldrig argumenterne for han har spillet gode hele sæsonen. MEN: det vanvittige slutprodukt Yamal har haft de seneste måneder har alligevel lige skærpet hans niveau yderligere. Og jeg er nødt til at tilføje, at han arbejder meget defensivt og at han spiller for holdet.

Yamal er vanvittig god. For en 18-årig er han crazy-sindssygt-god.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Norbit »

Hristo skrev:
tors feb 12, 2026 6:48 pm
EasyBuddhist skrev:
tors feb 12, 2026 12:58 pm
Yamal sidder alene ved bordet i øjeblikket. Ingen når ham til sokkeholderne

https://x.com/Gradient_Sports/status/20 ... 88590?s=20
Det der er en helt vanvittig statistik. Begge parametre er relevante og universelt vigtige, så selv hvis nogle har cherry picket i dem, er det sigende for Yamals niveau. Det irriterer mig dog, at tallene er absolutte i stedet for relative og opgjort pr 90 minutter eller lignende, så sammenligningen er renset for forskelle i spilletid. Men det skal ikke tage noget fra Yamal.

Jeg kan kun komme på en spiller, som dominerede europæisk fodbold så tydeligt. Og selvom han er the goat, så var han ikke lige god i samme alder som Yamal.

Jeg kan huske flere på det forum, som var bekymrede for Yamal i efteråret. Jeg forstod aldrig argumenterne for han har spillet gode hele sæsonen. MEN: det vanvittige slutprodukt Yamal har haft de seneste måneder har alligevel lige skærpet hans niveau yderligere. Og jeg er nødt til at tilføje, at han arbejder meget defensivt og at han spiller for holdet.

Yamal er vanvittig god. For en 18-årig er han crazy-sindssygt-god.
Yamal er blevet tændt på en hel anden måde efter han trådte ud af kæresteforholdet med Nicky Nicole, "den nye Yamal" ser koncentreret og sulten ud.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist
Indlæg: 5759
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
tors feb 12, 2026 6:48 pm
EasyBuddhist skrev:
tors feb 12, 2026 12:58 pm
Yamal sidder alene ved bordet i øjeblikket. Ingen når ham til sokkeholderne

https://x.com/Gradient_Sports/status/20 ... 88590?s=20
Det der er en helt vanvittig statistik. Begge parametre er relevante og universelt vigtige, så selv hvis nogle har cherry picket i dem, er det sigende for Yamals niveau. Det irriterer mig dog, at tallene er absolutte i stedet for relative og opgjort pr 90 minutter eller lignende, så sammenligningen er renset for forskelle i spilletid. Men det skal ikke tage noget fra Yamal.

Jeg kan kun komme på en spiller, som dominerede europæisk fodbold så tydeligt. Og selvom han er the goat, så var han ikke lige god i samme alder som Yamal.

Jeg kan huske flere på det forum, som var bekymrede for Yamal i efteråret. Jeg forstod aldrig argumenterne for han har spillet gode hele sæsonen. MEN: det vanvittige slutprodukt Yamal har haft de seneste måneder har alligevel lige skærpet hans niveau yderligere. Og jeg er nødt til at tilføje, at han arbejder meget defensivt og at han spiller for holdet.

Yamal er vanvittig god. For en 18-årig er han crazy-sindssygt-god.
Lige i forhold til spilletid, så har Yamal spillet færre minutter end de to nærmeste, Olise og Vini og afstanden ville i så fald være endnu større. Men ja, nogen ville være tættere, f.eks. Doku, som har spillet 400min mindre
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Hristo
Indlæg: 1099
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 294 gange
Blevet takket: 450 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Hristo »

Norbit skrev:
tors feb 12, 2026 7:27 pm
Hristo skrev:
tors feb 12, 2026 6:48 pm
EasyBuddhist skrev:
tors feb 12, 2026 12:58 pm
Yamal sidder alene ved bordet i øjeblikket. Ingen når ham til sokkeholderne

https://x.com/Gradient_Sports/status/20 ... 88590?s=20
Det der er en helt vanvittig statistik. Begge parametre er relevante og universelt vigtige, så selv hvis nogle har cherry picket i dem, er det sigende for Yamals niveau. Det irriterer mig dog, at tallene er absolutte i stedet for relative og opgjort pr 90 minutter eller lignende, så sammenligningen er renset for forskelle i spilletid. Men det skal ikke tage noget fra Yamal.

Jeg kan kun komme på en spiller, som dominerede europæisk fodbold så tydeligt. Og selvom han er the goat, så var han ikke lige god i samme alder som Yamal.

Jeg kan huske flere på det forum, som var bekymrede for Yamal i efteråret. Jeg forstod aldrig argumenterne for han har spillet gode hele sæsonen. MEN: det vanvittige slutprodukt Yamal har haft de seneste måneder har alligevel lige skærpet hans niveau yderligere. Og jeg er nødt til at tilføje, at han arbejder meget defensivt og at han spiller for holdet.

Yamal er vanvittig god. For en 18-årig er han crazy-sindssygt-god.
Yamal er blevet tændt på en hel anden måde efter han trådte ud af kæresteforholdet med Nicky Nicole, "den nye Yamal" ser koncentreret og sulten ud.
Ah det var jeg ikke klar over men kan godt huske der var en masse i medierne om at han datede en kendis, som jeg er for gammel til helt at kende. Men sjovt nok også det samme med Fermin og Gavi, som blev dødeligt uvenner, pga spændinger mellem deres Instagram/modelkærester. Eller noget.
Jeg vil sige en ting, jeg sjældent siger: tag ved lære af Dembele. Han blev gift med en (tror jeg) ukendt person og er siden kun blevet bedre. Det der med at være kendispar - eller tro man skal være det - det har sjældent ført noget godt med sig.

Madameskrald
Indlæg: 1561
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 264 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Madameskrald »

Hristo skrev:
tors feb 12, 2026 6:48 pm
EasyBuddhist skrev:
tors feb 12, 2026 12:58 pm
Yamal sidder alene ved bordet i øjeblikket. Ingen når ham til sokkeholderne

https://x.com/Gradient_Sports/status/20 ... 88590?s=20
Det der er en helt vanvittig statistik. Begge parametre er relevante og universelt vigtige, så selv hvis nogle har cherry picket i dem, er det sigende for Yamals niveau. Det irriterer mig dog, at tallene er absolutte i stedet for relative og opgjort pr 90 minutter eller lignende, så sammenligningen er renset for forskelle i spilletid. Men det skal ikke tage noget fra Yamal.

Jeg kan kun komme på en spiller, som dominerede europæisk fodbold så tydeligt. Og selvom han er the goat, så var han ikke lige god i samme alder som Yamal.

Jeg kan huske flere på det forum, som var bekymrede for Yamal i efteråret. Jeg forstod aldrig argumenterne for han har spillet gode hele sæsonen. MEN: det vanvittige slutprodukt Yamal har haft de seneste måneder har alligevel lige skærpet hans niveau yderligere. Og jeg er nødt til at tilføje, at han arbejder meget defensivt og at han spiller for holdet.

Yamal er vanvittig god. For en 18-årig er han crazy-sindssygt-god.
Jeg hører til gruppen, der fandt Yamal mere uovervejet og kompenserende en overgang…, men er også enig i, at han
er kommet fint over den - og er tilbage ved hans meget modne og højt præsterende jeg!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Imponerende af den unge mand. Køligt sparket i går, ligeså.


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvil ham. Sevilla hjemme, burde kunne klares uden Yamal.


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lamine leverer vilde tal i denne sæson. Jeg er svært imponeret.


Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Norbit »

FCBarcelonaChr skrev:
fre mar 13, 2026 6:30 pm
Lamine leverer vilde tal i denne sæson. Jeg er svært imponeret.

Tænk hvis han havde en 9'er som Mbappe eller Haaland som han kunne fodrer, av.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Norbit skrev:
fre mar 13, 2026 9:01 pm
FCBarcelonaChr skrev:
fre mar 13, 2026 6:30 pm
Lamine leverer vilde tal i denne sæson. Jeg er svært imponeret.

Tænk hvis han havde en 9'er som Mbappe eller Haaland som han kunne fodrer, av.
Dét ville være vildt.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Lopezzz »

Glem alt om bøder til klubber eller landshold, racisterne skal fanges, tortureres og udryddes.
Væk med de onde skabninger :sick:

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/yama ... ister.html
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 25594
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 511 gange
Blevet takket: 1870 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Lopezzz skrev:
ons apr 01, 2026 9:28 pm
Glem alt om bøder til klubber eller landshold, racisterne skal fanges, tortureres og udryddes.
Væk med de onde skabninger :sick:

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/yama ... ister.html
Det er en trist verden vi lever i…

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 10 - Lamine Yamal

Indlæg af Antimadridista »

Ku vi ikke i det mindste holde den værste udrydningsgalde ovre i off topic trådene…..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 28 gæster