18/3 FC Barcelona - Newcastle

Kamp-tråde

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Har takket: 116 gange
Blevet takket: 426 gange

Re: 18/3 FC Barcelona - Newcastle

Indlæg af Kubala »

Joan var venstreben. Men det var ikke knæet, han tog sig til. Eric lignede noget muskel halløj. Det samme gjorde Joans. Araujo blev ikke rigtigt skadet. Slag til hovedet.

Iniesta007
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 277 gange

Indlæg af Iniesta007 »

Hristo skrev:
ons mar 18, 2026 10:27 pm
Jeg kunne desværre ikke se kamp. Håber på man kan gense den i en af mine apps. Jeg læser/hører både Garcia, Garcia og Araujo fik skader. Nogen der så alvorlige ud og var det venstre menisk-knæ for Joans vedkommende?
Tror faktisk ikke Erik Garcia blev skadet, men bare flået ud da han ikke kunne følge sin modspiller :sick:
Men bare min opfattelse :smile:

EasyBuddhist
Har takket: 1034 gange
Blevet takket: 1288 gange

Indlæg af EasyBuddhist »

Hristo skrev:
ons mar 18, 2026 10:27 pm
Jeg kunne desværre ikke se kamp. Håber på man kan gense den i en af mine apps. Jeg læser/hører både Garcia, Garcia og Araujo fik skader. Nogen der så alvorlige ud og var det venstre menisk-knæ for Joans vedkommende?
Det lignede en fiber i læggen til Garcia. Araujo var en hoved skade, men han så fin nok ud efter kampen

Garcia var ikke klar, men ved ikke, om skaden brød op
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Har takket: 1772 gange
Blevet takket: 1180 gange

Indlæg af Antimadridista »

Iniesta007 skrev:
ons mar 18, 2026 10:24 pm
Lopezzz skrev:
ons mar 18, 2026 10:15 pm
Jeg må indrømme at jeg har misset hele kampen :sad: Jeg havde hovedpine siden i morges og da jeg kom hjem fra arbejde faldt jeg i søvn og vågnede her for en halv time siden :wtf:
Kan ikke huske at jeg har misset en hel kamp i min tid som Barca fan.
Men jeg glæder mig til at se målene :cool:
Det kan du roligt glæde dig til Senior Lopezzo, men efter 1 halvleg var der mange herinde der næsten fik hjertestop :angel: :smile:
Lidt mere utur, så havde vi været bagud ved pausen…Newcastle var tæt på 2-3, før 3-2

Hristo
Har takket: 265 gange
Blevet takket: 396 gange

Indlæg af Hristo »

Det gode ved den polske kæderyger er at han godt kan hive en klassekamp ud af ærmet. Det lidt mindre gode er alle hans andre kampe :crazy:

Brugeravatar
whidgee
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 461 gange

Indlæg af whidgee »

De siger 2-3 uger til Joan Garcia. Så ingen katastrofe når nu der snart er landskampspause
Senest rettet af whidgee ons mar 18, 2026 11:20 pm, rettet i alt 1 gang.

nosslo15
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 303 gange

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 18, 2026 10:10 pm
nosslo15 skrev:
ons mar 18, 2026 9:59 pm
Sindsyg kamp. Newcastles spirit blev lukket ned efter de 2 hurtige mål i 2 halvleg, ellers kunne det godt være blevet grimt.

Men hey, sådan er fodbold jo - også godt at Lewa kommer på tavlen. Pis med vores keeper, håber på en mindre fiber.

I øvrigt, så satte jeg 100 kr. på Bet365`s "byg væddemål" Jeg havde Raphinha, Fermin og BERNAL som målscorere + flest kort til Newcastle. Oddset var 67. :grin: :grin: :grin:
Tillykke, så skulle der være til en ny laptop 😉
Hæ ja, de var faldet tørt for nogle år siden, da mit 12 år gamle hakkebrædt var færdigt.

Iniesta007
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 277 gange

Indlæg af Iniesta007 »

whidgee skrev:
ons mar 18, 2026 10:47 pm
De siger 2-3 uger til Joan Garcia. Så ingen katastrofe når nu der snart af landskampspause
Lidt gode nyheder. Lad os nyde øjeblikket ( sagde en der vægter Champions League højt :angel: ), men har også kigget lidt frem...og drømt :smile:
Hvis der var nogen herinde der var ved at få hjertestop af 1 halvleg, så tænk hvis vi kommer I Semifinalen og spiller El Clasico 4 dage efter returkampen :sick:
Drømme kender ingen grænser :smile:

Antimadridista

Iniesta007 skrev:
ons mar 18, 2026 11:00 pm
whidgee skrev:
De siger 2-3 uger til Joan Garcia. Så ingen katastrofe når nu der snart af landskampspause
Lidt gode nyheder. Lad os nyde øjeblikket ( sagde en der vægter Champions League højt :angel: ), men har også kigget lidt frem...og drømt :smile:
Hvis der var nogen herinde der var ved at få hjertestop af 1 halvleg, så tænk hvis vi kommer I Semifinalen og spiller El Clasico 4 dage efter returkampen :sick:
Drømme kender ingen grænser :smile:
Drømmen er vel Classico i CL finalen…😬

Hristo
Har takket: 265 gange
Blevet takket: 396 gange

Indlæg af Hristo »

whidgee skrev:
De siger 2-3 uger til Joan Garcia. Så ingen katastrofe når nu der snart er landskampspause
Min hovedregning siger 17 og 20 dage til Atlético Madrid i liga og formentlig Atletico Madrid i CL. Fingers crossed! Vi har virkelig brug for Joan Garcia i de kampe. Polakken har helt klart sine bedste kampe, når han er på bænken.

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Flick: "In the first half, we played too directly in attack. We lost a lot of balls. They were very fast and very effective on the counter-attack. We talked about controlling the game in the second half and playing better in the low block." #fcblive
Denne gang var det ikke pregame, der virkede, men ændringerne i halvlegen. Det blev tilmed gjort uden at skifte nogen ind, primært ved at rykke Yamal mere ind centralt. Flick viser mesterskabsklasse på sidelinjen og det er utroligt, hvad han får ud af holdet i øjeblikket. Klasse træner..
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 710 gange
Blevet takket: 769 gange

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jeg læser på mundo Dep. at Erik Garcia ikke var skadet… godt set af Flick at hive ham ud.. selvom Eric er en af hans allermest brugte spillere.
”…jeg synes at vi bør spille 4-4-3 i de svære kampe…”

Antimadridista

SpillerSomMESSI skrev:
ons mar 18, 2026 11:50 pm
Jeg læser på mundo Dep. at Erik Garcia ikke var skadet… godt set af Flick at hive ham ud.. selvom Eric er en af hans allermest brugte spillere.
Men signalerede han ikke at han ville ud…? Eller husker jeg forkert?

Brugeravatar
Norbit
Har takket: 225 gange
Blevet takket: 593 gange

Indlæg af Norbit »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 18, 2026 11:34 pm
Flick: "In the first half, we played too directly in attack. We lost a lot of balls. They were very fast and very effective on the counter-attack. We talked about controlling the game in the second half and playing better in the low block." #fcblive
Denne gang var det ikke pregame, der virkede, men ændringerne i halvlegen. Det blev tilmed gjort uden at skifte nogen ind, primært ved at rykke Yamal mere ind centralt. Flick viser mesterskabsklasse på sidelinjen og det er utroligt, hvad han får ud af holdet i øjeblikket. Klasse træner..
Det lignede dog mere at Raphinha blev lagt ind som 9'er og Lewan der faldt ned i banen så man kunne spille på tredje mand. Godt set af Flick at Newcastle spillede mand-mand opdækninger, Lewandowski der faldt ned gjorde at deres forsvarskæde konstant stod skævt og gav en hulens masse plads til Yamal og Raphinha centralt.

Det bliver spændende mod Atletico, man frygter altid at de finder et niveau som er for højt frem. Så lige highlights fra deres kamp mod Tottenham, Tottenham kunne sagtens have vundet større end 3-2. Alvarez er vild, hvis man kan få ham wow. Han er virkelig virkelig dygtig.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

EasyBuddhist

Indlæg af EasyBuddhist »

Norbit skrev:
tors mar 19, 2026 12:33 am
EasyBuddhist skrev:
ons mar 18, 2026 11:34 pm
Det lignede dog mere at Raphinha blev lagt ind som 9'er og Lewan der faldt ned i banen så man kunne spille på tredje mand. Godt set af Flick at Newcastle spillede mand-mand opdækninger, Lewandowski der faldt ned gjorde at deres forsvarskæde konstant stod skævt og gav en hulens masse plads til Yamal og Raphinha centralt.

Det bliver spændende mod Atletico, man frygter altid at de finder et niveau som er for højt frem. Så lige highlights fra deres kamp mod Tottenham, Tottenham kunne sagtens have vundet større end 3-2. Alvarez er vild, hvis man kan få ham wow. Han er virkelig virkelig dygtig.
Både Raphinha og Yamal spillede meget snævert oppe foran, med Yamal som alt overskyggende kreatør og Raphinha der angreb rummene

Besvar