According to Sport, Barcelona interest in Luka Vuskovic is heating up, with a deal potentially worth around €40m. His agent is Pini Zahavi, who also represents Hansi Flick and Robert Lewandowski.
Transferrygter
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2703 gange
- Blevet takket: 1570 gange
Re: Transferrygter
Det løser jo bare ikke hverken 9er eller centerback problematikken, selvom han er en dejlig spiller.Dytrax skrev: ↑fre mar 13, 2026 10:01 amSå er der godt nyt, Norbit:
Pedro Neto is on Barça’s radar for the winger position.
The club has positive reports about him, and he can play on both wings.
His agent is Jorge Mendes.
[Mundo Deportivo]
Jeg tænker at du har ringet til Laporta!?
"Så kan du godt få fingeren ud af tapaskanalen, skipper. KØB"![]()
- Dytrax
Enig, det er de positioner, der bør prioriteres og mon ikke, det også er det, der sker i kulissen?
- Dytrax
- Dytrax
Olympique Marseille want to sign Ferran Torres this summer and are ready to offer a straight swap deal with Mason Greenwood to FC Barcelona.
[@fichajesnet]
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 501 gange
- Blevet takket: 1827 gange
- FCBarcelonaChr
Har set mange tale om ham her (Osimhen). Hvad er følelserne omkring ham i Barça?
Han gjorde det godt i Napoli og har gang i en fornem sæson i Gala, men er det nok?
Han gjorde det godt i Napoli og har gang i en fornem sæson i Gala, men er det nok?
- Norbit
- Har takket: 224 gange
- Blevet takket: 582 gange
Han er VIRKELIG god. Han presser som en vild og så fylder han bare i feltet samtidigt med at han er kynisk og bevist målscorer. Jeg får associationer til Eto'o når jeg ser ham spille med det vildskab han kommer med, kæmpe ja tak herfra. Desværre tror jeg at hans agents grådighed og hans egen mentalitet kan ødelægge et skifte til den helt store scene. Han ville være vild at have i truppen.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre mar 13, 2026 7:17 pmHar set mange tale om ham her (Osimhen). Hvad er følelserne omkring ham i Barça?
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."
- FCBarcelonaChr
Savner virkelig også en type som Eto’o…Norbit skrev: ↑fre mar 13, 2026 8:59 pmHan er VIRKELIG god. Han presser som en vild og så fylder han bare i feltet samtidigt med at han er kynisk og bevist målscorer. Jeg får associationer til Eto'o når jeg ser ham spille med det vildskab han kommer med, kæmpe ja tak herfra. Desværre tror jeg at hans agents grådighed og hans egen mentalitet kan ødelægge et skifte til den helt store scene. Han ville være vild at have i truppen.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre mar 13, 2026 7:17 pmHar set mange tale om ham her (Osimhen). Hvad er følelserne omkring ham i Barça?
- FCBarcelonaChr
Er han god? Kan se han er udlejet fra Spurs, men mon ikke han gerne selv vil videre derfra.
Jeg ser somme tider HSV, og han er virkelig god. 40 m. euro lyder faktisk rimeligt.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre mar 13, 2026 9:32 pmEr han god? Kan se han er udlejet fra Spurs, men mon ikke han gerne selv vil videre derfra.
- FCBarcelonaChr
Fedt!Snotface skrev: ↑fre mar 13, 2026 10:01 pmJeg ser somme tider HSV, og han er virkelig god. 40 m. euro lyder faktisk rimeligt.FCBarcelonaChr skrev: ↑fre mar 13, 2026 9:32 pmEr han god? Kan se han er udlejet fra Spurs, men mon ikke han gerne selv vil videre derfra.
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1025 gange
- Blevet takket: 1274 gange
Jeg har snakket Osimhen til Barca i et par år efterhånden, så jeg er nok den forkerte at spørgeFCBarcelonaChr skrev: ↑fre mar 13, 2026 7:17 pmHar set mange tale om ham her (Osimhen). Hvad er følelserne omkring ham i Barça?
Det sagt, så bliver jeg mere og mere varm på, om Endrick kunne lokkes til at lave det forbudte skifte. Hans korte tid i Lyon har været ret vanvittig. Det tekniske niveau, han viser, er topklasse og den vildskab han spiller med er også noget, jeg gerne ser i hos Barca's 9'er
Han er selvfølgelig en helt anden type end Osimhen, men han er faktisk Barca coded og ligner mere en rigtig Barca 9' a'la Romario, Eto'o og Suarez
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
- Paulinho15
- Har takket: 290 gange
- Blevet takket: 168 gange
Det lyder spændende! Hvordan vil du lokke ham til Barca og hvordan vil du få skiftet til at ske?EasyBuddhist skrev: ↑fre mar 13, 2026 11:04 pmJeg har snakket Osimhen til Barca i et par år efterhånden, så jeg er nok den forkerte at spørgeFCBarcelonaChr skrev: ↑fre mar 13, 2026 7:17 pmHar set mange tale om ham her (Osimhen). Hvad er følelserne omkring ham i Barça?
![]()
Det sagt, så bliver jeg mere og mere varm på, om Endrick kunne lokkes til at lave det forbudte skifte. Hans korte tid i Lyon har været ret vanvittig. Det tekniske niveau, han viser, er topklasse og den vildskab han spiller med er også noget, jeg gerne ser i hos Barca's 9'er
Han er selvfølgelig en helt anden type end Osimhen, men han er faktisk Barca coded og ligner mere en rigtig Barca 9' a'la Romario, Eto'o og Suarez
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃
-
EasyBuddhist
- Har takket: 1025 gange
- Blevet takket: 1274 gange
Godt spørgsmålPaulinho15 skrev: ↑fre mar 13, 2026 11:32 pmDet lyder spændende! Hvordan vil du lokke ham til Barca og hvordan vil du få skiftet til at ske?EasyBuddhist skrev: ↑fre mar 13, 2026 11:04 pmJeg har snakket Osimhen til Barca i et par år efterhånden, så jeg er nok den forkerte at spørgeFCBarcelonaChr skrev: ↑fre mar 13, 2026 7:17 pmHar set mange tale om ham her (Osimhen). Hvad er følelserne omkring ham i Barça?
![]()
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den