Jeg ville også være enormt overrasket, hvis pile pegede den vej. Jeg vil i bund og grund blive overrasket hvis der overhoved er penge i budgettet til en angriber, eftersom jeg synes de fleste rygter peger Bastonis vej desværre.Antimadridista skrev: ↑ons mar 25, 2026 8:42 amUden at ane det mindste om det medie, så lyder det som en gigantisk and….Dumle skrev: ↑ons mar 25, 2026 7:53 amAltså han har ikke haft en stor sæson hos Liverpool, men de har også brugt ham meget på kanten, hvor jeg synes han er bedre som en mere konventionel 9erAccording to El Nacional, 26-year-old Swedish centre-forward Alexander Isak has instructed his agents to arrange a summer transfer away from Liverpool, with Barcelona being his preferred destination. Isak joined Liverpool in September 2025 and his current contract runs until 2031. The Swedish international has 56 caps and 16 goals for his country. He has scored two goals and provided one assist in 10 Premier League appearances this season. His current market value is listed by Transfermarkt as €100.00m
Isak skar næsten benene over for at komme til Liverpool for godt et halvt år siden, det sku være hans drømmeklub etc…
Tror næppe han allerede giver op på det og hvis det er sandt, så har han ingen ryggrad. Nej tak
Dertil enormt dyr.
Hellere Alvarez (eller Kane) som passer bedre ind, virker til at have en bedre personlighed og har bevist sig flere steder.
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
Re: Transferrygter
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Transferrygter
Synes klart vi sku tage chancen med ham argentineren fra Bournemouth. Og så håbe på at han eller Martin kan gøre det…Dumle skrev: ↑ons mar 25, 2026 9:20 amJeg ville også være enormt overrasket, hvis pile pegede den vej. Jeg vil i bund og grund blive overrasket hvis der overhoved er penge i budgettet til en angriber, eftersom jeg synes de fleste rygter peger Bastonis vej desværre.Antimadridista skrev: ↑ons mar 25, 2026 8:42 amUden at ane det mindste om det medie, så lyder det som en gigantisk and….Dumle skrev: ↑ons mar 25, 2026 7:53 amAltså han har ikke haft en stor sæson hos Liverpool, men de har også brugt ham meget på kanten, hvor jeg synes han er bedre som en mere konventionel 9erAccording to El Nacional, 26-year-old Swedish centre-forward Alexander Isak has instructed his agents to arrange a summer transfer away from Liverpool, with Barcelona being his preferred destination. Isak joined Liverpool in September 2025 and his current contract runs until 2031. The Swedish international has 56 caps and 16 goals for his country. He has scored two goals and provided one assist in 10 Premier League appearances this season. His current market value is listed by Transfermarkt as €100.00m
Isak skar næsten benene over for at komme til Liverpool for godt et halvt år siden, det sku være hans drømmeklub etc…
Tror næppe han allerede giver op på det og hvis det er sandt, så har han ingen ryggrad. Nej tak
Dertil enormt dyr.
Hellere Alvarez (eller Kane) som passer bedre ind, virker til at have en bedre personlighed og har bevist sig flere steder.
Og så satse resten på en 9’er!
Re: Transferrygter
Er endnu en gang meget enig, men jeg er slet ikke optimistisk omkring økonomien. Jeg tror ikke på der et penge denne sommer. Så jeg tror det hedder gratis spillere endnu engang så jeg er ikke overrasket hvis Sanesi bliver eneste sommer signing sammen med Rashford som ledelsen virker forelsket i desværre.Antimadridista skrev: ↑ons mar 25, 2026 9:47 amSynes klart vi sku tage chancen med ham argentineren fra Bournemouth. Og så håbe på at han eller Martin kan gøre det…Dumle skrev: ↑ons mar 25, 2026 9:20 amJeg ville også være enormt overrasket, hvis pile pegede den vej. Jeg vil i bund og grund blive overrasket hvis der overhoved er penge i budgettet til en angriber, eftersom jeg synes de fleste rygter peger Bastonis vej desværre.Antimadridista skrev: ↑ons mar 25, 2026 8:42 amUden at ane det mindste om det medie, så lyder det som en gigantisk and….Dumle skrev: ↑ons mar 25, 2026 7:53 amAltså han har ikke haft en stor sæson hos Liverpool, men de har også brugt ham meget på kanten, hvor jeg synes han er bedre som en mere konventionel 9erAccording to El Nacional, 26-year-old Swedish centre-forward Alexander Isak has instructed his agents to arrange a summer transfer away from Liverpool, with Barcelona being his preferred destination. Isak joined Liverpool in September 2025 and his current contract runs until 2031. The Swedish international has 56 caps and 16 goals for his country. He has scored two goals and provided one assist in 10 Premier League appearances this season. His current market value is listed by Transfermarkt as €100.00m
Isak skar næsten benene over for at komme til Liverpool for godt et halvt år siden, det sku være hans drømmeklub etc…
Tror næppe han allerede giver op på det og hvis det er sandt, så har han ingen ryggrad. Nej tak
Dertil enormt dyr.
Hellere Alvarez (eller Kane) som passer bedre ind, virker til at have en bedre personlighed og har bevist sig flere steder.
Og så satse resten på en 9’er!
Jeg håber lidt en Bernardo også bliver hevet ind for at kunne give lidt pauser til Pedri uden at miste kreativiteten.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Transferrygter
Hvis bernardo kan affinde sig med at være købt til bredden og en del til bænken, på en rimelig løn, så vil det være en ok løsning. Alene for at aflaste og for at kunne reagere med kvalitet når skaderne kommer….Dumle skrev: ↑ons mar 25, 2026 1:48 pmEr endnu en gang meget enig, men jeg er slet ikke optimistisk omkring økonomien. Jeg tror ikke på der et penge denne sommer. Så jeg tror det hedder gratis spillere endnu engang så jeg er ikke overrasket hvis Sanesi bliver eneste sommer signing sammen med Rashford som ledelsen virker forelsket i desværre.Antimadridista skrev: ↑ons mar 25, 2026 9:47 amSynes klart vi sku tage chancen med ham argentineren fra Bournemouth. Og så håbe på at han eller Martin kan gøre det…Dumle skrev: ↑ons mar 25, 2026 9:20 amJeg ville også være enormt overrasket, hvis pile pegede den vej. Jeg vil i bund og grund blive overrasket hvis der overhoved er penge i budgettet til en angriber, eftersom jeg synes de fleste rygter peger Bastonis vej desværre.Antimadridista skrev: ↑ons mar 25, 2026 8:42 amUden at ane det mindste om det medie, så lyder det som en gigantisk and….Dumle skrev: ↑ons mar 25, 2026 7:53 amAltså han har ikke haft en stor sæson hos Liverpool, men de har også brugt ham meget på kanten, hvor jeg synes han er bedre som en mere konventionel 9erAccording to El Nacional, 26-year-old Swedish centre-forward Alexander Isak has instructed his agents to arrange a summer transfer away from Liverpool, with Barcelona being his preferred destination. Isak joined Liverpool in September 2025 and his current contract runs until 2031. The Swedish international has 56 caps and 16 goals for his country. He has scored two goals and provided one assist in 10 Premier League appearances this season. His current market value is listed by Transfermarkt as €100.00m
Isak skar næsten benene over for at komme til Liverpool for godt et halvt år siden, det sku være hans drømmeklub etc…
Tror næppe han allerede giver op på det og hvis det er sandt, så har han ingen ryggrad. Nej tak
Dertil enormt dyr.
Hellere Alvarez (eller Kane) som passer bedre ind, virker til at have en bedre personlighed og har bevist sig flere steder.
Og så satse resten på en 9’er!
Jeg håber lidt en Bernardo også bliver hevet ind for at kunne give lidt pauser til Pedri uden at miste kreativiteten.
- Paulinho15
- Indlæg: 900
- Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
- Har takket: 320 gange
- Blevet takket: 199 gange
Re: Transferrygter
Hvis vi kan hente Salah på en fri transfer til sommer, så ser jeg gerne det. Hvis han kan acceptere lønstrukturen i klubben og indgå i en vigtig rolle, så vil det være ok med mig.
Her vil jeg se Yamal som starter på højre kant, men hvor Salah så får mulighed for at presse Yamal og starte inde i flere kampe, så han også kan få flere pauser.
Jeg håbede også, at vi kunne få ham sidste sommer - hvis vi får ham, så vil jeg udleje Roony til en klub i La Liga eller til fx Porto - eller alternativt sælge med stor fortjeneste.
Man kunne også sælge ham for et mindre beløb med god profit og fastholde en fornuftig tilbagekøbklausul og en videresalgsklausul - det er i hvert fald vigtigt, at Roony får mere spilletid for at udvikle sig.
Han kunne potentielt set, hvis vi henter Salah, erstatte ham om nogle sæsoner, hvor han så i mellem tiden kan have bygget mere på sit spil.
Her vil jeg se Yamal som starter på højre kant, men hvor Salah så får mulighed for at presse Yamal og starte inde i flere kampe, så han også kan få flere pauser.
Jeg håbede også, at vi kunne få ham sidste sommer - hvis vi får ham, så vil jeg udleje Roony til en klub i La Liga eller til fx Porto - eller alternativt sælge med stor fortjeneste.
Man kunne også sælge ham for et mindre beløb med god profit og fastholde en fornuftig tilbagekøbklausul og en videresalgsklausul - det er i hvert fald vigtigt, at Roony får mere spilletid for at udvikle sig.
Han kunne potentielt set, hvis vi henter Salah, erstatte ham om nogle sæsoner, hvor han så i mellem tiden kan have bygget mere på sit spil.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
Re: Transferrygter
Hvis han kunne spille 9er er han da ihvertfald noget hurtigere end Lewan.Paulinho15 skrev: ↑ons mar 25, 2026 3:56 pmHvis vi kan hente Salah på en fri transfer til sommer, så ser jeg gerne det. Hvis han kan acceptere lønstrukturen i klubben og indgå i en vigtig rolle, så vil det være ok med mig.
Her vil jeg se Yamal som starter på højre kant, men hvor Salah så får mulighed for at presse Yamal og starte inde i flere kampe, så han også kan få flere pauser.
Jeg håbede også, at vi kunne få ham sidste sommer - hvis vi får ham, så vil jeg udleje Roony til en klub i La Liga eller til fx Porto - eller alternativt sælge med stor fortjeneste.
Man kunne også sælge ham for et mindre beløb med god profit og fastholde en fornuftig tilbagekøbklausul og en videresalgsklausul - det er i hvert fald vigtigt, at Roony får mere spilletid for at udvikle sig.
Han kunne potentielt set, hvis vi henter Salah, erstatte ham om nogle sæsoner, hvor han så i mellem tiden kan have bygget mere på sit spil.
Ville have elsket at se Salah i en barca trøje for 3 år siden.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Jean Marie Dongou (Ex Barça): "Those talking about Bastoni, have they actually watched him play or is it just because he’s trending?"
"For me, I would never sign a defender whose main strength is ball progression."
"Is there anyone in Europe who has Eric’s level of quality in building from the back?"
"I have doubts about Bastoni’s ability to cover spaces and win duels."
"I have even bigger doubts about whether he can play the role of a defensive leader."
"That’s why I’m telling you, watch Bastoni play before asking for his signing. Does anyone have logical reasons for this deal? I’ve never seen Bastoni as a leader of a defense for a top team."
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
Re: Transferrygter
Fandeme længe siden jeg har hørt Dongous navn!Dytrax skrev: ↑tors mar 26, 2026 1:02 amJean Marie Dongou (Ex Barça): "Those talking about Bastoni, have they actually watched him play or is it just because he’s trending?"
"For me, I would never sign a defender whose main strength is ball progression."
"Is there anyone in Europe who has Eric’s level of quality in building from the back?"
"I have doubts about Bastoni’s ability to cover spaces and win duels."
"I have even bigger doubts about whether he can play the role of a defensive leader."
"That’s why I’m telling you, watch Bastoni play before asking for his signing. Does anyone have logical reasons for this deal? I’ve never seen Bastoni as a leader of a defense for a top team."
Re: Transferrygter
Ikke desto mindre så siger han alle de ting jeg tænker når jeg hører Bastoni og Barca i samme sætning. Tanken om ham i barca ligger bare ikke godt i maven. Så er jeg mere til at tage chancen på en gratis Sanesi og se hvad det fører til.FCBarcelonaChr skrev: ↑tors mar 26, 2026 2:12 amFandeme længe siden jeg har hørt Dongous navn!Dytrax skrev: ↑tors mar 26, 2026 1:02 amJean Marie Dongou (Ex Barça): "Those talking about Bastoni, have they actually watched him play or is it just because he’s trending?"
"For me, I would never sign a defender whose main strength is ball progression."
"Is there anyone in Europe who has Eric’s level of quality in building from the back?"
"I have doubts about Bastoni’s ability to cover spaces and win duels."
"I have even bigger doubts about whether he can play the role of a defensive leader."
"That’s why I’m telling you, watch Bastoni play before asking for his signing. Does anyone have logical reasons for this deal? I’ve never seen Bastoni as a leader of a defense for a top team."
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5759
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Han er sgu ikke helt dum, ham Dongou, kunne ikke have sagt det bedre selvDytrax skrev: ↑tors mar 26, 2026 1:02 amJean Marie Dongou (Ex Barça): "Those talking about Bastoni, have they actually watched him play or is it just because he’s trending?"
"For me, I would never sign a defender whose main strength is ball progression."
"Is there anyone in Europe who has Eric’s level of quality in building from the back?"
"I have doubts about Bastoni’s ability to cover spaces and win duels."
"I have even bigger doubts about whether he can play the role of a defensive leader."
"That’s why I’m telling you, watch Bastoni play before asking for his signing. Does anyone have logical reasons for this deal? I’ve never seen Bastoni as a leader of a defense for a top team."
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Bastoni’s agent was present at Inter’s headquarters last Monday. Inter stated: “We are not against a sale, but we want between €70M and €80M.” Barça could offer a player like Gerard Martín.
Inter really like Martín, but the club does not consider him valuable enough to significantly lower their asking price.
[La Gazzetta dello Sport]
Re: Transferrygter
Nogle der kender noget til Aghehowa fra Porto
Været omkring det spanske landshold , ung spiller og et godt mål snit for Porto
Har aldrig set ham spille men kunne han være noget ?
Været omkring det spanske landshold , ung spiller og et godt mål snit for Porto
Har aldrig set ham spille men kunne han være noget ?
-
hackmann
- Indlæg: 520
- Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
- Har takket: 99 gange
- Blevet takket: 105 gange
Re: Transferrygter
Han har bytter rundt på efternavne. Søg på Samu.
For nogle år siden ødelagde han os i en kamp. Det var dengang Araujo spillede hb og Kounde cb. Vi fik først lukket ned for ham da de skiftede positioner.
-
Antimadridista
- Indlæg: 11258
- Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
- Har takket: 1845 gange
- Blevet takket: 1213 gange
Re: Transferrygter
De pønser på at tage os godt og grundigt ved næsen….Dytrax skrev: ↑tors mar 26, 2026 12:23 pmBastoni’s agent was present at Inter’s headquarters last Monday. Inter stated: “We are not against a sale, but we want between €70M and €80M.” Barça could offer a player like Gerard Martín.
Inter really like Martín, but the club does not consider him valuable enough to significantly lower their asking price.
[La Gazzetta dello Sport]
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
INFO: According to Mundo Deportivo, Victor Osimhen is being considered by Barcelona as an alternative option for the striker position.
However, he is not among the club’s top priorities, with internal concerns reportedly raised over his profile.
Easy, griber du lige knoglen og ringer til Deco?
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Ingen og 64 gæster