Har lige set noget af kampen igen og særligt Fermins mål. I går da Fermin scorede, troede jeg næsten ikke mine egne øjne, det mål vandt mig næsten 7000 kr.
Hvor har Fermin dog udviklet sig på de 3 år som, han har været på førsteholdet, fedt at Xavi gav ham chancen.
I går var han en urkraft.
Fantastisk udvikling, Fermin er gennemgået. En lige så fantastisk historie som Martin
Fermin er så giftig og han rammer modstanderne, hvor det gør mest ondt. Han terroriserede Newcastle I aftes og Tonali må have haft mareridt om ham i nat
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Har lige set noget af kampen igen og særligt Fermins mål. I går da Fermin scorede, troede jeg næsten ikke mine egne øjne, det mål vandt mig næsten 7000 kr.
Hvor har Fermin dog udviklet sig på de 3 år som, han har været på førsteholdet, fedt at Xavi gav ham chancen.
Fantastisk udvikling, Fermin er gennemgået. En lige så fantastisk historie som Martin
Fermin er så giftig og han rammer modstanderne, hvor det gør mest ondt. Han terroriserede Newcastle I aftes og Tonali må have haft mareridt om ham i nat
Ja, men med til historien hører også, at han i går havde usædvanligt gode betingelser pga. Newcastles høje mand-mand pres. Men alligevel en fantastisk præstation.
Der kommer selvfølgelig nye skader mens andre bliver deres skader kvit, men tænk hvis vi kunne få både De Jong, Kounde, Garcia og Balde uden fire nye skader. Perspektiverne i fx at have både De Jong, Pedri, Gavi, Bernal og Casado på een gang med dertilhørende mulighed for at dosere den enkelte er meget attraktivt. Ligesom et forsvar hvor en Cubarsi en gang imellem får en pause også er ret godt for forårsprogrammet. Vi har stillet og roligt udviklet en trup med et ret højt bundniveau, fordi spillere som Martin, Eric, Bernal og Fermin har lagt på. Tanken om hvor stærkt vi står i perioder med få skadede spillere kan gøre en helt optimistisk!
Ja, men med til historien hører også, at han i går havde usædvanligt gode betingelser pga. Newcastles høje mand-mand pres. Men alligevel en fantastisk præstation.
Jo, men jeg synes også, det handler om den diversitet, vi har når både, Olmo og Fermin er klar. I den første kamp mod Newcastle var det Olmo, der kom ind og stabiliserede holdet og denne gang var det så Fermin der fandt plads
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den