Jeg er egentlig meget nysgerrig på hvad folk arbejder med, hvilke brancher og hvor længe har man været i faget?
Jeg arbejder selv med dataanalyse og gjort det i snart 10 år.
Jeg har gået med tanken om at blive selvstændig, så hvis nogen har taget den vej ville jeg være super interesseret i at høre om rejsen
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
Jeg er på arbejde lige nu og arbejder som trafikkoordinator med ansvar for busser i hele Movias område. Så det er jo egentlig en vagtplads, hvor vi sidder alle årets dage, fra 5 til midnat og overvåger driften samt har med alle ændringer af den planlagte drift at gøre uanset om det er snestorm, vejarbejde, marathon etc.
Jeg er uddannet by- og miljøplanlægger samt en bachelor i geografi og skrev speciale om mobilitet/busser/byrum i Barcelona i sin tid. Så jeg har nok lidt en arbejdsskade i kendskab til busser
Min uddannelse er så gammel at den blev kaldt edb-assistent!
Jeg er opvokset på landet og har prøvet at passe kvæg, grise, høns som teenager med The Wall i ørene med en Sony Walkman kørende for fuld skrue.
Jeg har kort været tømrer, arbejdet på fiskeri samlebånd, lavet højtalere på Jamo, været handicap hjælper, free lance it underviser, solgt LP plader som selvstændig, været tagdækker, solgt Commodore 64 floppy disc med craked games, men jeg har nu været IT supporter / sysadmin i mere en 20 år i forskellige firmaer.
Hvis jeg kunne gøre det hele om ville jeg enten være musiker, dyrepasser eller en af de sjove mænd der render rundt med en barnevogn om sommeren i vejkanten og sliber knive for folk og ellers bare drikker øl og sover i lader ude på landet…
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
Jeg er uddannet sygeplejerske, har arbejdet i kommunen i 10 år som hjemmesygeplejerske, dog med forskellige stillinger der. Lidt som vagtplanlægger, koordinator for distriktet, har taget ekstra uddannelse som vejleder for de studerende og arbejdet med kvalitet og implementering. Men altid i det kommunale
Jeg fik for snart fire år siden tilkendt fleksjob og arbejder den dag i dag i en butik, 12 timer om ugen. Har aldrig fået taget en længerevarende uddannelse, da jeg har kæmpet en del med psykiatrien og hovedet ikke er til det. Men at arbejde i butik kender jeg og har gjort det siden jeg var 16 år gammel on/off. Inden jeg blev syg, arbejdede jeg i nattelivet og var ved at uddanne mig til lærer, men måtte stoppe da hovedet sagde fra. Jeg kæmper hver dag for at finde mig til rette i livet generelt.
Jeg kæmper hver dag for at finde mig til rette i livet generelt.
Med det i mente, vil jeg gerne sige - og sikkert på vegne af os alle herinde - at du er værdsat på forum. Du kommenterer ofte på andres indlæg, du deler nyheder, lægger op til debat og gør i det hele taget dette lille hjørne af internettet mere levende.
Jeg ved godt at i det store billede, betyder de ord måske ikke så meget, men jeg ved godt hvordan det ér, når det specifikke tidevand ruller ind og drukner alt det, man ofte kan se uden også at skulle bekymre sig om hvorvidt man nu kan holde vejret længe nok, hvis det giver mening.
Med det i mente, vil jeg gerne sige - og sikkert på vegne af os alle herinde - at du er værdsat på forum. Du kommenterer ofte på andres indlæg, du deler nyheder, lægger op til debat og gør i det hele taget dette lille hjørne af internettet mere levende.
Jeg ved godt at i det store billede, betyder de ord måske ikke så meget, men jeg ved godt hvordan det ér, når det specifikke tidevand ruller ind og drukner alt det, man ofte kan se uden også at skulle bekymre sig om hvorvidt man nu kan holde vejret længe nok, hvis det giver mening.
Blev træt af PowerPoints, Zoom-møder og strategidage med smalltalk med folk jeg ikke anede hvem var.
Kommer oprindeligt fra bureau-verdenen, digital strategi/kreativ profil.
Nu sælger jeg kosttilskud (har mit eget brand). Ingen løn endnu, det er sjovt men hårdt.
Blev træt af PowerPoints, Zoom-møder og strategidage med smalltalk med folk jeg ikke anede hvem var.
Kommer oprindeligt fra bureau-verdenen, digital strategi/kreativ profil.
Nu sælger jeg kosttilskud (har mit eget brand). Ingen løn endnu, det er sjovt men hårdt.
Fedt at du har kastet dig ud i det, rigtig god vind med det!
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
Som udgangspunkt syntes jeg, at der er alt for meget identitet fanget i noget så kedeligt som arbejde… Man arbejder vel for at leve, og ikke omvendt Det sagt, så kan jeg ikke undsige mig, at det også er en stor del af mit liv og identitet.
Har arbejdet mange år med undervisning og forskning på universitet - halv sent skiftet retning med ny uddannelse og er nu hospitalslæge, fortsat med lidt forskningsforpligtelse.