Jeg er også nu rigtig bange for resten af sæsonen, vi kan miste alt uden Raphinha.
11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Landsholdspausen er ikke slut endnu, der kan komme flere skader
Jeg er også nu rigtig bange for resten af sæsonen, vi kan miste alt uden Raphinha.
Jeg er også nu rigtig bange for resten af sæsonen, vi kan miste alt uden Raphinha.
MDCCCXCIX
- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Tror jeg desværre ikke. Raphinha har været i forrygende form på det sidste og bidrager med et kæmpe arbejdsraseri. Øv at miste så mange profiler i den afgørende fase af sæsonen, akkurat som sidste sæson.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Norbit
- Indlæg: 3739
- Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
- Har takket: 226 gange
- Blevet takket: 601 gange
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Måske kan Rashford få en rolle, han skulle have spillet ret godt mod Uruguay i går.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Flick and the club are very angry about Raphinha’s injury.
Barça see no justification for exposing players to such an exhausting trip and a schedule of this magnitude at this stage of the season, with only two months remaining until the end of the club campaign, and just two and a half months before the World Cup begins.
The club are even more frustrated given Raphinha’s injury history this season, in addition to the long journey, the time difference, and then starting the player in a series of friendly matches.
[Diario Sport]
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Jeg synes lidt det er noget tuderi fra vores side hvis man offentligt melder noget ud. Ja det er venskabskampen og det er nedtur det går ud over os, men alle klubber er i samme båd. Manden spillede 1 halvleg så det er jo ikke fordi Ancelotti har misbrugt ham 2 x 90 minutter I venskabskampe for så havde det været en anden historie.Dytrax skrev: ↑lør mar 28, 2026 11:30 amFlick and the club are very angry about Raphinha’s injury.
Barça see no justification for exposing players to such an exhausting trip and a schedule of this magnitude at this stage of the season, with only two months remaining until the end of the club campaign, and just two and a half months before the World Cup begins.
The club are even more frustrated given Raphinha’s injury history this season, in addition to the long journey, the time difference, and then starting the player in a series of friendly matches.
[Diario Sport]
Brasilien er jo ligesom de andre landshold igang med forberedelse til VM og det kræver jo at man spiller sine startere så man bliver et hold.
-
DeanCassady
- Indlæg: 2105
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Enig. Det er forbandet, at han bliver skadet igen, men man kan næppe fortænke Ancelotti i at give ham nogle minutter.
Robert Zimmerman
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Ja , Det er generelt træls med disse landsholds pauser . Selvfølgelig rigtig ærgerligt at skulle undvære ham
Rapfinha er en vigtig spiller - Men vi kan stadig slå Atl Madrid uden ham .
Mon ikke han selv også er bitter og samtidig lettet det er 5 uger kun - så tæt op til VM . En fodbold spiller mareridt tænker jeg at måtte udeblive fra et VM pga skade .
Rapfinha er en vigtig spiller - Men vi kan stadig slå Atl Madrid uden ham .
Mon ikke han selv også er bitter og samtidig lettet det er 5 uger kun - så tæt op til VM . En fodbold spiller mareridt tænker jeg at måtte udeblive fra et VM pga skade .
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Selvfølgelig er det super ærgerligt og ikke uden betydning at miste en af vores bedste spillere. Men alle må forstå at vi skal op i 6. Gear nu for at vinde titler. Det gælder alle, med eller uden Raphinha. Hvis alle levere 100%, så vinder vi også uden ham.
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Man kunne også argumentere for at en spiller som har haft en del muskulære problemer og skader i år, måske skulle hviles i stedet.Dumle skrev: ↑lør mar 28, 2026 1:39 pmJeg synes lidt det er noget tuderi fra vores side hvis man offentligt melder noget ud. Ja det er venskabskampen og det er nedtur det går ud over os, men alle klubber er i samme båd. Manden spillede 1 halvleg så det er jo ikke fordi Ancelotti har misbrugt ham 2 x 90 minutter I venskabskampe for så havde det været en anden historie.Dytrax skrev: ↑lør mar 28, 2026 11:30 amFlick and the club are very angry about Raphinha’s injury.
Barça see no justification for exposing players to such an exhausting trip and a schedule of this magnitude at this stage of the season, with only two months remaining until the end of the club campaign, and just two and a half months before the World Cup begins.
The club are even more frustrated given Raphinha’s injury history this season, in addition to the long journey, the time difference, and then starting the player in a series of friendly matches.
[Diario Sport]
Brasilien er jo ligesom de andre landshold igang med forberedelse til VM og det kræver jo at man spiller sine startere så man bliver et hold.
Det gør jo næppe den store forskel for Brasilien at se ham an i en testkamp! Ancelotti anser ham allerede som ret afgørende for Brasilien til sommer.
Derfor burde han måske nok tænke at han havde bedre af hvil, hans sæson taget i betragtning, når nu både Barca og Brasilien meget gerne vil ha det bedste ud af ham de næste 3-4 måneder, i de kampe der betyder noget og ikke i træningskampe…..
Synes det var en ubetænksom beslutning.
- Lopezzz
- Indlæg: 17257
- Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
- Geografisk sted: Babylon
- Har takket: 2365 gange
- Blevet takket: 1387 gange
- Kontakt:
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Men hvorfor vores spillere går nemt i stykker hver eneste sæson og næsten hver måned?
Jeg ved godt at det er et meget hårdt job at spille fodbold på professionelt niveau men for fanden lærer de aldrig af deres fejl
Jeg ved godt at det er et meget hårdt job at spille fodbold på professionelt niveau men for fanden lærer de aldrig af deres fejl
MDCCCXCIX
-
nosslo15
- Indlæg: 1839
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
- Har takket: 181 gange
- Blevet takket: 318 gange
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Selvfølgelig har andre tophold skader, men Barca er det smalleste tophold.
Eksempelvis har Bayern måttet undvære Davies og Musiala stort set hele sæsonen, men det har bare ikke den samme sviende effekt.
- Diabolito
- Indlæg: 913
- Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
- Geografisk sted: København
- Har takket: 18 gange
- Blevet takket: 66 gange
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Nu var det også rettet imod, at vi har specielt mange skader. Det synes jeg egentlig ikke vi har, særligt ikke i denne sæson. Se på hold som Real Madrid og Tottenham.
El Señor de las Tartas
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5759
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster