Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

With the contracts of many players in the current squad secured, Barça are working on signing a natural striker and a top-class central defender to raise the team’s overall quality.

Barça believe they will be able to return to La Liga’s 1:1 financial rule, which would allow the club to complete important signings in the coming period.

Flick insists that Barça must continue relying on the club’s academy, and he plans to give opportunities next season to Xavi Espart and Tomi Márquez, making them options for the first team alongside the new signings.

[Diario Sport]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

According to Spanish Media, Nico Williams' agent tried to contact Barcelona to arrange a meeting and discuss a possible summer signing, but the club didn't respond.

The Barça management didn't even bother to reply to the proposal from Williams' camp.

Jeg har ikke kunne verificere, men jeg håber det passer. :grin:

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

Dytrax skrev:
man mar 16, 2026 1:37 pm
According to Spanish Media, Nico Williams' agent tried to contact Barcelona to arrange a meeting and discuss a possible summer signing, but the club didn't respond.

The Barça management didn't even bother to reply to the proposal from Williams' camp.

Jeg har ikke kunne verificere, men jeg håber det passer. :grin:
Den svada er forhåbentligt slut nu, der er så mange andre kantspillere jeg hellere så i klubben

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Vuskovic bliver ved at dukke op i rygtestrømmen. Han har fået hoveder til at dreje den sidste tid med sine præstationer for HSV

https://x.com/Lamasia_Report/status/203 ... 94265?s=20
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Jeg er ved at få spat af den senste strøm af rygter om Bastoni. Ikke så meget fordi, jeg er i tvivl om hans kvaliteter, for de er uomtvistelige. Men 80m i fee + et sandsynligt lønniveau på omkring 20m brutto + bonuser + agent fees. Vi snakker i omegnen af 40m om året over 5 år! For en fucking CB...

Det er den lønmæssige del, så kommer den spillemæssige. Bastoni er venstre forsvarsspiller i en trebackkæde, hvilket Barca ikke spiller og som Hansi aldrig har spillet. Dvs, Bastoni skal spille i firbackkæde og de gange, han er har spillet der(for det italienske landshold), så har han set enorm svag ud og det er en af hovedårsagerne til, Italien spiller så dårligt, som de gør. Hans defensive kompetencer er så dårlige i en back4, de fuldstændig overskygger hans offensive kvaliteter, som oven i købet kommer langt mindre til udtryk, når han lige pludselig skal koncentrere sig om at forsvare og om at holde en offside linje.

Og, tag ikke fejl, han er IKKE vant til at gøre de ting, der kræves af en CB hos Barca. Han er vant til at have en fuldstændig fri rolle som primær kreatør for Inter. Qua trebackkæden kan han frigøre sig fra fra sine defensive pligter i omstillingsfaserne og forlade backformationen med den ekstra sikkerhed fra de to andre. Det kommer IKKE til at ske hos Barca, eller rettere, hvis det gør, så er vi fucked på omstillinger, tre gange så meget, vi i forvejen er.

Der er selvfølgelig muligheder for at tweake systemet for at gøre plads, men lad mig sige det med det samme, det er alle sammen lortemuligheder, som tilmed vil kræve andre profiler for at lykkedes fuldt ud. Vi snakker her om, man skal have andre til at løbe omstillingerne op for ham og hvem kunne det så være? Jo, det kunne være Frenkie, men det ved vi alle, han ikke exellerer i. Det kunne være Raphinha, som ville skulle spille en slags LWB og det kunne være(gudforbyde det) Pedri. Derudover så skulle Balde aldrig bevæge sig ret meget over midterlinjen, da der ganske enkelt ikke er plads til det. Den del vil han dog være super god til, for det gør han i forvejen(løber omstillinger op) og derfor er det heller ikke nok.

Det bringer mig frem til det væsentligste punkt, det man vil vinde ved at spille Bastoni. Og, det er faktisk forkert, for det handler for mig mere om, hvad man vil tabe. Frenkie er en fremragende progresser, Pedri er fremragende, Bernal er fremragende, Gavi er fremragende, Cubarsi er fremragende, Balde er fremragende, Eric er fremragende og selv Martin viser store kvaliteter. Hvorfor er det, man mangler Bastoni? Hvorfor skal man tweake til fordel for en ny progressor, når det man egentlig har brug for, er at man henter en, der kan fremhæve kvaliteterne for dem, man allerede har?

Ja, det var lige dagens rant :lol:

Men, jeg håber virkelig man løber væk fra Bastoni handlen hurtigere end en hest kan rende. Vi har IKKE brug for ham og slet ikke til de penge. Penge vi til gengæld har brug for til en topklasse CF
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

DrGink
Indlæg: 1120
Tilmeldt: tors sep 30, 2021 2:39 pm
Har takket: 1103 gange
Blevet takket: 239 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af DrGink »

EasyBuddhist skrev:
tirs mar 17, 2026 7:49 pm
Frenkie er en fremragende progresser
Hmmm.... Nu har jeg vitterligt set alt

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Jeg er heller ikke så lun på Bastoni, men Deco er tilsyneladende overbevist om at det lige præcis er ham, vi mangler. Ville hellere at vi fik en ultragiftig 9'er og fik et våben i front, der kan skabe uro, bringe vildskab og kant. (Osimhen, tak)

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

DrGink skrev:
tirs mar 17, 2026 8:01 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs mar 17, 2026 7:49 pm
Frenkie er en fremragende progresser
Hmmm.... Nu har jeg vitterligt set alt
:lol: :lol:

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
tirs mar 17, 2026 8:17 pm
DrGink skrev:
tirs mar 17, 2026 8:01 pm
EasyBuddhist skrev:
tirs mar 17, 2026 7:49 pm
Frenkie er en fremragende progresser
Hmmm.... Nu har jeg vitterligt set alt
:lol: :lol:
😂

Men det er jo en af de ting, Frenkie gør virkelig godt og det er jo ikke ligefrem fordi, vi har problemer med at spille bolden frem
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »


Men, jeg håber virkelig man løber væk fra Bastoni handlen hurtigere end en hest kan rende. Vi har IKKE brug for ham og slet ikke til de penge. Penge vi til gengæld har brug for til en topklasse CF
Og, Joshu var
Jeg er til dels meget enig.

Personligt tror jeg holdet vinder mest på at hente Vlahovic gratis, og bruge penge på en kvalitets center back.

Alt efter pengepungens tykkelse til sommer gik jeg efter Schlottenbech eller en Pau Torres.

Går man efter Sanesi gratis og finder pengene til en Osimhen så ville jeg heller ikke græde.

Vi skal forstærke begge positioner og personligt tror jeg vi vil komme længere med en topklasse centerback og en fornuftig angriber end man ville med en fornuftig forsvarsspiller og topklasse angriber.

Yamal og den kreative del af midtbanen er så god at en fornuftig angriber der forstår presmønstrene nok skal producere 30+ mål på en sæson på tværs af turneringer.

Når man ser på Barca i år og hvad vi har opnået så synes jeg det viser meget tydeligt at vi mangler stabil klasse centerback og en angriber der forstår genpres. Med Lewan føler jeg vi konstant spiller 10 mod 11, og Ferran er ikke en ægte 9er.

Når alt kommer til alt så tror jeg barca max har et budget på 100 mil euro (og det tror jeg faktisk slet ikke på).

30 mil bliver brugt på Rashford, og det er jeg lidt træt af for jeg synes ikke han har bidraget med meget det sidste stykke tid. Jeg håber lidt man eksperimentere lidt med ham på 9er rollen, da Lewan er helt væk og Ferran har tabt målnæsen, så der er ikke noget at tabe.

Så er der Max 70 tilbage, og det får man ikke en klasseangriber for og derfor tænker jeg Vlahovic på fri og et køb af enten Pau Torres eller Schlottenbech. Og så krydr det med Bernardo på fri som supplement til Pedri.

Jeg bliver heller ikke overrasket hvis de 30 mil på Rashford er den eneste transfersum vi bruger og så skriver med Vlahovic og Sanesi på fri, men der synes jeg stadig truppen forstærkes men spændende bliver det.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Dumle skrev:
tirs mar 17, 2026 9:31 pm

Men, jeg håber virkelig man løber væk fra Bastoni handlen hurtigere end en hest kan rende. Vi har IKKE brug for ham og slet ikke til de penge. Penge vi til gengæld har brug for til en topklasse CF
Og, Joshu var
Jeg er til dels meget enig.

Personligt tror jeg holdet vinder mest på at hente Vlahovic gratis, og bruge penge på en kvalitets center back.

Alt efter pengepungens tykkelse til sommer gik jeg efter Schlottenbech eller en Pau Torres.

Går man efter Sanesi gratis og finder pengene til en Osimhen så ville jeg heller ikke græde.

Vi skal forstærke begge positioner og personligt tror jeg vi vil komme længere med en topklasse centerback og en fornuftig angriber end man ville med en fornuftig forsvarsspiller og topklasse angriber.

Yamal og den kreative del af midtbanen er så god at en fornuftig angriber der forstår presmønstrene nok skal producere 30+ mål på en sæson på tværs af turneringer.

Når man ser på Barca i år og hvad vi har opnået så synes jeg det viser meget tydeligt at vi mangler stabil klasse centerback og en angriber der forstår genpres. Med Lewan føler jeg vi konstant spiller 10 mod 11, og Ferran er ikke en ægte 9er.

Når alt kommer til alt så tror jeg barca max har et budget på 100 mil euro (og det tror jeg faktisk slet ikke på).

30 mil bliver brugt på Rashford, og det er jeg lidt træt af for jeg synes ikke han har bidraget med meget det sidste stykke tid. Jeg håber lidt man eksperimentere lidt med ham på 9er rollen, da Lewan er helt væk og Ferran har tabt målnæsen, så der er ikke noget at tabe.

Så er der Max 70 tilbage, og det får man ikke en klasseangriber for og derfor tænker jeg Vlahovic på fri og et køb af enten Pau Torres eller Schlottenbech. Og så krydr det med Bernardo på fri som supplement til Pedri.

Jeg bliver heller ikke overrasket hvis de 30 mil på Rashford er den eneste transfersum vi bruger og så skriver med Vlahovic og Sanesi på fri, men der synes jeg stadig truppen forstærkes men spændende bliver det.
Jeg ved, man i år har skreget på defensiv forstærkning og det rettelig så. Men allerede før sæsonen, skrev jeg, man ikke kunne gå ind de afgørende kampe med Lewa og Ferran som 9'ere og man må sige, det indtryk kun er blevet forstærket med tiden

Når det kommer til at vælge mellem de to positioner, CF og LCB, så er der ingen tvivl om, hvilken jeg ville vælge. En verdensklasse CF er et absolut must og det i særdeleshed for Barca, som lever af at score mål.

Jeg ville bruge hele budgettet på en CF, hvis det er det, der kræves og det før, jeg ville bruge en krone på LCB

CB's er langt lettere at finde og de bør ikke koste alverden og dertil, har vi allerede en del brikker på plads

Eric, Cubarsi, Kounde, Balde og Cancelo er en rigtig solid base at have på plads. Hvad der mangler er noget bredde og noget rutine. Selvfølgelig kvalitet, det er klart. Men ikke nødvendigvis verdensklasse. Vi har set med Inigo og AC, man kan finde meget med få penge og hvis kun har penge at bruge på én af positionerne, ja, så vil jeg hellere lade være med overhovedet at hente nogen til forsvaret

I den forbindelse må man igen, igen, lige huske at rose Martin for den udvikling, han til stadighed viser nærmest kamp efter kamp
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Dumle
Indlæg: 974
Tilmeldt: tirs feb 25, 2020 11:02 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 162 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dumle »

ved, man i år har skreget på defensiv forstærkning og det rettelig så. Men allerede før sæsonen, skrev jeg, man ikke kunne gå ind de afgørende kampe med Lewa og Ferran som 9'ere og man må sige, det indtryk kun er blevet forstærket med tiden

Når det kommer til at vælge mellem de to positioner, CF og LCB, så er der ingen tvivl om, hvilken jeg ville vælge. En verdensklasse CF er et absolut must og det i særdeleshed for Barca, som lever af at score mål.

Jeg ville bruge hele budgettet på en CF, hvis det er det, der kræves og det før, jeg ville bruge en krone på LCB

CB's er langt lettere at finde og de bør ikke koste alverden og dertil, har vi allerede en del brikker på plads

Eric, Cubarsi, Kounde, Balde og Cancelo er en rigtig solid base at have på plads. Hvad der mangler er noget bredde og noget rutine. Selvfølgelig kvalitet, det er klart. Men ikke nødvendigvis verdensklasse. Vi har set med Inigo og AC, man kan finde meget med få penge og hvis kun har penge at bruge på én af positionerne, ja, så vil jeg hellere lade være med overhovedet at hente nogen til forsvaret

I den forbindelse må man igen, igen, lige huske at rose Martin for den udvikling, han til stadighed viser nærmest kamp efter kamp
Jeg er egentlig meget enig med dig til den grænse at jeg mener det er essentielt man forstærker begge positioner om LCB så "bare" hedder en gratis Sanesi fra Bournemouth.

Der hvor jeg tror den kommer til at halte og samtidig grunden til at jeg igen og igen nævner en Vlahovic (og ja jeg er godt klar over at kva han er transferfri kræver han muligvis ekstra I lønposen) det er at jeg simpelthen ikke tror på vi har råd til at købe nogen fra en højere hylde.

Nogle rygter siger Barca vil sætte 100 mil euro af til en angriber inkl lønpakke (1års løn)

Osimhen er nok min drømme 9er til det system vi spiller, hurtig, presstærk og resolut, men jeg tror ikke vi har i nærheden af penge nok til ham.

Kane er måske den allerbedste 9er lige nu, men det er bare en kortsigtet løsning uden at jeg egentlig er imod det, så tror jeg stadig det er en for dyr løsning.

Alverez, der har jeg det lidt som med Bastoni, det ligger bare ikke godt i min mave, og Atletico slipper ham ikke for under 100 uden at få noget retur.

Så har der været rygter om Marmoush skulle være ledig for omkring 70 mil, men så er vi i min optik nede på Vlahovic hylden, og så kan jeg ikke se ideen, for så hentede jeg hellere Vlahovic gratis og smed 30-40 mil efter Pau Torres (jeg ved ikke hvad han koster i dagens marked) og dermed forstærkede begge positioner.

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

Et andet godt eksempel, på hvordan man kan finde en topklasse CB til langt billigere penge, er Willian Pacho. Købt for 40m på en femårig kontrakt med 8m brutto i løn inkl. bonuser

Altså koster han 16m om året, så hvorfor skulle man springe banken for Bastoni eller Schlotterbeck, når jeg hellere ville have Pacho?
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 5762
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 1127 gange
Blevet takket: 1381 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af EasyBuddhist »

𝐁𝐀𝐍𝐉𝐀𝐐𝐔𝐈 (𝟏𝟕, 𝐑𝐁) completely 𝐃𝐄𝐒𝐓𝐑𝐎𝐘𝐄𝐃 Inter Milan in the UEFA Youth League:

• MOTM
• 2 ASSISTS
• 100% Tackles Won, 4/4
• 100% Aerial Duels Won, 1/1
• 8/12 Ground Duels Won
• 10 Ball Recoveries
• 4/7 Take-Ons
• 4 Key Passes


Please, Deco. Det er den højreback, vi mangler
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 9523
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 2858 gange
Blevet takket: 1663 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

According to SPORT, Barcelona proposed extending Marcus Rashford’s loan with a view to making the deal permanent in 2027, but Manchester United rejected the idea.

English media report that United are unwilling to negotiate under any terms — if Barça want Rashford, they must pay €30 million this summer.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster