Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Har takket: 1747 gange
Blevet takket: 1169 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Antimadridista »

Hold kæft hvor er der bare ingen mental styrke på det hold. Jesus Christ! Jo det letteste i verden at forudse hvordan den str konkurrence ville forløbe…. :roll:

Spiller for spiller, langt bedre. Men nul styrke mentalt. :sick:

Filten
Geografisk sted: Randers
Har takket: 508 gange
Blevet takket: 301 gange

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
tirs mar 31, 2026 11:34 pm
Hold kæft hvor er der bare ingen mental styrke på det hold. Jesus Christ! Jo det letteste i verden at forudse hvordan den str konkurrence ville forløbe…. :roll:

Spiller for spiller, langt bedre. Men nul styrke mentalt. :sick:
Vi må holde med Argentina
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

nosslo15
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 302 gange

Indlæg af nosslo15 »

En flov aften for dansk fodbold, der bliver talt meget om, hvor meget bedre danmark er som hold, spiller for spiller, men overfor et aggressivt Tjekkisk hold ses det bare ikke. Kampen blev spillet på tjekkernes præmisser og danskerne er ikke teknisk dygtige nok til at slå et hold, der står lavt og slås for det.

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2315 gange
Blevet takket: 1374 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er glad for at Danmark ikke gik videre og jeg er ikke glad for at Bosnien gik videre.
Fcuk Trump!
Fcuk fifa!
Krigene skal stoppe før vi kan snakke om VM.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Ikigai
Har takket: 66 gange
Blevet takket: 73 gange

Indlæg af Ikigai »

Som C.Eriksen hvis nok selv har udtalt
Danmark har haft 3 matchbolde og alle formøblet væk mod middelmådige modstandere.

Danmark fortjener helt klart ikke VM og også helt fint . Man skulle have sagt fra for længe siden så længe det Grønlands fnidder køre .

At Sverige nu pludselig skal til VM er på en måde dybt latterligt og på en måde gør det hele kvalifikation systemet lidt ligegyldig . Men omvendt trods alle mulighederne og udvidelserne så er DK stadig ikke med . Hvor er egentlig ringe når man tænker over det

Puha Italien .
3 VM i streg uden denne store fodbold nation . Hvad dælen er der gået galt for deres talent udvikling ?

Iniesta007
Har takket: 113 gange
Blevet takket: 270 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Lopezzz skrev:
ons apr 01, 2026 1:15 am
Jeg er glad for at Danmark ikke gik videre og jeg er ikke glad for at Bosnien gik videre.
Fcuk Trump!
Fcuk fifa!
Godmorgen Senior Lopezzo!
Så blev det som vi håbede, troede lige det var en Aprilsnar :smile:
Det bliver slet ingen fodboldfest, men en masse demonstrationer og Den orange terrorist der flytter rundt på stadions osv. :sick:
Mht. Italien som flere herinde kommenterer. De er jo ikke bedre, prøv at se hvor mange hold de har tilbage i Champions League :crazy:
Kan i have en dejlig Påske allesammen :smile:

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Iniesta007 skrev:
ons apr 01, 2026 7:49 am
Lopezzz skrev:
ons apr 01, 2026 1:15 am
Fcuk Trump!
Fcuk fifa!
Godmorgen Senior Lopezzo!
Så blev det som vi håbede, troede lige det var en Aprilsnar :smile:
Det bliver slet ingen fodboldfest, men en masse demonstrationer og Den orange terrorist der flytter rundt på stadions osv. :sick:
Mht. Italien som flere herinde kommenterer. De er jo ikke bedre, prøv at se hvor mange hold de har tilbage i Champions League :crazy:
Kan i have en dejlig Påske allesammen :smile:
Jeg tænker at hvis man ikke har boykottet fifa og uefa efter tusindvis af mennesker er blevet dræbt i Ukraine, Rusland, Palæstina, Lebanon, Iran osv og hvor krigen er stadigvæk i fuld gang i flere dele af verden så skal os i Vesten aldrig mere snakke om demokrati fordi lige nu er demokratiet en kæmpe joke.
"Say No To Racism" my ass, glem det pis, det er ren propaganda.
At folk jubler over at man skal til VM som afholdes i et land der har skabt kaos rundt omkring i verden og truer alt og alle er vildt bekymrende.
At spillerne/trænere IKKE boykotter VM og nægter at spille siger alt om menneskeheden i dag :thumbdown:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Har takket: 1025 gange
Blevet takket: 1274 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Ikigai skrev:
ons apr 01, 2026 3:38 am
Som C.Eriksen hvis nok selv har udtalt
Danmark har haft 3 matchbolde og alle formøblet væk mod middelmådige modstandere.

Danmark fortjener helt klart ikke VM og også helt fint . Man skulle have sagt fra for længe siden så længe det Grønlands fnidder køre .

At Sverige nu pludselig skal til VM er på en måde dybt latterligt og på en måde gør det hele kvalifikation systemet lidt ligegyldig . Men omvendt trods alle mulighederne og udvidelserne så er DK stadig ikke med . Hvor er egentlig ringe når man tænker over det

Puha Italien .
3 VM i streg uden denne store fodbold nation . Hvad dælen er der gået galt for deres talent udvikling ?
Hvis man lader modstanderens farligste mand stå fuldstændig blank inde foran mål, så er man også selv ude om det. Tyder på et helt enormt dårligt setup fra start og billedet ændrede sig ikke nævneværdigt under kampen. Forfærdelig taktiksk setup og som resultat, blev kampen spillet på Tjekkiets præmiser, selvom de er to-tre niveauer under DK
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Michman
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 777 gange

Indlæg af Michman »

For en gangs skyld er jeg faktisk glad for vores hold ikke skal derover..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..

Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

Nazister/fascister SKAL straffes hård, jeg mener mindst 5 år i fængsel for racisme.
Føj for satan, man kan tydeligt se at Putanyols område er fyldt med Francos fascister.
De idioter skal smides ud af Spanien :sick:

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/skae ... skamp.html

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/lami ... cisme.html
MDCCCXCIX

Besvar