
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
-
DeanCassady
- Indlæg: 2106
- Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
- Har takket: 134 gange
- Blevet takket: 352 gange
-
EasyBuddhist
- Indlæg: 5762
- Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
- Har takket: 1127 gange
- Blevet takket: 1381 gange
Re: Transferrygter
Han er en luksus spiller uden lige. Hans g/a output er uden perfekt for en backup, men det generelle spil efterlader meget tilbage at ønske
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Transferrygter
Jeg synes, det største problem er, at han kun dækker venstrekant. For vi ser, at Raphinha spiller stort set samtlige minutter der, når han er klar. Rashford kan på papiret også dække cf og højrekant, men reelt er han ikke god nok der. Så som I siger, har vi en luksusspiller med begrænsede defensive kompetencer og begrænsede evner til at spille i små rum, til at dække af for Raphinha, for det virker ikke til at Flick ser hans virke bredere end dette. Det virker skævt. Så heller en specialiseret backup med udviklingspotentiale a la Abde eller Virgili. Eller finde en mere alsidig kantspiller som kan dække af på mere end en position.EasyBuddhist skrev: ↑fre mar 20, 2026 9:06 pmHan er en luksus spiller uden lige. Hans g/a output er uden perfekt for en backup, men det generelle spil efterlader meget tilbage at ønske
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Inter Milan have already started studying the market to bring in a replacement for Bastoni.
Barça are planning to intensify their contacts for Bastoni starting in April, while making it clear they will not enter into a bidding war.
The player is expected to decide his stance by expressing his desire to join Barça only, which would make negotiations easier.
The club is considering including a Barça player in the deal to reduce the fee, but this option could slow down the process, as the sporting management is keen not to affect the team’s stability during the decisive stage of the season.
[Diario Sport]
-
Hristo
- Indlæg: 1101
- Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
- Har takket: 294 gange
- Blevet takket: 451 gange
Re: Transferrygter
Jeg baserer det stort set kun på stat apps, da jeg aldrig ser PL. Men hvor ville jeg bare meget hellere lande Senesi uden transferfee som flere kloge brugere herinde også har nævnt. Jeg er ikke i tvivl om af Bastoni er god for Inter men de spiller helt anderledes end os, og han er røvdyr. Plus han skal spille fast af samme grund og skubber derved både Eric og Martin ud som rene back ups, eftersom Cubarsi er sikker. Mens de begge har haft reelle muligheder for fast spilletid har de begge udviklet sig virkelig flot. En forsvarsstjerne i Bastoni-klassen tror jeg vil fjerne den dynamik. En Senesi fra Bournemouth vil konkurrere på mere lige vilkår som resten af truppen. Lad os bruge 100 mio (hvis de skal bruges) på en superstjerne, ikke en central forvarsspiller.Dytrax skrev: ↑søn mar 22, 2026 9:45 amInter Milan have already started studying the market to bring in a replacement for Bastoni.
Barça are planning to intensify their contacts for Bastoni starting in April, while making it clear they will not enter into a bidding war.
The player is expected to decide his stance by expressing his desire to join Barça only, which would make negotiations easier.
The club is considering including a Barça player in the deal to reduce the fee, but this option could slow down the process, as the sporting management is keen not to affect the team’s stability during the decisive stage of the season.
[Diario Sport]
- FCBarcelonaChr
- Indlæg: 25594
- Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 511 gange
- Blevet takket: 1870 gange
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Juventus full-back Andrea Cambiaso is on Barça’s shortlist of transfer targets. The club rates him highly for his versatility and overall profile.
Barça appreciate his balance between defensive solidity and attacking contribution, making him an attractive option for the squad.
[SPORTITALIA]
Re: Transferrygter
Med mindre man kan sælge Olmo er der så nogen der kan fortælle mig hvor han passer i puslespillet?Netherlands international Xavi Simons wants to leave Tottenham and hopes to secure a move back to Barcelona. According to El Nacional, Barcelona finds his $46.2 million price tag acceptable but has not yet decided whether to proceed with a move. Simons joined Tottenham in August 2025, is under contract until 2030, and has also been linked with Chelsea
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Jeg kan ikke forestille mig at det er en seriøs overvejelse og forestiller mig, at det er klubben, der blot holder døren på klem til muligheder.
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Barça’s maximum investment for Julián Álvarez would be €70M.
If that deal does not materialize, they will move to alternative options such as Omar Marmoush, who could be available for around €50M.
[Diario Sport]
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: Transferrygter
Jeg synes at Alvarez er dalet i niveau... Omar.. hmm jeg ser ikke nok kampe med City til at bedømme ham desværre.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
Re: Transferrygter
En udfordrende situation.
Vil en marmoush være bedre en end 38 årig Lewan. Det er en position (9’er) man ikke rigtig kan tåle at fejle med . Tiden render ud for Barca
Ærgerligt at Vítor Roque endte i Barca , Endrick i real Madrid og ikke omvendt . Så havde løsningen været ligetil
Håber man på en eller anden måde kan få Kane - så har man købt noget tid - men spændende bliver det .
Mit bedste bud er at prøve Torres og Rashford eller måske snuppe en VM sensation angriber
Vil en marmoush være bedre en end 38 årig Lewan. Det er en position (9’er) man ikke rigtig kan tåle at fejle med . Tiden render ud for Barca
Ærgerligt at Vítor Roque endte i Barca , Endrick i real Madrid og ikke omvendt . Så havde løsningen været ligetil
Håber man på en eller anden måde kan få Kane - så har man købt noget tid - men spændende bliver det .
Mit bedste bud er at prøve Torres og Rashford eller måske snuppe en VM sensation angriber
- Dytrax
- Indlæg: 9523
- Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2858 gange
- Blevet takket: 1663 gange
Re: Transferrygter
Jeg ser ikke Torres som en holdbar løsning på 9'er pladsen. Han er for svingende i sine præstationer og bidrager ikke altid positivt. Men han løber meget og er en trussel, skal ikke gøre ham dårligere end han er, men jeg må indrømme, at troen på ham er falmet.
Hvis vi ikke skal bruge en masse penge (som vi ikke har), er det oplagt, som ikigai skriver, at satse på enten Torres eller Rashford, selvom ingen af D'herrer har leveret i en grad, så de er oplagte arvtagere.
Hvis vi ikke skal bruge en masse penge (som vi ikke har), er det oplagt, som ikigai skriver, at satse på enten Torres eller Rashford, selvom ingen af D'herrer har leveret i en grad, så de er oplagte arvtagere.
- SpillerSomMESSI
- Indlæg: 6326
- Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
- Geografisk sted: Skive - Jylland
- Har takket: 722 gange
- Blevet takket: 780 gange
Re: Transferrygter
Jeg tror mere at vi i de fleste kampe kan spille bedre med en falsk ni'er som Olmo eller måske Yamal.. De andre kampe hvor vi absolut skal have en stor stærk 9'er i boksen, så må vi lade Araujo gøre det eller finde en på b holdet.Dytrax skrev: ↑tirs mar 24, 2026 2:06 pmJeg ser ikke Torres som en holdbar løsning på 9'er pladsen. Han er for svingende i sine præstationer og bidrager ikke altid positivt. Men han løber meget og er en trussel, skal ikke gøre ham dårligere end han er, men jeg må indrømme, at troen på ham er falmet.
Hvis vi ikke skal bruge en masse penge (som vi ikke har), er det oplagt, som ikigai skriver, at satse på enten Torres eller Rashford, selvom ingen af D'herrer har leveret i en grad, så de er oplagte arvtagere.
Ferran optager en plads på banen som han slet ikke udfylder på nogen måder.. Rash er god ind imellem - men slet ikke som 9'er..
Det er blot min mening.. Hvis vi spiller med falsk 9'er eks. Olmo, kan Fermin spille venstre kant og Yamal højrekant, og Bernal, Pedri og De Jong spille midtbane.
Tror jeg er meget bedre i denne situation hvis ikke Kane kan købes som 1 til 1 erstatning for Lewan.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”
Re: Transferrygter
Jeg har nævnt navnet en del gange, men såfremt Lewan stopper og frigør en stor sum i lønbudgettet ville en Gratis Vlahovic ikke som minimum være bedre end både Ferran og Rashford og minimum på niveau med Marmoush som kræver mindst 50 mil i overgangssum og minimum samme lønpakke som en Vlahovic ville kræve?Ikigai skrev: ↑tirs mar 24, 2026 1:56 pmEn udfordrende situation.
Vil en marmoush være bedre en end 38 årig Lewan. Det er en position (9’er) man ikke rigtig kan tåle at fejle med . Tiden render ud for Barca
Ærgerligt at Vítor Roque endte i Barca , Endrick i real Madrid og ikke omvendt . Så havde løsningen været ligetil
Håber man på en eller anden måde kan få Kane - så har man købt noget tid - men spændende bliver det .
Mit bedste bud er at prøve Torres og Rashford eller måske snuppe en VM sensation angriber
Såfremt vi ikke pludselig fyrer 100+ mil af på en angriber for så er der bedre løsninger end Vlahovic
Hvem er online
Brugere der viser dette forum: Filten og 10 gæster