Han har da ellers været på træningsanlægget i dag, så det må jo gå planmæssigt fremad
Det er set før med de alvorlige knæskader at de træner på anlægget og bibeholder sammenholdet med holdkammeraterne.
Jeg har desværre mine bange anelser med den knægt efter den korsbåndsskade og nu herefter menisk problemer. Det er 2 typer skader der ofte har bragt deres ofre mange små følgeskader. Jeg håber stadig at han trodser normerne og kommer til et sted hvor vi kan nyde ham uden at blive plaget af skadesfrekvenser alle Olmo, for det er det jeg frygter sker med Gavi.
Dog har vi dog vist at klubben nok skal klare sig videre uagtet hvilken gavi der returnere, men jeg elsker bare den energi den knægt har, drømmen var jo lidt at se Gavi, Pedri, Fermin og Bernal være de 4 fire som tog størstedelen af kampene på vores 3 mands midtbane.
Gavi’s comeback is getting closer. The midfielder is almost fully recovered from his injury and will slowly be integrated back into the team step by step. [MARCA]
Gavi’s comeback is getting closer. The midfielder is almost fully recovered from his injury and will slowly be integrated back into the team step by step. [MARCA]
Oh yes! Selvom jeg rationelt har besluttet mig for at Gavi nok aldrig bliver ægte fit igen, så håber jeg på et lille mirakel.
I modsætning til dem herinde som kalder Gavi for overvurderet og en boldflytter, så mener jeg at han er (var) en decideret gave til FC Barcelona, som kombinerer Stig Tøftings mentalitet med Pirlos teknik. Jeg vil stadig give min højre storetå for en central midtbane som hedder Pedri, Gavi og Fermin. Den ville i min verden være det ypperste af teknik, holdånd og hårdt arbejde. Jeg regner ikke med det sker, men ønsker det stadigvæk.
Heller ikke det værste tidspunkt at komme tilbage på. Til den tid er Pedri forhåbentlig også tilbage, og Bernal har også lige fået sin første plads i startopstillingen siden skaden. Med Pedri, Frenkie, Bernal, og til nøds García og Casado der kan træde til, så behøves man forhåbentlig ikke tage nogen risici med ham.
Heller ikke det værste tidspunkt at komme tilbage på. Til den tid er Pedri forhåbentlig også tilbage, og Bernal har også lige fået sin første plads i startopstillingen siden skaden. Med Pedri, Frenkie, Bernal, og til nøds García og Casado der kan træde til, så behøves man forhåbentlig ikke tage nogen risici med ham.
Glæder mig til at se ham på banen igen
Enig, han kan forhåbentlig køres stille og roligt frem. Savner ham virkelig!
Glæder mig til at se Gavi på banen igen, omend bare for nogle minutter.
Gamechanger, alene hans mentalitet giver 5% ekstra til hele holdet
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Enig! Alene hans mentalitet gør ham til en favorit i min bog. Typen alle gerne vil have ved deres side, og ikke skulle spille imod. Jeg har tidligere proklameret at jeg mentalt har afskrevet ham, så jeg kun kan blive positivt overrasket hvis bentøjet holder. Men jeg ønsker stadig at se en Gavi, der sprudler!
Enig! Alene hans mentalitet gør ham til en favorit i min bog. Typen alle gerne vil have ved deres side, og ikke skulle spille imod. Jeg har tidligere proklameret at jeg mentalt har afskrevet ham, så jeg kun kan blive positivt overrasket hvis bentøjet holder. Men jeg ønsker stadig at se en Gavi, der sprudler!
Han er jo som skabt til Flicks pres, men ja bentøjet er det store spørgsmålstegn.