11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Lopezzz »

Landsholdspausen er ikke slut endnu, der kan komme flere skader :sick: :sick:
Jeg er også nu rigtig bange for resten af sæsonen, vi kan miste alt uden Raphinha.
MDCCCXCIX

Phoenix
Indlæg: 167
Tilmeldt: man sep 20, 2021 7:34 pm
Har takket: 50 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Phoenix »

Gavi og Fermin må tage den. Det skal nok gå:-)
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Norbit »

Phoenix skrev:
lør mar 28, 2026 9:30 am
Gavi og Fermin må tage den. Det skal nok gå:-)
Tror jeg desværre ikke. Raphinha har været i forrygende form på det sidste og bidrager med et kæmpe arbejdsraseri. Øv at miste så mange profiler i den afgørende fase af sæsonen, akkurat som sidste sæson.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 3739
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 226 gange
Blevet takket: 601 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Norbit »

Måske kan Rashford få en rolle, han skulle have spillet ret godt mod Uruguay i går.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Dytrax »

Flick and the club are very angry about Raphinha’s injury.

▪️ Barça see no justification for exposing players to such an exhausting trip and a schedule of this magnitude at this stage of the season, with only two months remaining until the end of the club campaign, and just two and a half months before the World Cup begins.

▪️ The club are even more frustrated given Raphinha’s injury history this season, in addition to the long journey, the time difference, and then starting the player in a series of friendly matches.

[Diario Sport]

Dumle
Indlæg: 973
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 161 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Dumle »

Dytrax skrev:
lør mar 28, 2026 11:30 am
Flick and the club are very angry about Raphinha’s injury.

▪️ Barça see no justification for exposing players to such an exhausting trip and a schedule of this magnitude at this stage of the season, with only two months remaining until the end of the club campaign, and just two and a half months before the World Cup begins.

▪️ The club are even more frustrated given Raphinha’s injury history this season, in addition to the long journey, the time difference, and then starting the player in a series of friendly matches.

[Diario Sport]
Jeg synes lidt det er noget tuderi fra vores side hvis man offentligt melder noget ud. Ja det er venskabskampen og det er nedtur det går ud over os, men alle klubber er i samme båd. Manden spillede 1 halvleg så det er jo ikke fordi Ancelotti har misbrugt ham 2 x 90 minutter I venskabskampe for så havde det været en anden historie.

Brasilien er jo ligesom de andre landshold igang med forberedelse til VM og det kræver jo at man spiller sine startere så man bliver et hold.

DeanCassady
Indlæg: 2105
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 134 gange
Blevet takket: 352 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af DeanCassady »

Enig. Det er forbandet, at han bliver skadet igen, men man kan næppe fortænke Ancelotti i at give ham nogle minutter.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
Ikigai
Indlæg: 409
Tilmeldt: tors feb 16, 2023 8:43 pm
Har takket: 74 gange
Blevet takket: 75 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Ikigai »

Ja , Det er generelt træls med disse landsholds pauser . Selvfølgelig rigtig ærgerligt at skulle undvære ham
Rapfinha er en vigtig spiller - Men vi kan stadig slå Atl Madrid uden ham .

Mon ikke han selv også er bitter og samtidig lettet det er 5 uger kun - så tæt op til VM . En fodbold spiller mareridt tænker jeg at måtte udeblive fra et VM pga skade .

Phoenix
Indlæg: 167
Tilmeldt: man sep 20, 2021 7:34 pm
Har takket: 50 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Phoenix »

Norbit skrev:
lør mar 28, 2026 10:35 am
Phoenix skrev:
lør mar 28, 2026 9:30 am
Gavi og Fermin må tage den. Det skal nok gå:-)
Tror jeg desværre ikke. Raphinha har været i forrygende form på det sidste og bidrager med et kæmpe arbejdsraseri. Øv at miste så mange profiler i den afgørende fase af sæsonen, akkurat som sidste sæson.
Selvfølgelig er det super ærgerligt og ikke uden betydning at miste en af vores bedste spillere. Men alle må forstå at vi skal op i 6. Gear nu for at vinde titler. Det gælder alle, med eller uden Raphinha. Hvis alle levere 100%, så vinder vi også uden ham.
FC Barcelona siden 1985 - Nej, jeg diskutere ikke politik.

Antimadridista
Indlæg: 11258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 1845 gange
Blevet takket: 1213 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Antimadridista »

Dumle skrev:
lør mar 28, 2026 1:39 pm
Dytrax skrev:
lør mar 28, 2026 11:30 am
Flick and the club are very angry about Raphinha’s injury.

▪️ Barça see no justification for exposing players to such an exhausting trip and a schedule of this magnitude at this stage of the season, with only two months remaining until the end of the club campaign, and just two and a half months before the World Cup begins.

▪️ The club are even more frustrated given Raphinha’s injury history this season, in addition to the long journey, the time difference, and then starting the player in a series of friendly matches.

[Diario Sport]
Jeg synes lidt det er noget tuderi fra vores side hvis man offentligt melder noget ud. Ja det er venskabskampen og det er nedtur det går ud over os, men alle klubber er i samme båd. Manden spillede 1 halvleg så det er jo ikke fordi Ancelotti har misbrugt ham 2 x 90 minutter I venskabskampe for så havde det været en anden historie.

Brasilien er jo ligesom de andre landshold igang med forberedelse til VM og det kræver jo at man spiller sine startere så man bliver et hold.
Man kunne også argumentere for at en spiller som har haft en del muskulære problemer og skader i år, måske skulle hviles i stedet.
Det gør jo næppe den store forskel for Brasilien at se ham an i en testkamp! Ancelotti anser ham allerede som ret afgørende for Brasilien til sommer.
Derfor burde han måske nok tænke at han havde bedre af hvil, hans sæson taget i betragtning, når nu både Barca og Brasilien meget gerne vil ha det bedste ud af ham de næste 3-4 måneder, i de kampe der betyder noget og ikke i træningskampe…..

Synes det var en ubetænksom beslutning.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 17257
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2365 gange
Blevet takket: 1387 gange
Kontakt:

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Lopezzz »

Men hvorfor vores spillere går nemt i stykker hver eneste sæson og næsten hver måned?
Jeg ved godt at det er et meget hårdt job at spille fodbold på professionelt niveau men for fanden lærer de aldrig af deres fejl :-o
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Diabolito »

Kan du nævne et tophold der ikke har et par skader ?
El Señor de las Tartas

nosslo15
Indlæg: 1839
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 181 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af nosslo15 »

Diabolito skrev:
søn mar 29, 2026 12:51 pm
Kan du nævne et tophold der ikke har et par skader ?
Selvfølgelig har andre tophold skader, men Barca er det smalleste tophold.

Eksempelvis har Bayern måttet undvære Davies og Musiala stort set hele sæsonen, men det har bare ikke den samme sviende effekt.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 913
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 18 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af Diabolito »

Nu var det også rettet imod, at vi har specielt mange skader. Det synes jeg egentlig ikke vi har, særligt ikke i denne sæson. Se på hold som Real Madrid og Tottenham.
El Señor de las Tartas

EasyBuddhist
Indlæg: 5759
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: 11 - Raphael Dias Belloli "Raphinha"

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 33 gæster