Ansu Fati
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- !Option
- Indlæg: 1079
- Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
- Geografisk sted: Odense
- Har takket: 203 gange
- Blevet takket: 195 gange
Re: Ansu Fati
Smid du en 100-mand på den, så er du vist økonomisk uafhængig når den går hjem!
Rey Abi!
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: Ansu Fati
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: Ansu Fati
To straffesparksscoringer af Ansu Fati i kampen mod Nice.
6 mål i 5 kampe og hvor kan jeg virkelig godt unde ham det.

6 mål i 5 kampe og hvor kan jeg virkelig godt unde ham det.
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: Ansu Fati
https://fcbarcelona.dk/Nyheder/ansu-fat ... rtiva.html
Drømmer stadig lidt om at se den nu aldrende knægt med en ren skadeshistorik OG i en Barcatrøje.
Drømmer stadig lidt om at se den nu aldrende knægt med en ren skadeshistorik OG i en Barcatrøje.
Re: Ansu Fati
Jeg tror ikke på det, men hvor ville det pynte på det hele hvis han gik ned i løn, fik styr på skaderne og så om ikke andet kunne være indskifter og rotationsspiller i de mindre kampe, som kompliment til hvem end vi signer til at agere starter...nosslo15 skrev: ↑man mar 30, 2026 5:25 pmhttps://fcbarcelona.dk/Nyheder/ansu-fat ... rtiva.html
Drømmer stadig lidt om at se den nu aldrende knægt med en ren skadeshistorik OG i en Barcatrøje.![]()
Men jeg tror ikke på ham mere, desværre
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- Michman
- Indlæg: 9325
- Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
- Har takket: 3 gange
- Blevet takket: 789 gange
Re: Ansu Fati
Så længe han er glad og han spiller som han kan.. Så er jeg ærligtalt glad..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
Barça - Beautiful football since 1899
Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..
Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería
Barca er min religion..
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- Paulinho15
- Indlæg: 907
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Ansu Fati
Jeg er nu ikke afvisende overfor at give Ansu endnu en sæson, men et salg vil heller ikke gøre mig ked af det.
Hvis vi beholder Ansu som reserve i næste sæson og ser om han kan slå igennem, så sparer vi nogle penge på at skulle hente en ny reserve.
De penge kan investeres i andre spillere eller kan spares op til sommeren 2027.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
Re: Ansu Fati
Så skal han da skrive under på en ny kontrakt for den er vanvittig dyr den han har.Paulinho15 skrev: ↑tirs maj 19, 2026 11:22 pmJeg er nu ikke afvisende overfor at give Ansu endnu en sæson, men et salg vil heller ikke gøre mig ked af det.
Hvis vi beholder Ansu som reserve i næste sæson og ser om han kan slå igennem, så sparer vi nogle penge på at skulle hente en ny reserve.
De penge kan investeres i andre spillere eller kan spares op til sommeren 2027.
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster