7/3 Athletic Bilbao - FC Barcelona
Redaktører: Guardiola, Wennerberg
- Wennerberg
- Forum Admin
- Har takket: 63 gange
- Blevet takket: 244 gange
7/3 Athletic Bilbao - FC Barcelona
Athletic Bilbao - FC Barcelona
La Liga
7. marts - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
La Liga
7. marts - kl. 21.00
TV: TV2 Sport X
Wennerberg
Forum Admin
Forum Admin
- FCBarcelonaChr
- Geografisk sted: Fyn
- Har takket: 501 gange
- Blevet takket: 1827 gange
Re: 7/3 Athletic Bilbao - FC Barcelona
Misser kampen. Skal ud og svinge hofterne. Tænker vi vinder. Stort.
- Dytrax
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Har takket: 2703 gange
- Blevet takket: 1570 gange
The referees’ committee has decided to punish VAR referee Pizarro Gómez for his serious mistake against Getafe in the Real Madrid match.
However, he will still be the VAR referee in tomorrow’s match between Athletic Bilbao and Barça, and the suspension will begin from the following round.
The reason is that he had already been appointed for the Athletic Bilbao vs Barça match before the Real Madrid vs Getafe game was played.
[El Chiringuito TV]
-
nosslo15
- Har takket: 175 gange
- Blevet takket: 302 gange
Nu kan jeg se, at Valverde er på forsiden. Jeg elsker simpelthen den mands ansigt, altid naturligt pissesur, om han er det vides selvfølgelig ikke, men...
Simpelthen den spanske trænerstabs svar på Dirty Harry
Håber dog vi slår den spanske Clint i aften.
Simpelthen den spanske trænerstabs svar på Dirty Harry
Håber dog vi slår den spanske Clint i aften.
-
DrGink
- Har takket: 1047 gange
- Blevet takket: 220 gange
Dans?FCBarcelonaChr skrev: ↑fre mar 06, 2026 8:54 pmMisser kampen. Skal ud og svinge hofterne. Tænker vi vinder. Stort.
-
Iniesta007
- Har takket: 113 gange
- Blevet takket: 270 gange
Dans eller ej, håber Pedri spiller Tiki Taka med Bilbao forsvaretDrGink skrev: ↑lør mar 07, 2026 4:56 pmDans?FCBarcelonaChr skrev: ↑fre mar 06, 2026 8:54 pmMisser kampen. Skal ud og svinge hofterne. Tænker vi vinder. Stort.
Nå let bliver det ikke, de er rimeligt gode på hjemmebane
God kamp cules.
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 660 gange
- Blevet takket: 828 gange
Da jeg var i Bilbao forrige år, var jeg på rundtur på San Mames inden kamp i weekenden og der kom han gående. Fik et billede med ham og han er super flink og der var lidt smil i øjnene, men ja, han må datme være svær at læse
-
nosslo15
Måske er det også bare fordi, man har det billede af ham i hovedet, når han står på sidelinjen og "goddamm" han ser bister ud. Men som du selv siger, er han selvfølgelig en flinker mand i andre sammenhænge.PuyolErGud skrev: ↑lør mar 07, 2026 6:48 pmDa jeg var i Bilbao forrige år, var jeg på rundtur på San Mames inden kamp i weekenden og der kom han gående. Fik et billede med ham og han er super flink og der var lidt smil i øjnene, men ja, han må datme være svær at læse![]()
- Dytrax
Altså, jeg ville sgu også være forbløffet og 'deer caught in headlight' hvis jeg blev fotograferet sammen med PuyolErGudPuyolErGud skrev: ↑lør mar 07, 2026 6:48 pmDa jeg var i Bilbao forrige år, var jeg på rundtur på San Mames inden kamp i weekenden og der kom han gående. Fik et billede med ham og han er super flink og der var lidt smil i øjnene, men ja, han må datme være svær at læse![]()
- Dytrax
For et par år siden læste jeg en artikel om Valverde, hvori de gik i dybden med samtale om fotografering, som han er meget glad for / optaget af.nosslo15 skrev: ↑lør mar 07, 2026 7:35 pmMåske er det også bare fordi, man har det billede af ham i hovedet, når han står på sidelinjen og "goddamm" han ser bister ud. Men som du selv siger, er han selvfølgelig en flinker mand i andre sammenhænge.PuyolErGud skrev: ↑lør mar 07, 2026 6:48 pmDa jeg var i Bilbao forrige år, var jeg på rundtur på San Mames inden kamp i weekenden og der kom han gående. Fik et billede med ham og han er super flink og der var lidt smil i øjnene, men ja, han må datme være svær at læse![]()
Dengang han var vores træner var jeg meget kritisk - også ofte for urimeligt og dumt - men da jeg læste den artikel, fik jeg fornyet respekt for manden. Han ikke bare ser cool ud, han ér det. Og ingen på planeten kan squatte som Ernesto.
-
nosslo15
Al respekt for Flick og hans stil, men der er virkeligt kampe, hvor jeg godt kunne tænke mig Valverde tilbage, den der økonomiske måde at spille fodbold på - også med henblik på vores unge og smalle trup.Dytrax skrev: ↑lør mar 07, 2026 7:38 pmFor et par år siden læste jeg en artikel om Valverde, hvori de gik i dybden med samtale om fotografering, som han er meget glad for / optaget af.nosslo15 skrev: ↑lør mar 07, 2026 7:35 pmMåske er det også bare fordi, man har det billede af ham i hovedet, når han står på sidelinjen og "goddamm" han ser bister ud. Men som du selv siger, er han selvfølgelig en flinker mand i andre sammenhænge.PuyolErGud skrev: ↑lør mar 07, 2026 6:48 pmDa jeg var i Bilbao forrige år, var jeg på rundtur på San Mames inden kamp i weekenden og der kom han gående. Fik et billede med ham og han er super flink og der var lidt smil i øjnene, men ja, han må datme være svær at læse![]()
Dengang han var vores træner var jeg meget kritisk - også ofte for urimeligt og dumt - men da jeg læste den artikel, fik jeg fornyet respekt for manden. Han ikke bare ser cool ud, han ér det. Og ingen på planeten kan squatte som Ernesto.
-
PuyolErGud
- Geografisk sted: Ishøj
- Har takket: 660 gange
- Blevet takket: 828 gange
Der bliver roteret lidt, så forhåbentlig til det positive. Casado og Bernal sammen. Rashford starter inde. Fortsat Torres oppe foran.
-
Iniesta007
- Har takket: 113 gange
- Blevet takket: 270 gange
Kan ligeså godt brænde ham af, for han skal forhåbentlig ikke med mod Newcastle