Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 11265
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1849 gange
Blevet takket: 1215 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Antimadridista »

Hold kæft hvor er der bare ingen mental styrke på det hold. Jesus Christ! Jo det letteste i verden at forudse hvordan den str konkurrence ville forløbe…. :roll:

Spiller for spiller, langt bedre. Men nul styrke mentalt. :sick:

Filten
Indlæg: 3091
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Geografisk sted: Randers
Har takket: 519 gange
Blevet takket: 313 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Filten »

Antimadridista skrev:
tirs mar 31, 2026 11:34 pm
Hold kæft hvor er der bare ingen mental styrke på det hold. Jesus Christ! Jo det letteste i verden at forudse hvordan den str konkurrence ville forløbe…. :roll:

Spiller for spiller, langt bedre. Men nul styrke mentalt. :sick:
Vi må holde med Argentina
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

nosslo15
Indlæg: 1843
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 319 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af nosslo15 »

En flov aften for dansk fodbold, der bliver talt meget om, hvor meget bedre danmark er som hold, spiller for spiller, men overfor et aggressivt Tjekkisk hold ses det bare ikke. Kampen blev spillet på tjekkernes præmisser og danskerne er ikke teknisk dygtige nok til at slå et hold, der står lavt og slås for det.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17260
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2367 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er glad for at Danmark ikke gik videre og jeg er ikke glad for at Bosnien gik videre.
Fcuk Trump!
Fcuk fifa!
Krigene skal stoppe før vi kan snakke om VM.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 410
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Ikigai »

Som C.Eriksen hvis nok selv har udtalt
Danmark har haft 3 matchbolde og alle formøblet væk mod middelmådige modstandere.

Danmark fortjener helt klart ikke VM og også helt fint . Man skulle have sagt fra for længe siden så længe det Grønlands fnidder køre .

At Sverige nu pludselig skal til VM er på en måde dybt latterligt og på en måde gør det hele kvalifikation systemet lidt ligegyldig . Men omvendt trods alle mulighederne og udvidelserne så er DK stadig ikke med . Hvor er egentlig ringe når man tænker over det

Puha Italien .
3 VM i streg uden denne store fodbold nation . Hvad dælen er der gået galt for deres talent udvikling ?

Iniesta007
Indlæg: 2034
Tilmeldt: tors mar 11, 2021 4:54 pm
Har takket: 119 gange
Blevet takket: 290 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Iniesta007 »

Lopezzz skrev:
ons apr 01, 2026 1:15 am
Jeg er glad for at Danmark ikke gik videre og jeg er ikke glad for at Bosnien gik videre.
Fcuk Trump!
Fcuk fifa!
Krigene skal stoppe før vi kan snakke om VM.
Godmorgen Senior Lopezzo!
Så blev det som vi håbede, troede lige det var en Aprilsnar :smile:
Det bliver slet ingen fodboldfest, men en masse demonstrationer og Den orange terrorist der flytter rundt på stadions osv. :sick:
Mht. Italien som flere herinde kommenterer. De er jo ikke bedre, prøv at se hvor mange hold de har tilbage i Champions League :crazy:
Kan i have en dejlig Påske allesammen :smile:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17260
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2367 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Iniesta007 skrev:
ons apr 01, 2026 7:49 am
Lopezzz skrev:
ons apr 01, 2026 1:15 am
Jeg er glad for at Danmark ikke gik videre og jeg er ikke glad for at Bosnien gik videre.
Fcuk Trump!
Fcuk fifa!
Krigene skal stoppe før vi kan snakke om VM.
Godmorgen Senior Lopezzo!
Så blev det som vi håbede, troede lige det var en Aprilsnar :smile:
Det bliver slet ingen fodboldfest, men en masse demonstrationer og Den orange terrorist der flytter rundt på stadions osv. :sick:
Mht. Italien som flere herinde kommenterer. De er jo ikke bedre, prøv at se hvor mange hold de har tilbage i Champions League :crazy:
Kan i have en dejlig Påske allesammen :smile:
Jeg tænker at hvis man ikke har boykottet fifa og uefa efter tusindvis af mennesker er blevet dræbt i Ukraine, Rusland, Palæstina, Lebanon, Iran osv og hvor krigen er stadigvæk i fuld gang i flere dele af verden så skal os i Vesten aldrig mere snakke om demokrati fordi lige nu er demokratiet en kæmpe joke.
"Say No To Racism" my ass, glem det pis, det er ren propaganda.
At folk jubler over at man skal til VM som afholdes i et land der har skabt kaos rundt omkring i verden og truer alt og alle er vildt bekymrende.
At spillerne/trænere IKKE boykotter VM og nægter at spille siger alt om menneskeheden i dag :thumbdown:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 5802
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1141 gange
Blevet takket: 1387 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af EasyBuddhist »

Ikigai skrev:
ons apr 01, 2026 3:38 am
Som C.Eriksen hvis nok selv har udtalt
Danmark har haft 3 matchbolde og alle formøblet væk mod middelmådige modstandere.

Danmark fortjener helt klart ikke VM og også helt fint . Man skulle have sagt fra for længe siden så længe det Grønlands fnidder køre .

At Sverige nu pludselig skal til VM er på en måde dybt latterligt og på en måde gør det hele kvalifikation systemet lidt ligegyldig . Men omvendt trods alle mulighederne og udvidelserne så er DK stadig ikke med . Hvor er egentlig ringe når man tænker over det

Puha Italien .
3 VM i streg uden denne store fodbold nation . Hvad dælen er der gået galt for deres talent udvikling ?
Hvis man lader modstanderens farligste mand stå fuldstændig blank inde foran mål, så er man også selv ude om det. Tyder på et helt enormt dårligt setup fra start og billedet ændrede sig ikke nævneværdigt under kampen. Forfærdelig taktiksk setup og som resultat, blev kampen spillet på Tjekkiets præmiser, selvom de er to-tre niveauer under DK
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 9326
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 789 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Michman »

For en gangs skyld er jeg faktisk glad for vores hold ikke skal derover..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17260
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2367 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Nazister/fascister SKAL straffes hård, jeg mener mindst 5 år i fængsel for racisme.
Føj for satan, man kan tydeligt se at Putanyols område er fyldt med Francos fascister.
De idioter skal smides ud af Spanien :sick:

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/skae ... skamp.html

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/lami ... cisme.html
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 963
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 322 gange
Blevet takket: 205 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Paulinho15 »

England mod Australien nu.

Gordinho starter på bænken. Han kommer nok i spil i løbet af kampen, så kan vi se lidt til ham! :glad:

Kan ses på TV2 Sport X.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 963
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 322 gange
Blevet takket: 205 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Paulinho15 »

1-0 til England. Harry Kane til 1-0 på hovedstød efter indlæg fra Djed Spence! Et godt mål! :thumbup:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 963
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 322 gange
Blevet takket: 205 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Paulinho15 »

Og nu er der fløjtet til pause.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 963
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 322 gange
Blevet takket: 205 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Paulinho15 »

Så er anden halvleg i gang. Gordinho er med fra anden halvlegs start :glad:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 963
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Har takket: 322 gange
Blevet takket: 205 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Paulinho15 »

Slut 1-0 til England. Ikke en kamp, der kom så meget ud af :sad:
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster