Gad vide om nogle af Tottenhams spillere har en form for klausul, der vil gøre det lettere at hente når de lige om snart ryger i Championship..!?
Tror ikke der er nogen med nedrykningsklausuler i Tottenham, for jeg tænker ikke det har været en frygt blandt spillerne, selvom det tydeligvis kunne være relevant. De har vel også meget fint bevist at problemet nok lå dybere end træneren.
Udover det er næppe mange spillere der er interessante udover van der Ven, Bergvall og det er vel det.
Nej det er der sikkert ikke…nogen klausuler
Porro, Xavi Simons, Sarr, måske Kudus….til en billig penge måtte de da gerne give bredde til truppen.
Men den eneste virkelige forstærkning vil selvfølgelig være Van der Ven
Can Barça sign a top-class number 9 for €100 million or more if necessary?
Laporta: "We can sign players, but we have two excellent strikers in the centre-forward position, Ferran Torres and Lewandowski, and I am very happy with both of them."
"Then there are other players who can also play in that position: Olmo, Rashford, and Lamine as well, who sometimes becomes a multi-positional player in the attacking line."
"From an economic point of view, when it comes to making an adjustment in a specific position, Barça have the capacity to do so. Another question is whether it should be done. No one forces us, signing a player is not an obligation."
"Obviously, if we see an opportunity in the market that Deco believes could be interesting and improve the group, he will propose it to us and we will decide on it."
Hvis Torres er exellent, så er min røv en vandflyver. Og sidst jeg tjekkede, gik det ikke så godt, da jeg lagde an til landing i Aarhus havn...
Can Barça sign a top-class number 9 for €100 million or more if necessary?
Laporta: "We can sign players, but we have two excellent strikers in the centre-forward position, Ferran Torres and Lewandowski, and I am very happy with both of them."
"Then there are other players who can also play in that position: Olmo, Rashford, and Lamine as well, who sometimes becomes a multi-positional player in the attacking line."
"From an economic point of view, when it comes to making an adjustment in a specific position, Barça have the capacity to do so. Another question is whether it should be done. No one forces us, signing a player is not an obligation."
"Obviously, if we see an opportunity in the market that Deco believes could be interesting and improve the group, he will propose it to us and we will decide on it."
Hvis Torres er exellent, så er min røv en vandflyver. Og sidst jeg tjekkede, gik det ikke så godt, da jeg lagde an til landing i Aarhus havn...
Laporta kan jo ikke tillade sig at sige andet lige nu. Transfermarkedet er lukket og ledelsen er trådt tilbage, at kritisere spillerne nu og sige vi mangler en der er god nok vil jo kun skade holdets moral.
Bag dørerne ved Laporta jo godt at Lewan er blevet gammel, Torres ikke har scoret i en evighed og at klubben måske ikke har midler til andet end eksempelvis at hente Vlahovic gratis.
Gad vide om nogle af Tottenhams spillere har en form for klausul, der vil gøre det lettere at hente når de lige om snart ryger i Championship..!?
Tror ikke der er nogen med nedrykningsklausuler i Tottenham, for jeg tænker ikke det har været en frygt blandt spillerne, selvom det tydeligvis kunne være relevant. De har vel også meget fint bevist at problemet nok lå dybere end træneren.
Udover det er næppe mange spillere der er interessante udover van der Ven, Bergvall og det er vel det.
Nej det er der sikkert ikke…nogen klausuler
Porro, Xavi Simons, Sarr, måske Kudus….til en billig penge måtte de da gerne give bredde til truppen.
Men den eneste virkelige forstærkning vil selvfølgelig være Van der Ven
Jeg har før nævnt Ven som en mulighed for Barca, men det er ved at være et stykke tid siden. Det, man har set i denne sæson, har ikke været godt. Faktisk har det været en kæmpe turnoff for mit vedkommende. De gange, jeg har set ham, har han virket stiv i sine bevægelser og hans mentalitet har også været elendig. Godt nok er han meget konkurrence minded, men han slår op i banen, når tingene ikke går hans vej og den måde, han underminerede Frank på, var ikke køn.
Lige nu, vil jeg lige så gerne beholde Araujo og det siger ligesom det hele.
Til gengæld;
Luka Vuskovic is one of the options considered for the CB position in Barcelona, I've been told he is a concrete option, he is represented by Pini Zahavi.
Talks have already taken place with his agent.
@Plettigoal
er denne lige kommet ud og det er meget, meget interessant. Bredt anerkendt som et af de største LCB talenter i verden netop nu
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Må indrømme at alene pga Yamal ville jeg gå med nr 2 hvis det var de eneste muligheder. Yamal på fløjen er simpelthen for værdifuld. Jeg tror dog ikke på Araujo som en fast 9er, jeg ville gerne se Rashford der lidt mere men er ikke solgt på nogen af dem.
Olmo fask 9 døde lidt mod Atletico. Han gjorde det bestemt ikke særlig godt. Jeg synes ikke, han modtager bolden ordentlig og derfor skuffede han også i holdup/bulidup fasen, som jo er F9's fornemste opgave. Jeg var i hvert fald ikke solgt inden og bestemt ikke efter den kamp
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den
Olmo fask 9 døde lidt mod Atletico. Han gjorde det bestemt ikke særlig godt. Jeg synes ikke, han modtager bolden ordentlig og derfor skuffede han også i holdup/bulidup fasen, som jo er F9's fornemste opgave. Jeg var i hvert fald ikke solgt inden og bestemt ikke efter den kamp
Olmo er generelt en død fisk….hvorfor er det lige vi skal hjemkøbe tabte sønner blot fordi…
Deco met with Bastoni’s agent at the beginning of the year to personally understand the player’s intentions and explore the possibility of a transfer to Barça in June.
The meeting reportedly went very well, and Bastoni would be open to joining Barça, although negotiations with Inter Milan could prove difficult.
The Italian club is asking for more than €70 million for the defender, but Barça believe the final price could be lowered. Final negotiations have not yet begun, but they will become a priority after the elections, with Alessandro as Barça’s main target.
Deco met with Bastoni’s agent at the beginning of the year to personally understand the player’s intentions and explore the possibility of a transfer to Barça in June.
The meeting reportedly went very well, and Bastoni would be open to joining Barça, although negotiations with Inter Milan could prove difficult.
The Italian club is asking for more than €70 million for the defender, but Barça believe the final price could be lowered. Final negotiations have not yet begun, but they will become a priority after the elections, with Alessandro as Barça’s main target.
[Diario Sport]
Jeg kan ikke forklare hvorfor, men Bastoni i Barca føles bare ikke godt i min mave.
[Diario Sport]
Jeg kan ikke forklare hvorfor, men Bastoni i Barca føles bare ikke godt i min mave.
Heller ikke min. Bastoni er bedst i en trebackkæde, hvor han har frihed til at drifte rundt og agere playmaker. Hans defensive bidrag er til at overse og at forestille ham i Hansi's highline giver mig kuldegysninger. Jeg ser ham blive fanget ude af position konstant. Han vender utroligt langsomt og hans generelle defensive årvågenhed er
Kæft jeg bliver mere og mere fan af Pedro Neto fra Chelsea, han kæmper røven ud af bukserne hver evig eneste gang. Han kunne godt nok pynte på vores kant. Minder mig meget om Pedro.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."