18/3 FC Barcelona - Newcastle

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Har takket: 1034 gange
Blevet takket: 1288 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Newcastle

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors mar 19, 2026 5:19 pm
Har lige set noget af kampen igen og særligt Fermins mål. I går da Fermin scorede, troede jeg næsten ikke mine egne øjne, det mål vandt mig næsten 7000 kr.

Hvor har Fermin dog udviklet sig på de 3 år som, han har været på førsteholdet, fedt at Xavi gav ham chancen.

I går var han en urkraft.
Fantastisk udvikling, Fermin er gennemgået. En lige så fantastisk historie som Martin

Fermin er så giftig og han rammer modstanderne, hvor det gør mest ondt. Han terroriserede Newcastle I aftes og Tonali må have haft mareridt om ham i nat 😂
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 303 gange

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tors mar 19, 2026 5:31 pm
nosslo15 skrev:
Har lige set noget af kampen igen og særligt Fermins mål. I går da Fermin scorede, troede jeg næsten ikke mine egne øjne, det mål vandt mig næsten 7000 kr.

Hvor har Fermin dog udviklet sig på de 3 år som, han har været på førsteholdet, fedt at Xavi gav ham chancen.

Fantastisk udvikling, Fermin er gennemgået. En lige så fantastisk historie som Martin

Fermin er så giftig og han rammer modstanderne, hvor det gør mest ondt. Han terroriserede Newcastle I aftes og Tonali må have haft mareridt om ham i nat 😂
Ja, men med til historien hører også, at han i går havde usædvanligt gode betingelser pga. Newcastles høje mand-mand pres. Men alligevel en fantastisk præstation.

Hristo
Har takket: 265 gange
Blevet takket: 396 gange

Indlæg af Hristo »

Der kommer selvfølgelig nye skader mens andre bliver deres skader kvit, men tænk hvis vi kunne få både De Jong, Kounde, Garcia og Balde uden fire nye skader. Perspektiverne i fx at have både De Jong, Pedri, Gavi, Bernal og Casado på een gang med dertilhørende mulighed for at dosere den enkelte er meget attraktivt. Ligesom et forsvar hvor en Cubarsi en gang imellem får en pause også er ret godt for forårsprogrammet. Vi har stillet og roligt udviklet en trup med et ret højt bundniveau, fordi spillere som Martin, Eric, Bernal og Fermin har lagt på. Tanken om hvor stærkt vi står i perioder med få skadede spillere kan gøre en helt optimistisk!

EasyBuddhist
Har takket: 1034 gange
Blevet takket: 1288 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors mar 19, 2026 5:56 pm
EasyBuddhist skrev:
tors mar 19, 2026 5:31 pm
nosslo15 skrev:

Ja, men med til historien hører også, at han i går havde usædvanligt gode betingelser pga. Newcastles høje mand-mand pres. Men alligevel en fantastisk præstation.
Jo, men jeg synes også, det handler om den diversitet, vi har når både, Olmo og Fermin er klar. I den første kamp mod Newcastle var det Olmo, der kom ind og stabiliserede holdet og denne gang var det så Fermin der fandt plads
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 2323 gange
Blevet takket: 1377 gange
Kontakt:

Indlæg af Lopezzz »

nosslo15 skrev:

Tillykke med gevinsten :clap:
MDCCCXCIX

nosslo15
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 303 gange

Indlæg af nosslo15 »

Lopezzz skrev:
fre mar 20, 2026 12:02 am
nosslo15 skrev:

Tillykke med gevinsten :clap:
Tak Lopi.

DeanCassady
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 330 gange

Indlæg af DeanCassady »

Robert Zimmerman

Brugeravatar
Dytrax
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2732 gange
Blevet takket: 1580 gange

Indlæg af Dytrax »

Når Robert rammer formen, er han fænomenal.

DeanCassady

Indlæg af DeanCassady »

Ja. Og stemningen og opbakningen på stadion er rørende. Det er lang tid siden, at jeg har hørt hjemmepublikummet på den måde.
Robert Zimmerman

hackmann
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 105 gange

Indlæg af hackmann »

DeanCassady skrev:
fre mar 20, 2026 5:40 pm
Ja. Og stemningen og opbakningen på stadion er rørende. Det er lang tid siden, at jeg har hørt hjemmepublikummet på den måde.
Det er længe siden vi havde en stemnings tribune. Dejlig Laporta lukkede en flanke i valgkampen

DeanCassady

Indlæg af DeanCassady »

Ja, det må siges at have gjort en forskel. Og det lod også til at sprede sig til resten af Camp Nou.
Robert Zimmerman

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Geografisk sted: Fyn
Har takket: 505 gange
Blevet takket: 1829 gange

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ny kamptråd, vi nærmer os kickoff! :grin:

Besvar